pondělí 17. srpna 2015

Jaké byly uplynulé dny

Ahoj holky, zdravím vás! Tak už jsem zase zpět a jsem moc ráda, že se po tak dlouhé době s vámi můžu opět přivítat na blogu! :) Posledních 14 dní bylo moc fajn, tak se na ně pojďme podívat trochu z blízka . . .



Odcestovala jsem do jižních Čech na chatu do lesa kousek od hranic. Nebyl tu ani internet 4G, což je vlastně důvod, proč jsem po celou dobu neblogovala, ale na druhou stranu jsem si to i tak bez internetu užila. :)


Relax u vody s knížkou a melounem rozhodně nemohl chybět!


Stejně tak jako makronky, které jsem si nakoupila do zásoby.


Dovolenou si bez zmrzliny a památek rozhodně nedokážu představit!


Dostala jsem kytičku a měla jsem z ní ohromnou radost. :)


Bez růží bych z trhu jen tak neodešla. . .


Propadla jsem vůni grapefruitu.


Jupííí! Konečně jsem zase začala běhat!


Po dlouhé době jsem se rozhodla udělat si ovesnou kaši a tentokrát mi fakt zachutnala!

Když jsme se vrátili, tak na nás na zahradě čekala naše domácí rajčata, takže salát caprese nemohl rozhodně chybět :)


Momentálně u nás prší, takže kytice růží z trhu dnešek krásně prozáří. No a to je ve zkratce asi tak všechno. Nakonec jsem se svůj pobyt rozhodla prodloužit ještě o týden, ale v jiném městě v jižních Čechách - mám to tu opravdu ráda! Doufám, že si zbytek léta taky užíváte!

Tak se mějte krásně a budu se zase těšit u dalšího článku

52 komentářů:

  1. Makronky, Yankee candle, žádný internet... to vypadá jako skvělá dovolená. Já si užívala podobně, skoro nebloguju a myslím, že se vrátím až v září :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tak konečně jsi zase zpátky, už se moc těším na další články! No, pořádně sis to užívala, jen co je pravda :) N.

    OdpovědětVymazat
  3. Tie ruže sú fakt krásne :3 Veď už aj na instagrame som ti komentovala fotku s ružami :) Dovolenka bez internetu môže byť fajn :) aspoň si človek oddýchne od všetkého :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to, že sis to opravdu užila!:) Moc pěkné květiny!:)
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  5. Ty si skvělá fakt! Ty růže jsou krásné:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky ;) Ty květiny jsou nádherné, u nás taky prší :/ Na běhání se taky v nejbližší době vrhnu, ale potřebovala bych nějakého běhacího parťáka :D
    Děkuji ti za komentář na blogu, máš moje sledování :P
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. skvelé fotky! :)
    ruže su perfektné ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké fotky! Zaujala mě svíčka, to musí být aroma. Zrona dneska jsem si koupila v Manufaktuře svíčku s vůní vanilky. Tak už se těším :) A muž, který chápe, že ženskou duši nejvíc potěší květiny - je poklad :)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. A kde v jižních Čechách? Jestli to není tajemství - ( jsem totiž odtud)
    Jinak parádní fotky Domčo :) Hlavně že sis to užila a vrátila :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to, že sis to moc užila. hned bych si dala makrónky. :)

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
  11. Konečně ses taky ozvala! To jsem ráda, že ses měla fajn :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké fotky, já místo u vody byla doma a nemohla jsem do vody:/
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  13. Jezus to jsou úplně skvělé fotečky :3 Strašně moc bych chtěla ochutnat macroonky :3 jdou přiblížit chutí něčemu? :) Připadá mi, že máme stejné a nebo alespoň hooodně podobné boty :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkouším se opravdu hooodně zamyslet, ale nenapadá mě k čemu to přirovnat :( musela bych si kousnout, ale teď žádné nemám :(

      Vymazat
  14. V jižních Čechách bydlím, takže jsem ráda, že se ti tu líbilo! :) Ono bejt bez internetu je někdy víc než fajn :) Já tak vždycky byla u babičky, ale bohužel, teď už nemám kam takhle od internetu utéct.

    OdpovědětVymazat
  15. Musela sis to opravdu užít! :)

    OdpovědětVymazat
  16. moc ti to sluší a ten salat vypada dobře

    OdpovědětVymazat
  17. Vidím, že prázdnin si užívaš :-) Točenú zmrku by som si hneď dala :3 Aj u nás pre zmenu prší, tie ruže sú nádherné :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Super fotky.... Jinak makronky tiše závidím, dala bych si hned :D

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné fotky, je vidět že jsi si uplynulé dny dobře užila.

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherné fotky! Makronky by som si teda naozaj dala ♥

    OdpovědětVymazat
  21. ta knížka vypadá úžasně, ta je celá v AJ?
    zmrzku na dovolené taky vždycky konzumuju po kilech :D
    krásné botky na běhání i ta rajčatová véča, sbíhaly se mi sliny už u insta :)
    makronky jsem ještě neměla, ač je to divné, já vím, jak chutnají?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je celá v angličtině :) ale v pce se nedá sehnat, mám ji z neoluxoru :). Pořád nad tím přemýšlím, k čemu bych to přirovnala, ale nic mě nenapadá... Každopádně chutnají báječně, hlavně ta růžová a čokoládová :)

      Vymazat
    2. asi si jí taky seženu :)
      já je radši zkoušet ani nebudu, ještě bych na nich byla závislá :D

      Vymazat
    3. Sice ji nemám ještě dočtenou, ale je hrozně fajn :). Jen je zkus, protože neboj, v Pardubicích je nikde neseženeš, takže na to nebudeš závislá... :D

      Vymazat
  22. Moc pěkné fotky, je vidět, že si léto opravdu užíváš! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Nádherné fotky :) Všetky také krásne letné a veselé :D Inak už minule som u teba videla tú knihu a zabudla som sa po nej v kníhkupectve pozrieť, tak si to teraz už musím napísať :)

    OdpovědětVymazat
  24. Skvělé fotky! :) jde vidět, že sis užívala :) a někdy bez toho internetu je to taky třeba :) a 14k things to be happy about bych si taky chtěla pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  25. Peknučké fotky...mňam makrónečky :)

    OdpovědětVymazat
  26. Waaw máš prekrásny blog! :)♥
    Mohli by sme si navzájom nasledovať svoje blogy? :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj :)

    Pozývam ťa na letnú súťaž na mojom blogu :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/08/its-time-for-global-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj :)

    Pozývam ťa na letnú súťaž na mojom blogu :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/08/its-time-for-global-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  29. Waaw máš prekrásny blog! :)♥
    Mohli by sme si navzájom nasledovať svoje blogy? :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  30. krásne fotky :) a tie makrónky ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  31. Krásné fotky! :) Jižní Čechy jsou nádherné, jsem ráda, že bydlím zrovna tady.. ikdyž už se teda nemůžu dočkat Prahy, ale sem se budu vždycky ráda vracet :)

    OdpovědětVymazat
  32. makrónky sú super a takú chatu by som teda chcela mať aj ja! :)) inak krásne fotky a tú knižku by som si chcela kúpiť. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  33. kirstenninetyeight18. srpna 2015 14:09

    ahoj, super fotky, a nádherný lak na nehty :) co takhle nějaký tutoriálek jak je lakuješ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji, upřímně jsem o tom ani nikdy neuvažovala, jsem na lakování hrozný lajk.. Přetřu nehty lakem a to je celé :D, ale děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  34. Miluju čerstvé kytky! Nádhera :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  35. Domi, ty tvoje fotky vždycky..!:-) Nádhera. A jsi fakt hrozně roztomilá:-)

    OdpovědětVymazat
  36. Dokonalý fotky ! ty makronky bych si dala :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  37. Nádherné květiny:) Je pravda, že vždycky zlepší den, zítra si hned taky nějaké koupím!:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  38. Makronky, meloun, zmrzlina, 14,000 things to be happy about.. jo, my bychom si rozuměly. :D

    OdpovědětVymazat
  39. Domi, ty jsi tak nádherná. Moc krásné fotky a není divu, když je na nich, tak krásná modelka. ♥

    OdpovědětVymazat