Podzimní stínovaní

8:00

Krásné ráno! Jedna věc, kterou mám na podzimu opravdu ráda, je to, že po dlouhém létě (kdy si prakticky vystačím s krémem a řasenkou) konečně přichází čas na to vytáhnout všechny mé kosmetické miláčky a začít je používat. Teď na podzim do mé sbírky přibylo spoustu nových pomocníků, tak se na ně pojďme podívat.




Jako první tu mám mé nejoblíbenější trio ze Sephory. Do Sephory chodím vždy moc ráda nakupovat, neboť mě od nich ještě nikdy žádný výrobek nezklamal, proto jsem se rozhodla si od jejich značky na podzim pořídit tuto trojici mono očních stínů v barvách, které mám na podzim nejradši.


A musím říci, že jsem maximálně nadšená! Nikdy jsem snad ani lepší stíny neměla. Stíny jsou perfektně pigmentované a jak můžete vidět na fotce, tak i z jiných úhlů hází jiné odlesky, což se mi moc líbí. Vůbec nepráší a ta nejlepší věc na nich je to, že bez báze vydrží celý den na svém místě! Takže za sebe můžu jenom doporučit. :)



Další můj miláček v nové sbírce jsou tyto tolik opěvované paletky od Essence. Dneska se soustředím na odstíny z paletky All about Bronze, ale jinak už vlastním i All about Greys a možná si ještě přikoupím All about Roses, ale o tom bude řeč jindy . . .


Naprosto sdílím nadšení všem ostatních, protože toto se Essence opravdu povedlo! Paletka je dokonalá, no a navíc za tu cenu - no nekupte to! Tohle se u nás v drogeriích jen tak nevidí. Na babí léto nebo takové ty prosluněné podzimní dny je paletka skvělá. Opět musím zatleskat neboť pigmentace je opravdu ohromující a výdrž to samé. Sice to na fotce vypadá, že první čtyři stíny nemají skoro žádnou pigmentaci, ale tak to vůbec není, to jen foťák trochu zlobí. Třeba první odstín je skvělý a naprosto krásně prozáří oční okolí. Nezbývá mi nic jiného než obdivně zatleskat a doufat, že další a další novinky od Essence budou taky tak překvapivé.



Dále tu mám paletku od E style. Tu jsem tedy vůbec v plánu letos neměla, ale vyhrála jsem ji u Aničky v giveaway, takže svým právem do mých kosmetických novinek patří. 



Je mi to hrozně líto a nechci být pomlouvačná, po tom, co jsem paletku vyhrála, ale bohužel ji mezi úplně top stíny zařadit nemůžu, ale zase vám tu nechci moc lhát, aby jste si ji potom nekoupili a neukamenovali mě. Za tu cenu, za kterou ji seženete je skvělá, to se mi líbí! Také se mi líbí že odstín Natural nabízí i tmavě hnědé odstíny, což je moc fajn. Ale když jsem paletku poprvé otevřela, tak první věc co mě na celé paletce zarazilo je to, že skrývá místo na štěteček, ale součástí paletky není. Škoda, to by výrobce příště mohl zvážit. A co mě velice zklamalo je prášivost stínů, jak můžete vidět na fotce. Co se týče pigmentace tak první a druhý stín nejsou skoro vůbec pigmentované, ostatní tři jsou anopak skvěle pigmentované. A co se týče výdrže tak ta je tak akorát, ale ne úplně nejlepší a já u  těchto stínů musím používat i bázi. nemůžu říci, že je to ta nejhorší paletka, jakou jsem měla, ale bohužel není ani nejlepší. 

A co vy, máte teď nějaké oblíbené paletky/stíny, které byste mi doporučili do mojí podzimní sbírky?

You Might Also Like

32 komentářů

  1. Tvoje stíny jsou opravdu krásné! Ty odstíny jsou dokonalé snad všechny :). Škoda, že se moc nemaluji, ale určitě by se mi nějaké takové hodily. Věřím, že Tobě padnou skvěle, D :).

    OdpovědětVymazat
  2. Já si stále nemuzu vynachválit Nude Tude od the Balm

    OdpovědětVymazat
  3. Ty paletky od Essence miluju :) fakt povedenej článek! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek :) Za chvilku se chystám do DM a už asi paletce od Essence neodolám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek :) mě zatím ty paletky od Essence nějak nezaujaly, ale musím uznat, že když jsem se teď na ni koukla, tak má vážně krásné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  6. Stíny jsou krásné, moc se mi líbí ty od Sephory, vypadají hezky pigmentované. Paletky od Essence nejsou špatné, taky nějakou vlastním.

    OdpovědětVymazat
  7. Tá bronzová paletka je úžasná :-) Určite ti takéto nude líčenie veľmi pristane :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty mono stíny od Sephory vypadají skvěle! ☺

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám All about grays i all about roses a tu si vážně nemůžu vynachválit, používám jí skoro pořád a je fakt super :) Jinak supr článek, podobný bych taky chtěla připravit, konkrétně nějaké líčení, ale nejsem žádný profík, tak nevím, jestli bych to raději neměla přenechat zkušenejším :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ty od Sephory vypadají jako vždy velice luxusně! Pár jejich mono stínů vlastním a nemůžu si vynachválit. Asi si ještě pořídím nějaký v podobném odstínu neboť fakt vypadají luxusně :) N.

    OdpovědětVymazat
  11. Domčo, ty stíny ze Sephory se mi moc líbí - jaká je cena? :) I další 2 paletky jsou odstínově pěkný

    OdpovědětVymazat
  12. Nic od Sephory nemám. Ale ty stíny jsou opravdu krásné :)) Stejně jako Veru...zajímala by mě cena :))
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Jé holky, tak to mě moc mrzí . . . :( Moc ráda bych Vám řekla, jaká byla cena, ale ten den jsem si toho kupovala víc než tyto tři mono stíny a ještě jsem měla nějakou slevovou poukázku, takže si to vůbec nepamatuji :(. Ale vím, že třeba letos v létě na ně byla velmi výhodná akce, že při koupi daného počtu kusů byl jeden za 90 kč :)

    OdpovědětVymazat
  14. ta paletka od essence vypadá skvěle :) mamka takové stíny miluje, přemýšlím, že jí ji koupím na Vánoce :D :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá to dokonale - jinak super kvalitní recenze :) Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  16. tie od Sephory vyzerajú naozaj dobre :)

    OdpovědětVymazat
  17. Super článek:) já žádnou paletku od essence nemám, ale přijde mi, že jsou skoro všechy stíny třpytkaté, což moc nemusím. Naopak se mi hrozně líbí paletka od E-style, ale škoda, že ti moc nevyhovuje... nevím jestli si ji pořídím, ale ty barvy jsou podle mě skvělé :))
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Všude čtu jen samou chválu na paletky od Essence, že si ji snad budu muset konečně taky koupit :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  19. Ty stíny od Sephory mě zaujali, hlavně ten nejsvětlejší :) a máš moc pěkné fotky. :))

    Miška

    OdpovědětVymazat
  20. Protože nepoužívám makeup ani nic na pleť, ale sázím jen na nalíčené oči, tak tady nad těmi stíny trošku slintám a závidím :)) Mrknu na ně v drogérce a alespoň díky tvé upřímné recenzi vím, co očekávat :)

    OdpovědětVymazat
  21. To sú fakt krásne odtiene! Super paletky! <3

    OdpovědětVymazat
  22. Mě se ta paletka od Essence vůbec nelíbí, nevím proč ale bojím se toho že by na mě byla málo pigmentovaná. A ty štětce vypadají dobře, já mám od PetraLovelyHair a jsem spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Od Essence si brousím zuby na All about vintage (či jak se jmenuje, ta s těmi zelenkavými odstíny), ale jinak jsem na podzim znovu vytáhla svou milovanou Naked od UD a sahám po ní snad každý den :) Jinak jsi asi první, u koho čtu jinou než nadšenou recenzi na E-style, asi si od nich taky budu muset konečně něco pořídit, neustále to z nějakého důvodu odkládám :D

    OdpovědětVymazat
  24. O paletke od Essence už premýšľam :) Počujem na ňu len samé dobré veci a farby vyzerajú pekne :)

    OdpovědětVymazat
  25. Nesnáším takovýdle články.. protože mám hrozné nutkání si pořizovat nějakou novou kosmetiku, i když vím, že jí nevyužiji :D :) jinak vůbec netuším, která paletka vypadá nejlépe, líbí se mi všechny :)
    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
  26. Urobíš niekedy recenziu na paletku od E Style?? Celkom by ma zaujímala, vyzerá dosť dobre :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že všechno podstatné už bylo řečeno, už nemám co více dodat :)

      Vymazat
  27. Páni tak tie vypadajú fakt úžasne!:) .. Práve pred pár dňami som po tejto paletke od essence pokukovala a rozmýšľala či si ju kúpiť :)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  28. Jestli si tak chválíš tu essence, ta musím vyzkoušet All about Roses, poslední dobou mám hodně ráda stíny s růžovým nádechem

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky