Domácí okurková limonáda

11:45

Tahle je moje nejvíc nejoblíbenější! Přísahám! Ani mojito nebo nějaký drink ji nepřekoná. Když jsem ji ochutnala poprvé před čtyřmi lety, myslela jsem si, že jsem se právě ocitla v ráji na zemi. Možná vám to bude připadat trochu podivné (okurková?!), ale je fakt božíííí!!! Ta chuť okurky, citrónu, limetky a máty je prostě fakt boží! (Pardon, ale jiný slovo to líp nevystihne!) Jakmile jedou ochutnáte, už nikdy nebude chtít přestat, to mi věřte! :)

Budeme potřebovat:
  • 1 okurku + plátky na ozdobu
  • 2 limetky (popřípadě 2 citróny) + na ozdobu
  • 2 lžíce třtinového cukru
  • hrst lístků máty + na ozdobu
  • 1 l vody
  • led
  • když mám chuť přidám i pár kapek bílého rumu
 Okurku oloupeme a nakrájíme na malé kostičky, dáme do nádoby na mixování a tyčovým mixérem pořádně rozmixujeme. Poté přilijeme zhruba 250 ml vychlazené vody a necháme chvilku stát. Mezitím si do hmoždíře vymačkáme šťávu z limetek/citrónů a přidáme cukr spolu s mátou a pořádně vše v hmoždíři promačkáme. Směs z hmoždíře přelijeme do džánku. Potom si vezmeme nádobu s rozmixovanou okurkou a směs přejileme a pořádně propasírujeme přes síto do džbánku. Přidáme i pár kostek ledu a dolijeme vodou. Servírujeme do velké sklenice, do které dáme kousky limetky, plátky okurky a lístky máty. Sklenici zalijeme do 3/4 limonádou a zbytek doplníme drceným ledem, který můžeme opět ozdobit plátky okurky a lístky máty


A jaká limonáda je ta vaše nejoblíbenější? Přeji hezký zbytek dne

You Might Also Like

38 komentářů

  1. ja obľubujem klasickú citrónovú :)


    Izabell │my diary/klik/

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá super :3 Len neviem či mi bude uhorková limonáda chutiť :O

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybych si nepřečetla Tvůj článek, D, tak bych si řekla.. "Okurková limonáda? Co to je?", ale teď už úplně věřím, že musí být bezvadná, když se nám tu nad ní tak rozplýváš :P :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Okurkovou úplně miluju ♥ Ale nikdy mě do ní nenapadlo přidat mátu a ani nevím proč, ale rozhodně to s mátou musím vyzkoušet! :) N.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to báječně :) Vyzkouším, super tip :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taktiež vyskúšam. Ďakujeme za recept :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam! Bohužel doma nemáme mixér, takže tuhle dobrotu si dávám jen v kavárnách ;)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to musím určitě vyzkoušet, super typ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Milujem ju ! Robím si ju doma každý deň :)

    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hneď ako som videla túto fotku na tvojom Instagrame, išli sme si s maminou urobiť uhorkovú limonádu! :D Na tej fotke vyzerala úplne dokonalo ♥
    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju :-*, to mi udělalo strašnou radost ♥

      Vymazat
  11. Ja si robím v lete hlavne Mojito, ale už večnosť chcem vyskúšať túto limonádu, len si z toho jedenia tzatziky neviem predstaviť, ako to bude chutiť :D Každopádne, veľmi sa na to teším, vďaka za recept! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nikdy jsem nezkoušela, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  13. vyzerá fakt úžasne :D ale neviem či by mi uhorková chutila :)

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Musí být opravdu osvěžující. Můj oblíbený nápoj je s Aloe vera. Miluji její aroma..

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá to vážně skvěle, já se obvzláště teď o prázdninách nemůžu domácích limonád nabažit, mou nejoblíbenější je asi melounová:)
    http://realmfulloflittlepleasures.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. mňam super to vyzerá , mám rada takéto nápoje cez letné horúce dni :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  17. Taky dělám ráda okurkovou limonádu, mám trochu jiný recept, ale i tenhle vypadá suprově :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  18. to ma ešte nikdy nenapadlo! :O super, skúsim ked budeme mať uhorku :) aj si to pekne naaranžovala, jak z baru ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Určitě to někdy zkusím, vypadá to skvěle!♥

    OdpovědětVymazat
  20. dělám něco podobného, jen bez cukru, a je to vážně osvěžující <3 a zdravééé :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám taky ráda okurkovou a ještě mi chutná zázvorová <3 Úplně jsem teď na limču dostala chuť :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ja moc nemusím uhorky, max tak ku kuraťu :-D Ale toto musím vyskúšať, dám tomu šancu :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Tomuhle říkám domácí limonáda! A ne ty rádoby domácí limonády ze sirupů, co jsou teď strašně in a cool a prodávají je v každé druhé restauraci a kavárně...

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá skvěle, to teda jo! Ale okurkovou moc nemusím, hrozně mi vadí chuť tý okurky :D Mám radši ovocný limonády :)

    OdpovědětVymazat
  25. Toto vyzerá skvelo! Už máme doma aj poháre, ktoré boli kupované špeciálne pre konzumáciu domácich limonád a vďaka tebe máme recept, ktorý môžeme vyskúšať. Ďakujeme :-)

    lovevalentina.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  26. Miluju okurkoou limonádu! Na léto opravdu jak dělaná :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak toto vyzerá skvelo a nakoľko milujem uhorky, určite sa rozhodnem vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  28. Limču jsi krásně nafotila a musí být úžasně osvěžující :)

    OdpovědětVymazat
  29. A já nejradši takové ty limonády, kde je alkohol! ;) Miluju mojito, ale svou mojito mátu jsem odvezla mamce, tak si musím skočit do zahradnictví pro novou ;)

    Pila jsem jen jednou nějaký drink, kde byla okurka a musím se přiznat, že to nebylo vůbec dobré. Asi jin s tonikem? Jsem na sladší věci. Ale jak tak koukám na složení této limošky, tak třtinový cukr vše vždycky osladí na jedničku ;)

    PS: Předevčírem jsem osladila omylem i topinky s volským okem, hups. Mám na to stejné dózy.

    OdpovědětVymazat
  30. Tohle léto jsem se taky zbláznila do okurkové limonády, dělám teda bez máty a piju i s tou dužinou :)

    OdpovědětVymazat
  31. Mňam, zítra ji musím zkusit. :) Máš skvělý blog!

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky