čtvrtek 24. září 2015

Loučím se s létem

Aneb připravuji se na podzim

Tak už máme oficiálně od včerejšího dne zase po roce podzim. Nevím, jak vám, ale mně bude léto opravu moc chybět. Jaro a léto jsou moje nejoblíbenější roční období, protože miluji zahradničení a teď se sním zase musím na nějakou dobu rozloučit. Docela mě to mrzí, ale našla jsem způsob, jak si kousek té zahrady nechat i přes zimu. To vám ukážu za chvilku. Ale je i pár důvodů, kvůli kterým se na podzim těším . . .

A jak jsem se rozloučila s létem?


Snídaně v trávě, ty já prostě miluji, takže jsem si ve středu ráno udělala pořádnou snídani na zakončení letní sezóny. Svým způsobem znázorňuje i nový start - nese ve zdravém duchu, protože na podzim vždy začínám cvičit.


Čtení knížek na zahradě, má nejvíc nejoblíbenější činnost léta. Hodně mi to rve srdce, že si už jen tak nebudu polehávat na zahradě a číst si knížku. A také že měkkoučkou trávu budu muset vyměnit za postel.


Mé oblíbené kimono! Zbožňuji ho, proto ho ještě nosím jak se to dá, dokud jsou ještě trochu teplé noci a rána, neboť s příchodem chladnějších nocí ho budu muset vyměnit za chlupaťoučký župan.


Grilovací sezóna. Myslím, že ji máme rádi všichni, jen třeba na jiný způsob. Ovšem ta úplně poslední grilovačka mě čeká v sobotu a rozhodně si ji pořádně užiju. A nebojte, dám si skleničku (i maso) za vás!


Květiny! Miluju květiny, budou mi tolik chybět . . .


Lodičky ve výprodeji. Poslední pár, který jsem letos ulovila na příští sezónu.


Oreo a čokoláda! Neboť je potřeba si udělat pořádnou zásobu na zimu!!! :))

A na co se těším?


Na dlouhé zimní večery, se sklenou vína s malinami a horkou koupelí!


Na čtení si mých oblíbených knížek v peřinách.


Na dýňovou sezónu, dýňovou polévku, dýňové rizoto a pečenou dýni!


Na teplé ranní snídaně v posteli ve společnosti gossip girl.


Dále jsem vyměnila všechny letní svěží vůně za ty podzimní s vanilkou, která mi připomíná vůni Vánoc.


A také jsem udělala pořádný nákup v Nanu Nana. Rámečky proto, abych měla na paměti všechny skvělé letní zážitky. A dřevěný truhlíček jsem si koupila v několika variantách. A konkrétně tento momentálně čeká, až dorostou všechny bylinky, které jsem si zasadila a bude sloužit jako zimní bylinková zahrádka.



A jako poslední dvě věci si připravuji v make upu veselé barvičky, které prozáří mé pošmurné dny. A také jsem si připravila všechny potřeby pro dokonalý make up, protože ten u mě po létě bez make upu bude opět vládnout!

A co vy a podzim, těšíte se? 

52 komentářů:

  1. úplně dokonalé fotky! Máš to krásně zorganizované, a ta čokoláda, mňam! :D:)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. No teda Domi, ty si užíváš! Já mám léto taky moc ráda, ale na podzim se možná těším ještě víc, hlavě na horkou čokoládu a dlouhé ranní snídaně v posteli :) Pa N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda vůbec nezní špatně! Tu čokoládu bych teď na podzim také ráda ochutnala,ale s marshmallow :)

      Vymazat
  3. Teda páni! To jsou fotky jako z tumbleru! Těch čokolád! a to jídlo, parádní! :) Sleduji <3

    Janina

    OdpovědětVymazat
  4. Ty fotky jsou dokonalé :) Na jídlo se mi sbíhají sliny, kočičák (nebo kočičanda?) má super výraz a celkově se po tomhle článku začínám těšit na podzim, což mi přijde docela podezřelý... :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočička, Pružinka, hlavně se nesměj :D :D

      Vymazat
  5. Super nápad na článek a dokonalé fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky :) ty tvé snídaně vypadají vážně dokonale :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  7. Já podzim miluju, ale léto taky :3 Květiny mi taky budou chybět, stejně jako povalování se venku...
    A krásný fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. V prvom rade... Dokonalé fotky! Ja sa na jeseň teším, mám rada šály, čiapky a vrstvenie. Ďalej tiež dlhé zimné večery, popadané lístie, upršané počasie a niekedy k tomu patrí aj poriadny chladný vietor, keď prídem domov a som celá premrznutá, no dám si teplý sveter a uvarím si čaj. Zbožňujem celú tú atmosféru jesene a neskôr prichádzajúcich Vianoc, dokázala by som o tom písať/hovoriť celú večnosť. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :))) Ano, Vánoce, taky se na ně celý podzim i zimu těším :)

      Vymazat
  9. Já se moc těším na vůni uschlého listí a kaštanů! Také miluji oreo milku, ale je mi z ní vždy špatně! :D Ta kočina tam vypadá, že by si dala všechno sama. :D
    PS.: Jsi moc krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super článek Domčo a ty dobroty, mňam :) Já se na podzim těším, hlavně na teplou vanu, čaje, postel a knížky :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  11. ty čokolády ♥ já miluju podzim kvůli svetrům, dekám a červeným rtěnkám :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Krásny článok! Prekrásne fotky ♥
    A tie raňajky... ♥.♥ yummy

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Skvelé fotky :-) Keď tak si ich prezerám, už sa ani ja neviem dočkať jesene :-)
    Na mojom blogu som dnes spustila novú giveaway, ak ťa zaujala, budem rada, ak sa zapojíš :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Super článek s krásnými fotkami! :) Mě léto bude chybět hodně, je to moje nejoblíbeněšjí období, takže jsem to málem obrečela.. :D
    Taky mě čeká teď v sobotu poslední grilovačka, tak se těším :) A doufám (a budu držet palce i tobě), že nezmrznu.. :D
    Podzim sebou sice přinese nošení teploučkých svetrů, zachumlání se do teplé deky a vůni jablek se skořicí, ale i tak se netěším na ty dny, kdy budu mrznou v dešti (protože si klasicky někde zapomenu deštník), budu mít mokré nohy (protože na zimní boty je ještě čas, beru kecky!) a zuby mi začnou klepat o sebe (hah, musím všem ukázat svůj nový svetr! Je jedno že je mínus dvacet!) .. :D
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, také doufám, že mně bude hřát ohínek z grilu a teplá deka a troška alkoholu ve sklence ;) :D Páni, obdivuji, tvou odhodlanost ukázat světu nový svetřík, já bych tu zimu nevydržela :D

      Vymazat
  15. Domčuško, to mi nedělej, všechny fotky jsou tak nádherný!!! <3

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělé fotky i článek :) Je super, že si na každém období najdeš to nejlepší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný fotky a celkově moc pěkný článek :)
    Já mám teda radši asi podzim než léto, ale na všech obdobích je potřeba najít to hezký :) Takže i já se loučím s válením v trávě, ujídáním ovoce rovnou ze zahrady, zmrzlinou a vítám svetry, tmavé rtěnky, dýni a čtení v peřinách :))

    OdpovědětVymazat
  18. Skoda ze leto konci, mas uzasny fotky, zvlast kdyz na nich jsou tvoje uzasny nozky! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo jsi? :) Tvé komentáře mě uvádějí do rozpaků i hlubokých úvah o tom, kdo se skrývá za těmito komentáři . . .

      Vymazat
    2. ty víš :)

      Vymazat
    3. Ne, nevím :(. . . Můžu dostat nápovědu, prosím?

      Vymazat
    4. muž, 18, sleduji tvůj blog od základky, víc ti neřeknu:) Jenom jsem chtěl pochválit, jak poslední máš na svých fotkách i nožky, byla by škoda je neukazovat :)

      Vymazat
    5. Děkuji, ale stále nemám nejmenší tušení :)

      Vymazat
    6. moc dobře mě znáš, přemýšlej :) zatím mě ber jako milovníka a tajného obdivovatele tvých nožek, a ukazuj je trochu víc :)

      Vymazat
    7. Heleeee, to není fér :D. Po tom co jsi napsal, že ti je 18 jsem vyřadila všechny možné adepty, protože všem v mém okolí je 20 a více. Vážně nevím, vzdávám to, vyhrál jsi :)

      Vymazat
  19. U nás je " podzimní" počasí tak nějak pořád, takže mě nadšením zrovna nenaplňuje. Ale když už nic tak se těším na podzimní fotky a večery strávené pod dekou a se svíčkami všude okolo a k tomu čaj nebo horkou čokoládu :)

    A ty fotky jídla mě mučí. protože mám chuť se zvednout a jít vybrakovat celou lednici!:D

    OdpovědětVymazat
  20. To máme dost podobné, miluju květiny a léto a sluníčko a všechno okolo. Ale letos to bylo vážně tropické a už se těším na ty krásné podzimní dny, občas chladné, občas teplé. To miluju!:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Krasné fotky Domčo, si neskutečná Kočka :) a ty lodičky.. Ach :) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat
  22. I love love love your style of writing! Keep it up! http://www.handbagstyleinfo.com

    OdpovědětVymazat
  23. Dokonalé fotky :) Ta zásoba čokolád je skvělá

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  24. Super článek! Najendou na mě znovu dáchlo léto a pak hned zase podzim!:-) hrozně se těším ař také obměním svoje vůně na ty sladší a "hutnější", dýni už papkam na 100 zpusobu, gossip girl akorat stahuju a cteni provozuju uz cely tyden jelikoz jsem bohuzel uz nemocna :-(

    OdpovědětVymazat
  25. To je úžasný příspěvek. Úplně to do mě vdechlo zbytky léta a pak mi je to vzalo a začala jsem se těšit z podzimu. :)) Máš to skvělě naplánované.
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  26. Perfektní článek a moc hezké fotky :) Ta s tím grilem a kočičákem nemá chybu. Dýně miluji na jaký koliv způsob!

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to si sa rozlúčila naozaj skvostne :-) Ja sa na jeseň veľmi teším, je to moje najobľúbenejšie ročné obdobie a zbožňujem na ňom úplne všetko .... Miška
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  28. Jsem na Tvém blogu poprvé, ale určitě ne naposled, musím říct, že jsem si ho vážně zamilovala! A taky skvěle fotíš:)

    http://carolinegrey.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Ty fotky jsou naprosto úžasné :) Ty čokolády :3 Ta grilovačka :3 Ta koupel :3 Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  30. Fotky sú naozaj nádherné a zakomponovaná mačka ma naozaj dostala :D Grilovačka s mačičkou :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  31. Tiez mam leto najradšej ale na jeseni mam rada tie možnosti výberu rôznych svetríkov :)
    a dokonalý poriadok medzi šminkami!

    OdpovědětVymazat
  32. Ahh nádherné fotky! Já se osobně na podzim těším vždycky neuvěřitelně! Je to moje nejoblíbenější období :)

    Natálie
    NATALIEHOLZ

    OdpovědětVymazat
  33. Skvelý článok! ♥ Úžasné momenty, priniesla si sem trochu nostalgie. I keď leto zbožňujem, teším sa na jeseň ♥

    OdpovědětVymazat
  34. Samý super fotky! Hned se mi po létě zastesklo :) Podzim ale přináší i fajn věci, takže ani čtení v posteli není úplně tak hrozný, s podzimem to má svojí atmosféru :) Já na podzim vždycky začínám koukat zas na seriály, pít jednoho čajdu za druhým, všechno má svý pro a proti ;)

    OdpovědětVymazat
  35. Nádherný článek, já se těším až bude krásně zapadat slunce a padat barevné listí.. ale mlhu, déšt a vítr ráda nemám :D
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
  36. Domi, ty tvoje fotky vždycky:-) Jednou bys snad mohla vydat knížku:-) Jinak obrovská pochvala za lodičky, jsou famózní.

    fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat