úterý 8. září 2015

Smetanové gnocchi s grilovaným filetem z lososa

Tenhle recept patří k mým dalším oblíbencům. Je jednoduchý, chutný a rychlý zároveň. Zkrátka 3v1, které si zamilujete na první zakousnutí!

Budete potřebovat:

  • filet lososa bez kůže (gramáž záleží jenom na vás)
  • gnocchi - 60 - 90g (záleží na vašem hladu)
  • 100 ml 12% smetany
  • čerstvé bylinky
  • sůl
  • pepř
  • olivový olej
  • nastrouhaný parmazán na posypání
  • zelenina na dozdobení
Omyjeme si lososa, (naporcujeme), osolíme, opepříme a rozpálíme si pánev s kapkou olivového oleje. Mezitím než se nám pánev rozpálí si uvaříme podle návodu gnocchi a poté je scedíme. Na rozpálené pánvičce ogrilujeme lososa ze všech stran krásně do růžova a během grilování si připravíme další kastrol, který necháme rozehřát na středním plameni a nalijeme do něj smetanu. Směs čerstvých bylinek, které máme rádi nakrájíme na jemno a přidáme ke smetaně, osolíme, opepříme a necháme 5 minut povařit. Poté do smetanové omáčky přidáme gnocchi, zamícháme a servírujeme na talíř. Na gnocchi položíme filet z lososa, který posypeme nastrouhaným parmazánem. Vše můžeme ještě dozdobit zeleninou a podávat.



Dobrou chuť! :)

58 komentářů:

  1. Losos a parmazán ♥ To musí být fakt chuťovka :).

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc chutně! :) Parmazán miluju :)

    OdpovědětVymazat
  3. lososa miluju ! ♥ díky za recept!

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle mi ani neukazuj! Vypadá to k sežrání! :D Zítra musím pro lososa. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, tak to vypadá přímo úžasně! A navíc přesně ze surovin, které miluju ♥ Musím vyzkoušet! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to fakt nádherně! :) Až jsem z toho dostala hlad. :D

    OdpovědětVymazat
  7. tolik tučných věcí pohromadě musí být super. A k tomu sklenka vína

    OdpovědětVymazat
  8. Mmmmm dostala jsem chuť na lososa :)) Vypadá to opravdu lahodně...a hodně tučně...:DD
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Domi vypadá to parádne :) Normálne by som vás išla vyjesť (neslušne vyžrať :D).

    OdpovědětVymazat
  10. No mňam, ty mi teda na večer děláš chutě, Domi :( N.

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam, to vypadá výborně :) Hrozný číst takový články večer :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  12. mnam no vypadá teda naprosto báječně:)

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam! To vypadá moc dobře:) Určitě někdy zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  14. Domčo, ty mě snad naučíš ty ryby jíst.

    OdpovědětVymazat
  15. Nemyslím si, že by som to jedla, ale vyzerá to veľmi dobre. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mňam. Milujem lososa, no nikdy som ho doma neskúšala - radšej v reštike. No určite recept vyskúšam, nevyzerá až tak náročne, ako som si vždy myslela.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Škoda, že jsi tento článek nepostla minulý týden. Našly jsme zrovna lososa v akci :D Třeba na něj ještě narazíme :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tyjo to vypadá nádherně, jak z restaurace, co? :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  19. Lososa jsem nedávno měla, ale nevěděla jsem, co k němu, tak jsem nakonec zvolila jenom zelenino..gnochi jsou skvělej nápad :) A na fotce vypadají vážně nádherně! :)

    chicbyjane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. To vyzerá tak chutne :3 Ja zbožňujem všetko, čo pláve- okrem potápačov, tých som ešte neskúšala- a nevyzerá to až tak zložito, tak to možno zvládnem aj s mojimi chabými kulinárskymi zručnosťami :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, potápěče jsem teda ještě také nikdy nezkoušela :D A určitě to zvládneš, je to lehké :)

      Vymazat
  21. Ja sice nie som nejaký veľký milovník rýb, ale v kombinácii s cestovinami by mi to možno aj chutilo :-)

    OdpovědětVymazat
  22. vypadá to krásně a zdravě! já se přiznám že moc ryb jsem zatím neochutnala, ale vždycky chutnaly, hlavně pstoužek na másle :)) vyzkouším, sama jsem rybu ještě nedělala :)

    OdpovědětVymazat
  23. Mňaaam, hned bych si dala :D vypadá to fakt skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá to vážně parádně! Měla jsem hlad i předtím, ale teď teda mnohem větší. :))

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to je úplně skvostný jídlo! Lososa miluju. Normálně jsem z toho dostala hlad!

    OdpovědětVymazat
  26. Domí to vypadá naprosto dokonale.. děkuju za tip! <3

    OdpovědětVymazat
  27. Ryby sice nejím, ale vypadá to nádherně :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  28. To vypadá tak úžasně! Miluju lososa, mám ho i na Vánoce :)) a zrovna příští víkend se ho chystáme s mamčou udělat buď se špenátem nebo na mandlích :)!! Úžasný receptík :))

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mandlích? Wau, to zní skvěle, recept by nebyl, prosím? :)

      Vymazat
  29. aj keď som po večeri, kľudne by som si toto dala! :D vyzerá to naozaj super :)

    OdpovědětVymazat
  30. Yummy ♥ to vypadá naozaj chutne a lososa milujem aj napriek tomu že mäso nejem ♥
    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  31. to nemyslíš vážně s tim designem blogu, že ne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi nový kritik blogů, vidím ho snad všude :DDD jen bych chtěla říct, že neexistují žádný měřítka na dobré a špatné blogy, jsou prostě jen ty blogy, které lidi číst baví a ty které ne, nechápu proč teda nečteš jen to co tě baví a zbytečně se stresuješ vyhledáváním a kritizováním "nás amatéru" :D

      Vymazat
    2. Asi jo, zrejme nema nic lepsiho na praci nebo na sebe proste chce upozornit :) Rozhodne zadne meritko neexistuje, jak rikas, kazdy si prece vytvari takovy blog, ktery ho bavi a je odrazem jeho osobnosti a prace, ktere ho bavi :) Mne se treba nektere blogy taky nelibi, ale nekomentuju to, nemam potrebu nekoho schazovat, urcite mu to dalo hodne prace a bavi ho to, problem je preci ve mne, ze se mi to nelibi ;). Puvodne jsem mu na blog take chtela napsat dont skip leg day, protoze se mi jeho vychrtle nohy nelibi, ale nemam potrebu tu vest na blogu hadky, od toho jsem ho nezakladala preci :) Kazdy sveho stesti strujcem :)

      Vymazat
  32. mmm, to vypadá dokonale...a já se zrovna rozhodla držet dietu (kašlu na to) :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  33. To vypadá skvěle! Až budem příště s přítelem vařit, tak to bude zaručeně tohle! :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  34. Mňam, taková dobrota Domčo :)

    OdpovědětVymazat
  35. Nechápu, proč si tyto články zásadně čtu hladová :((
    Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  36. Mňaaaam! Si šikovná, hneď by som si dala :)
    Simimaus

    OdpovědětVymazat
  37. Losos úplne zbožňujem a toto jedlo vyzerá naozaj super! ♥ Hneď by som si dala.

    OdpovědětVymazat
  38. U mě na blogu je nový článek - video :)
    https://www.youtube.com/watch?v=8F1htTIlSeQ&feature=youtu.be
    http://fetchingfashionandbeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  39. To vypadá suprově! :) určitě to někdy vyzkouším. Lososa a gnocchi zbožňuju ♥

    OdpovědětVymazat