Společník na léto Softlips

11:32

Krásné ráno, pomalu se nám blíží srpen, ale léto ještě nekončí. Spoustu z vás se ještě určitě chystá na různé dovolené nebo pobyty a proto jsem vám chtěla ukázat jeden malý zázrak v "kostičce ledu". Nevím, jak vy, ale já jsem mazaním pusy kde jakým balzámem posedlá a když se náhodou někdy stane, že si ho zapomenu doma, tak se potom můžu zbláznit. Proto tvoří balzám na rty zakladní vybavení mé kosmetické taštičky/kabelky.


Osobně si myslím, že každého na první pohled zaujme balení neboli výše zmiňovaná "kostička ledu", která v létě navodí pocit osvěžení. Ovšem co zaujalo mě na první pohled bylo to, že balzám je vyráběn v Americe, což je za mě jedno velké plus! Společníka na léto představuje v tom, že má SPF 15, což ocení v létě každá žena. Na obalu je napsáno, že by se měl nanést 15 minut před pobytem na sluníčku. Zázračná kostička ledu slibuje 5 zázračných funkcí v jednom - hydratace, ochrana, výživa, přirozený lesk a hladké rty bez šupinek.


Vůně vanilky je příjemná a po nanesení na rtech vytvoří chladivý efekt. Ten bych přirovnala k tomu, když si koupíte výrobek na rty, který má vytvořit efekt plných rtů. Protože tyto výrobky právě výše zmíněný chladivý efekt mají. Po prvním nanesení mi chladivý efekt připomínal i vůni máty. Pokud nejste nadšenci vanilkových příchutí můžete vyzkoušet mátovou nebo borůvkovou příchuť.


A teď pojďme na rekapitulaci :)

+ SPF 15
+ vitamíny A, C, E
+ bambucké máslo
+ chladivý efekt
+ průzračný efekt, nezanechává bílé stopy
+ mému příteli byl také sympatický

- občas zápasím se zavíráním, nevím, jestli je to jen můj případ nebo se to někomu už stalo, ale oba díly si na sebe musí správně sednout nebo to potom špatně dovřu a nemůžu balzám otevřít (jednou jsem s tím s mojí šikovností zápasila 15 minut, jelikož jsem si nevšimla, že si to správně nesedlo a pořádně jsem to utáhla)
- pokud si ho zamilujete, bude vás mrzet, že po vypotřebování zůstane ve spodní části balení docela  velká část balzámu, kterou budete muset odtamtud dostávat štětečkem nebo nehtem (což pro mě při pobytu ve městě představuje hrůzu, když pomyslím na to, kolik bakterií je na mé ruce - jsem posedlá čistotou :D) 
- pro někoho, kdo nosí malé kabelky a je zvyklý na typické balení lůjů na rty může být ledová kostka trochu překážkou, ovšem já nosím velké kabelky, takže pro mě překážkou není

Objednat ho můžete zde http://www.balzamnapery.sk/ a cena je 165 Kč + poštovné 69 Kč.

A jaký je váš nejoblíbenější kosmetický společník tohoto léta? 
A ještě dodávám, že recenze vznikla ve spolupráci se Softlips :)


You Might Also Like

32 komentářů

  1. Akurát to som chcela povedať že ja vláčim menšiu kozmetickú taštičku a ledva tam dakedy narvem EOS a toto má ešte väčší obal a šľak by ma triafal ale na doma by sa dal. Len cena s poštovným je už taká že keď vojdem do DMky a dám si zľavu na výrobok sa mi viac oplatí ten EOS :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám do kabelky také speciální kosmetickou taštičku a je malá a mám v ní plno dalších důležitých věcí, takže tam už ho potom taky nenarvu, aniž bych musela vyndavat další věci, ale díky tomu, že nosím velké kabelky, tak ho nosím vždy v nějaké postranní menší kapsičce :)

      Vymazat
    2. Osobne tento balzam pouzivam uz dlhsiu dobu.Je vynikajuci. So zatvaranim nemam najmensi problem. Asi je to individualna zalezitost... :) Mam doma aj EOS a tento balzam je cca o 20 perc. mensi. Takze ak si narvala do tasticky EOS, Softlips tam pojde omnoho lahsie. ;)

      Vymazat
    3. Asi ano, každopádně buď jenom ráda :)). Pokaždé se mi to samozřejmě nestane, ale vždy když nejvíc chvátám a zavírám to ve spěchu, tak se mi to podaří špatně zavřít a ještě přitáhnout :D Tak si pak sama sobě nadávam za to, že jsem trdlo a nemůžu to od sebe dostat :D

      Vymazat
  2. Vypadá lákavě ! :) akorát nevím, jestli se mi chce dát 200 kč za balzám :D:)
    já používám klasicky Baby lips , ale chci si koupit balzám od Sun Dance s velkým ochranným faktorem :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Balení vypadá nádherně! Ale asi by mě štvalo to zavírání, holt já jsem na klasické balzámky a poslední měsíce nedám dopustit na Baby Lipsy ;)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O těch poslední dobou taky hodně slýchám, tak bych je taky chtěla vyzkoušet :)

      Vymazat
  4. Škoda, že je stránka na objednání ze Slovenska, nerada si objednávám něco přes internet, když musím platit poštovné, jsem takový skrblík :D. Kdyby byly dostupné v drogériích nebo obchodech nebo nějakých odběrných místech, tak to pro něj běžím hned :). Jinak koukala jsem na to na fotce a je fakt, že potom jak to člověk domaže, tak ho tam ještě spoustu zůstane a to je fakt škoda... Ano, vždy u všech balzámů zůstane nějaký kus, ale tady toho je hodně, škoda :( N.

    OdpovědětVymazat
  5. ty jo vypada dobře taky miluju balzami a užasní článek

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tak ten vypadá suprově! Vůbec jsem o něm před tím neslyšela... Jinak já jsem taky naprosto posedlá balzámky :-D Používám je all day all night :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahah, tak to máme úplně stejně, já taky mažu all day, all night :D

      Vymazat
  7. čítam naň samé chvály, a to, že sa nezmestí do malej kabelky neberiem ako negatívum, ja nosím väčšinou len malé a myslím, že kľudne by sa mi zmestil aj do malej kabelky so všetkým ostatným :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  8. O tomto som ešte nepočula ale vyzerá to super :) Idem mrknuť na stránku :)

    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna včera jsem si koupila balzám od Yves Rocher a zatím ho můžu jen chválit :)
    Jinak nechceš se zapojit do tohoto projektu?:) : http://hopeless-girls.blogspot.cz/2015/07/liceni-podle-celebritprojekt.html

    OdpovědětVymazat
  10. Design kostičky ledu se jim povedl :) Já teď používám maxi lůj od Astrid a zázračné kelímky z Oriflamu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten maxi od Astridu používám taky pořád, ten je můj number 1, ale na druhou stranu zase taky ráda vyzkouším něco nového, ale vždy se k němu ráda vrátím. Jinak kelímky jsem měla hodně v oblibě mnoha let zpátky, ale vadilo mi, když jsem do toho potom musela šahat špinavýma rukama a potom si to dávát na pusu.. To je u toho z hlediska hygieny trošku nedomyslený :)

      Vymazat
  11. Tak o tomto som nepočula, ale veľmi sa mi páči to balenie, ja som stále verná EOS a kelímkom z oriflame:D Chcela som vyskúšať aj neutrogenu, tak uvidím;)

    OdpovědětVymazat
  12. Vyzerá naozaj kvalitne a zaručuje presne to, čo od balzama očakávam! Keď budem zháňať nový balzam, určite sa po ňom pozriem :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Už som o ňom nedávno premýšľala a dizajn je fakt krásny, ale možno by som mala domíňať tých 6 balzámov, čo nosím v kabelkách :D

    OdpovědětVymazat
  14. Baleni vypada vazne krasne.Muj dosavadni favorit je Carmex,ktery mi vzdycky rty zachrani,at vypadaji jakkoliv:)

    OdpovědětVymazat
  15. Baleni vypada vazne krasne.Muj dosavadni favorit je Carmex,ktery mi vzdycky rty zachrani,at vypadaji jakkoliv:)

    OdpovědětVymazat
  16. Baleni vypada vazne krasne.Muj dosavadni favorit je Carmex,ktery mi vzdycky rty zachrani,at vypadaji jakkoliv:)

    OdpovědětVymazat
  17. Toto som ešte nikde nevidela, je to zaujímavé :) a má to krásne balenie. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to moc dobře:)) můj nejoblíbenější je momentálně od Astridu, balzám také s SPF15 a opravdu jsem s ním moc spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  19. Měla jsem "patlátko na pusu" z Oriflame. Jedno jsem dostala od "tchýně" a díky tomu jsem si pak druhé objednala sama. Povedlo se mi to první i vyprat, chvíli bylo KO, ale vzpamatovalo se. Měla jsem ho opravdu ráda, taková tyčinky, vešlo se to všude a fakt mi vyhovovalo. Nemám ráda balzámy na rty, které dlouho nevydrží nebo ještě hůř - vysušují. Mívám období, kdy mažu neustále a pak období, kdy nemažu vůbec...

    Přítel má většinou na podzim a v zimě problém s popraskanými koutky. Dokonce si to mazal mastí na popraskané bradavky kojících žen... ehm - co k tomu říct? A tak jsem mu objednala od blogerky Kiss a bee "patlátko" na míru (pro Míru). Koutky se mu zahojili a moc si to chválil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahah, tak to je opravdu jeden z nejoriginalnejsich komentářů, jaké jsem kdy poslední dobou četla :D Masticka na bradavky a na míru pro Míru, super ;D

      Vymazat
  20. Design super, ale já moc nejsem na ty chladivé a už vůbec ne mátové :-(

    OdpovědětVymazat
  21. Softlips vyzerá perfektne :) Už dlhšiu dobu nad ním uvažujem a ako vidím, je na čase ho už konečen vyskúšať :)

    Týmto by som ťa veľmi pekne chcela pozvať do mojich dvoch práve prebiehajúcich GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  22. O tomto som ešte nepočula, ale ak vonia po vanilke tak sa po ňom musím pozrieť. Zatiaľ používam hlavne EOS mentolový, tiež príjemne chladí a to je v lete vlastnosť na nezaplatenie.

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky