Jedeme

9:22

Holky, moc díky všem za podporu, hodně mi to pomohlo! A jelikož nakonec vše dobře dopadlo tak dneska o půlnoci odlítáme. Nejdříve jsem si myslela, že by jsme si poprvé v životě mohli koupit dovolenou v klidu a bez komplikací, ale ani letos to hladce neproběhlo. Tak třeba příště už to konečně vyjde...



Pořád všechno ladím do růžova. Jsem tím posedlá, jen ty ploutve jsem v růžové nesehnala... Jinak jestli si ještě pamatujete, mám pořád mobil na reklamaci a společnost Honor mi mezitím poskytla jejich nový Honor 6+ na dovolenou na ozkoušení. Tak sledujte můj instagram, bude tam pořádná nálož fotek.

No a kam jedeme to je tajemství. Nechte se překvapit v dovolenkovém vlogu, který natočíme. Každopádně podle recenzí by to měla být naše nejlepší dovolená v našem životě. Už se nemůžu dočkat!

Tak pac a pusu a za týden na viděnou :)

You Might Also Like

51 komentářů

  1. Přeju krásnou dovolenou. Moc se mi líbí plavky a zajímalo by mě, jak se ti bude líbit ta kostkovaná knížka :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Mas pekne pobalene :-) Prajem krasnu dovolenku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Užívej i za nás, co nikam nejedou:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása!!! Budete šnorchlovat? A odkud máš Domi prosím O bag? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, budeme šnorchlovat, jen ten šnorchl se mi na fotce schoval :D. O bag mám z obchodu Dress Code :)

      Vymazat
  5. Ta O bag je úžasná! Hrozně ti jí závidím. Doufám, že se časem dokopu si jí taky koupit, děsně mě láká taková ta našedlá s lanovými úchytkami. Kam jedete na dovolenou, Domi? :) Možná bych se radši ptát neměla nebo budu závidět ještě víc :D Uží si to, začnu tě sledovat na insta, ať mám přehled, jak se tam máš :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, také bych hned jela na dovolenou :) Pořádně si to tam užíte a já se budu těšit a čekat na vlog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, snad nezapomene doma foťák nebo paměťovku :D

      Vymazat
  7. Uži si to a tá taška Obag je krásna :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Užij si dovolenou! Těším se na fotky! Skvělé plavky!

    OdpovědětVymazat
  9. Přeju krásnou dovolenou kočko, doufám že tam něco málo i natočíš a těším se na fotky:-) Jinak krásné plavky, a můžu se zeptat co máš za telefon?:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Přeju krásnou dovolenou a chválím plavky:)
    Já jsem teď novodobě posedlá mint..a všechno se snažím ladit právě do této barvy:))
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji ti za pěkné komentáře u mě na blogu. Tak to jsem zvědavá kam pojedeš. Určitě se na vlog těším. Strašně moc se mi líbí gumovka O BAG, dost nad ní taky uvažuji ale pořád nevím. Každopádně musím ještě pochválit plavky, klobouček a to nádherné pouzdro na pas. Ta sytá růžová je nádherná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, já určitě doporučuji, je to skvělá investice :)

      Vymazat
  12. O bag se mi normálně zas tolik nelíbí, ale tahle barva je skvělá :) Užij si dovču, těším se na vlog :)

    OdpovědětVymazat
  13. O bag a plavky sú úžasné, hneď by som išla na dovolenku :) bohužial alebo našťastie (?) ma v najbližších dňoch čaká len práca...

    Betty
    http://glitteringdreams.com

    OdpovědětVymazat
  14. tak to je fakt super, že jsou takhle ochotní že poradí :) nalákala jsi mě na tu posilku ještě víc! :D
    --
    na vlog se moc těším a dovču si užijte! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, určitě to tam musíš někdy omrknout ;)

      Vymazat
  15. Jé, uži si dovolenku! :) Teším sa na vlog, som zvedavá kam pôjdete :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tie plavky sú dokonalé ♥ Určite si to tam uži, teším sa na fotky!

    OdpovědětVymazat
  17. Pořád se nemůžu vynadívat na ty plavky, jsou nádherné. Navíc spojení modré a bílé, to jsou typické námořnické barvy a ty já v létě miluju a milovat snad vždycky i budu. :-D Celkově na mě ten celý set působí rozkošně, hlavně ten obag, rtěnky, klobouček, to je prostě něco tak rozkošného a typicky letního, až si troufám říct, že by tomu neodolal ani člověk, jehož vkus to není.))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeeee, děkuji, děkuji, to je moc milé :)

      Vymazat
  18. Jen růžová to může být! :D užijte si dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak si to v tom Egyptě užij a hlavně se všichni v pořádku vraťte :))

    PS: Místo dovolené jsem zjistila přes instagram, moc hezké fotky, začnu tě tam hned sledovat :)

    OdpovědětVymazat
  20. Přeji krásnou a poklidnou dovolenou :) Na fotky se budu těšit ;))

    OdpovědětVymazat
  21. ten pas nemá chybu :D uži si to!
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  22. Ten obal od VS je nádherný! Taky miluju růžovou :-D

    OdpovědětVymazat
  23. Moc moc se těším na dovolenkový vlog a jsem tedy zvědavá, kam jste se vydali! :) Každopádně si to moc užijte :).

    http://es-veronica.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Já tu O bag fakt potřebuju... sakra, že bych nakonec neodolala, furt mě s tím všechny otravujete a já pak nemám na novej noťas :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi, že O bag je mnohonásobně lepší než notebook :D

      Vymazat
  25. Máš krásné plavky a ten obal na pas od VS :O sem se zamilovala :)
    Snad si to tam pořádně užiješ a začala jsem tě sledovat na insta :)

    Everything about my life

    OdpovědětVymazat
  26. pěkné věci a musím uznat a ty fotky samy o sobě jsou parádní:) plavečky vypadají zajímavě, podobné jsem ještě neviděla.. :) takže určitě budou poutat pozornost:)

    OdpovědětVymazat
  27. Kabelka a klobouk - boží! :D Já pořád ladím do černé, šedé, béžové.. tak se musím teď trošku nutit k pořizování barevných věcí. Užij si dovolenou, jsem zvědavá, kdepak to je! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Užij si pohodovou dovolenou. .-)
    A pokud budeš mít při odpočívání dlouhou chvíli, tak u mě na blogu je post z mé poslední dovolené plný fotek :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Ten lak na nehty co je na fotce je naprosto boží! :D A ty plavky jsou taky moc pěkné :) Užij si dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
  30. páni, je to krásný =) kéž bych tak uměla s blogspotem jako ty =)

    http://allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Moc se mi líbí klobouk a obag :) Užijte si dovču

    OdpovědětVymazat
  32. Ta taška vypadá skvěle :) O bag je na mém seznamu :)

    OdpovědětVymazat
  33. moc se mi líbí ten obal na pas VS a Obag <2

    OdpovědětVymazat
  34. pekne plavky:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  35. Taky poslední dobou ujíždím na růžové. :D Nějak nechápu proč. :D A ta tvoje Obag je moje vysněná. Závist. :D :3

    OdpovědětVymazat
  36. Tak si to užívej. :) Jinak hezké plavky. :)

    Sofi

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky