Oreo milkshake

13:00

Tak už došlo i na mě a dnešní článek není nic jiného než back to school článek. Chtěla jsem ho pojmout trochu jinak, než bývá zvykem. Do školy se mi vůbec nechce a bude to těžký návrat do reality, ale přeci jenom ten status studenta potřebuji. Proto jsem se rozhodla svůj dnešní poslední prázdninový den pořádně oslavit. A jak jinak než s Oreo.


Budete potřebovat: 

Nezdravá verze
  • 3 - 4 kopečky vanilkové zmrzliny
  • trochu mléka na zjemnění konzistence
  • 1 lžičku cukru moučka
  • 4 - 6 šťastných kusů Oreo sušenek
  • 3 čtverečky vaší oblíbené čokolády
  • na dozdobení - 1 ks Oreo sušenky, šlehačka a pár kapek čokolády
Zdravější verze
  • 1/2 tvarohu
  • trochu mléka / jogurtu na zjemnění konzistence
  • 2 - 4 šťastných kusů Oreo sušenek
  • 3 čtverečky hořké čokolády
  • na dozdobení - 1 ks Oreo sušenky, 1/2 tvarohu a pár kapek čokolády
Ve vodní lázni rozpustíme čokoládu a mezitím dáme všechny ingredience kromě těch na zdobení do mixéru a pořádně rozmixujeme. Mléko nebo jogurt přidávejte podle toho, jak jemný nebo hustší milkshake chcete. Když se čokoláda rozpustí nalijte ji do skleničky a nezapomeňte si ještě pár kapek nechat na ozdobu. Poté přidejte milkshake a nakonec dozdobte šlehačkou popřípadě tvarohem, který dáte do cukrářského sáčku a vytvoříte kopeček, který připomíná porci šlehačky. Pokapte horkou čokoládou a navrch ještě můžete nastrouhat trochu čokolády. Nakonec zapíchněte jednu sušenku Oreo!

Mňam, mlask :)

You Might Also Like

39 komentářů

  1. Ach, děláš mi chutě :-) a ocenuji i zdravejsi verzi, i kdyz mi neco rika, ze ta nezdrava bude o chlup lepsi :-D

    OdpovědětVymazat
  2. To je teda zákeřné! :D Asi jednou zahřeším a dám to tam na prasáka s nezdravou verzí. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Cez leto som ho z kaviarne u nás v meste párkrát mala, je skvelý ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Aaah, tak tohle snad nemůže být lepší! :D <3
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, tak to je přesně pro mě! :) Držím palce, ať to v té škole zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rozdělení na zdravější a nezdravou verzi mě fakt dostalo :D Jinak to vypadá úplně úžasně - asi si to jdu udělat, jelikož už jsem ve školním koloběhu a potřebuju ooooobrovskou dávku energie :D

    OdpovědětVymazat
  7. ježiši, něco tak dokonalého jsem ještě neviděla :O až u nás bude spát kamarádka, určitě to uděláme, protože obě milujeme oreo! :D <3
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný!! Mám na něj strašnou chuť... Někdy ho musím vyzkoušet :)

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
  9. Wau, tak ten je boží!! :) Přeji Ti, ať zítra vykročíš úspěšně pravou nohou :) N.

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam tak teď ji mi fakt nadělala chuťe. Vypadá to bombasticky, ale hlavně to musí být neskutečná kalorická bomba! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Rada chodím na Oreo milkshake do jednej kaviarne v meste, no keď si to budem vedieť pripraviť doma, tak to bude super. Akurát máme doma oreo, tak ešte poprípade zajtra dokúpim to, čo treba a asi si to spravím. :)) Aj keď si mi urobila také chute, že by som na to išla hneď teraz! :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já bych si nejradši dala ještě taky, ale Oreo už došlo :(

      Vymazat
  12. dobre vyzera aj zdrava verzia aj nezdrava ešte som podobne ani nevidela musi to byť mnamka:)

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý návod :) vypadá to naprosto luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  14. Teda, to vypadá fakt dobře! :) Oreo miluju :)

    Janina
    http://bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to teda čumím! Je to naprostá bomba tohle jsem ještě neviděla:-)

    OdpovědětVymazat
  16. co budeš studovat? :))

    OdpovědětVymazat
  17. Ďakujem za recept♥

    http://mypetitelifestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  18. to určitě vyzkoušíííím moc pěkní článek

    OdpovědětVymazat
  19. Tohle mi nedělej! :)) Musím hned vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat
  20. mňamka, vyzerá to veľmi dobre :)

    OdpovědětVymazat
  21. To vypadá suprově, mám chuť si to hned dát :) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat
  22. Určite vyskúšam, vyzerá to skvele ! ♥

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  23. very interesting post ! beautiful pics !

    www.madamedaria.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Jsem divná, když jsem ještě ani jednou neměla sušenky Oreo? :D Každopádně tohle vypadá dost lákavě! :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  25. Nejsem bezmezný obdivovatel Oreo sušenek, ale tohle vypadá tak dobře, že si to asi budu muset udělat! Díky za inspiraci a chuť :))

    OdpovědětVymazat
  26. mnam cez vikend prekvapim manzela !
    Poslednych 5 dni GA o 50€ darcek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  27. Mňam :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Mňáám to vypadá úplne úžasne!!:)♥
    Ďakujem za recept!:)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  29. What a great blog post my Dear !:) I really like all news from you :)
    Please help me with collaboration and clickHere <3

    OdpovědětVymazat
  30. oh, takové články mne zničí, hned bych si to dala:D

    OdpovědětVymazat
  31. bohužel si při své dietě nemůžu Oreo dovolit, ale jinak to musí být neskutečná dobrota :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Oreo miluju a tato dobrůtka by se vešla do bříška hned :)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky