pátek 17. července 2015

Dovolená v Egyptě

Krásný večer, u nás se akorát rozpršelo, tak jsem se rozhodla sepsat pár věcí k dovolené. Věci, které jsem měla natočené do vlogu, ale nakonec jsem je celé vystříhala, protože by to bylo zbytečně dlouhé.


Letěli jsme s Blue Stylem a pokud chcete letět do Egypta, tak si kolikrát dejte pozor například u Invii, protože nabízejí zájezd do jednoho hotelu na stejný počet dní, akorát si můžete vybrat jestli poletíte z Prahy, Brna nebo Ostravy a kolikrát je to z Brna a Ostravy třeba o 3 000 Kč levnější než z Prahy. A je to pouze a jenom kvůli tomu, že v Praze je frekventovanější letiště. Většinou se lítá do Egypta kolem půlnoci a tak jsme letěli i my.



Let proběhl bez jakýchkoliv komlikací. V letadle musíte vyplnit speciální kartičku s vašimi osobními údaji a také proč do Egypta letíte, jaké je vaše číslo letu a podobně. Tuto kartičku odevzdáte po příletu na letišti, když si budete vyzvedávat/kupovat vízum. My už jsme ho měli koupené předem. Jinak let trval 4 hodiny a na hotel jsme se dostali ráno.


Bohužel podle místních pravidel probíhá check-in v hotelech až po 14 h, my jsme měli štěstí, že jsme byli asi v tom nejlepším hotelu v Hurghadě, takže jsme se mohli ubytovat už po 10 h. Náramky jsme dostali ihned, takže už jsme ihned po příjezdu začali čerpat služby hotelu, aby jsme se do 10 h zabavili. Pokud ale chcete, můžete si připlatit dřívější check-in a výhledy na moře/bazén a podobně, ale osobně to nedoporučuji, přijde mi to jako zbytečné tahání peněz z lidí, protože všechny lepší hotely už mají buď výhled na bazén nebo moře. :)


Dále doporučuji si s sebou vzít zásobu léků na střevní potíže! Ale musím říci, že například Endiaron a černé uhlí nebylo tolik učinné a častokrát se doporučuje si pořídit na místě v lékarně jejich léky (viz žluté kapsle na fotce) na střevní potíže, které jsou opravdu účinné. A rozhodně doporučuji cestovní pojištění. Já ho letos využila v plné parádě. :D


A rozhodně se tam nemusíte bát letět. Ve městě je neustále policie, která kontroluje každé auto, které projede a hodně vše hlídají. No, myslím, že toto jsou asi ty nejdůležitější informace pro začátek. Příště vám ukážu několik fotez z resortu, od moře a tak dále. (Všechny fotky jsou focené novým Honorem 6+)


Mějte se hezky a užívejte slunný víkend :)

29 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, sama jsem byla překvapená, na to, že je to focené mobilem :)

      Vymazat
  2. Jojo, s těma střevníma potížema je to tam dost ošimetný a to ještě takhle ke všemu v Africe.. Doufám že se nestalo nic vážnýho :) N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, naštěstí to nebyl zase nějaký extrém, jen taková ta klasika s většími bolestmi břicha, takže jsem musela vyhledat lékaře :)

      Vymazat
  3. páni pěkní článek jde vidět že sis to užívala

    OdpovědětVymazat
  4. Wow.... aj ja by som sa chcela ísť do Egypta niekedy v budúcnosti pozrieť, i keď moji rodičia sa trochu obávajú tej situácie tam.. chcela by som hlavne vidieť historické pamiatky, pretože tie budem aj študovať (archeológiu) a práve obdobie pyramíd a faraonóv ma neskutočne fascinuje. Uži si to tam aj za mňa :DD Teším sa na ďalšie fotky :)

    Car ~ galkvinne.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To úplně chápu :) taky jsem chtěla vyrazit ná pyramidy, jenže od našeho hotelu to bylo přes 400 km a to se nám v tom vedru absolvovat nechtělo :(

      Vymazat
  5. Tak to jsou super informace které se neztratí:-) A fotky jsou krásné:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Babička s dědou jezdívají do Egypta pravidelně a i přes všechny léky, ej to vždycky prožene :))

    Jendou bych se tam taky ráda podívala .Byli jste někde na výletě?:)

    A chci ten obal na pas!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byli jsme na snorchlovani a na Giftunu :). Zkus kouknout na oficiální stránky VS, ale je to starší kolekce, takže nevím, jestli ještě bude :(

      Vymazat
  7. Paráda :) Taky jsem letěli s Blue Stylem do Řecka. Už se těším na další fotky :)

    OdpovědětVymazat
  8. taky jsme našetěstí vždy měli štígro, že nás ubytovali dřív, nebo jsme aspoň mohli jíst/pít :D
    na co jsi použila pojištění? :O
    na fotky se těšíím :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super užitečné informace :) I přesto mám ale z Egypta respekt a spokojila bych se s dovolenou v Evropě. I když koneckonců, já se spokojím i s dovolenou v Jeseníkách tady u nás :)

    OdpovědětVymazat
  10. Muselo tam byť úžasne :-) Ja som bola pred pár rokmi v EGypte a veľmi sa mi tam páčilo :-) hlavne to more a pamiatkz

    OdpovědětVymazat
  11. Jeej, aj ja by som chcela ísť k moru:D:D už sa teším na ďalšie fotky:)
    Girl Who Is Obsessed.

    OdpovědětVymazat
  12. Zavidim, zavidim, zavidim. Horzně moc. V Egyptě jsem byla už 3krát, a jela bych tam hned znova. Letos jsme už na dovolené byli, v Řecku na Krétě, a bylo to taky super, jenže na Egypt to nemá. :D Těším se na další fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Když koukám na ty tvoje fotky, hned bych letěla. Mimochodem neznám člověka, který by během svého pobytu v Egyptě neměl střevní potíže. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy musím říci, že jedna moje klientka jezdí do Egypta na dovolenou už x let a ještě jim nikdy nic nebylo :)

      Vymazat
  14. Super typy na cestu, ale přesto bych se do Egypta jet bála..

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Boží fotky,nebála jsi se do egypta?:)
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Moc fajn typy, ale já bych do Egypta asi nejela. Na té zemi mě láká jen ta jejich 5 000 let stará kultura a z té toho moc nezbylo a i se přiznám, že bych se v dnešní době asi bála. Ale takhle z té fotky u bazénu to vypadá suprově, v těhle vedrech bych to teda uvítala hned, to jo. :D

    OdpovědětVymazat
  17. so nice, kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělé tipy, v Egyptě jsem byla před několika lety a bylo tam nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  19. Fascinuje mě tvůj obal na pas - je super!:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Fascinuje mě tvůj obal na pas - je super!:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Krasny blog a super clanek. :)
    Www.terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Hlavně, že jste se v pořádku všichni vrátili domů ;) my na konec asi taky pojedeme na dovolenou, sice né tak daleko, ale autem nám cesta bude trvat déle, než let letadlem do Egypta :D celkem se těším, tak snad to nezakřiknu :)

    OdpovědětVymazat
  23. Egypt je super!:) Byla jsem tam 3x a pokazdy se mi moc libilo, ale na druhou stranu v dnesni dobe uz k zemim jako Egypt a Tunis moc duvery nemam i presto, ze samozrejme vim, ze nebezpeci utoku je dneska uplne kdekoliv. Ucinnost zlutych prasku muzu jedine potvrdit, kam se hrabe nas endiaron! :D
    http://travelnote-s.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat