úterý 26. května 2015

Comeback

Jedno z nejrušnějších období je z mnou. Uff... No a před sebou mám 4 měsíční prázdniny a nejsem si tak jistá, že pokaždé budu mít nějaké plány, co dělat. Tak jsem se rozhodla po x letech se opět k blogování vrátit - myslím, že mi to život vyplní dostatečně. :)

Bude to takový mix, taková všehochuť, od všeho kousek. Hodlám svůj život naplno prožít a vychutnat si vše. Tak snad to třeba někoho zaujme nebo inspiruje. Každopádně jsem se rozhodla staré články nechat, občas se k ním ráda vracím a  vždy se nad nimi pobavím, tak snad vás to moc nepohorší :D.

Myslím, že se brzy ozvu a to s ..... RECEPTEM!! 

Tak se mějte hezky a těšte se na recept. Přeji vám všem hezký den :-)




29 komentářů:

  1. Jéé tak to jsem moc ráda, že jsi se vrátila k blogování máš moc hezký vzhled blogu :)


    PS: Právě u mě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  2. Blogování je super, jen do toho a gratuluji :)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za milý komentář na blogu :) A těším se na tvůj návrat a na tvoje další články :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, holky, děkuji, budu se snažit <3

    OdpovědětVymazat
  5. maš velmi zajímave články a na ten recept se těšim

    OdpovědětVymazat
  6. Budu se moooc těšit na další posty! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Už abych ti 4měsíční prázniny měla taky :D Mně se teda zkouškovým zkrátí na 3, ale stejně už se nemůžu dočkat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to chápu, každý měsíc se počítá :-)

      Vymazat
  8. Tak to je super, přece jen 4 měsíce je dlouhá doba!:)
    Já si myslím, že je to tou přípravou. Koukala jsi na internetu na nějaký recepty? :) mě to taky trvalo několik kaší, než jsem našla ten způsob, jak mi chutná:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, myslím, že jsem vždy jen zkoušela takovou tu základní verzi s ovocem a prostě bleee.. prostě mi to nejede :D. možná to je i ovlivněno výběrem vloček, ale nevím, jak jsem zkoušela furt zdravě vařit a vločky na tisíc způsobů - kaše, cheesecake, buchta, atd., tak už to ani nemůžu cítit :D

      Vymazat
  9. Vítej zpět :)) a přeji úspěchy do budoucna :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je ale škoda! :D vločky jsou skvělý.. ale tak třeba se to někdy zlepší:)
    Máš naprostou pravdu, ale poslední dobou to až moc přeháním a jím až moc nezdravě.. Necítím se dobře jak fyzicky, tak psychicky. jsem taková unavená, bez nálady.. zkusím to omezit a uvidím:)
    To já zas večeři bez sacharidů nefandím vůbec! :D nevidím jediný důvod se takhle trápit O.o :D teda pro mě je to trápení, protože mám hned hlad! :D ale záleží komu co vyhovuje :) podle mě je nejlepší jíst podle chuti, ale všechno s mírou :)
    To vůbec nevadí, jsem ráda, ráda si povídám! :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. beautiful post :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. Jéé, Kubi, tak teda tebe bych tu nečekala :-). Ale je to milé překvapení :-)

      Vymazat
  13. Uz se tesime :)

    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  14. Na tvojom blogu som teraz prvýkrát a celkom náhodou, no hneď po príchode ma zaujal. Dávam odber a teším sa na ďalšie články. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, tak to je hezké, děkuji :)))) ❤

      Vymazat
  15. Zkusím! :) Díky za radu :))
    Těším se, jak znovu začneš přidávat články, sice tě (zatím) neznám, ale působíš na mě strašně mile :))
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Máš hrozně krásný blog! Rozhodně se moc těším, jak začneš přidávat články a budu mít co číst :)

    marisnovotna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Jee, holky, tolik milých komentářů, to mě strašně těší. ❤ Zítra přidám recept, tak snad se bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  18. proč proboha? :DD beztak je naštvaný, že mu takové dobroty taky nepřipravuješ, co?:D Haha, to bysme mohly no:D

    OdpovědětVymazat
  19. som tu prvýkrát, ale veľmi ma blog zaujal, takže sa teším na nové články :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  20. máš moc pěkný design i celkově blog, jsem zvědavá na recept :)
    Zvu tě na giveaway:
    GIVEAWAY
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  21. Taky mám před sebou 4 měsíce prázdnin :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ten obří makrónek mňám :D

    OdpovědětVymazat