6/3

17:20

Dneska jsem znovu navštívila zubaře. Spoustu z vás se mě ptalo, proč tam chodím tak často. Původně jsem to vůbec nechtěla vytahovat, abych nebyla za čuně, které v jednom kuse jí jenom bonbóny (cože je vlastně pravda). Zkrátka mi teď našli spoustu kazů, tak postupně chodím na vrtání. A doufám, že Kuba jak slíbil u minulého článku v komentářích, tak se stane mým novým zubařem! Díky Bohu, že jsme hned potom jeli s přítelem na badminton. Super odměna 







A takhle jsem se vrátila domů od zubaře. Vyřáděná z badmintonu, napapaná z vynikajícího oběda s přítelem, prosluněná z procházky s přítelem, obdarována tulipány od něj a s novými boty jen za 149 korun! Jsem maximálně spokojená !!

You Might Also Like

31 komentářů

  1. vidíš, od zubaře s takovou výhrou :) krása! vrtání nesnáším, a kazy se prostě dělaj, to neovlivníš :/
    závidím ti tu postel:D

    OdpovědětVymazat
  2. s těmi kazy to taky záleží na genetice)) můj táta byl u zubaře po 9 letech a měl 1 kaz, já mám bohužel zuby po mamce, takže přestože se o ně starám dobře, mám samé kazy:/ tulipány i boty jsou krásné))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jo, já jsem do teď neměla žádný. A hele, najednou je jich 8 :/

      Vymazat
  3. Ach, já chci taky narazit na nějaké boty v mega slevě. Potřebovala bych nějaké jarní/ podzimní nepromokavé... =D

    OdpovědětVymazat
  4. skvelé :)
    pokiaľ rada čítaš pozývam ťa ku mne na giveaway o knihu :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já jdu k zubaři 20. taky mě bude vrtat a už mám vyhlídnutou odměnu. Člověk se musí odměňovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně, přesně tak, jsi chytrá. Já to tak dělám pokaždé :D

      Vymazat
  6. Tak v tom Ti naprosto rozumím, zuby si čistím normálně a stejně mám pořád nějaké kazy. A odměna je potřeba :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem byla taky včera u zubaře :) Trošku mě vrtala jeden povrchový kaz ale jinak naštěstí dobrý. Nesnáším zubaře! A moc pěkné botky za tu cenu bych si koupila tak troje :D A tulipány miluju! :) Hezký den

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto sdílím Tvůj názor :)))) A koukám, že máš taky slabost pro bonbony :DDD Jsi nádherná holka, moc Ti to sluší! :) A botky jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak bez bonbonu nežiju :D Je to moje dětská láska! A děkuju.

      Vymazat
  9. musím tě trochu zklamat a říct, že to byla opravdu kočka na vodítku :-D
    a máš krásnou kabelku :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale né, to je děs :D. Díky, jojo, přítel má vkus.

      Vymazat
  10. to mi připomíná, že bych taky měla navštívit zubaře.. ale nechce se mi, mám strach :( :D
    krásné fotky, jsi kočka! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Se zubařem mi připomínáš mě :) Já tam chodím už ale 2 roky dokolečka :D Všechno mám na dlouhý lokty a jsem ráda, když mám půl roku klid, protože příště tam jsem zase třikrát do měsíce. Tak Ti přeju hodně štěstí, ať to máš co nejdřív za sebou :)) A jinak krásné dárečky O:) Ty botky se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  12. Se zubařem držím palce, já se jich bojím jak malé děcko :-D... jinak botky jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  13. Kočka a tie topánky sú také skvelé :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné fotky! Ta kabelka je perfektní a stejně tak i ty nové boty!

    OdpovědětVymazat
  15. zase ty tvoje krasny nozky! uz se mi po nich styskalo! v silonkach vypadaju suprove <3

    OdpovědětVymazat
  16. chudáku, z čeho mám opravdu strach je zubař.. .(
    jinak, dokonaly boty!

    OdpovědětVymazat
  17. Hi dear!! You have a lovely blog :)
    Nice post, i really like your skirt, so cool"
    Take a look at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
  18. Máš úžasný blog a přítele!:D
    P.s. Začala jsem zvovu psát blog, tak budu ráda, když mé stránky navštívíš!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Aaah, zubař, taky bych mu měla zavolat. Odkládám to, co to jde. Než to začne bolet.) A badminton taky s přítelem občas hrajem, jednou jsem ho dokonce porazila:)

    OdpovědětVymazat
  20. hezká zelená kabelka


    Zvu tě do mé giveaway: http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky