Maybelline Real Life Filters

15:49

Krasné odpoledne, možná jste si poslední dobou všimli, že Maybelline přišlo s kampaní Real Life Filters a v rámci kampaně bylo možné si koupit speciální kosmetické balíčky. Mě tato kampaň přijde jako úžasný marketingový tah, protože jsem u nás ještě nic podobného neviděla. Pokud používáte Instagram, tak určitě víte, že právě v Instagramu si můžete fotky upravovat různými filtry. A právě tímto se Maybelline nechalo inspirovat a to konkrétně filtry LO-FI a Valencia a podle nich vytvořili kosmetické balíčky. V červenci probíhala u spousty blogerek soutěž právě o tyto balíčky. A pokud si vzpomínáte, tak i já jsem se zapojila a podařilo se mi vyhrát. Vybrala jsem si balíček Valencia kvůli nové řasence Sensational, kterou jsem chtěla moc vyzkoušet.


S tímto balíčkem vytvoříte přirozený look oproti balíčku LO-FI, díky kterému vytvoříte spíše výrazné líčení. Původně stál okolo 500 korun, nyní ho ve slevě pořídíte za 150 korun, což je za tři produkty super cena!


Balíček obsahuje přesný návod, díky němuž by jste měli snadno vytvořit nude look alá filtr Valencia.



Jak jsem zmínila výše, Valencia balíček jsem si vybrala právě kvůli této novince! A musím říci, že jsem z řasenky opravdu moc nadšená. Na začátku léta jsem si ji pořídila ve voděodolné verzi, protože tu jsem přes léto využila přece jenom více. Řasenka má perfektní kartáček, díky němuž se řasy líčí snadno a krásně. Podrobněji bych se na ni podívala v příštím článku, kde bych ji ráda srovnala s voděodolnou verzí.




Další výrobek, z kterého jsem úplně nadšená jsou tyto stíny. Slibují 24 hodinovou výdrž, kterou mohu jenom potvrdit! Skvěle se nanášejí prsty a z místa se jen tak nehnou. Dokonce jsem i vypozorovala, že jsou voděodolné, protože když mě zastihl déšť, tak stíny krásně držely narozdíl od řasenky, která se rozmazala. Pigmentace je také na jedničku a jak může vidět na koláži výše, tak se barva z různých úhlů pohledu mění. S odstupem času mě docela mrzí, že jsem stíny neobjevila dříve a neměla je s sebou na dovolenou.



Poslední výrobek je lak na nehty v nude odstínu, který mám na fotkách na nehtech nanesený. Jedná se o výrobek z kterého nejsem zase tolik nadšená jako z předchozích dvou. Nemá totiž tak výraznou barvu a vyžaduje více vrstev, což je pro mě celkem noční můra protože není rychleschnoucí. Takže jak pořád čekám než to zaschne, tak se vždy o něco máznu a je to celé zničené a můžu jít nehty lakovat od znova. Jinak štěteček je klasický a lak se s ním nanáší dobře.


Zde na videu se můžete podívat, jak by celý look měl vypadat :)

A jak u mě obstál celý balíček?
  • velmi kladně hodnotím novou řasenku Sensational a stíny
  • tleskám za návod, který je kvalitně zpracovaný a nachází se na samostatném papírku nikoliv na zadní straně krabičky
  • lak mě v případě Valencie tolik nenadchl, namísto toho bych ho vyměnila za rtěnku v nude odstínu
  • myslím, že původní cena (500 kč) nebyla tolik oslnivá, zřejmě to bylo dáno tím, že se sečetly plné ceny všech produktů a podle toho se ustanovila cena - to je potom jasné, že si většina lidí koupí produkty samostatně ve slevě a balíček si sestaví sami
  • ale teď jsem nadšená, že ve slevě spadla cena balíčku na 150 kč, takže uvažuji o koupi balíčku LO-FI, protože normálně za tuto cenu koupíte v akci jenom řasenku a ne všechny tři produkty

You Might Also Like

31 komentářů

  1. Přesně tuhle řasenku chci taky hrooozně moc vyzkoušet :D Celý nápad s těmito už ,,hotovými sadami´´ se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. za 150 sa to oplatí, ale u nás som zľavu nevidela ale u nás bývajú teda málokedy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás to také trvalo dlouho než to zlevnili, ale vím, že slevu mají právě v DM a Rossmanu, tak zkus kouknout ;). Vím, že v DM se po nich zaprášilo rychle v Rossmanu to jde :)

      Vymazat
  3. Jsem ráda, že jsem se dozvěděla o té slevě. Pětistovka mi přišla docela dost. Stíny Color Tattoo jsou i moje oblíbené.

    Giveaway Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  4. Řasenku také plánuji vyzkoušet a často chodím plavat do bazénu, takže jsem moc zvědavá jak v souboji obstojí voděodolná verze, protože ta by pro mě nebyla marná :). Jinak musím souhlasit - rtěnka by byla rozhodně lepší než lak :) N.

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně mě zaujala ta řasenka, je úžasná, je mi sympatický její štěteček, já mám ráda přesně takový a líbí se mi, že není tak moc nahuštěný :) A ten balíček je úplně výhodný :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych v tomhle balíčku vyměnila lak, protože tenhle odstín už mám a pak bych ho brala všemi deseti :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta řasenka a color tattoo vypadají zajímavě :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  8. Tu řasenku bych taky strašně chtěla :) a ta sleva je teď v Rossmannu? :O
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, v Rossmannu i v Dm, ale doporučuji si raději zajít do Rossmannu ;)

      Vymazat
  9. Real Life Filters jsem už zaregistrovala a dlouho dobu jsem nad Valencia balíčkem uvažovala, ale celkem mě odrazovala ta cena. Každopádně pokud je balíček teďkom v Rossmannu za 150,- tak to pro něj poběžím. :) Ty stíny vypadají fakt krásně a na tu řasenku jsem taky docela zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Na ty balíčky jsem už v drogerii koukala, ale za tuto cenu už asi neodolám :)

    OdpovědětVymazat
  11. Fajnový nápad s těma filtrama, docela se mi to líbí :) Ale tento Colortattoo mám už doma, takže možná jen dokoupím řasenku, kterou všichni tak chválí :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  12. Stíny i řasenka vypadají skvěle! A mám stejný lak a taky si ho vždy hned rozmažu. :D Cena 150 Kč za celý balíček je opravdu super. Nepředpokládám, že na něj ještě někde narazím. :/
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  13. Ja som chcela vyskúšať jeden z týchto sád, ale ešte som sa k tomu nedostala :-) Tiež ma najviac zaujala Valencia :-) Inak veľmi pekne ti ďakujem za radu ohľadom aliexpressu, vďaka tebe to teda konečne skúsim :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, tak snad vše v pohodě proběhne :)

      Vymazat
  14. Riasenku mám a je super a lak vyzerá naozaj perfektne :) Škoda, že som nejak nenatrafila na sadu, lebo vyzerá fakt famózne :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Když jsem byla v drogerce nedávno s kamarádkou, viděli jsme jednu slečnu jak si tuto sadu nese ke kase. No ať jsme hledali sebe víc, stejně jsme jí nenašly, ale docela ráda bych se na ní podívala osobně:-) Je super:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Hm škoda že já na tento balíček nikde nenarazila :/ capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Po balíčkách jsem také už koukala, ale nějak jsem se pořád nemohla rozhoupat, jestli si některý koupit.. ale pokud ho uvidím v drogerce za 150, tak určitě bez něj neodejdu ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Páni, všechno by se mi hodilo! :D Tu řasenku už hypnotizuji dlouho, protože je strašně vychvalovaná. A jelikož mi už ta moje dochází, tak mám o důvod navíc si ji pořídit. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Musím sa priznať, že o takejto kampani som vôbec nepočula, no zdá sa mi to úplne super! Verím, že takýto balíček nájdem aj u nás, určite by som ho vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já už okolo toho chodím celkem dlouho, ale ted si mě navnadila ještě víc! :-) Ta nižší cena už se vyplatí... :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Lakování nehtů, to je kapitola sama o sobě, jsem ráda, že v tom nejsem sama :D Tuhle řasenku už mám nějaký pátek, ze začátku jsem ji tedy musela dost otírat, protože na mě barvila až moc a řasy mi ve větším množstvím lepila, ale to je spíš o technice užívání :) Obecně mám mnohem radši právě gumové kartáčky, takže za mě je taky super, krásné natočí :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
  22. Řasenku mám doma a čeká na otevření, snad budu spokojená !HELLO from Danmark

    OdpovědětVymazat
  23. Super recenze! Řasenka mě velmi zaujala ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásny post! Ja osobne som ale ešte takýto balíček nevidela :/

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  25. Na ty stíny koukám už hrozně dlouho! Snad si je konečně taky koupím!!

    OdpovědětVymazat
  26. Zbožňujem Color Tattoo očné tiene. Najradšej by som si kúpila všetky odtiene. :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky