pondělí 15. června 2015

Skautujeme s DM

Krásný podvečer! Pokud likujete stránku DM na Facebooku (zde) určitě jste si všimli, že DM častokrát vyhlašuje soutěže o testování různých produktů tzv. Staň se DM skautem. Poslední dobou jsem si všimla, že soutěž probíhá skoro každý pracovní den. A nedávno jsem se jen tak zkusila zapojit a hned na poprvé se mi podařilo vyhrát. :)


Na facebooku bude vždy u příslušného příspěvku odkaz, na který kliknete a vyplníte své osobní údaje. Vyhrává každý pátý a registrovat se se svým jménem a adresou můžete jen přes jednu mailovou adresu, v opačném případě jste vyřazeni z databáze.


Já jsem vyhrála krém na ruce od značky Weleda. Výhra přišla velmi rychle a proto jsem se rozhodla na něj udělat recenzi :).


Konkrétně se jedná o mandlový krém na ruce na citlivou pokožku. Obsahuje bio mandlový olej, který má zklidnit pokožku rukou, která je náchylná k podráždění a zároveň má snížit pocit napětí.


Výše zmíněné účinky mi přišli velmi vhod, protože vždy od jara do léta mám suchou pokožku, přestože hodně piju vodu. Proto vždy potřebuji krém, který opravdu hodně hydratuje. Myslela jsem, že můj nejoblíbenější z Yves Rocher nic nepřekoná, ale byla jsem hodně překvapena!


+ hustší konzistence, z čeho je patrné, že bude opravdu dobře hydratující
+ kůže přestává být ihned napnutá
+ pokožka je hydratována více než 6 hodin
+ stačí nanést jen malé množství
+ ihned se vstřebá
+ úžasně voní, vždy mi připomene můj milovaný mandlový fondán, kterým potahuji        dorty
+ balení mi připomíná balení zubní pasty, což je velké plus, protože z toho dostanete      maximum!

- žádné jsem nenašla :)


Myslím, že to je skvělá příležitost, jak si zasoutěžit skoro každý den a vyzkoušet nějaký nový kosmetický výrobek zadarmo. A já jsem moc ráda, že se na mě štěstí usmálo. I vy své štěstí můžete zkusit! Budu vám držet palce a těšit se na případné recenze :)

37 komentářů:

  1. To je super teda :-) Aj ja som sa vždy chcela zapojiť do takýchto testovačiek, aj som rozmýšlala, že im napíšem keď ešte existovalo Bravo G :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně se člověku mnohem víc vrátí, ikdyž je to dost na začátek :)
    Ten krém by se mi hodil :) Máš moc pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pravidelně zkouším a už se mi podařilo pár produktů vyhrát :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem ještě nikdy nezkoušela, ani o tom neslyšela. Je super, že DMko něco takového dělá :). Jen i nemyslím, že bych měla takové štěstí :D. Každopádně za vyzkoušení to stojí :). Pěkná recenze, Dominičko :). Třeba budeš mít štěstí i příště :)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus, každý může určitě aspoň jednou vyhrát :). A děkuji a také držím palce :)

      Vymazat
  5. Asi ho vyzkouším když máš na něj jenom samá pozitiva :)

    Everything about my life

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to gratuluji, já to zkouším pořád a zatím nic. Jinak od značky jsem měla pleťový tonikum a super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, určitě to jednou vyjde :). Já teda zatím zkouším svůj první výrobek této značky a jsem opravdu nadšená, takže myslím, že nebyl ani poslední :)

      Vymazat
  7. O tom som vôbec netušila, že niečo také je :) Skusím sa nabudúce zapojiť aj ja :) A gratulujem! Určite ti poslúži :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Vďaka za tip, vôbec som nevedela, že to dmko robí :) A zo značkou ešte nemám skúsenosti, ale čítala som iba pozitívne recenzie, takže krém je určite super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji, já se hlásím stále a pořád nic. Krém vypadá velmi příjemně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. jé, to mi zas někdo něco ukázal, už se vidím, jak odteď pořád jenom klikám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahah, tak to jsi jako ja :D, jednou jsem to vyzkousela a od te doby klikam porad :D

      Vymazat
  11. Od Weledy pár produktů mám a musím říci, že jsem naprosto spokojená. Vlastním i tento krém a musím jenom souhlasit, že uvolňuje pocit napětí pokožky a dlouho hydratuje. Je opravdu perfektní :). Jinak mně se už v DM skautování podařilo vyhrát několikrát, je to opravdu příjemné zpestření. :) N.

    OdpovědětVymazat
  12. Něco takového by se mi hodilo, ruce mívám neustále suché/ Jinak je.super, že DM něco takového dělá,určitě na to mrknu, třeba se na mě usměje štěstí, díky za tip!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Jasné, že si pamätám! :D ja tiež pridávam posty raz za 100 rokov! :D a ten krém vyzerá super, ja mávam strašne suché ruky :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, protože doufám, že bude víc videí, protože miluju slovenštinu :))) a ty jsi strašně sympatická :)))

      Vymazat
  14. Super článek! Pracuji v prachu, moje ruce jsou neustále suché a já pořád nemůžu najít ten správný krém, který by mi je dostatečně hydratoval. Tenhle musím vyzkoušet! :)

    Michelle B

    OdpovědětVymazat
  15. Ja mám taký pocit, že slovenská DM nerobí takéto akcie/súťaže :( hľadala som niečo podobné ale nič...
    ladyminimalism

    OdpovědětVymazat
  16. Tady se někdo má :3 Gratuluji k výhře! :)
    Hlavně v zimě mi krém na ruce přijde vždy vhod :)

    OdpovědětVymazat
  17. Take jsem se vzdy zapojila, ale neusmalo se name stesti. Tento krem vypada docela dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Tento krém se mi taky poštěstilo získat a jsem za něj moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že na něj také bude recenze, jsem zvědavá co na něj říkají i ostatní :)

      Vymazat
  19. very nice!!!thanks for stopping on my blog,now i follow you on ,instagram i hope you follow me too!!kiss

    OdpovědětVymazat
  20. very nice!!!thanks for stopping on my blog,now i follow you on ,instagram i hope you follow me too!!kiss

    OdpovědětVymazat
  21. ten vyzerá naozaj dobre! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  22. Vôbec som netušila, že DM takéto niečo organizuje. Je to skvelé, dúfam, že sa dá zapojiť aj to Slovenska :)
    Krém vyzerá naozaj dobre, v poslednej dobe som si ich celkom obľúbila :D

    OdpovědětVymazat
  23. to je škoda :( tak zkus a uvidíš :) ale mě třeba samotný pohankový, jáhlový vločky nechutnají... vypadá fakt super, to hydratování na tak dlouhou dobu je někdy fakt potřeba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, tak to když ti nechutnaly, tak to radši už nebudu vůbec zkoušet.. :D jo, to je hodně potřeba :)

      Vymazat
  24. tak taká výhra, ktorá aj funguje, ozaj poteší:)

    OdpovědětVymazat
  25. Dm skautingu jsem si také všimla a několikrát to i zkusila - štěstí se na mě usmálo minulý týden :))

    OdpovědětVymazat
  26. Momentálne testujem mandľový telový krém od Weledy a je super :) Chystám aj giveway o nejaké ich produkty :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
  27. Líbí se mi ten design krému :) Krémy na ruce se mi teď doma sešly 3, takže mám na nějaký čas zásobičku

    OdpovědětVymazat
  28. Už jsem to na FB zahlídla, ale nenapadlo mě to zkusit. Takže příště jdu do toho :D Recenze na blogu je nějakou podmínkou? :) Zrovna Weleda mě v dm vždycky docela láká, ale nějak se zatím nemám k tomu ji vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  29. Nejak som si to nevšimla, no určite budem čoraz viac sledovať, aby som mohla pridávať príspevky aj z DM-ky :)

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej GIVEAWAY o balíček AVON kozmetiky a zároveň navštíviš môj Blog by Katy :-*

    OdpovědětVymazat