úterý 23. června 2015

Karma, karma - KARMA!!

Krásný večer! Omlouvám se za pauzu, ale mělo to svůj důvod. Měla jsem v plánu jít na Apetit festival (natočit vlog), jít na autogramiádu Zdeňka Pohlreicha, nafotit outfity, natočit nakupovací video a odjet zítra na dovolenou, ale ... Udělal se mi šílenej aft, začal mi růst hodně špatně moudrák no a ke všemu se mi pod nosem udělalo podkožní akné, které vypadá jako jedna velká bradavice. Super! Takže jsem celý víkend proležela, na festival ani autogramiádu nešla a když už mi bylo včera líp a chtěla jsem jít nafotit outfit s tou hroznou "bradavicí", tak začalo pršet... No sice jsem měla nafocené nějaké recepty, ale přišlo mi blbý přidávat zase další. No a na dovolenou nakonec zítra neodlítáme, poletíme až za tři dny (s mojí super "bradavicí" a aftem - nejraději bych zůstala doma!). A tak přemýšlím, co jsem komu udělala, že mi to karma vrací... Nebo je to snad nějaké znamení?!

Každopádně jsem využila dnešní přítelovi sponze ku jeho titulu Bc. a vyfotila pár fotek. Bylo to super a potom jsme vyrazili do restaurace Šatlavy (doporučuji!).





Tak mi držte prosím palce, ať vše dobře dopadne a mějte hezký večer :)

33 komentářů:

  1. Fúha toľko nešťastia :/ Tak si potom aspoň uži tú dovolenku :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Držím tedy palečky, Domi, ať vše dopadne tak jak má a zbavíš se té "bradavice". Moc dobře vím o čem mluvíš :/. A to máš jen jednu.. já těchto nedokonalostí mám na pleti mnohem víc a ani nevíš, jak to hodně snižuje mé sebevědomí :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, to nerada slyším.. :( Ano, jsem ráda, že je to jen jedna, po dvou letech, ale zrovna teď se fakt objevit nemusela... :D Teď to vážně nepotřebuju.. :D

      Vymazat
    2. Chápu, chápu, takové problémy si vždy vyberou ten nejlepší čas :D. A já si na to už tak nějak zvykla, takže to beru jako součást mého já :)..

      Vymazat
  3. Tak to ma mrzí, všetko naraz :-/ Veľmi vám to spolu pristane :-) A teda nech sa ti to hneď dá do poriadku, aby si si to tam užila!

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, gratuluji příteli, určitě je moc rád, že už to má za sebou. A moc vám to spolu sluší a vypadá to, že jste si i obídek moc užili, podle fotek to vypadá fakt chutně! Jinak držím palce, ať "bradavice" zmizí a dovolená vám vyjde! :) A doufám, že nějaký vlog a to nakupovací video se tu objeví! :) N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé uhákáčko! Včera jsem se při odchodu ze zkoušky(naštěstí úspěšné) proplétala mezi tím davem odiplomovaných a tak nějak si posteskla, že chci taky! :D
    Jídlo vypadá úžasně:)

    OdpovědětVymazat
  6. To vždycky přijde v ten nejblbější čas, to je jako kdyby to člověk přitahoval...tak snad se ti to brzy zlepší a bude ti dobře :))

    OdpovědětVymazat
  7. K tomu Bc. gratulujem a držím palce v získaní ďalšieho titulu. A ak už spomínaš tú dovolenku, tak si ju predovšetkým uži, ale nezabudni hlavne nafotiť krásne fotky. :-) Jednu z nich, tú najlepšiu, pošli do súťaže, ktorú som spustila. Budem rada, ak sa zapojíš a budeš tak mať možnosť získať skvelú a hodnotnú cenu. Všetko nájdeš u mňa na blogu. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  8. Jej, tak to mě mrzí :( ..ale všecko bude dobrý, karma se zase obrátí a dovolenou si užiješ! :)
    A gratuluji příteli k titulu :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyřídím :)). No děkuji, modlím se, aby to tak bylo a doufám, že tomu tak bude :)

      Vymazat
  9. vau toľko nešťastia ale nezúfaj, ne koniec sa všetko vyrieši a ešte budeš rada že to je tak ako to je :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  10. Uži si aspoň dovolenku :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. nevím jakto, ale přijde mi, že tvého přítele odněkude znám :D nechodil náhodou na gympl do Pardubic?
    jinak sbnad bude brzy lépe, aft se ti snad do dovči zahojí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a ano, přítel chodil na gympl v Pardubicích :)

      Vymazat
    2. jojo Mozart, jéé, to je fakt super, to jsem taky nečekala, že najdu nějakou bloggerku z Pce!
      pod Vinici jsem chodila do února, pak jsem začala chodit do H-centra, kde pracuju :) ale taky si nevybavuji, že bych tě potkala, zvláštníí :) a na Fine fitness jsem slyšela samou chválu :)

      Vymazat
    3. No, tak to je pecka! Já Fine fitness mám moc ráda, ochotný personál, co poradí, pomůže a namotivuje :) je to tam takové rodinné, tak doufám, že se třeba jednou potkáme někde :) skoro pořád chodím cvičit sama, tedy pokud nejdu s přítelem a když se ke mně přidá nějaká kamarádka co normálně nechodí cvičit, tak mě to někdy až skoro vytáčí, protože si pořád chce jenom povídat a skoro necvičit :D

      Vymazat
    4. vymáchal ale ve finále by ti určitě pomohl! :D
      mě na FF hůavně láká to, že tam údajně občas i mezi "smrtelníky" (:D:D) chodí sám kulturistická legenda Slavoj Bednář a občas i poradí a pomůže, vidělas ho tam někdy?
      jee, cvičení s přítelem musí být super, to ti závidím :)
      a s kamarádkami to mám stejně, nejraději cvičím sama se sluchátky v uších nebo s někým, kdo se mnou prohodí jednu větu v pauze :D vykecávačky nemám ráda (v posilce tedy) :D

      Vymazat
  12. Tohleto znám, vždycky se všecko pokazí takhle najednou :D Každopádně ti přeju, aby se to co nejdřív obrátilo s naopak vše bylo mnohonásobně lepší! A užij si dovolenou :) -L

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je nemilé :/ Snad si dovolenou i tak užiješ a těším se na fotky :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  14. Priateľovi gratulujem! Dúfam, že si dovolenku aj napriek tomu všetkému užiješ. Nakoniec ťa to podľa mňa bude baviť, aj keď sa ti teraz nechce nikam ísť. :))

    btw. Pozývam ťa na giveaway na mojom blogu. :))
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  15. Co se týče aftů, znám to moc dobře. Je to nepříjemné a trvá to i dva týdny než se to uzdraví. Ale nemysli na to ani na "bradavici" pod nosem a dovolenou si na sto procent užijte a určitě foť foť ať máme na co koukat:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Tvůj přítel má moc hezky zbarvený oblek, tyhle modrý verze vypadají podle mě nejlépe. Že je to na poslední fotce gnochi, že jo? Mňam! Ten aft a "bradavici" (:-D) ti teda nezávidím... vím, jaké to je, když se doslova vše spikne proti tobě, ale to přejde, věř mi. Držím palce, abys to nějak přečkala ve zdraví a dovolenou si nakonec užila! :-) Jsem neskutečně ráda, protože jsem tvým dvoustým odběratelem, to mě potěšilo. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta modrá je fakt sexy! Tohle obleky v modré na chlapech prostě miluju a nemůžu se toho nabažit, takže mu pochvalu vyřídím! :) Ano, ano je to gnochi, ale nevím s čím, já měla to druhé a úplně jsem to tam zapomněla napsat, takže když na to teď koukám, tak mi to úplně přijde jako bramborový salát hahah :D :D- Jinak děkuji moc a děkuji i za odběr, strašně mě to potěšilo :)

      Vymazat
  17. tak snáď si si už všetko zlé vybrala a môžeš sa tešiť len na to dobré a perfektnú dovču:)

    OdpovědětVymazat
  18. Domi, tak ať se ti to brzy uzdraví a pořádně si užijete dovolenou :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Gratuluji a užijte si dovolenou!

    OdpovědětVymazat
  20. Jé to je super! :) tak to příteli velmi gratuluji! To jídlo vypadá skvěle! a jinak at jsi co nejdřív zase zdravá!

    OdpovědětVymazat
  21. krásné fotečky :) A to jídlo... :3
    Tak snad se brzo hodíš do kupy ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Držím palce, niekedy príde to obdobie nepodarkov, ako keby sa celý svet obrátil proti tebe, ale neboj, určite to bude čoskoro v poriadku a ty si dovolenku užiješ!

    OdpovědětVymazat
  23. Palce držím a jak se říká- všechno zlé je k něčemu dobré! Třeba když poletíte o 3 dny později budete mít hezčí počasí anebo něco takového..:)

    OdpovědětVymazat
  24. Afty jsou kapitola sama o sobě.Doufám,že to dobře dopadne..Já jinak v HK chodím téměř jen do Šatlavy.Vynikající jídla a krásné prostředí,z ní dělají jednu z nejlepších restaurací v Hradci :)

    OdpovědětVymazat