úterý 6. října 2015

My autumn essentials

Přestože posledních pár dní moc nepřipomíná podzim v plné své kráse (za což jsem mimochodem moc ráda!), s příchodem podzimu nastává čas, obměnit věci a aktivity, které si užívám v létě za ty podzimní. Přestože jsem nedávno přiznala, že se opravdu těžce loučím s létem, jsou věci, které na podzimu miluju a vždy se na ně těším!


Myslím, že obecně není velkým tajemstvím, že ráda čtu knihy. Ale čtení knih na podzim má také své kouzlo, takové to typické podzimní kouzlo, když se zavrtáte do peřin a dlouhé podzimní večery trávíte s dobrou knížkou a horkou čokoládou se šlehačkou, mňam!


Costa! Tak moc ráda chodím na podzim a v zimě s přítelem do Costy, loni to byla pro nás až skoro tradice. Nemůžu říci, že tam chodíme každý den, ale rozhodně tam chodíme častěji než na jaře a v létě. Už se zase těšíme na perníkové latté a dobré dortíky a zelený čaj, ach . . . 


S příchodem podzimu přichází mé milované kotníkové boty a kozačky a kabelky v hnědých odstínech. A můj milovaný trench coat samozřejmě, jen škoda že holínky a deštník už se mi na fotku nevešly.


Romantické koupele! Hodně pěny, svíčky a plátky růži a třeba i sklenka něčeho dobrého. To si na podzimu užívám mnohem více než samotnou sprchu.


Já se v létě prakticky vůbec nemaluji, proto se vždy moc těším na podzim, až vytáhnu všechny své kosmetické pomůcky a šminky. Tento podzim mám ráda stíny v těchto odstínech. Vím, že pro někoho jsou spíše typické na léto, ale mně se moc líbí na podzim, kdy je vše okolo mě zbarveno podobnými odstíny barev.


Můj oblíbený a zároveň velmi pohodlný outfit pro tento podzim!


Chápu, že čokoláda se může jíst po celý rok, ale nic nepředčí valení se v peřinách s pár kousíčky Milky.


Svíčky! Myslím, že všichni máme na podzimu moc rádi svíčky a já jsem letos na podzim vybavená grapefruitem. Ale ještě si chci přikoupit nějaké vosky z ostatních kolekcí.


Makronky! Ty mám opravdu hodně spojené s podzimem, neboť na podzim jezdím více do Prahy než kdykoliv jindy během roku a návštěvu u Paula zkrátka vynechat nemůžu . . . :)

A jaké jsou vaše podzimní must have? :)

33 komentářů:

  1. Ty milky, naprosto, boží, hned bych si dala ! :D :) moc povedené fotky ^^
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně přesně jsi popsala můj podzim, teda až na ty makronky :D A jsem ráda, že nejsem jediná, kdo s nástupem podzimu začíná jíst více Milku.. akorát já ji nejím po kostičkách, ale rovnou po celých tabulkách, jestli to takhle půjde dál, v zimě budu jako kulička :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, upřímně, nerada to říkám . . . Ale já taky :D

      Vymazat
  3. Povedené fotky, hezky se na ně kouká, obzvlášť na tu vanu a Milku. :D
    A jsem ráda, že taky konečně někdo místo čaji ke knize pozdvihl horkou čokoládu se šlehačkou! Na tom si ujíždím já, a celkem se divím, že se ještě nezačínám zakulacovat.. :D
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  4. mňam, tie makronky mi pripomínajú, že už mesiac sa ich chystám skúsiť upiecť :D
    perníkové latte by som v Coste rada vyskúšala, znie to dobre :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak makronky a Costu můžu také ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  6. Domíí, doufám, že bude spoustu outfitů, na ty jsem vážně zvědavá! :) Nebo co třeba tipy na knížky? Dost by mě zajímalo, co ráda čteš :)
    Jinak v Costě jsem byla myslím jednou (a nebo si to možná i s něčím pletu :D), ale to perníkové latté bych zkusila děsně ráda. YC jdou hlavně díky ceně kolem mně (ale kdybych nějakou doma měla, tak jsem asi pěkný závislák), ale vosky bych ráda zkusila mít na to doma tu lampu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda bych nějaký oufit vyfotila, i na knížky jsem chtěla natočit video, ale potom, co jsem se na všech fotkách i videích viděla se svými žlutými zuby, tak jsem rezignovala, že to bude až potom, až si je nechám vybělit :D A ouftity pro změnu budou, ale až zhubnu přes stehna, jsem v tomhle šílený perfekcionista :D

      Vymazat
  7. Svíčky, knížky a vana jsou taky moje srdcovky na podzim i v zimě :) Ještě čaje a tlusté ponožky :))

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  8. Ach, naprosto úžasné fotky :3 Makronky bych chtěla jednou ochutnat, jsou opravdu tak skvělé? :)

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    Zvu tě na Giveaway u mě na blogu :) Budu ráda, když se přidáš :) > http://janetsonrisa.blogspot.cz/2015/08/givewaway-o-jeden-ze-sprchovych-gelu.html

    OdpovědětVymazat
  9. Já tyhle barvy stínů na podzim taky miluju! :) N.

    OdpovědětVymazat
  10. Tooolik čokolády, ráj :O :D do costy doufám že co nejdříve zajdu! :) a jinak dřív jsem podzim moc nemusela, ale teď si po tak parném létu užívám :)

    OdpovědětVymazat
  11. to oblečení je skvělý a ty čokolady užasné

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný článek ! :) Závidím tu koupel, protože koupele miluju, ale máme teď jen sprchový kout:) Jinak svíčky a dobrý čaj nebo kapučíno je mé must have :))

    OdpovědětVymazat
  13. jogurtovu milku som ešte nejedla ale ich maš teeeda :))

    OdpovědětVymazat
  14. Nie je nič lepšie cez jeseň ako kombinácia knižky v ruke a kávy v tej druhej :-) Ja na jeseni zbožňujem všetko sladučké teplé, horúcu čokošku, teplý karamel, to si veci, ktoré proste k tomuto obdobiu patria :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Super fotky a vanou si mě úplně navnadila :D takže se jdu naložit:))

    OdpovědětVymazat
  16. Světýlka nad postelí a tisknutí fotek z celého roku - ano, už na podzim :D Jinak moc pěkný článek, vlastně se ve všem shodujeme :3 Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  17. Aaa tolik Milek?! Jednu beru, nebo rovnou dve?! :)
    Jinak mame podobne podzimni aktivity, hlavne to cteni :))

    OdpovědětVymazat
  18. Tyhle články mě od tebe moc baví :) Já už to shrnula vlastně minule v komentáři, co mám na podzimu ráda :)
    A co se týče toho líčení- mám to stejně, taky se přes léto maluji úplně minimálně, takže teď si užívám všechno, co mám :)

    OdpovědětVymazat
  19. Super článek :) Mám ráda tyhle články s fotkama :) S líčením to máme stejné, taky se více maluji na podzim a makronky..mňam, miluji je :)

    OdpovědětVymazat
  20. tento článek se ti povedl, moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  21. Krásyn článok ♥

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný článek! :) Podzim zkrátka nejde nemilovat! Ať už to jsou čaje, svíčky, vana, knihy..prostě všechno ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Já se taky hrozně těžce loučím s létem, ale joo jak venku přituhuju a já jsem pod dekou s rýmou, něco mi říká, že je to tu. Vlastně mám podzim docela ráda. Pro mě tohle období v Costě začíná jednoznačně Chai Latte, mňam. A podzimní make-up, pořád jen koukám na samý videa na youtube, tmavý rtěnky a bronzer. Yankee mám je jednu a ta je vánoční, ale už ji pomalu taky vytáhnu :D Jinak já mám třeba ještě ráda to jak se brzy stmívá a halloween a dlouhý šály :)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásné fotky :) ty Milky, děláš mi chutě :D

    OdpovědětVymazat
  25. Moje autumn must have nájdete na mojom blogu

    OdpovědětVymazat
  26. Ta vana ♥ outfit je hezkej a tolik milek :D Týjo to u mě by dlouho nevydržely

    OdpovědětVymazat
  27. Great post dear!! Your hairstyle is awesome!! I love it!

    XOXO!

    OdpovědětVymazat
  28. Všechno bych teď potřebovala. :D Krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Milka je shit. Obsahuje spoustu mléčných i rostliných tuků a regulátorů a emulgátorů a vůbec všeho, co do pravé čokolády nepatří. V čokoládě má být kakaová hmota, kakaové máslo a třtinový cukr, popřípadě mléko. Víc nic. Takže Milka my ass, baby!

    OdpovědětVymazat