pondělí 21. září 2015

September Kawaii Box - unboxing

Jestli si ještě pamatujete, nedávno jsem na blog psala, že jsem byla na chirurgickém zákroku a měla jsem v obličeji spoustu nehezkých strupů. Naštěstí už je vše zahojené, ale zákrok byl tak trochu bolestivý a následné léčení také, proto jsem se rozhodla si za tu bolest pořídit něco pořádného za odměnu! Na blogu u Lubezné jsem spatřila Kawaii box, který se mi zalíbil a právě proto jsem se rozhodla ho mít jako své bolestné.


A co bylo uvnitř?


Spoustu překvapení :). Na rozdíl od jiných asijských boxů všeho možného druhu si u Kawaii boxu nevybíráte z různých možností, počtu věcí v boxu atd. Pouze si objednáte box na daný měsíc, který stojí včetně poštovného a balného 17,30 dolarů a zahrnuje 10 až 12 věcí.


Musím konstatovat, že po otevření to byl pro mě trochu šok, představovala jsem si to tak trochu jinak, ale nebylo to zase tak děsivé. Nebo aspoň z Julčiných fotografiích jsem měla jinou představu. Myslela jsem si, že box tvoří z poloviny různé sladkosti a potom nějaké kravinky, ale v celém boxu byla pouze jedna sladkost :D. No, nedá se nic dělat.


A teď k věcem, které se mi opravdu líbily. K těm patří rozhodně propiska, která má makronkový přívěšek (miluju makronky!) a navíc se mi bude teď hodit do školy. Ostatně mi přijde, že tím, že byl box zářijový, tak se hodně skládal z věcí do školy. Dále zde byla puntíkatá stužka, která má sloužit jako tkaničky, ale tak ji rozhodně nosit nebudu, budu ji normálně používat jako stužku. A washi páska, ty prostě miluju!




Dále se v boxu skrývala tahle roztomilá sada obálek. Ty jsou fakt úžasné a nic podobného jsem ještě nikdy neviděla. Rozhodně oceňuji originalitu a nápad toho, že někomu udělám radost a pošlu mu dopis poštou.


Dále zde byl přívěšek v podobě nanuku, myslím, že mému malému bratranci se bude ohromně líbit, vypadá opravdu reálně - i můj bratr tomu uvěřil. 


A tato mini peněženka, která se zase bude pro změnu určitě líbit mé malé sestřenici.


A tohle se bude líbit oběma! :D


A tohle byl můj favorit už od začátku. Zmiňovaná DIY sladkost. Děsně jsem se těšila, až to s bráchou zkusíme. Ovšem horší bylo, že jsem přesně nevěděla, co to má být a ani jsem tomu nerozuměla a ani návodu (což asi chápete) :D. Naštěstí se mi to podařilo vygooglovat a přeložit překladačem, tak jsme to tak trošku přeložili a pustili se do toho.


Samotné prášky voněly moc hezky, hlavně ten růžový. Vysypali jsme je do určených nádob a přidali k nim vodu a zelený "stromeček". S růžovým práškem se ve vodě nic nestalo, ale zato s modrým jo. Ihned z toho vznikla jakási želatina, která pohltila veškerou vodu, jen na ten "stromeček" se ne a ne obalit...


No a tady vidíte jak to mělo vypadat a jak to celé dopadlo :D... Chutnalo to zvláštně, mně ani moc ne a bylo mi potom z toho trošku špatně, ale bráchovi to chutnalo, tak to je hlavní.

O samotném boxu si myslím, že je super pro všechny asijské fanoušky a děti nižší věkové kategorie. Já bohužel nejsem žádný asijský fanda těchto všech cute věcí (jsem pouze fanda asijské kuchyně!) a moc těmto věcem ani nerozumím, ale věřím, že nějakému fandovi by určitě box udělal ohromnou radost a nebo třeba malým dětem. Jsem zvědavá na reakce mého malého bratrance a sestřenice.

A to je pro dnešek vše a já se zase budu těšit u dalšího článku :). A ještě dodávám, že recenze vznikla ve spolupráci s Kawaii Box :)

23 komentářů:

  1. Aké super vecičky :-D A som rada, že to už máš za sebou, nevyzeráš ako keby si bola po nejakom zákroku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jsem ráda, že už je to za mnou, na tom obličeji to s make upem není vidět, ale na krku jo, ale když tam dám šikovně vlasy, tak to taky není vidět :D Ještě se to musí dohojit :)

      Vymazat
  2. Taky bych měla největší radost z té propisky :) Ale všechno vypadá strašně moc roztomile! ^^

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jééj to vyzerá krásne!:) ešte som o tomto boxe nepočula :)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou takový hezký serepetičky!!! :))) Co lidi všechno za boxy nevymyslí! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Hahahah, tak ten "stromeček mě fakt dostal" :D :D :D :D Jinak musím souhlasit, pár věcí by mě nadchlo, ale většina ne, snad se dětem bude líbit :) N.

    OdpovědětVymazat
  6. Jé to jsou roztomilosti :) Viděla jsem podobný zahraniční box u Mii a moc jim nechutnaly ty věci, tak by mě chutě opravdu zajímali

    OdpovědětVymazat
  7. No nádhera. Líbí se mi tužka a obálky. Dnes se bohužel originální obálky a dopisní papíry nedají sehnat, protože papírová pošta už není in :-( A ta washi páska... super

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  8. Si strašne krásna a ten box je úplne super :) Milujem takéto Ázijské vecičky a tá mačička ma moc moc oslovila :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi ty obálky a páska, ale jinak je to, jak ostatně i dost píšeš v článku, pro malé děti :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten stromeček vypadá vážně zajímavě :D no pěkný kravinky ti poslali :D

    OdpovědětVymazat
  11. jééé, to je tááák cute! ^-^ :3

    OdpovědětVymazat
  12. Jee je to tak roztomilé :3 :)
    http://clarathing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem přemýšlela, že bych si ho objednala, ale nevím nevím... Asi mě to zase neláká tolik :D

    OdpovědětVymazat
  14. Určitě je to zajímavý, ale pro mě by to asi nebylo :D Ten stromeček mě pobavil :D

    OdpovědětVymazat
  15. Boxík je roztomilej, akorát nevím co bych s věcma pak dělala :D Ale je to ňuňu
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Mně tohle moc neláká, ale je to roztomilý :-) Takový blbinky :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Rozkošné věcičky :) nejvíc se mi líbí ten nanuk :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  18. Já sice na tyhle blbinky moc nejsem, ale věřím, že kdo to má rád, toho tenhle box vážně potěší :) Hlavně že už máš bolest za sebou!

    OdpovědětVymazat