úterý 25. srpna 2015

Rybí festival

Třeboň - moje nejvíc nejoblíbenější město ze všech! Mám ráda přírodu, která Třeboň obklopuje, miluju ryby, miluju pravou italskou zmrzlinu, která se prodává na náměstí, miluju malebnost tohoto malého městečka a také miluju mojí rodinu, která zde žije. Proto se sem tak ráda vracím. Hlavně nejraději v létě, kdy to tu tolik žije. V srpnu se zde konají moje oblíbené slavnosti - rybářské, ale já je nazývám rybí festival - to se mi líbí více. Na slavnostech můžete ochutnat nespočet druhů ryb na různé způsoby, poslechnout si živou hudbu, koupit si něco zajímavého na trhu nebo se zapojit jakýmkoliv jiným způsobem do doprovodného programu. A protože jsem si nenechala ani letos slavnosti ujít, chtěla jsem vám ukázat můj oblíbený a moc pohodlný outfit, který jsem na slavnosti zvolila. Basic žerzejové šaty z H&M, pohodlné sandály od Bati a moji milovanou O Bag.









A kdyby jste náhodou někdy byli v Třeboni, ale nebyl by zrovna rybí festival, tak aspoň ochutnejte vyhlášené kapří hranolky v některé místní restauraci, protože ty za to opravdu stojí! (viz. druhé foto od spodu)

43 komentářů:

  1. Ja ryby sice nemusim ale to.mesto je prekrasne :) rada by som sa tam pozrela :)

    OdpovědětVymazat
  2. V Třeboni jsem párkrát byla a musím uznat, že je to tam opravdu úžasné a hlavně kolik celebrit tam člověk v létě potká. Hlavně mám moc ráda lázně Aurora. Která z cukráren je na náměstí ta italská? N. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to ta, co je vedle brány, kousek od věže :)

      Vymazat
  3. Super fotky, ryby taky miluju :) Jinak ti to na fotkách moooc sluší - ten o´bag!!! Nechápu, že ho ještě nemám :D

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to vypadalo fakt krásně! :) v Třeboni jsem byla letos, vlastně před pár týdny :) Bylo tam krásně, to okolí zámku je fakt krásné :) Moc ti to slušelo, Dominičko :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to tam noazaj krásne :)
    A veľmi ti to na fotkách pristane, najmä na tej tretej vypadáš úplne ako anjel♥

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky :) Já na ryby moc nejsem, ale Třeboň je krásná :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  7. Hned bych si nějakou rybu dala! Už dlouho mám chuť na rybí hranolky, ty tam určitě měli viď? :) Jinak outfit jsi zvolila hezký a Obag je jen třešnička na dortu :) Sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ano měli je a byly úplně nejvíc :)

      Vymazat
  8. Ani som netušila, že existuje niečo také, ako rybí festival. Čo čítam a pozerám fotky, je to naozaj perfektné a musím uznať, veľmi ti to sluší :) Krásna si na fotkách a jedlo vyzerá super.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Na rybím festivalu jsem nikdy nebyla, jen jednou v Chorvatsku na rybářském večeru, vůbec jsem netušila, že něco takového tady je :D! Jinak jsi vypadala úžasně, máš nádherný šaty :)!! Třeboň je fakt krásná, ty fotky jsou nádherné :)!!

    OdpovědětVymazat
  10. Já teda ryby moc nemusím, ale máš opravdu krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já teda ryby moc nemusím, ale máš opravdu krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti to sluší a ta obag je skvělá!:) v Třeboni jsem byla jen jednou, ale určitě bych se tam ještě někdy ráda podívala :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je zajímavý festival!:) Já miluju ryby takže bych se tam určitě "vyřádila" :D
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  14. pekne su tie šaty veľmi:)) ja mam tiež veľmi rada tu zmrzlinu

    OdpovědětVymazat
  15. Moc ti to sluší Domčo :) Opět krásné fotečky... I když jsem z Třeboně, tak ryby nejím :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty si prostě dokonalá ženská! Strašně ti to sluší!:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Tieto fotky sú krásne! Všetko to tam je nádherné. Muselo to tam byť super, morské príšerky síce nemám rada, no ryby, ako také "normálne" milujem. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  18. jéé, musela tam byť super atmosféra! a páči sa mi hlavne 3 fotka!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  19. Ty jo, mrzí mě, že jsem o tomhle nevěděla, snad bych si i zajela ochutnat. Moc ti to sluší, vidím, že máš svou oblíbenou tašku. Včera jsem ji poprvé viděla naživo ve výkladu a vypadala líp než na internetu :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  20. Díky za super tip, měla bych si to někde zapsat a příští rok se tam vydat! :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
  21. I really like your blog:) Kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. zažila jsem festival cheescaků, festival malých nakladatelů, festival světla... ale o rybím slyším fakt prvně :D :)

    OdpovědětVymazat
  23. hrozně ti to sluší, jsi nádherná!! :) já byla na burgerfestu a měli tam i vegetariánské burgery, no prostě skvostný :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Super fotky! :) Ja takéto akcie s hudbou a pečením úplne zbožnujem :D a keď sú tam ešte ryby :3

    OdpovědětVymazat
  25. Veľmi pekné fotky! :) O takomto festivale som vôbec nepočula, no môže to byť super.

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  26. Kapří hranolky?! to chci! :D Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  27. Moc ti to sluší, líbí se mi fotka, kde házíš srdíčka :) <3 Rybí hranolky? :O To zní hodně zajímavě, rybí festival by mě zajímal..miluju ryby :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Moc krásné fotky. V Třeboni jsem byla kdysi na dovolené a úplně jsem si to tam zamilovala, fakt nádherné městečko :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Krásné fotky, moc se mi líbí ta tvoje kabelka... :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Mesto vyzerá nádherne a z tvojich slov cítiť, že je tam asi aj príjemná atmosféra. Bohužiaľ ryby nejem, ale nápad na výlet je to skvelý :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Krásné fotky, vypadá to tam krásně! A já se právě zamilovala do té tvé růžové O Bag! :)

    Natalie

    OdpovědětVymazat
  32. V Třeboni jsem kdysi byla když jsme byli na dovolené, ale moc si to teda nepamatuju, byla jsem ještě špunt :D Šaty jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  33. Tiež milujem pravú taliansku zmrzlinu! Keď som bola v Ríme, nevedela som sa jej dojesť. :-) Tie šaty Ti veľmi pristanú, na festivale si bola určite za kočku. :-)
    Nezabudni na moju letnú súťaž, už čoskoro končí.

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovědětVymazat
  34. ty si tak krásna! :).
    inak, fotky sú úžasné a tá obag je nádherná! :).

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o DEICHMANN KABELKU, ktorá sa koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  35. Mňam, rybí hranolky tam určitě někdy zkusím. Krásné fotky! :) Zrovna dnes jsem přes Třeboň jela do Budějovic. Celkově se mi Jižní Čechy líbí. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat