Balení a Insta mix

14:40

Krásný den, doufám, že se máte skvěle a dnešek si užíváte. Na víkend hlásí krásné počasí a já už se nemůžu dočkat. Což mi tak připomíná, že poslední dobou neslyším nic jiného, než že si všichni pořád na něco stěžují. Buď je příliš horko, slunečno, chladno, větrno atd... Neberte to všechno tak vážně. :) Co kdyby dneska byl poslední den vašeho života? Co byste udělali jinak? Jak byste se chovali ke své rodině? Usmáli byste se na toho neznámého člověka na ulici? Užívali byste si na plno všeho, co jste ten den udělali? Žít tak, jako kdyby dnešek byl váš poslední den. Zkuste to, je to ohromná zábava. Budete štastní a ničeho nebudete litovat!

Jinak já opět balím a jsem na cestách a odjíždím na 14 dní pryč. Budete mi chybět, ale už teď se těším, až se vratím a budu si pročítávat vaše blogy a vaše příspěvky! Nezapomeňte mě sledovat na Instagramu, kde s vámi zůstanu po celou dobu v kontaktu. :) 


Tak se mějte krásně a nezapomínejte si na plno užívat každého dne

You Might Also Like

43 komentářů

  1. Super článek... Přesně tak, živo máme žít naplno pořád! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, je vidět že si prázdniny naplno užíváš:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! :) ..souhlasím s tebou, lidi si vždycky najdou něco, na co si můžou stěžovat, místo toho, aby byli rádi za to, co mají..

    OdpovědětVymazat
  4. Ten začátek mě suprově nabudil :) :D jinak až si nabiju mobil, určitě tě začnu sledovat na instagramu! :D super fotky :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem moc ráda, že tě to nabudilo :)

      Vymazat
  5. Jé, ty fotky jsou krásný a ty makronky, mnam! Užij si to. PS: kam vlastně jedeš? :) N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedeme s babičkou vařit dětem na tábor :)

      Vymazat
  6. Už zase na výlet? Ti závidím, cestovatelko :) Pěkné fotečky

    OdpovědětVymazat
  7. Ta fotka těch nohou! To je pecka :) Na 14 dní pryč? No to si děláš srandu! :D Ne kecám, užívej a měj se tam krásně :) Budu kontrolovat tvůj instagram :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, krásný článek. uží si dovču.. Já taky už konečně odlétám pryč v pondělí

    OdpovědětVymazat
  9. Jééééj :) Fotečky vyzerajú fakt super a ty? Jednoducho kráska. :) Tých 14 dní si určite poriadne uži a už sa neviem dočkať, kedy sa vrátiš :)

    Budem veľmi rada, ak si pozrieť môj blog Blog by Katy :-* a zároveň ťa chcem týmto pozvať do mojej prvej GIVEAWAY. Budem veľmi rada, ak sa zapojíš

    OdpovědětVymazat
  10. Domi, ty máš vždycky tak nádhrené fotky:-) Kam jedeš? :-) Užijte si to...

    fitnesslamka.blogpost.cz

    OdpovědětVymazat
  11. mňam mňam mňam, dostala som chuť na macarons! super článok a ešte mňamóznejšie fotky :)
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Tiež neznášam to, ako si všetci na všetko sťažujú... na to je leto podľa mňa príliš pekné :D A dokonalé fotky :3

    OdpovědětVymazat
  13. Fotky jsou vážně super, bavíš mě:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak šťastnou cestu, Domi! :))) Už jsem si tě followla, takže tě budu mít pořád na očích -haha! :D
    Tohle jsou úplně nádherné fotky! :3 ♥
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  15. krásne nádherné fotky! :O musím sa priznať, že posledné dni nemám veľmi dobrú náladu.. niekedy proste sa nedá stále usmievať :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že to bude brzy lepší :)

      Vymazat
  16. Přidala jsem si tě - denilinhartova :) :D

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkné fotky - Alchymista je krásná knížka, určitě se ti bude líbit :) Hezky si výlet užij :)

    OdpovědětVymazat
  18. Úžasné fotky! ♥ Tvoj instagram si rada prezerám, máš tam naozaj skvelé príspevky :)

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné obrázky, normálne som sa do nich zaľúbila. :-D Uži si výletik!

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovědětVymazat
  20. Super fotky! Miluju léto! :)) Užij si dovolenou ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Užij si to :) Já taky nechápu proč si všichni stěžují, je léto a k tomu přece horko patří, můžeme být rádi že neprší od rána do večera :)

    OdpovědětVymazat
  22. Dokonalé fotky! Dovču si užij

    OdpovědětVymazat
  23. vy jste spolu tak zlatí! ♥ úplná nádhera se na ty vaše fotky dívat :) a užij si dovolenou!:) Šatlavu jsem bohužel nenavštívila.. to meníčko mě neoslovila, tak snad jindy :)

    OdpovědětVymazat
  24. opäť super post, milujem takéto randomy :) a užite si to, tam kde ste :D
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  25. Moc pěkné fotky, je vidět, že si léto užíváš :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Krásne fotky :)) Určite ste šťastní :)))

    OdpovědětVymazat
  27. Fotky super, ale rádoby spisovné "by jste" mě asi brzo rozbrečí :(

    OdpovědětVymazat
  28. Super fotky (y) muselo by zajímavé si na chvíli vyměnit s tebou život haha :D cappuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Jeee aké super fotky! Fakt krása :) A veľmi ti to pristane, si naozaj kočka :)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky