Víla Amálka - OOTD

19:23

Krásný podvečer, teď mi vrtá hlavou proč jsem tento příspěvek nazvala víla Amálka, ale bylo to to první, co mě napadlo, tak v tom asi hlubší smysl nehledejte :). Každopádně jsem vám chtěla ukázat tyto úžasně pohodlné šaty. Jsou z dětského oddělení H&M. Ano, sem tam tam zajdu, jelikož mi to moje výška umožňuje a kolikrát tam najdu super kousky. Vždy jsem chtěla maxi šaty na léto, ale bohužel v mé velikosti xs by mi jakékoliv maxi šaty byly až moc dlouhé. A když jsem tyhle zahlédla, byla jsem úplně nadšená. Normálně mám v dětském velikost 158, jenže když jsem si ji zkusila, délka byla odpovídající, jenže kolem prsou mi byly velké (jakto, že mají malé holky větší prsa než já?!). Takže jsem musela jít o pár čísel níž (konkrétně na velikost pro 10 let :D), s čím se i zkracovala délka. Nakonec je mám pod kolena, ale miluju je, hlavně ty kytičky! Také nakupujete v dětském?






Pokud jste si všimli, některé blogerky, které byly na nedávce akci Maybelline, teď pořádají soutěže, kdy musíte vytvořit look, který je inspirovaný nějakým instagramovým filtrem. Tak jsem si to zkusila a byla to pořádná fuška, protože moje ruce nejsou ještě tolik kreativní, co se týká make upu, ale nakonec jsem byla sama ze sebe překvapená. Inspirovala jsem se sytými barvami filtru LO-FI. Co na to říkáte, na to, že jsem skoro začátečník? 


Tak se mějte krásně, my si jedeme na pár dní odpočinout na chatu s přítelem, tak sem možná potom hodím pár random fotek. :)

You Might Also Like

46 komentářů

  1. Tie šaty sú krásne :) Hlavne kvetinky na nich :) a líčenie je super :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Šatičky jsou krásné! :) Já sama mám jedny šaty z dětského oddělení a jsou to snad moje nejoblíbenější :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jééj, šaty sú krásne. A líčenie sa ti podarilo.♥

    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    ....

    OdpovědětVymazat
  4. pekný outfit, pripomína mi Kam zmizla Aljaška :) a aj to líčeni je super, ale sama ej súťaži nechápem, asi preto že nemám insta :D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kam zmizla Aljaška vůbec neznám, ale totálně mě to zaujalo, hledám v tom nějaký hlubší smysl :). No nevím, jak to vysvětlit:D

      Vymazat
  5. super šaty :)

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back !

    OdpovědětVymazat
  6. Máš postavičku jak panenka ,závidím :D :) ale krásne jsou ty šaty
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší, jsi krásně opálená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale jen co jsme přijeli z dovolené, tak jsem se začala loupat :(

      Vymazat
  8. Moc pěkné šaty, sluší Ti to :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mám 175 cm takže v detskom oddelení by som pravdepodobne níč na seba nenašla, najmä čo sa týka dĺžky :) Inak šaty sú krásne a keby boli v dámskom, hneď ich beriem :)
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
  10. šaty sú krásne a určite sú aj mega pohodlné! ja som vždy chcela nakupovať v detskom oddelení (alebo sa tam aspoň pozrieť), ale je mi to celkom trápne, prechádzať sa pomedzi deti s mamičkami:D:D a každopádne, moja výška mi to nedovolí, hh
    inak krásny rúž:) a celkom mi vŕta v hlave, ako si tam dala tú kvetinku:D
    Girl Who Is Obsessed.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já ji totiž držím v ruce a tu ruku jsem orizla :D teď si říkám, že to vypadá blbě :D ono to mělo být oriznuty víc, ale mně se to už potom nechtělo dělat :D

      Vymazat
  11. Šaty sú naozaj krásne.. Ja v detskom nenakupujem, pretože by som tam na seba toho asi veľa nenašla... a tie kvietky na šatách sú úžasné :)

    Car ~ galkvinne.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Ty kytičky jsou prostě nejvíc! Jak na šatech, tak na blůzce tak i v líčení! :) N.

    OdpovědětVymazat
  13. naposledy som si v detskom kúpila kratase na 13 rokov, veci pre 10 ročné by som na seba uz asi nenavliekla, ale vyzerá to zaujimavo, pekny detail tie kvietky okolo krku :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ačkoli nejsem úplně typ co by měl velikost 34, občas do dětskýho taky zajdu, trapas je, když pak potkám deseti letou holčičku v tom samým :D
    Moc ti to sluší, ten detail kytiček je super! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný šatky :) A líčení je super :) Uží te si chatu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Kocko, na satech se mi moc libi detail tech kyticek a odvedla jsi skvelou praci v podobe toho liceni!
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  17. Moc ti to sluší! A já mám spíš opačný problém, takže bych určitě v dětském nakupovat nemohla :D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  18. Jsou pěkné... :) Jsem výškově malá...takže taky můžu do dětského, ale za to jsem trochu silnější...takže ne vždy je to mmožno :D A ten make-up anápad s květinou je krásný ;)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Já také hrozně dlouho sháním dlouhé šaty :) Jinak v dětských velikostech nenakupuji, jsem celkem vysoká, tak bych měla maxi šaty asi jako mini šaty :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Si moc krásna a stým ružovým rúžom ešte viac :-) Tie šaty sú nádherné, naozaj vílovské :-S A Užite si to na chate!!

    OdpovědětVymazat
  21. Je to dobré! vypadáš normálně vysoká, žádný extra skřítek! :D já měla dřív 160, ale nějak jsem se zmenšila :D i noha se mi zmenšila na 36 (dřív jsem měla 37) :D tak snad ještě vyrostu.. prosím :( aspon do těch 165cm :( :D velikost na 10 leté holčičky?:D tak to je síla! :D
    No ty to teda máš taky pestré s minulostí toho blogu! ale je fajn, že ses nikdy nevzdala a prostě pokračovala jsi v tom, co tě baví:) tak je to podle mě dobře! :) a moc děkuju! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Veľmi pekný outfit a taktiež skvelá fotka! Na to, že si to skúšala prvýkrát je to naozaj super! :)

    OdpovědětVymazat
  23. to jsou hrozně krásný šaty a hlavně ti moc sluší! :))) v dětském nenakupuji vůbec a asi se mi to ani nikdy nepoštěstí :D

    OdpovědětVymazat
  24. skvělý článeka šaty jsou roztomilé, sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  25. Úžasné líčenie! :) A výška mi upožňuje nakupovať v detskom oddelení, ale väčšina vecí je mi malá cez prsia. Každopádne, super úlovok! :D

    OdpovědětVymazat
  26. Domi jsou krásné :-) Ten detail kytiček je tááák roztomilý:-) A ano, taky občas nakupuju v dětském:D A to zase tak malá nejsem...spíš se počítá s velkýma dětma, řekla bych:D

    OdpovědětVymazat
  27. Ty šaty jsou super, moc ti to sluší :) V těchto vedrech se snad ani nic jiného než šaty nosit nedá :D

    OdpovědětVymazat
  28. Jéééé, strašně ti to sluší! :3 A ten růžový odstín rtěnky je vážně parádní. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Jéé, hezké fotky moc :) ale běhat bosky po louce, je to dobré pro nohy? :)

    OdpovědětVymazat
  30. presne tie isté šaty som si skúšala aj ja! :D A veľkosť 158 mi bola veľká a menšiu už nemali :(
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky