pondělí 26. října 2015

TOKYOTREAT October - Unboxing

Krásné ráno! Po týdenní odmlce vás zdravím. Moc se omlouvám za tu pauzu, ale přišla náhlá seminární práce, do které jsem se bohužel musela ihned pustit, tudíž jsem ani nestihla vám tu přednastavit články na tento týden. Moc se za to omlouvám, tak doufám, že vám to tento týden vynahradím. :)


 Už je to nějakou dobu, co doma mám tento balíček Tokyo Treat plný sladkostí z Japonska. Moc jsem se na něj těšila, protože jsem tyto asijské dobroty chtěla ochutnat. Původně jsem chtěla natočit video, ale potom jsem dostala strach, abych se půlku videa netvářila blbě, až mi něco nebude chutnat, tak jsem do toho radši nešla a zpětně jsem za to moc ráda :D

Co mě překvapilo:



Tyto bonbóny! Zkoušela jsem je jako první a jsou fakt boží! Některé měly takovou citrusovou chuť a některé zase melounovou. Zkrátka tohle byla trefa do černého! :)


Tyhle tyčinky znám a s kamarádkou jsme jim vždycky říkali mikádo a tajně jsem doufala, že v balíčku budou. A taky že byly, jen mě teda překvapila jejich příchuť - wasabi! Takové jsme ještě neznala, znám jen jejich sladkou verzi. Avšak wasabi miluju a tohle se fakt povedlo. Chutnají jako sušenky tuc a wasabi dohromady. Avšak pozor, taky dokážou pěkně pálit jako wasabi! :)


Tyto sušenky mě zase nijak nepřekvapily, chutnají jako obyčejné oplatkové sušenky s čokoládovou náplní, nic zajímavého...


No tak z těchto tyčinek jsem byla úplně šokovaná. Podle popisku mají chutnat jako čínská polévka. Když jsem je otevřela, tak jsem se zděsila, jak děsně smrdí, ale když jsem je ochutnala, tak byly fakt moc dobré, podobné těm wasabi tyčinkám. :)


Toto bych přirovnala ke klasickým čokoládovým cereáliím, opět nic překvapivého, řekla bych takový standart.


Na toto jsem byla taky moc zvědavá! Vlastně ani nevím jak se to jmenuje, ale přirovnala bych to k takovým tě bílým věcem z japonské směsi. Po otevření to děsně smrdělo, ale když jsem to ochutnala, tak to prakticky moc žádnou chuť nemělo, ale bylo to fajn. :)

Co mě zklamalo:



Na to jak mě první bonbóny dostaly, tak tohle teda nic moc. Měly divnou příchuť a moc mi to nejelo . . .


Tohle je prý tradiční sladkost, ale za mě bohužel totální propadák . . . Bylo to tak divně slizké a děsně to smrdělo a moc mi to teda nejelo, spíš vůbec . . :(


Další bonbóny . . . Někdo by mohl říci do třetice všeho dobrého, ale to není v tomto případě na místě. Oceňuji obal, který byl opravdu vážně roztomilý, ale bonbóny jako takové byly ze všech nejhorší. Těm prvním jen tak konkurovat zkrátka nemůžou. :)


Toto měl být puding v nápoji. Už když jsem ho nalévala měl takovou divnou, hrudkovitou konzistenci, což mě dost vystrašilo, zkrátka moc vábně to nevypadalo . . . Mému bratrovi to chutnalo, ale za mě ne. Opět to ne moc dobře vonělo.


Jak jsem řekla, na mikádo jsem se těšila a byla jsem ráda, že se objevilo dvakrát. Toto byla sladká verze. Tyčinky samy o sobě by byly fajn, jen tu polevu bych změnila, třeba na čokoládovou, tato mě moc neoslovila a ani mi k tomu moc neseděla.


Toto jsem absolutně nepochopila co má být a asi mi to ještě dlouho zůstane záhadou :D. Bylo to děsně lepkavé a vonělo to po třešních. Dobré to bylo, ale nedokážu si představit, že bych to normálně jedla . . . :D



No tak toto byl další šílený propadák. Jakýsi pokus o dort, ale chutnalo to fakt děsně, nemohla jsem to ani spolknout!


No a další šílená věc na konec. Já už mám z těchto DIY sladkostí velký respekt a ne jinak tomu bylo i teď. Jde o to, že do mističky nalijete vodu a do ní nasypete 4 různé prášky a vznikne toto. Bylo to jako z pohádky hrnečku vař. Ta směs pořád přibývala a přibývala, že už jsem ani nedoufala že se to zastaví. Chuťově to bylo dobré, ale radši ani nechci vědět, z čeho to je . . .

Jsem moc ráda, že jsem tyto sladkosti i slané věci ochutnala, ale myslím, že už jsem nadobro ze všech těchto asijských boxů vyléčená a jen tak do dalšího už asi nepůjdu. A co vy? Chtěli byste něco z toho ochutnat? A ještě dodávám, že recenze vznikla ve spolupráci s Tokyo Treat :)

21 komentářů:

  1. Stačí mi si o tom přečíst. Sladkosti s příchutí wasabi bych ochutnala ráda, ale to ostatní nemusím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Rada skúšam nové veci, adrenalínové športy... Ale keď príde na ochutnávanie nepoznaných vecí,tak som veľký bojko :D Japonsko je moja srdcová záležitosť, ale ich jedlám a maškrtám sa radšej vyhýbam. Každopádne by som veľmi rada takýto boxík vyskúšala. Zjedla by som ale len fazuľky, pre tie mám slabosť :)

    OdpovědětVymazat
  3. ... jsem z toho dostala chuť na sladký :D

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, tak většinu z toho bych se asi bála ochutnat :D Mám nedůvěru vůči všemu, co je příliš barevné a nebo má zvláštní konzistenci :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ja by som sa tiež bála ochutnať, možno kebyže som mladšia tak to všetko zjem a potom mi je zle :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Teda já nemůžu z těch jejich obalů :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjoo, tohle vůbec neznám že existuje. Můžu se zeptat odkad to máš? Jasné je že věci nebudou moc přírodní :-) ale přijde mi spousta pochutin zajímavých. Mimochodem jsem člověk který rád ochutnává neznámé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, je to přímo ze stránky tokyo treat ;)

      Vymazat
  8. Něco je určitě moc dobrý, já na tyhle dobrůtky moc nejsem :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Ohh, no bleee, ta tradiční hnědá japonská sladkost v kostce opravdu moc vábně nevypadá . . . Připomíná mi to ty hovězí bujóny od Knoru, co se prodávají v těch mini vaničkách :D N.

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, nejvíce se mi asi zamlouvají ty první bonbonky, vypadají skvěle a věřím, že tak i chutnají :D Navíc melounovou příchuť zbožňuji ♥. To samé vůni :).

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je super boxík :) Vypadá to tedy zajímavě, i podle toho co jsem v článku četla :D

    OdpovědětVymazat
  12. Taky by mě na první pohled nejvíc nadchly ty bonbonky z první fotky :) Podobně si kupuju od Hariba a jsou supr :) Ale od Hariba já můžu úplně všechno :D
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  13. Teda já bych to asi ani nechtěla ochutnat :-D Seš dobrá, že si to dala .-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Tie sladkosti vyzerajú naozaj zaujímavo :))

    OdpovědětVymazat
  15. Mě ty obaly nejsou moc sympatické, přijde mi, že to musí všechno chutnat uměle :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  16. Pekný článok :)) ... mna osobne by potešilo keby si natočila video .. bola by sranda :D
    ... Vzhľadom na to že nemôžem presne vedieť s čoho boli tie sladkosti vyrobené neviem či by som ich vyskúšala, a zvlášť keď sladkosti nejem :))

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. super! taky mě tyhle japonské dobrůtky vždycky lákaly, jen jsem se nikdy neodhodlala to zkusit, takže zatím zůstávám u čtení...:)

    TulipPanka

    OdpovědětVymazat
  18. Tý jo, u toho článku jsem se docela pobavila:)) fakt hezky sepsané a nafocené:) Mně to moc láká taky vyzkoušet, ale dost se toho bojím :D
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Já si začala Tokyotreat box objednávat od únorového balíčku a popravdě mě tam zatím vůbec nic kromě dvou věcí ze všech těch balíčků, nezklamali:) Tak je to asi o tom jakou kdo má chuť a co mu chutná. Zatím mě to tedy nepřesvědčilo k tomu, abych si to přestala objednávat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, že má i své příznivce, to je jenom dobře :). Hold, každý máme jiné "chutě" :)

      Vymazat