Sally Hansen - Salon gel manicure starter kit

11:13

Krásné sobotní ráno! Dnes bych vám ráda představila společníka, bez kterého si momentálně nedokážu představit život. A hlavně vám ho chci ukázat i proto, že v DM je teď na něj velká akce.


Před půl rokem jsem nosila asi jeden rok gelové nehty. Byla sem s nimi moc spokojená, ovšem šok přišel potom, co jsem se rozhodla je sundat. Nehty byly tenké jako papír a šíleně se ohýbaly. Ihned jsem začala brát vitamíny a než se mi podařilo dát nehty nehty zase do pořádku, uběhlo půl roku a s ním i léto. A přes léto se mi opět nehty zase zníčily. Jednotlivé vrstvičky se od sebe odlupovaly a normální lak mi na nehtech nevydržel ani jeden celý den, odlupoval se s jednotlivými vrstvy nehtu.


Už jsem toho měla opravdu dost a chtěla jsem si své nehty dát opět do kupy a mít na nehtech lak, který vydrží alespoň týden. Gel lak se zdál jako ideální volba. Celou sadu včetně dalších 3 gel laků jsem si pořídila z parfums.cz a celé mě to vyšlo asi na 2 500 Kč. Ovšem pokud teď nakoupíte výrobky Sally Hansen v DM za 899 Kč, dostanete startovací sadu zdarma, což je velmi výhodná nabídka.



A teď se pojďme podívat na to, jak celý proces probíhá. Pokud máte na nehtech ještě klasický lak, odstraňte ho a nehty si poté očistěte alkoholovým ubrouskem. (Pokud ho vrátíte poté zpět do obalu a pořádně uzavřete, budete ho moci ještě poté znovu použít.) Následně zatlačte nehtovou kůžičku nehtovou tyčinkou a nehty lehce přejeďte šedou stranou mini pilníku a zapilujte nehty do požadovaného tvaru. Tyto kroky jsou opravdu důležité, pokud chcete, aby gel lak vydržel dlouho!


Teď přichází na řadu následné lakování, které můžeme rozdělit do dvou skupin: 1) nehty s gel lakem včetně barevného gel laku a nebo 2) nehty s gel lakem, ale nalakované klasickým lakem.

1) Naneste tenkou vrstvu base coatu (krok 1) a nechte zapéct na 30 sekund v led lampě. Poté naneste barevnou vrstvu gel laku (krok 2) a opět nechte zapéct na 30 sekund. Dále můžete nanést více barevných vrstev, (já si obvykle dávám tři) ale každou vrstvu musíte vždy zapéct zvlášť. Po zapečení poslední vrstvy naneste top coat (krok 3).

2) Naneste tenkou vrstvu base coatu (krok 1) a nechte zapéct na 30 sekund v led lampě. Poté naneste barevnou vrstvu nude nebo jakéhokoliv velice světlého gel laku (krok 2) a opět nechte zapéct na 30 sekund - tento krok je důležitý kvůli zpevnění nehtů.  Poté naneste top coat (krok 3), setřete výpotek, nehty nalakujte klasickým lakem a nehte ho zaschnout.


Takto vypadá samotné zapékání gel laku. Nezapomeňte, že během celého procesu byste neměli na nic šahat, neboť se vám na nehtech vytváří tzv. výpotek, který lepí. Po zapečení top coatu si opět vezměte alkoholový ubrousek a celý výpotek setřete. A je to hotovo! :)


Pár tipů na závěr: 

  • V této led lampě můžete samozřejmě používat i gel laky a top/base coaty jiných značek, ovšem se vždy podívejte na to, jak dlouho se mají zapékat - většinou je to více než 30 sekund.
  • Po dokončení aplikace už nehty nepilujte, ani se do samotného gel laku nesnažte nijak zasahovat - gel lak by se začal odlupovat mnohem dříve než za 10 - 14 dní.
  • Pokud použijete klasický lak odlakujte ho odlakovačem bez acetonu!, jinak by jste gel lak narušili.
  • Samotné odstranění gel laku probíhá tvz. alobalovou metodou po dobu 15 - 20 minut.
  • Když se gel lak odlupuje, nikdy ho celý nestrhávejte a radši opravdu použijte alobalovou metodu, jinak opět hrozí, že by jste si narušili první vrstvu nehtu.
  • Pokud se vám nechtějí kupovat alkoholové ubrousky, stačí když použijte Francovku nebo líh.
  • Klasický lak nikdy nezapékejte a dávejte ho vždy jako poslední vrstvu.

You Might Also Like

34 komentářů

  1. Vypadá to dokonale , taky to chci někdy zkusit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Já už nad touto sadou přemýšlím dlouho...vždycky jsem měla pěkně pevné, dlouhé nehty, které se nelámaly. No a poslední rok, jsou moje nehty příšerný- třepí se, lámou se a tím mi ani nemůžou vyrůst, má na tom zásluhu i práce, ale pěkně mě to štve :/ Takže super článek s recenzí, kterou jsem potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemuzu se dockat, az sadu vyzkousim, ceka na me jako darek :)... jinak ten normalni lak se odlakovava odlakovacem BEZ ACETONU, aceton by gel lak narusil!
    Adela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upss, no vidíš, blbě jsem se přepsala a to jsem si to ještě po sobě třikrát kontrolovala, jsem fakt trdlo :D díky za upozornění :)

      Vymazat
  4. Ja nejako neholdujem tejto znacke lakov, ale par som ich uz od nich vyskusala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, tak ta akce je fakt pecka! Původní cena za 3000 mě vždycky odrazovala, ale tohle se teda fakt vyplatí, asi si pro to skočim :)) N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, upřímně musím říct, že mě to docela naštvalo, protože v té době, kdy začínala ta akce jsem o tom nevěděla a myslela jsem si, že to stále v DM stojí ty 3000... Takhle jsem mohla 1500 ušetřit.. :D :)

      Vymazat
  6. Sady mám dvě a tento článek je super, také se chystám napsat své dojmy:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to fakt dobře! :) a ty nehty jsou krásný!
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Využila jsem té akce v dm, ale sady se dočkám až o vánocích :/ :D Jsem zvědavá jak to bude fungovat a jak dlouho mi to vydrží :) Jinak supr článek! ;)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek :) taky bych to chtěla někdy vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám celou tuhle sadu od Essence a taky si i nemůžu vynachválit... Lak mi skoro 2 týdny bez nutnosti opravy nevydržel předtím nikdy ☺

    OdpovědětVymazat
  11. Věřím, že tyhle laky jsou super a že ti pomohly s tvými poškozenými nehty, ale pro mě by to byla přeci jenom zbytečná investice ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Super vecička :D počula som samé chvály :) tiež by som chcela niekedy vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem kvůli té akci do dm šla. Vybírala jsem si laky snad půl hodiny a u kasy mi potom řekli, že před hodinou dali poslední sadu, takže mám prostě smůlu... Super. :D Ale nevzdávám to, zkusím dm ještě jinde. :D Jsem ráda za skvělý návod, co jsi napsala. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  14. Ta akce v Dmku je super, to se opravdu vyplatí :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  15. Take jsem o ní uvažovala, ale nakonec jsem zůstala věrná gelovkam :)) Doufám, že budeš spokojená.

    OdpovědětVymazat
  16. Teda, já mám nehty své, ale taky mám s nimi problém, lámou se a když je pořád lakuji a pak zase odlakovávám, dává jim to zabrat :) Moc krásný článek, hezké nehty, inspirující :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. vypadá to nádherně, to už pak ani geláče ze salonu nejsou potřeba :) škoda, že bych si ty nehty hned ve fitku zničila :(

    OdpovědětVymazat
  18. Gélové nechty som vyskúšala raz a po ich odstránení som si (ako píšeš ty) dávala nechty dokopy mesiace. Už som bola zúfala, ale nejako som ich "vyliečila". Po tomto zážitku som si povedala nikdy viac...

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. Zatiaľ ani raz som nemala gélové nechty, no keď som bola menšia, vždy som ich chcela! :D Farba laku je úplne nádherná ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem sice gelový nehty měla jednou v životě (a plánuju je podruhý na maturák), ale stejně se mi vrstvičky odlupují jak blázen a mám nehty měkké. Nad tímhle jsme s mamkou už dlouho přemýšlely a teď jsi mě nahlodala ještě víc ,možná do toho půjdeme, na tvých nehtech to vypadá neskutečně dobře!

    http://positive-vibes.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadá moc hezky, já používám také jejich laky, ale ty bez zapékání, vydří mi také dlouho a jsou super :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  22. Tak ta vypadá perfektně. Možná bych si mohla udělat radost. :)

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
  23. Jéé, ty nehty po tom vypadají vždycky tak skvěle! Ale nějak se mi za to pořád nechce utrácet...

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá to super a fakt to dělá pekné nehty.. :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Nehty vypadají úžasně, také bych to ráda zkusila! :)

    Natálie
    NATALIEHOLZ

    OdpovědětVymazat
  26. Teda něco málo jsem o tom slyšela, ale na za takovouhle krásnou cenu :) Super barva ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Taktéz jsem po shlednuti DM letacku dost uvazovala nad koupi teto sady, ale nakonec jsem se rozhodla, ze si poridim umele nehty a budu si je delat sama.. nemylsim gelove, ale vazne jen umele.. mivala jsem taky gelove, ale presne jako ty, ta hruza po sundani me od nich rychle odehnala :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Vyzera to tak jednoduho mne raz kamaratka robila grlove nechty ale nevedela som si na ne zvyknut a svoje mam tiez velmi jemne a krehke lahko sa ohnu a nicia

    OdpovědětVymazat
  29. Máš úžasný blog! ♥ Narazila jsem na něj úplně náhodou a okouzlil mě tvůj design i tvoje krásné fotky - jsi krásná baba :) Musela jsem dát hned odběr :) Jinak i fotky v článku jsou skvělé. Nemám zkušenosti se Sally H., ale dělám si gel lak také, akorát v jiné lampě i jiné laky používám :)
    Jinak chci tě pozvat na mojí narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá právě na mém blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  30. Máš úžasný blog! ♥ Narazila jsem na něj úplně náhodou a okouzlil mě tvůj design i tvoje krásné fotky - jsi krásná baba :) Musela jsem dát hned odběr :) Jinak i fotky v článku jsou skvělé. Nemám zkušenosti se Sally H., ale dělám si gel lak také, akorát v jiné lampě i jiné laky používám :)
    Jinak chci tě pozvat na mojí narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá právě na mém blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  31. Super článok, mňa jediné čo odrádza od tejto značky, je tá cena :/ inak máš prekrásny blog!♥

    OdpovědětVymazat
  32. Pořád o té akci přemýšlím Domčo, už jsem se dokonce byla v DM podívat, no pořád nevím :)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky