Maybelline Sensational vs. Waterproof

13:28

Krásné odpoledne, vítám vás u dnešní recenze. Není tomu tak dávno, co jsem i já objevila všemi opěvovanou řasenku Sensational od Maybelline a zamilovala jsem se do ní. Momentálně patří k mým favoritům. Ale jak si na tom vede její o něco méně známější voděodolná verze? Je opravdu také tak super jako její klasická předchůdkyně? Pojďme se na to podívat, jak obstojí. :)


Myslím, že řasenka sama o sobě vás naláká už jenom svým obalem, který je opravdu povedený! Balení jako takové je už přímo specifické pro Maybellin, takové, na které jsme zvyklé. Jednou z dalších věcí, která vás u této řasenky dostane je nový a zcela inovativní plastový kartáček. Má speciální tvar - něco jako písmeno U, které je v půlce přeseknuté a roztažené do stran.


Díky tomu je práce s kartáčkem opravdu snadná, skvěle se přizpůsobí řasám a řasenka se s ním báječně nanáší. Díky kartáčku barví řasy velmi dobře a na nošení na doma stačí i jedna lehoučká vrstva a docílíte krásného nude looku.


A jak si vedly jednotlivě?

Klasická

  • Je naprosto úžasná! 
  • Báječně se nanáší a řasy neslepuje ani v nejmenším. 
  • Dá se i skvěle vrstvit, což vůbec není znatelné a stále to vypadá "přirozeně", na rozdíl od jiných řasenek. 
  • Řasy opravdu hodně natočí a povytáhne do výšky.
  • Nedrolí se a ani se nerozmazává během dne!
  • Dokáže i v rámci možností zvládnout déšť a s přehledem zvládne fyzický náročný trénink v posilovně, při kterém se i hodně potíte v obličeji.
  • Hodnocení - 10 z 10 bodů
Voděodolná
  • Na léto je skvělá!
  • Drží jak má i přes všechny vodní nápory.
  • Po nanesení mastnějšího krému na obličej má tendenci se rozmazávat na spodních řasách.
  • Po delším používání začíná trochu vysychat a následně má tendenci řasy slepovat.
  • Nevytáhne řasy tolik do výšky jako klasická verze.
  • Při nanesení více vrstev se řasy slepují.
  • Hodnocení - 7 z 10 bodů


Já myslím že vítěz je naprosto jasný! Na klasickou verzi zkrátka nedám dopustit! A co vy? Už jste ji také vyzkoušeli? :) 


You Might Also Like

37 komentářů

  1. Zatím jsem ji nezkoušela. Na tvých řasách se mi líbí obě verze, ale podle popisu bych brala tu klasickou

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. zrovna sháním voděodolnou řasenku, a tahle nevypadá špatně, potřebuju nějakou, co vydrží sport i koupání a tahle by mohla obstát, díky za tip! nebo máš nějakou lepší voděodolnou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je docela fajn, až na to slepován no.. :( Ale měla jsem od nich ještě jednu voděodolnou v červeném balení, nejsem si teď jistá, jak se jmenovala, myslím colosal volume nebo tak nějak a ta byla teda fakt super! :)

      Vymazat
  3. dělá krásné řasy, strašně bych ji chtěla :) tu obyč :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Četla jsem už spoustu recenzí a tentokrát říkám: tak jo! tvoje mě přesvědčila, že do té klasické jdu! :) Díky :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám momentálne riasenky od Maybeline a Essence, ale určite sa pozriem aj po tejto, keď mi dojdu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. A veci z Ali mi ešte nedošli, len včera to bolo 15 dní, ešte majú ďalších 40 kým mi ich dodajú :-D Ale zásielku už očakávam :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně většinou vše přišlo do 14 dnů, tak by to mělo být každou chvíli u tebe, jinak u zboží v objednávkách máš vždy napsané trackig number, podle kterého si můžeš na stránce 17track.net dohledat, kde teď zboží je. A kdyby náhodou nepřišlo, tak musíš otevřít spor a vrátí ti peníze :)

      Vymazat
  7. Moc děkuji za tenhle článek! :) Zrovna dneska jsem obě řasenky držela v drogerce v ruce a nemohla se rozhodnout, teď už je volba jasná :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Uff, netrpělivě jsem čekala, kdy recenze vyjde, abych se už konečně mohla rozhodnout, zda řasenku koupit nebo ne - myslím klasickou. Jsem ráda, že jsem si počkala a můžu do ní jít na 100%. Už se na ni moc těším :-) N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, omlouvám se, článek už tu měl být o víkendu, ale jak bylo pořád hezky, tak jsem byla pořád na zahradě a pořád jsem tam něco dělala, že už jsem potom ani neměla chuť se malovat. A včera jsem až do večera pracovala, takže už potom nebylo světlo :(. No dneska jsme to taky moc nestíhala, ale nakonec jsem to nějak dala do kupy. Tak snad bude dobře sloužit :)

      Vymazat
  9. Určitě se někdy odhodlám k vyzkoušení. Maybelline má většinu svých řasenek skvělých. Pro mě by byla vhodnější klasická verze, voděodolná se špatně odličuje.

    OdpovědětVymazat
  10. Klasická se mi taky líbí na řasách rozhodně víc. Má ji i ségra a je spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hezká recenze, krásné fotky :) vypadá skvěle, ale já mám celkem dost řasenek, tak teď nemůžu kupovat nějakou další :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  12. jestli chceš něco na podzim, alo pořád trochu svěžejšího, tak jdi do Kilimanjaro stars, ted ji tady palim a je uzasna, voni decentne po panskem parfemu, ale vazne jen tak v pozadi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip :). Já si teď na podzim chci nechat asi ten grapefruit a potom až na Vánoce si nakoupím vosky z Vánoční edice, ale na jaro se ráda nechám inspirovat :)

      Vymazat
  13. Super recenze, já mám radši klasické, než voděodolné a to i v létě :) Vypadá dobře, ještě jsem ji nezkoušela, ale až mi dojdou ty co mám, tak si ji nejspíše pořídím, protože dělá moc pěkné řasy :)

    OdpovědětVymazat
  14. mám ji v nevoděodolné verzi a čeká mi v šuplíčku na použití. koukám, že ji musím vytáhnout co nejdříve :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Podľa mňa v tom nejak veľký rozdiel neni. V každom prípade ak by som mala po nejakej siahnuť, určite s zoberiem vodeodolnú :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Mám tu klasickou a je to můj miláček...Pořád se nemůžu rozhodnout jestli mám radši rocketku či tuhle. Ani na jednu nedám dopustit :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Na očiach to vyzerá super. Mne by možno vodeodolnú ani netrebalo, no keď tá klasická zvládne aj dážď, teda aspoň ako-tak, tak to je v pohode. :)) Ja mám momentálne od Essence Princess Lash Mascara a tiež som s ňou spokojná.

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  18. Na prvý pohľad c nich nevidím nejak veľký rozdiel .. určite sú skvelé !:)

    Krásny deň.
    xoxo

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. Teda ty řasy jsou s oběma neskutečné! ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Páni, krásné fotky, nechápu, jak jsi mohla to líčení takhle krásně, jasně nafotit :)) Já všeobecně miluju řasenky M, takže mě ani nepřekvapují ty pozitivní ohlasy! :)) V tomhle jsou jedničky :)

    chicbyjane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Obe špirály vyzerajú na tvojich riasach naozaj skvelo! :) Ja teraz používam Miss Sporty a som s ňou celkom spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak po té se určitě mrknu, mám docela krátké řasy, takže je pro mě problém sehnat řasenku abych s ní byla spokojená :D A úplně nejvíc nesnáším kdy mi slepuje řasy, to bych vraždila :D Ale tahle vypadá fakt skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  23. čítam na ne samé chváliplné recenzie, takže ich musím vyskúšať! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Super recenze, asi vím na co se vrhnu až mi dojde řasenka :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  25. Akú máš úžasnú farbu očí :)) A veľmi pekná recenzia. Ja mám teraz ešte špirály plno (keďže ju skoro vôbec napoužívam). Ale predtým som sa nevedela rozhodnúť ktorú, tak teraz keď dojde, budem konečne vedieť, s akou pokračovať :D

    OdpovědětVymazat
  26. Tak ja som skôr za klasickú. Túto konkrétne som ešte nemala, ale keďže ide o moju obľúbenú značku, tak len čo vyničím riasenku, kúpim si túto. A obal je naozaj vydarený. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  27. Přiznám jsem, jsem ostuda, ale pořád jsem ji ještě nezkoušela, i když jí všichni tolik chválí :( Asi to budu muset napravit :) Protože řasy ti dělá (vlastně obě) moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tahle řasenka patří k mým nejoblíbenějším, porovnání cena-výkon je fantastický. Řekla bych, že je stejně dobrá jako má Dior řasenka, která je mnohonásobně dražší. Jediná nevýhoda je, že ta voděodolná mi nejde odličovat

    Natalie

    OdpovědětVymazat
  29. Tuhle řasenku jsem ještě nezkoušela, ale určitě jí zkusím. Vypadá fakt dobře! Super recenze! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Teda naprosto senzační článek :)) Skvělá recenze a porovnání ;)

    OdpovědětVymazat
  31. Vodeodolnou verzi jsem nezkousela, ale klasickou vlastním a uz mám asi 3 balení a rozhodne u mě nekončí, je skvělá a naprosto ji miluju. Tvoje recenze byla výstižná naprosto souhlasím:-)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky