pátek 5. června 2015

Strawberry mojito

Všem moc děkuji za narůstající přízeň, moc si toho vážím! A proto si myslím, že právě v těchto dnech si zasloužíte přesně tento článek mnohem více než kosmetickou recenzi, kterou jsem měla v plánu. Tak pojďme na to, je to jednoduché, tak snad vám bude chutnat. :-)


Na jedno jahodové mojito budeme potřebovat:

  • 2 limetky (v případě nouze se dá použít i citrón)
  • hrst lístků máty
  • vychlazenou vodu
  • 2 jahody
  • 2 lžičky třtinového cukru
  • rozdrcený led
  • jahody a lístky máty na ozdobu
Do hmoždíře dáme vymačkanou šťávu z jedné limetky, přidáme cukr, lístky máty a dvě nakrájené jahody a pořádně vše rozmačkáme. Poté to přes sítko nalijeme do skleničky, přidáme lístky máty, nakrájenou jahodu na kostičky a limetku pokrájenou na kostičky a do 3/4 dolijeme vychlazenou vodou. 

No a teď máte několik možností, jak pokračovat: buď si tam dle libosti naházíte kostičky ledu a dozdobíte, a nebo pokud jako já vlastníte mixér se speciální funkcí drcení ledu, led dáte do mixéru a necháte ho rozdrtit. Pokud však tuto funkci váš mixér nemá, můžete kostky ledu zabalit například do utěrky, do které budete tlouci válečkem. Potom led přidáme do skleničky a dozdobíme dle chuti.



Dobrou chuť a přeji hezký víkend :-)

37 komentářů:

  1. Díky za typ, musím mrknout na funkce mého mixeru. A nechybí tam rumík? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No chybí no, ale tak když jsem teď v tom odtučňovacím režimu před dovolenou, tak ten cukr bohatě stačí :D

      Vymazat
  2. Mňam, tak to bych si nechala líbit :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to určitě zkusím! Další super typ na horké letní dny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Do horkých dnů se hodí jahodové osvěžení :)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak a ještě o to víc, když je zrovna sezóna jahod :-)

      Vymazat
  5. Naposledy som pila mochito jahodove v anglicku pred 2rokmi a stale som dumala ze ako sa moze robit skusala som aj ja ale nevidalo tak skusim ten tvoj receptik ;-) dobry clanok :)))
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  6. V nejbližší době určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadí peckově :) Už začínám shromažďovat recepty z jahod, tak si ho přidávám an seznam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to jsem ráda, že jsem přispěla :-)

      Vymazat
  8. ty nemáš ráda oříšky a semínka? :) já je třeba zbožnuju!
    vypadá to skvěle! Mňam:3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmm, no jak který, to záleží, některý mi jednou míň, některý víc :-)

      Vymazat
  9. Jůů, to vypadá naprosto skvěle♥:))!! Rozhodně vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  10. To je super s jahodama jsem to nikdy nezkoušela. určitě vyzkouším bude to skvělé osvěžení tet v takovém vedru :)

    OdpovědětVymazat
  11. Domi tak to je úplně luxus! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Akurát máme doma veľa jahôd, letím to vyskúšať :) minigiveaway s YR

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam ♥ NIkdy by mi nenapadlo, že mojito sa dá spraviť aj z jahod :-)

    OdpovědětVymazat
  14. To vypadá luxusně! :)) Mohla bych koupit jahody a vyzkoušet :).

    OdpovědětVymazat
  15. Vyzerá to naozaj fantasticky :)
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Skúšala som malinové mojito, ale vôbec sa mi to k sebe nehodilo, tak už som zvedavá na toto :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malinové mně teda nenapadlo, ale schválně to zkusím, jak to chutná a jestli mi to také nebude chutnat, tak budu přemýšlet, čím to vylepšit :)

      Vymazat
  17. Už se mi sbíhají sliny! :3

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to úžasně, určitě to musím vyzkoušet. Zvlášť v letních měsících to musí být super :3

    Everything about my life

    OdpovědětVymazat
  19. Beautiful presentation!!
    Wonderful mojitos! I never tried, but the taste will be more refreshing! Nice summer!

    Would you like us to keep in touch by following eachother on GFC?

    http://vkusnosbety.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Je fakt, že já mám taky radši ořechy než semínka :) Třeba takový kešu, lískové ořechy, vlašské.. mňam! :D

    OdpovědětVymazat
  21. Ja som teda ešte jahodové mojito neochutnala, len to obyč;D

    OdpovědětVymazat
  22. Mojito mám strašně moc ráda, většinou si sice dáváme klasické, ale i to jahodové už jsem měla a taky mi chutnalo <3

    OdpovědětVymazat
  23. Super receptík, určitě to někdy zkusím. :) A líbí se mi, že je to nealko. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá úžasně! Měla bych ho o prázdninách zkusit :). Na fotce "O autorce" Ti to nesmírně moc sluší, skvělé vlásky ♥.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Mmm, já bych si dala jahůdkové mojito hned :)

    OdpovědětVymazat
  26. Jahodové mojito môže byť fajn :-) Úprimne?...ešte som ho neochutnala :-) Ďakujem za tip :-)
    http://suesanqa7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Mnam, mnam, mnam! Vice jak klasike Mojito miluji prave jahodove nebo malinove, je naprosto bozske a nemohu se ho nabazit. Dale miluji take Pina Coladu, kombinace kokosu a ananasu muzu!
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat