Get ready to swimsuit!

21:16

Sezóna plavek už se blíží, ale myslím, že není třeba propadat panice, ještě stále se s tím dá něco udělat! :-) Já svému tělu ještě musím dát zabrat než odjedu na dovolenou a jelikož už jedeme za tři týdny, tak to musí být pořádné. I právě kvůli tomu, že jedeme za tři týdny, tak si nechci kupovat zbytečně permici, protože bych nevychodila ten čtvrtý týden (jinak normálně chodím do fitka), takže jsem se rozhodla tuhle challenge udělat doma. 

Ze začátku chci říct, že nejsem žádný odborník, to, co tady napíšu vychází pouze z mých zkušeností a rady, na které budete možná potřebovat odpověď najdete na jedné super stránce, na kterou vás odkážu!

Cvičení doma je dost velká výzva, vzhledem k tomu, že doma mám jen jednoručky, trx a jeden posilovací stroj, protože to bude úplně něco jiného než ve fitku, ale i tak se pokusím o maximální výsledek. A teď vám ukážu, jak na to jdu já a co dodržuji.
  • dodržuji pitný režim a dávám svému tělu dostatek bílkovin každý den
  • každý den spím 8 - 9 hodin
  • nezapomínám regenerovat svaly
  • nejím málo, jím lépe
  • nikdy nevynechám strečink
  • kardio většinou dávám na konec tréninku
  • když už makám, tak se snažím, aby to nebyla brnkačka, ale aby mě pálily svaly a bolelo to
  • NIKDY SE NEZAMĚŘUJTE POUZE NA JEDNU SVALOVOU PARTII!! - zapomeňte na různé 30ti denní výzvy jenom na břicho/zadek, atd.., to je to nejhorší, co můžete udělat. Proti 30ti denním výzvám nic nemám, ale jen v tom případě, když se střídají různé svalové partie a necvičí se každý den to stejné


To je jen takový základ, teď vám ukážu, kde se inspiruju a  kde najdete více informací :-)



 Tento web vám fakt pomůže. Najdete na něm spoustu rad, ale i tréningových videí na doma i do posilky. Stačí rozkliknout magazín a tam vše najdete (strava, cvičení, rady, tipy, ..) nebo se koukněte na jejich kanál na youtube. Já z tohoto portálu čerpám inspiraci pořád pro všechny moje workouty a jsem za něj velmi ráda. :-)

YOUTUBE
Řekla bych, že to je nejnaštěvovanější stránka vůbec, pokud hledáte jakékoliv workouty. Na to je youtube super, jen si potom každý asi musí najít to, co zrovna vyhovuje jemu :-)



 Na tomto kanále, najdete různé 30ti denní výzvy, které sice mohou být zaměřené jen na jednu partii, ale  nebudete cvičit každý den to stejné, což je velmi důležité. Potom tu jsou také výzvy, které jsou každý den na jinou partii nebo cvičení s Jill, jóga, atd... Každý si tu najde své ;-)



 Pro mě je jóga strašně super! Díky ní se naučíte správně dýchat, ale také si skvěle protáhnete tělo. Adriene mám moc ráda, protože má videa jak pro začátečníky, tak i pro pokročilé, prostě je super!! :-)

Chytré aplikace

Tuhle aplikaci můžu jen vřele doporučit, protože s ní můžete cvičit kdekoliv a skoro nic k tomu nepotřebujete. Můžete ji buďto stáhnout takto, kde jsou všechny workouty dohromady nebo si můžete jednotlivé stáhnout zvlášť (břicho, zadek, nohy, ruce, kardio a jóga). Vždy si nastavíte jak douho chcete cvičit a pak jen cvičíte. Cvik vždy vidíte na obrozavce, kde se i odpočívá čas a dole je i popis cviku. Je to zdarma, ale potom si můžete i za peníze koupit rozšířenější verzi. Já tuto aplikaci na doma rozhodně doporučuji!!! :-)

Moje Instaram inspirace



Takže jdete do toho se mnou? :-)
Jestli ano, budu ráda, když se se mnou podělíš o své dojmy a zážitky! A neboj nebudeš v tom sama - vzájemně se podporujeme na instagramu, kde se můžeš i ty pochlubit svou fotkou pod hastagem  #wearefitgirls  #zalepšíjá .

Doufám, že se k výzvě přidáte a brzy se zase ozvu. Mějte hezký den :-)

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Taky bych potřebovala se svým tělem ještě něco udělat a mám na to 4 týdny. Tak snad se ti podaří dosáhnout těch nejlepších výsledků :)

    Everything about my life

    OdpovědětVymazat
  2. Be Fit kanál na Youtube je super, sama ho ráda sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  3. super článek a dobré rady. Jenže já jedu na dovču za týden, takže jsem si koupila plavky, které mi lichotí. Taky doma cvičím podle youtube :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne by sa zišlo spevniť teli, ale som.priliš leniva :-( Ale skúsimnejaké to video :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já už jsem se do toho opřela, tak držím pěsti holky, ať vám to taky jde :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Aj ja som začala cvičiť :)) tak nech nám to vyjde!
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  7. super příspěvěk - zrovna jsem se poohlížela po videích na cvičení doma, když mě už trochu omrzelo blogilates :)

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že naopak o tom máš super přehled:-) Jediné u čeho si dovolím nesouhlasit je to zaměřování se na jednu partii - já už cvičím převážně splity, protože jinak nemám pocit, že jsem pořádně procvičila to, co jsem chtěla. Ale samozřejmě se během týdne musí ty partie prostřídat, cvičit jak někteří chlapi v posilovně pořád jenom bicáky a prsáky je pořádná blbost :-)

    http://fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky