pátek 4. září 2015

Aussie - opravdový zázrak nebo totální propadák?

. . . Aneb jak z výrobků Aussie dostat maximum! :)



Na začátek bych chtěla říct, že jsem dříve Aussie mánii nikdy nepropadla ani jí nijak nefandila. To až teď si mě našla. Rozhodla jsem se totiž zjistit, jestli produkty jsou opravdu tak boží jak všichni tvrdí a nebo ne. Jelikož jsme se v té době akorát vrátili z dovolené, mé vlasy vypadaly děsně - byly bez lesku a hodně vysušené. Proto přišla v hod řada Miracle shine.


Po prvním použití, natož po prvním týdnu používání jsem neviděla vůbec žádný rozdíl. Proto jsem se rozhodla produkty používat úplně jinou cestou. Vlasy jsem si umyla šampónem, poté jsem nanesla kondiciónér, po chvilce smyla a do mokrých vlasů jsem nanesla hloubkovou masku. Ta by se sice měla nechat působit pouze tři minuty, ale já jsem ji vždy na vlasech nechala 30 - 60 minut jako zábal a poté smyla.


Po třech týdnech jsem už viděla jasné zlepšení a rozhodla jsem se použití opět změnit. Nyní nejprve umyji vlasy šampónem a to dvakrát po sobě a vždy je oplachuji vlažnou vodou. Poté nanesu kondicionér a nechám ho tak minutku dvě působit a také spláchnu vlažnou vodou. Poté nanesu hloubkovou masku a nechám působit 3 - 5 minut a mezitím si třeba čistím zuby nebo si dělám peeling nohou. Masku opět opláchnu vlažnou vodou, trochu vysuším ručníkem, učešu a vlasy nechám přirozeně schnout.


Musím říct, že jsem byla po nově zvoleném režimu používání velmi překvapená. Vlasy opět dostaly lesk a na dotyk jsou hodně hedvábné a příjemné. Tento pocit už jsem dlouho nezažila a jsem z toho moc nadšená! :)


A teď se pojďme podívat na jednotlivé výrobky:

Šampón - 300 ml

  • velké plus je určitě vetší balení
  • úžasně voní
  • určen pro matné a unavené vlasy toužící po lesku
  • obsahuje výtažek z australského ženšenu a perleťový prášek
  • dobře odstraní veškeré nečistoty
  • výborně pění
Kondicionér / Balzám - 250 ml
  • spíše tekutější konzistence
  • není tolik učinný jako maska
  • ale také krásně voní
  • a také obsahuje výtažek z australského ženšenu a perleťový prášek
  • určen pro matné a unavené vlasy toužící po lesku

    Hloubková maska - 250 ml

    • ze všech tří produktů produktů je nejlepší
    • dokáže udělat asi největší a dost jasný rozdíl/zázrak
    • dobře poslouží i jako zábal na hodinu
    • božsky voní
    • dokáže i krásně provonět celou koupelnu
    • také obsahuje výtažek z australského ženšenu a perleťový prášek
    • určená pro matné a unavené vlasy toužící po lesku

      Celou řadu hodnotím velmi kladně a z výsledku jsem moc nadšená. Momentálně jiné přípravky ani nepoužívám, jen asi bez kondicionéru bych se příště obešla :)

      36 komentářů:

      1. Já měla šampon a masku v malém balení a super, koupím si i velké:) Aussie mám celkově docela ráda:) Jenom si teda myslím, že hloubková maska se má používat po šamponu a kondicionér až na konec:) Kondicionér ti vlas přece uzavře a hloubková maska se má právě dostat hodně do vlasů....Aspoň tak se to všude říká:)
        Simushka in Bubblegum

        OdpovědětVymazat
        Odpovědi
        1. Aha, tak to jsem upřímně ani nevěděla. Dosud jsem o tom neslyšela ani četla, tak moc děkuji za tip, zase jsem o něco chytřejší :) I když jsem s dosavadním způsobem zaznamenala zázraky tak moc ráda zkusím i tento správný a uvidím, jak to dopadne, jsem na to zvědavá, děkuji :)

          Vymazat
      2. Ja som mala ich 3 minute miracle a vyhovuje mi ale... nikdy neprekusnem ten hlúpy obal. Proste stále sa mi stáva že mi to vytlačí oveľa viac ako potrebujem, je to škoda proste, lebo produkt mi vyhovuje, ale nebudem ho splachovať dolu odpadom lebo nedomyslený obal :(.

        OdpovědětVymazat
        Odpovědi
        1. To tě chápu, ale na druhou stranu musím říci, že mně se naštěstí vždy povedlo vymáčknout jen takové množství, které jsem potřebovala, naštěstí :D. A právě mi ten obal vyhovuje, protože jak to není jakoby dovřené tak vždy potom vše tak krásně provoní. Ale četla jsem, že i spousta blogerek na to nadávala v rámci cestování, protože se to nějak zmáčklo v cestovní tašce a maska z toho samozřejmě vyjela.. :D No mně se naštěstí ještě nic z toho nestalo :)

          Vymazat
      3. Já jsem osobně taky moc výrobků od Aussie nevyzkoušela, ale tahle řada vypadá opravdu skvěle.... :)

        OdpovědětVymazat
      4. Mě to nijak neoslovilo a to nikdy. Ale lesk bych také potřebovala, mám je strašné matné a takové nijaké. Možná zkusím alepsoň masku ;)
        http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

        OdpovědětVymazat
      5. Hlavně ať se co nejdříve zahojíš :) Já ještě Aussie nezkoušela, ale na masku jsi mě nalákala :)

        OdpovědětVymazat
      6. Aussie jsem nezkoušela, nějak jsem té mánii nepropadla a zatím mě jejich produkty nelákají :)

        Ili Libertad

        OdpovědětVymazat
      7. Ach, musím sa priznať, a neviem, či som čudná alebo hluchá, ale o tejto značke som ešte fakt nepočula. Ale vyzerá to teda byť kvalitná a dobrá značka, môžem vyskúšať. :)) Prajem ti skoré uzdravenie! :))

        DominicaLand

        OdpovědětVymazat
      8. Tak ať se ti to dobře hojí hlavně :)
        Co se Aussie týče, měla jsem tu řadu 3 minutes a moc mi nevyhovovala, tak nevim jestli jsem divná nebo co :D Ale trošku lesku bych potřebovala, tak že bych dala Aussie druhou šanci? :))

        OdpovědětVymazat
      9. Tak to je super, že to nakonec funguje. Já jsem této mánii taky nepropadla, ale ze zvědavosti jsem si koupila pěnu na objem. Párkrát jsem ji zkusila a je to takový průměr.

        OdpovědětVymazat
      10. To ma mrzi, tak sa teda co najskor daj do poriadku, nech ti je dobre :) Ja pouzivam od tejto znacky balzam na dlhe vlasy a aj ked som od neho vela necakala, som s nim velmi spokojna :)

        OdpovědětVymazat
      11. Aussie jsem ješte nepropadla ale snad v budousnosti se k nim také dostanu. Momentálně používám řady Keratin od zn. Tresemmé

        OdpovědětVymazat
      12. Verím, že sa dáš rýchlo do poriadku :)
        a Aussie je jeden z mála šampónov, ktorý mi vyhovuje. Skúšala som už asi každý, ktorý u nás majú, akurát tento nie. Inak ich mám veľmi rada a myslím si, že sa do nich oplatí investovať, keďže stoja trocha viac ako ostatné :) Možno niekedy skúsim aj ich kondicionér alebo masku.

        OdpovědětVymazat
      13. Tyjo, já bych hrozně ráda Aussie zkusila, ale vždycky mě odradí ta vysoká cena. Dají se vychytat třeba nějaké fajn slevy? :)
        I am clarella ...

        OdpovědětVymazat
        Odpovědi
        1. To upřímně ani moc nevím.. Možná si zkus nastavit upozornění na slevu na kupi.cz a nebo možná v Rossmannu by mohli někdy mít :)

          Vymazat
      14. Musím souhlasit opravdu úžasné voní. Moc ráda bych teď po létě vyzkoušela tuto hloubkovou masku. Snad budu také tak spokojená :) N.

        OdpovědětVymazat
      15. Je super, že ti tyhle přípravky tak vyhovují :) Já jsem minulý rok menší balení šamponu a balzámu, ale žádný zázrak se nekonal.. naopak jsem vlasy mnohem hůř rozčesávala a celkově mi přišly vysušené, bez lesku.. :(

        OdpovědětVymazat
      16. Aussi mám moc ráda a nově je mají i u nás v drogerii Teta, což je skvělé :) teď na ně byla i nějaká sleva, tak jsem tam honem běžela si nakoupit do zásoby :D

        OdpovědětVymazat
      17. O vlasových výrobcích Aussi přemýšlím už hodně dlouho, ale zdáli se mi krapet drahý. Když čtu, že opravdu funguje, tak mám chuť do něj investovat. Tak snad po výplatě..:) :D

        chicbyjane.blogspot.cz

        OdpovědětVymazat
      18. Aussie mám v plánu už docela dlouho zkusit, ale docela jsem se bála aby to nebyla další zbytečně vychválená blbost, každopádně po tomhle článku to ještě jednou přehodnotím. :)

        OdpovědětVymazat
      19. Jéje, no tak se hlavně brzo uzdrav! :)
        Aussie jsem taky ještě nezkoušela, přišlo mi to jako zbytečná investice. Ale je vážně super, že si zaznamenala takový rozdíl! :) Třeba se k tomu taky někdy dostanu.
        Michelle B :)

        OdpovědětVymazat
      20. Od Aussie jsem neměla ještě ani jeden výrobek. Jako ano, dívala jsem se na tuto značku v drogeriích, ale nějak jsem se pořád neodhodlala ji vyzkoušet. Pěkná recenze, Domi, a brzo se uzdrav! :)

        OdpovědětVymazat
      21. Vyzkoušela jsem od nich řadu Miracle Moist a taky jsem byla moc spokojená :) Mám i laky na vlasy a ty jsou fakt peckový, krásně voní a skvěle drží!

        Zapoj se do soutěže o poukaz na 1000 Kč na www.kabea.cz!

        OdpovědětVymazat
      22. Chtěla bych zkusit ten kondicionér :) značka Aussie mě vždycky lákala.
        Denisse Beauty

        OdpovědětVymazat
      23. Jéj, tak ať se ti to brzo zahojí! Zase budeš kočka jako do teď:) Jinak Aussie mě totálně zklamalo, měla jsem tedy jen vzorečky, ale strašně se mi už při mytí vysušily vlasy, hrozně se mi při mytí zacuchali, i po použití kondicionéru a při sušení byly pořád hrozně zacuchané, že nešly pořádně rozčesat. A navíc mi hrozně padaly až do doby, kdy jsem si vlasy neumyla jiným šamponem.

        OdpovědětVymazat
      24. Domčo, moc držím palce, ať se ti co nejdřív a nejlíp zahojí:-) A díky za recenzi, už delší dobu přemýšlím, jestli Aussie vyzkouším:-)

        OdpovědětVymazat
      25. Moje vlasy potrebujú pomoc s leskom ako soľ :-) Možno vyskúšam .... a prajems koré uzdravenie. Michaela
        www.imperfect-woman.com

        OdpovědětVymazat
      26. Pěkná recenze, výrobky vypadají super :) od Aussie jsem zatím nic nezkoušela, tak se to snad brzy změní :)

        Nikys beauty blog

        OdpovědětVymazat
      27. Nevím proč, ale Aussie mě nijak nezaujalo:/
        verranda.blogspot.cz

        OdpovědětVymazat
      28. Tohle jsem ještě nezkoušela, taky mě to nijak extra nezaujalo :D

        OdpovědětVymazat
      29. loving this outfit…looking great sweetie!!

        http://www.shoeshopsfitflop.com

        OdpovědětVymazat
      30. Mě Aussie produkty vyhovovaly hned od začátku. Hrozně se mi líbí jak vlasy potom voní po žvejkačkách. Nedokážu posoudit jestli se mi nějak zlepšila kvalita vlasů, ale vždycky je mám jemnější. :)
        www.sarkazelena.blogspot.com

        OdpovědětVymazat
      31. brzo se uzdrav :) víc fotek s tvýma krásnýma nožkama :)

        OdpovědětVymazat
      32. Aussie mam moc rada, skoda jen, ze jsem lina travit tolik casu v koupelne/ve vane :D :)

        OdpovědětVymazat