Má aktuální vlasová péče po létě

17:23

Stav mých vlasů byl pro mě vždy velmi důležitý, proto se snažím o ně náležitě starat. Od mala mám po taťkovi husté zdravé vlasy, které rostou poměrně rychle, ale léto jim vždy dá hodně zabrat, proto se vždy snažím to dát rychle do pořádku jak jen to jde. Obvzlášť po tomto létě jsem měla vlasy hodně vysušené a zatížené nevhodnými přípravky, o kterým jsem neměla ani nejmenší ponětí, že jsou pro mé vlasy tak škodlivé.


 Proto jsem s tím musela ihned něco začít dělat. Vybrala jsem pár produktů o kterých jsem byla přesvědčená, že jsou to pravé ořechové pro mé vlasy a šla jsem do toho.


První věc, kterou jsem potřebovala ze všeho nejvíce byly oleje, abych vlasům dodala lesk a jemnost. Panenský kokosový olej lisovaný za studena byla sázka na jistotu. Myslím, že ten ještě nikdy nikomu neuškodil. A navíc se dá využít i místo krémů nebo i v kuchyni, pokud jste vyznavači zdravého životního stylu. Další volba padla na regenerační olej na poškozené vlasy z Yves Rocher.

Oba jsou skvělé a vždy pomůžou. Na vlasy je nanáším od konečků do 3/4 délky vlasů alespoň půl hodiny před mytím vlasům. Avšak čím déle je necháte působit, tím lépe. Super je, když je necháte působit i přes noc jako zábal v koupací čepici.


Jako další následuje samotné mytí vlasů. Šampón i koncionér jsem opět zvolila od Yves Rocher a to konkrétně z řady na suché vlasy s bio ovsem. Yves Rocher je pro mě sázka na jistotu, neboť vždy vím, že nekupuji zajíce v pytli! Produkty jsou přírodní a vlasy nezatěžují, neboť neobsahují silikony, parabeny ani barviva, tudíž vlasy nemohou zatížit! Nechci, aby to znělo jako klišé, ale s čistým svědomím můžu říci, že výsledek byl už viditelný po prvním použití! Vlasy byly ihned jemnější na dotek a lehké a dva dny po umytí jsem ještě stále cítila úžasnou vůni obou přípravků.


Neboť už není takové teplo, tak mi mé delší vlasy neschnou tak rychle jako v létě. Častokrát tedy musím sáhnout po fénu a i když fén vždy zapínám na studenou předvolbu, chci si být maximálně jistá, že vlasy neníčím. Proto byl ochranný sprej další jasná volba. Zatím jsem s ním maximálně spokojená a po vyfoukání vlasů se mi už nikdy nestává, že mám vlasy šíleně rozčepířené. 


Na vysušené vlasy jsem byla odjakživa zvyklá dávat olejíček. Tentokrát jsem sáhla po olejíčku z DM pro dlouhé a namáhavé vlasy, není úplně jeden z nejlepších, co znám, ale na druhou stranu ani neurazí.


Vitamíny na vlasy i nehty už se staly také běžnou součástí mého života. Dříve jsem užívala Biosil, ale momentálně mám tyto z lékárny Dr.Max s názvem Biotin plus. Myslím, že složení je úplně stejné. 60 tablet vyjde na 60 Kč.


A momentálně mé vlasy vypadají takto. Po celé této kůře, kterou provádím už skoro měsíc jsem moc spokojená, jen by mi ještě mohly vlasy trochu dorůst.

 A máte vy momentálně nějakého oblíbence v péči o vlasy, kterého jsem nezmínila a stojí za to? :)

You Might Also Like

26 komentářů

  1. Regenerační olej od Yves Rocher jsem nezkoušela, ale musím říct, že jsi mě docela nalákala, protože já oleje na vlasy používám neustále :) Jinak jsem si poslední dobou oblíbila šampony a kondicionéry od Elgonu, které jsou sice dražší, ale jsou parádní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šampony od YR som vždy chcela vyskúšať, snáď sa k tomu raz dostanem :-) Máš naozaj krásne vlasy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja si zatiaľ ten olejíček od Baley pochvaľujem, lebo mala som aj Mythic Oil od L´oreal a teraz ešte mám olejček od Matrix a príde mi to skoro to isté. Na čo sa ale ešte chystám je nový suchý olej od Dove :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na suche sampony uz jsem slysela take hodne chvaly, jen jsem jeste zadny nevyzkousela, tak bych to rada co nejdrive napravila :)

      Vymazat
  4. jediné, čo na vlasy používam je žihľavový šampón od Dixi, na ktorý sa nemôžem sťažovať lebo je úžasný, jednak v smere, ako skvele účinkuje na vlasy a aj z finančnej stránky je veľmi dostupný a stojí niečo okolo dvoch eur. A taktiež používam kokosový olej, ako na vlasy, tak aj na tvár a vlastne už skoro na všetko, hh

    OdpovědětVymazat
  5. Kokosový olej je jedna z nej vychýtavek, také ho používat a nemůžu si ho vynachválit:)

    OdpovědětVymazat
  6. Prave se chystam ten stejny olej z RY vyzkouset, tak doufam, ze budu take moc spokojena :) N.

    OdpovědětVymazat
  7. Kokosový olej je klasika, ten nikdy nezklame! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. užasní članek yves rocher je ma oblíbená značka

    OdpovědětVymazat
  9. Musím říct, že tvé vlasy září zdravým! Už delší dobu jsem pokukovala po tom kokosovém oleji v DM drogerii, ale ještě jsem něják nesebrala odvahu na to si ho napatlat do vlasů :-D Na produkty od Yves Rocher se ráda podívám :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Máš nádherné vlasy! To já je mám úplně poškozené, polámané a roztřepené, takže si vezmu příklad od tebe a pokusim se o ně lépe starat:)
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  11. Páni, tvé vlasy jsou dokonalé! Já se spíš bojím, co s mými vlasy udělá zima. :-) A šampón a kondicionér od Yvesu omrknu. Děkuji. ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Máš krásné vlasy:)..a kokosový olej si už musím kúpiť!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Máš krásné vlásky :) Kokosový olej je zázrak, ten miluju, jinak Balea olejíček mám taky, jen černý a mě moc vyhovuje :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  14. doufám, že i když nám teď začíná podzim, ukážeš nám zde občas opět nožičky, Domčo :):

    OdpovědětVymazat
  15. Ten regenerační olej vypadá moc dobře :) Mlj aktuální oblíbenec je tekuté zlato, dávám ho jen trochu na konečky a super ;)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  16. Máš krásné vlásky :) já upřímně řečeno péči o vlasy docela zanedbávám :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  17. Olej na vlasy použivam veru aj ja je to dobra vec a kokosovy olej použijem na všetko čo ma len napadne

    OdpovědětVymazat
  18. Máš krásný vlasy! Já bych těm svým potřebovala dodat trochu lesku :)
    Co se týče šamponu od YR, měla jsem jen jeden, ale moc mi nevyhovoval, ale četla jsem na něj samé super recenze, tak je to spíš mými vlasy než šamponem. Brzy o něm bude na blogu článek :)

    OdpovědětVymazat
  19. Týjo, věděla jsem, že máš krásné vlásky, ale tady na té fotce jsou opravdu překrásné! :) Líbí se mi jejich barva a takový ten "matný lesk" nebo jak to nazvat :D Musí být příjemné na dotek úplně :).

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky