O bag recenze

15:58

Ahoj holky, včera se mi rozbil mobil, nechápu ani jak a nejde zapnout.. Ale nejhorší je, že jsem tam měla plno fotek, který jsem chystala na nový články a neměla jsem to uložený na paměťovce :(... No a taky se nám rozbil foťák a jediný, co teď v době reklamace můžu používat je tablet a notebook a tahle video recenze je točená z tabletu. Vím, že ta kvalita je hrozná a vidím i spoustu nedostatků a za to se moc omlouvám, ale nechtěla jsem blog jen tak nechat stát, tak to prosím omluvte. Aspoň, že byla ta snaha, příště to bude lepší, slibuji :)

Doporučuji přepnout do HD!







A tady jsem si půjčila pár fotek holek od nás ze skupinky, jak vidíte, holky jsou větší maniačky než já a mají to vždy všechno krásně vystajlované a krásně sladěné :)



A to je dneska vše, tak se mějte hezky a zase brzy na viděnou :)

You Might Also Like

51 komentářů

  1. O bag je skvělá! Jednou bych si ji taky chtěla koupit :) A o basket se mi teda vůbec nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako podle mě je to fakt super investice, protože se fakt jen tak nezničí a hlavně, když má člověk ty lana, tak v tom může nosit těžší věci :-). No a upřímně mě taky o basket taky moc nezujal, moc nechápu jak se to nosí... Kdyby to bylo na kolo, tak to chápu a kupuju hned :D

      Vymazat
  2. Je opravdu krásná :)

    Taky už po nějaké delší dobu pokukuju, tak jsi mě celkem přesvědčila, abych do ní šla. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta je úžasná :) Musím říct, že závidím jak všichni zvládáte videa, já se furt odhodlávám, ale nějak si před tou kamerou sama přijdu jak bl***.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já moc na vybranou neměla.. Ale taky nejsem nijak oslnivá. Určitě to zkus, za chvíli si zvykneš :)

      Vymazat
    2. Vypadáš na videu super. Příjemný hlas a sympatická, fakt báječný :)

      Vymazat
  4. O o´bag teď pořád uvažuji, je dokonalá a vybrala sis krásnou barvičku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už dlho sa na ňu chystám. Tento rok si ju však rozhodne kúpim ♥
    Si naozaj sympatická ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Video bylo náhodou super :) Taška se mi moc líbí, už jsem o ní taky uvažovala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty mi budeš psát, že jsem krásná? :O Dyť Ty jsi naprosto překrásná a tak sympatická a milá :). Děkuji za Tvou návštěvu u mě na blogu, stávám se Tvou pravidelnou čtenářkou, tak snad i Ty ke mně ještě někdy zavítáš :).
    Pěkný den, Dominičko :)

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale prosím tě, vždyť ty jsi taky a děkuji moc :)

      Vymazat
  8. Ta je krásná!!!<3 To už je druhá kabelka, kterou jsem si dneska oblíbila a hrozně ji chci :D :))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  9. Kabelka se mi moc líbí a je super, že jsi natočila video. Já se na to zatím vůbec necítím. a gratuluju k maturitě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji moc, tak třeba jednou časem, určitě se budu těšit :-)

      Vymazat
  10. pekná :) ešte som takú u nás nevidela. Páči sa mi že, má aj zips, a drží tvar :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Tá kabelka je krásna,ešte som takú nevidela.Vedela by som si ju predstaviť v mojom šatníku.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Tyhle kabelky se mi moc líbí, jen se pořád nemůžu rozhodnout, jestli ji chci a unosila bych ji. Jasnou favoritkou je růžová, šedá a béžová :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě určitě ano :-) je to investice na dlouho, která se vyplatí, protože je skoro nemožné kabelku jakkoliv zničit :)

      Vymazat
  13. To ma teda mrzi tym mobilom :-( Ocividne taskove trendy nesledujem :-D Este som.o nej nepocula, ale.nusim povedat, ze je naozaj krasna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to štve, ale už to budu muset nějak zvládnout :(... To je zvláštní, že u nás je to takový hit a ze Slovenska ji nikdo nezná, to mě opravdu dost překvapilo :)

      Vymazat
  14. Ty tašky jsou úpně úžasné :3

    OdpovědětVymazat
  15. Tak s tým mobilom ti to vôbec nezavidim :/ Minule leto sa stalo niečo podobné aj mne, no našťastie mi ho hneď opravili :)
    Skvelá recenzia!

    OdpovědětVymazat
  16. Nejlepší je ten taneček na konci ! Je skvělé Tě vidět opět blogovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-), no když to nebylo úplně nejlepší, tak jsem to musela na konci nějak zlehčit :D

      Vymazat
  17. Krásna kabelka, presne takáto mi ešte chýba! :-) Nech sa Ti dá mobil a foťák čo najskôr do poriadku.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  18. Si skvělá máš ode mě odběr:-)

    OdpovědětVymazat
  19. všichni na ni maj jen pozitivní názor :D

    OdpovědětVymazat
  20. Zdravím a děkuji za návštěvu,alespoň jsem poznala nový super blogísek!!!! U Vás je dedy na co koukat!Moc mě těšilo!Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji moc, to je strašně milé, těšímě mě, že se vám tu zalíbilo :)

      Vymazat
  21. Tuhle kabelku vidim poprve a ihned se mi zalibila.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ta světle růžová vypadá moc hezky a fotky jsou naprosto boží! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ta světle růžová vypadá moc hezky a fotky jsou naprosto boží! :)

    OdpovědětVymazat
  24. To jsou moc pěkné kabelky, skvěle hodící se na léto třeba jako plážová taška. Kdybych měla zbytečné 2000 tak jdu do ní ale ted musím šetřit na dovolenou Až někdy příště

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem šetřila, ale tahle prostě musela být za odměnu :), tak třeba se také někdy dočkáš :)

      Vymazat
  25. Ta kabelka je úžasná, taky ji mám jen v mint barvě :) A na videu jsi úžasná, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  26. Jé tak to je hezký, já na ně koukala a na živo mě neoslovily tak jako na fotkách, ale to tvoje recenze mě zase nahlodala ;).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem ráda :) Podle mě určitě stojí za to :)

      Vymazat
  27. Vybrala sis krásnou kombinaci, fakt moc pěkná kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  28. Video je super, je vidět, že máš z kabelky obrovskou radost :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to rozhodně, pořád se ji nemůžu nabažit :)

      Vymazat
  29. vyzerá, že je dosť praktická, zišla by sa mi taká :)

    OdpovědětVymazat
  30. Nejprve jsem ji nemohla prijit moc na chut, ale to bylo kvuli videu jedne "ununane" slecny, ktera mi ji trosku zosklivila a u niz jsem ji videla prvne. Jak jde ale cas, libi se mi cim dal vic a nejvic prave varianta ruzova, bila a take smaragdova, ale tu bych musela videt nazivo :)
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, do O bag jsem se uplne zamilovala, bohuzel, barva kterou chci je vsude vyprodana :(. Muzu se zeptat kde presne je ten obchod Dress Code?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, obchod je v Pardubicích :)

      Vymazat
    2. Dekuji, prvne tam zavolam, jestli maji tu "moji" barvu, at nejedu zbytecne.

      Vymazat
    3. Dekuji, prvne tam zavolam, jestli maji tu "moji" barvu, at nejedu zbytecne.

      Vymazat
    4. Asi ano, ale mají taky často vyprodáno. Jinak jsou ještě obchody v Praze, ale nevím kde přesně

      Vymazat
  32. Ahoj.Dostala jsem svoji 1 kabelku pod stromek. Jsem maximálně spokojená.
    Mám mini Iris.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :), tak ať se dobře nosí :)

      Vymazat

Počet zobrazení stránky