středa 8. července 2015

Vlog z dovolené

Ahoj, všechny vás opět zdravím! Dnes se slíbeným vlogem z dovolené. Psali jste, že se na něj těšíte a dokonce jste mi i psali, když jsem byla na dovolené, jestli vlog opravdu bude, což mě velmi potěšilo, tak doufám, že se vám bude líbit. Všimla jsem si, že mě i spousta z vás sledovalo na Instagramu, což mě opravdu strašně moc potěšilo. Takže jste tam mohli vidět pár fotek dopředu.

Bohužel jsem se dostala k sestříhání vlogu až dneska, protože jsem se pořád necítila dobře a něměla jsem moc energie, ale dnes už mi je lépe, tak jsem se do toho pustila. Jinak jsem z vlogu vystříhala všechny části kde, něco říkám k našemu ubytování nebo k Egyptu. Přišlo mi to video totiž strašně dlouhé. Ale kdyby jste měl někdo zájem, ráda vám jakékoliv informace poskytnu, popřípadě to potom nahraju zvlášť.





 Tak si vlog užijte a já se budu těšit u dalšího článku :)

38 komentářů:

  1. Supééér vlog :-) tak jsem se dočkala, úplně vám závidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně jsem na tebe myslela, jak jsem to stříhala, tak jsem ráda, že se líbil :)))

      Vymazat
  2. vyzerá to, že si to užívate :D šla by som :3
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. jéé, vy jste sympaťácii, a super volba hudby!
    ty Egyptské snídaně jsou důvod, proč mě mrzí, že tam letos nejedu, to byl vždycky nejlepší okamžik dne :D
    jak vám chutnalo egyptské pečivo? já mu nikdy nepřišla na chuť (kromě sladkého D)
    hotel vypadá moc pěkně, asi mám inspiraci na příští rok :)
    a jak na tebe koukali, když jsi tam po hotelu točila? asi zvláštně, co?:D
    ty tobogány jsou super! a zrychlené cvičení v bazénu mě dostalo :D
    super vlog! měla bys v jejich točení pokračovat i doma!:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, ani nevíš, jak jsem se těšila, až si zase budeme dopisovat přes blog :). No pečivo super, musím říci, že jako od nás z pekárny, možná o něco lepší a luxusní výběr!! Hlavně ty crosantky s nutelkou, mňami.. :))) I když teda musím říci, že potom jsem už skoro každý den měla k snídani pořád brambory :D :D

      Hotel byl fakt top, myslím, že v Hurghadě asi lepší, co se týče servisu a kvality není, co jsme se tak bavili. Teda možná ještě jeden Movenpick - ten měl o dost lepší pláž než my :)). Takže můžu fakt doporučit, byl to hoooodně luxusní resort :). 16 bazénů, drinky v all inclusive, milion snack barů (wafle, pizza, pasta, těstoviny, zdravé koutky), prostě božíí :)

      Čmoudíci byli super, já na ně vždy ještě schválně zamávala, aby mi zamávali :D, byla to sranda, už si mě potom i pamatovali :D :D.. Lidi blbě koukali, ale tak co, to mě nezajímalo.. :D Já bych klidně pokračovala s točením, jen Honza je z toho na nervy a to je to taky extrovert :D

      Vymazat
    2. ono je fakt, že když nejsi zvyklá jíst nějak extra zdravě, tak to asi moc chutné není, včera mi taťka na tenhle muffin řekl, že chutná jako ptačí zob :D:D
      wafle z vloček mě nenapadly, to musím zkusit :)

      brambory ke snídani? what? :D
      a croissanty mají fakt super, byla jsem schopná ke snídani sníst i tři :D jak je to to all inclusive, tak jsem měla vždycky tendenci se přežrat :D

      do toho hotelu se musím někdy mrknout, zní to fakt luxusně :)

      joo oni jsou fajn ti Egypťané, se do toho videa i sami nacpou :D faakt? to mi zrovna přišlo, že tvůj přítel to bere úplně v klidu ty videa, můj by mě posla do háje hned, jak bych tu kameru zapla :D:D

      Vymazat
    3. Hahah, ptačí zob, tak to mě dostalo :D. Jo, jako fakt brambory, normálně to doma nejím, ale tady mi to fakt strašně chutnalo, mňam :)). No, on totiž přítel nevěděl, o co jde.. On si asi myslel, že to točím jakože proto, že to potom třeba budeme doma ukazovat rodičům a až potom mi poslední den řekl: " Proč pořád točís každou kravinu?! To je zase na ten tvůj blogísek?!" :D Typickej chlap.. :D

      Vymazat
  4. Děkuji, Domčo :) Ano to ona je, veliká :))
    Jsou to skvělé vzpomínky a doufám, že budu mít víc takových kamarádek, které budu moct fotit. Šíleně mě to baví, a kdo ví, třeba to vytáhnu i na něco vyššího :)

    Tééda, tam bylo krásné, závidím ti a věřím, že sis to tam užila! :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. uplně skvělý video:) Závidím vám muselo to být užasný:))

    OdpovědětVymazat
  6. Jů, tak to je úžasný, jste skvělej pár, ta poslední část videa, jak se škádlíte v posteli je fakt super! Je vidět, že se máte rádi a je i vidět, že jste si to pořádně užili :) A tvůj přítel je fakt srandista :D. N.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásný vlog, muselo tam být nádherně :) až vám to i závidím :) jste oba moc milí. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mooooc jsem se těšila na vlog a dočkala jsem se! Je super doufam ze jste si to max užili a ze sis aspoň trochu odpocinula:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Upřímně, do Egypta bych nikdy nejela, ale to je každýho věc, mám prostě strach z těch virů, bakteríí, jsem dcera své matky :DDD
    Ale máš super video! Taky bych to chtěla zvládnout, nějaký natočit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahah, však to jsem si taky přivezla infekční onemocnění, ale tak co... :D Děkuji, určitě to také jednou zvladnes ;)

      Vymazat
  10. Dominika krásny vlog :)) Fakt úplne super :)) Hneď by som šla na takú dovolenku :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný vlog, dovolenou jste si užili úplně parádně! :) Hned bych taky vyrazila, úplně jsi mě nalákala :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Skvelý vlog :-) Určite ste sa mali krásne :-) V Egypte je skvele! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný vlog :) Když jsem viděla všechno to jídlo...proč mi to děláš? :O Připomnělo mi to můj pobyt v Egyptě, kde jsme měli dvě ohromné místnosti plné jídla ke každému hlavnímu jídlu dne :) Jela bych tam znovu, kdyby táta necítil nedůvěru k Arabům a arabským státům :D
    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Byla jsem přesně v tom samém hotelu letos!!!! To snad není ani možný :-D
    Hotel nejvíc luxusní, ale to moře mě tam štvalo! Ale krásně jste to natočili, úplně tu brečím, vrací se mi vzpomínky odtama, bylo to tam nejlepší.. :-O Toho jídla že ..:-D

    Po dlouhé době začínám opět blogovat tak budu ráda za každý komentář, tak kdyžtak ke mně mrkni :-) http://michellestyblova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to je teda fakt náhoda!!! Jídlo a koktejly byly nejvíc, to moře mě mrzelo, ale věděli jsme o tom, když jsme to kupovali. Tak jsme potom chodili na mola k ostatním hotelům :D

      Vymazat
    2. Taky jsme lezli na molo Titanicu!! :-D Jinak ty koktejly byly opravdu úžasný a jídlo to samý no :-) Jinak taky jsme o tom "moři" věděli, ale i tak to byla nádherná dovolená v nádherném hotelu! :-)

      Vymazat
  15. Sakryš, tak se tak o pauze v práci chci kouknout, kam jste to jeli a jak se tam máte a samozřejmě mi tady video nejede:D Nevadí, kouknu večer a vy si to zatím krásně užívejte:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásně sestříhané video, palec nahoru!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to je pecka! Museli jste se mít skvěle! :) Když vidím ty snídaně, tak úplně slintám závistí :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ty i Tvuj pritel jste moc sympaticti :) Koukam, ze jste si to poradne uzili :)

    xxx

    www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  19. Vypada to krasne :) A nebudu popirat ze me jidlo zaujalo snad nejvic :D

    OdpovědětVymazat
  20. Hlídání je peklo vždycky - hlídala jsem svoje aupairský děti!

    Dovolenou vám hrozně závidim, muselo tam být naprosto báječně :))

    OdpovědětVymazat
  21. páni, musela jsi si to hrozně užít, to já taky, když jsem byla v Egyptě, moře, ryby, bazén...uuu :))

    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Super dovolenka ! :) určite si to užívate :)

    OdpovědětVymazat
  23. super vlog!:)
    taky jeden takový budu dělat, ale z Kanárů, tak bych byla ráda, kdyby jsi se na můj blog podívala a třeba se stala i jeho pravidelnou čtenářkou :)
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. No to je úžasný, že do toho s tebou přítel šel! :D to mamka jako chápe, že natáčím atd, ale moc tam být nechce :D jako kdybych nevěděla, že jsi v Egyptě tak si snad myslím, že je to z Turecka! Strašně mi to tam připomnělo tu dovču tam..! :D ten aqua aerobik, tobogány, paní na placky.. Jde vdiět, že jste si to skvěle užili! :) My tento rok nikam nejedeme kvůli té situaci v zahraničí, no.. bojíme se.
    Vidíš! To mě nenapadlo _:D v podniku ano.. přece jen za ty těžké peníze :D

    OdpovědětVymazat
  25. Velmi roztomilé, je vidět, že jste si dovolenou užili ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Já taky často na těch dovolených přemýšlím, co to vlastně je! :D člověk ani nemá možnost vše ochutnat, jak je toho hodně :)

    OdpovědětVymazat
  27. Sledovala som tvoj Instagram, dovolenka musela byť naozaj super! :)
    Skvelý vlog, mohla by si natáčať aj častejšie ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Nádherný vlog! ♥ ste super! :D

    OdpovědětVymazat
  29. Krásné video, hned bych také jela! Určitě jste si to skvěle užili :)

    OdpovědětVymazat
  30. Vlogy z dovolené miluju , tenhle je super ! :) Já jedu letos do španělska, tak pak udělám taky článek s fotkami ^^
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat