Liebster Award Tag

14:46

Krásný den, v poslední době jsem byla dvakrát nominovaná do tohoto tagu a tak jsem se ho dneska rozhodla udělat. Jelikož oběma holkám dalo určitě hodně práce otázky vymyslet, tak se pokusím je všechny v krátkosti zodpovědět. Tak pojďme na to . . . :)

11 faktů o mně

  • jsem děsně váhavá váha
  • nesnáším negáče a lidi, kteří mě odrazují od mých snů
  • věřím, že všechno, ale opravdu VŠECHNO je možné!
  • podnikám a studuji zároveň
  • chci mít 5 dětí
  • miluji dorty, čokoládu, makronky a bonbóny
  • když na to příjde, jsem šílený lenoch a bordelář
  • baví mě zkoušet nové recepty
  • jsem závislá na instagramu
  • miluji motivační knížky
  • hlavně pozitivně! 
1. Co tě přivedlo k blogování?
Aktuální čtyř-měsíční prázdniny, které chci naplno využít.
2. Kde nejčastěji nakupuješ kosmetiku?
Převážně v Rossmannu, v DM a občas přes eshopy.
3. Oblíbená barva?
Všechny! Život bez barev by byl nudný.
4. Boty s podpatkem nebo bez?
Jelikož jsem malá, tak rozhodně s! Miluju podpatky, jsou pro mě symbol ženskosti.
5. Máš nějakého idola, který tě v životě inspiroval?
Ano, například Nick Vujicic - muž který nemá ruce ani nohy, ale věří, že nic není nemožné a spoustu toho v životě dokázal. Doporučuji jeho film i knížky, jsou moc inspirativní! :)


6. Máš nějaký sen, který by sis chtěla splnit?
Chci si otevřít vlastní cukrárnu a pořídit si helikoptéru.
7. Oblíbený měsíc v roce?
Květen, protože mohu začít zahradničit.
8. Kolik zemí jsi do teď navštívila?
Jestli dobře počítám, tak 10.
9. Oblíbený film?
Poslední prázdniny a Ratatouille.
10. Město nebo vesnice?
Rozhodně vesnice! Za nic bych neměnila!
11. Které tři přídavná jména tě nejvíce charakterizují?
Nerozhodná, oddaná, optimistická.

1. Vysněné místo na líbánky?
Rozhodně ostrov sv. Bartoloměje.
2. Kdyby jsi mohla strávit jeden den se slavnou osobou - kdo by to byl a proč?
Rozhodně výše zmíněný Nick Vujicic, protože bych mu chtěla poděkovat za to, že změnil můj život.
3. Jaké články od blogerek nejraději čteš?
Tipy na nové věci, které neznám, recepty, inspirační a motivační články.
4. Tvá oblíbená kniha?
Bohatý táta, chudý táta.
5. Kolik bys chtěla mít dětí a jak by se jmenovali?
Jména ještě nevím, ale bude jich 5.
6. Nejoblíbenější písnička?
Lean on.
7. Čeho si jako první všimneš na mužích?
Úsměvu.
8. Máš nějaké oblíbené vlogerky?
Ano, hlavně ty, které dělají makeup tutoriály a ty, které vaří.
9. Jak by měl vypadat dům tvých snů?
Bude velký se sedmi ložnicemi, bude mít velkou krásnou kuchyň, saunu, jednu obrovskou šatnu, venkovní bazén, jezírko, skleník, pergolu s perfektním grilem a spousta místa pro zahradničení.
10. Máš domácího mazlíčka?
Ano, kočku a brzy si pořídím huskyho.
11. Kolik času věnuješ blogování?
Snažím se přispívat každý třetí den.

A já nominuji tyto blogerky: 


A tyto otázky jsou pro vás:
1. Co ve svém životě považuješ za svou největší investivi a proč?
2. Co tě dělá šťastnou?
3. Co pro tebe znamená luxus?
4. Co je tvůj největší sen?
5. Vzdáváš se lehce nebo věci dotahuješ do konce?
6. Kdo nebo co je pro tebe největší inspirací v životě?
7. Kdyby jsi mohla něco změnit ve svém životě, co by to bylo?
8. Bez čeho nedokážeš žít?
9. Maso nebo zelenina?
10. Papírová nebo online knížka?
11. Aktivní nebo relaxační dovolená?

You Might Also Like

36 komentářů

  1. Jak můžeš zvládat podnikat a studovat zároveň?:O to tě obdivuji:)
    Super tag:)
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. 5 dětí? Ty jsi blázen :D A do tvého vysněného domu mě musíš jednou pozvat, ten chci vážně vidět :) Jinak ti strašně děkuju za nominaci! Je to od tebe hrozně hezký :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, jsi vítaným hostem na kolaudaci, teda pokud se ti chce jet 200 km :D

      Vymazat
  3. To je super. Těch pět dětí obdivuju. Motivační knížky miluju taky, protože mě posunují dál. A zůstat na místě? Nic pro mně

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek, celkem jsem se pobavila a dozvěděla jsem se o tobě zase něco nového :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super:)
    S těmi dětmi, to už abys začala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super tag - já tagy prostě miluji :) S tou vesnicí to máme stejné :) Ty jo tolik dětí? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super tag. :) Klobouk dolu, že dokážeš studovat i podnikat zároveň. Jinak s tím Nickem to mám stejně..je vážně hrozně inspirujicí člověk. Viděla jsem několik videíí o něm a nepřestává mě udivovat. Hrozně ráda bych si přečetla i jeho knižky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si na ně udělej čas, jsou super nebo aspoň koukni na film život bez hranic :)

      Vymazat
  8. Jůůů!! Děkuju moc za nominování! ♥
    Páni, pět dětí? ..máš můj obdiv, snad tě nebudou moc zlobit ;) Děkuju moc za upozornění na Nicka Vujicice.. nevím, jak je to možné, že o něm slyším teďka poprvé, ale co jsem si tak v rychlosti teď prolétla pár článků a videí o něm, má opravdu můj velký obdiv.. těším se, až si přečtu knížku od něj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu úžasná a hodně inspirující osoba, zkus se i klidně mrknout na film :). Jinak nemáš vůbec zač :))

      Vymazat
  9. ja som desne váhavá a to nemusím byť ani váha :D a riadne sa teším, keď budeš mať huskyho, teda dúfam, že sa tu objavia nejaké jeho fotky :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  10. Tú váhavosť máme rovnakú :-D Držím palce nech máš šťastnú a veľkú rodinku a nech si otvoríš cukráreň s tými najepšími koláčikmi v okolí :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ďakujem pekne za nomináciu :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Mile čtení :)! Je hezké se vždy něco dozvědět o druhých, a toto se krásně četlo, jsi moc milá :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Wau, páni, helikoptéru, jo? Tak to je pořádný sen :)) N.

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji za vyplnění mých otázek! :) Moc pěkné! :) A těch dětí tedy budeš mít fůru :D.

    OdpovědětVymazat
  16. Nerozhodnost moc dobře znám, ať už jde o nějaké drobnosti nebo větší životní kroky, nikdy nevím co zvolit :D A obdivuju tě, za ten optimismus, taky se snažím nebýt negativní, ale ne vždy to jde :D

    OdpovědětVymazat
  17. Páni, tak po tomhle článku mám chuť poznat tě osobně, jsi hrozně zajímavá osobnost :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak ty děti jsou zajímavý...kdo to má rodit :P Moc se mi líbí položené otázky a odpovědi ještě víc :) Tyhle Tagy se čtou pěkně :)) Tvoje otázky pro holky jsou taky skvělé ;)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Ještě bych chtěla poděkovat dodatečně za nominaci, ani jsem si toho pořádně nevšimla!:D Snad tento tag do budoucna udělám:)

    OdpovědětVymazat
  20. hezky napsáno, také jsem kdysi byla nominována. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Děkuju za nominaci krásko, v budoucnu určitě udělám:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Moc pěkně napsáno.Za to podnikání a studování zároveň tě opravdu obdivuji! Já bych to nezvládla :D:)

    Natálie

    OdpovědětVymazat
  23. berieš život fakt naozaj vynimočne väčšina ľudi by si mala brať príklad, ten tvoj idol to je naozaj silný človek málo ľudí si uvedomuje čo všetko má a to je smutné niekedy, pekný článok:)

    OdpovědětVymazat
  24. Tiež by som brala huskyho :3 pripadajú mi ako tí najrozkošnejší psy vôbec :) Ale 5 detí by som asi nezvládla :D

    OdpovědětVymazat
  25. Teda, pět dětí?:D To abyste s přítelem pomaličku začali, ne?:D

    OdpovědětVymazat
  26. taky bych to mohla vyplnit konečně, cooo :D máš zákeřné otázky, už se na ně těším, ale nějak nebyl čas :((
    úsměv na chlapech je nejlepší a písničku Lean on teď taky miluji <3
    nosíš podpatky hodně často?

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky