45 dní se Sally

8:00

Krásné ráno, možná si pamatujete, že  jsem si nedávno pořídila startovací sadu Sally Hansen s gel laky. Za tu dobu, co ji mám, jsem už stihla vyzkoušet všechny barvičky, které jsem si pořídila a myslím, že je na čase, abych to všechno celé shrnula. Tak se hezky uvelebte, vezměte si něco dobrého a jdeme na to :)


První článek o celé sadě najdete zde.


Nejdříve bych vám ráda ukázala všechny gel laky, které mám, řekla vám k nim něco a potom se můžeme vrhnout na zbytek. První gel lak, který jsem zkoušela byl tento krásný růžový. Růžovou mám ráda, takže ta mi zkrátka nemohla chybět! Gel lak má úžasné krytí a to už hned s první vrstvou. Ten můžu jenom doporučit!


Dále tu máme odstín světle růžové. Tento lak má dvě využití, neboť s první vrstvou nemá skoro vůbec žádné krytí, proto jsem si ho brala i proto, abych si mohla udělat skoro průhlednou manikůru, kterou si nehty zpevním a následně poté je přelakuji klasickým lakem. Pokud chci gel lak použít normálně, musím nanést tři vrstvy, aby barvička krásně vynikla. Možná, že dvě by asi také stačily, ale pro mě to nebylo ono. A tím, že jsem si dala tři, base + top coat, tak to potom vypadalo, jako když mám gelové nehty, ale to mi zase nijak nevadí.


Na pohled to byla krásná vínová barvička (tady to tolik díky slunci není vidět), ale po bližším setkání tento gel lak prohlašuji za totální propadák! Nevím, čím to je, protože jsem vždy během postupu postupovala správně, ale vždy se nějak špatně zapekl a začaly se pod ním tvořit jakési bubliny, gel lak se začal odlupovat a nebyl ani pořádně zaschlý, což nechápu, jak je možné. A přesto, že všechny tyto gel laky jsou ze stejné řady, tak tento je naprosto nepovedený. Nevím, jestli mám vadný kus nebo čím to je, ale toto se zkrátka nepovedlo!


Můj oblíbený, rudý! S ním jsem naprosto spokojená, krytí je úžasné a drží, jak má. Akorát ho zrovna zkouším takhle nakombinovat do vánočního designu a moc se mi to líbí. Tady akorát vidíte, že kromě prsteníčku mám rudý gel lak a právě na prsteníčku mám base coat, 1 vrstvu shell we dance a top coat. To celé jsem zapekla a poté jsem to přelakovala klasickým lakem od Gabrielly Salvete, odstín Diamonds 01. Když lak zaschl, nanesla jsem na nehet opět top coat a zapekla ho, abych klasický lak zafixovala a krásně držel.


A teď něco k celému procesu. Kolem prostředníčku jsem nakreslila černou čáru, zde je důležité říci, že si opravdu dávejte pozor na to, aby se vám nehet nedostal na okolní kůži, aby byl jenom tam kde má být. Klidně ještě před tím, než gel lak zapečete si nehet objeďte dokola dřívkem na zatlačování kůžičku, ať máte opravdu jistotu, že to máte správně. Také jsem tam udělala takovou malou bílou skvrnu, čímž chci říct, aby jste vždy dělali nehty kousek od nehtové kůžičky i přesto, že jste ji zatlačili, aby se nestalo, že se to někde spojí. I kvůli tomuto je dobré nehet dokola objet dřívkem.

Pokud toto neuděláte a někde se lak s kůži spojí a vy to zapečete, tak to sice poznáte a od kůžičky se to odtrhne, ale nebude to hezky vypadat a v momentě, kdy to zapilujete pilník, tak celý gel lak narušíte a ten se v co nejbližší době začne od nehtu odlupovat, proto si na to dejte opravdu pozor!


Pokud celý proces odvedete dobře, tak nehty budou celou dobu krásně držet tak, jak mají. Mně například takto vydržely 3 týdny a myslím, že 4 by ještě také zvládly, ale mně už se potom nelíbí, jak jsou odrostlé . . .


 Před celým procesem musíte kůžičku vždy zatlačit. Já už jsem se to naučila dělat průběžně i po dobu, co danou manikůru mám a kůžička už mi prakticky vůbec nedorůstá a tudíž nehet nenapíná, což je opravdu fajn. :)



No a po celém procesu byste měli na nehty nanést olejíček. Já jsem si žádný speciální nepořizovala, hravě si vystačím s tímto vyživujícím olejem v tužce a nebo kokosovým olejem.

A na závěr pár postřehů :) :
  • Peníze za speciální alkoholové ubrousky nemusíte utrácet, bohatě stačí Alpa nebo čistý líh.
  • Tvar nehtu vždy upravujte před celým procesem a poté už do něj pilníkem nezasahujte! Zbytečně narušíte celý proces, gel lak se začne odlupovat a máte po manikůře.
  • Když se začne gel lak odlupovat, nikdy ho nestrhávejte!!!! Vždy ho odstraňte alobalovou metodou, jinak si případným sloupnutím narušíte první vrstvu nehtu.
  • Já si povrch nehtu nezabrušuji tou speciální stranou pilníku, který je v balení, gel lak mi skvěle drží i bez toho. Bojím se, abych si nehet nenarušila.
  • Snažte se nanášet spíše tenčí vrstvy, protože když si dáte silnější vrstvu a nebudete mít nehet v klidu, tak vám bude sjíždět k určitě straně a když ho tak zapečete, tak poté na jedné straně ho budete mít víc než na druhé.
  • gel laky mají takový klasický štěteček a pracuje se s nimi dobře.

You Might Also Like

39 komentářů

  1. Tuhle sadu jsem si kupovala v akci v DM, kterou zmiňuješ. Mám zatím čtyři odstíny (back to the fuchsia, shell we dance, cherry cherry bang bang a wine not). Všechny odstíny jsou super, ale s tím wine not mám úplně stejnou zkušenost jako ty. Je pořád gumový, jsou pod ním bubliny díky kterým se začne odlupovat a po odloupnutí zůstane lepkavý červený nehet. Taky jsem si říkala, že dělám něco špatně. Teď mám potvrzené že ne. Tenhle odstín se prostě nějak nepovedl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho kupovala zvlášť mimo sadu a je okey,ale nevydrží na k hehtech tak dlouho jako ostatni

      Vymazat
  2. jeeej :) ten odtien red my lips je užasny a v kombinácii s tým trblietkavym parada :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak k potížím s Wine not se přidávám taky. Ještě jsem si říkala, co jsem mohla pokazit a ono je to takhle. Tak proto je skoro ve všech startovacích sadách :)

    OdpovědětVymazat
  4. Laky jsou krásné! :) Já si ale postačím s normálními - gelové sice vypadají krásně, ale asi by se mi s tím nechtělo tak piplat (jooo, kdyby mi to někdo udělal.. :DDD)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Laky jsou krásné! :) Já si ale postačím s normálními - gelové sice vypadají krásně, ale asi by se mi s tím nechtělo tak piplat (jooo, kdyby mi to někdo udělal.. :DDD)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, gel laky vypadají super, ještě jsem nikdy žádný nevyzkoušela, tak to musím napravit !

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud by zase někdy byla tato akce, tak bych jí využila, díky za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Ta uz bohuzel neni, ale na parfums.cz byva sada hodne v akci :)

      Vymazat
  9. Tak ja sa priznávam, že o lakoch na nechty v tomto prevedení som ešte nepočula :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  10. Je to nádherné ale pravdepodobne by som sa netrafila a gél lak by skončil aj na prste :D ..skvelý článok

    Pozývam ťa na GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  11. Popravdě si na ni dělám už zálusk od té doby, co jsi napsala první článek a teď mě upřímně mrzí, že jsem si ji nekoupila, protože co jsem tak koukala, tak na parfums.cz ji prodávají jen v sadě s tím gel lakem wine not a když jste se tu tak shodli, že za nic nestojí, tak ho nechci, aby se mi tu zbytečně válel, to jsem si to měla koupit v tom DM, škoda, no.. Protože myslím, že jinde už jsem sadu neviděla :/ N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mě mrzí, ale bohužel je to tak . . . :/ Já si zase sadu koupila na parfums.cz, zatím co akorát začala akce v DM a já o tom nevěděla, tak to mě potom fakt jako naštvalo.. :D Nebo zkus napsat na parfums.cz, jestli to nejde nějak vyměnit ;)

      Vymazat
  12. Na mna je to moc zlozity proces :-D Ale tie laky su krasne :-) Najviac sa mi paci ta svetlo ruzova :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten červený. Yzerá fakt super :) a tvoje poznatky sú tiež veľmi zaujímavé.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Na ten stříbrný nehet jsi dala jen jednu vrstvu laku nebo jsi ho musela nějak navrstvit? Mně tyhle třpytivý laky nechaj sem tam třpytku a takhle se mi to nikdy nepovede :D
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že vůbec, on je sám o sobě dost hustý, jednou jsem to přetřela a pak jsem štětec ještě jednou namočila a tak kde se mi zdálo, že je třeba menší mezírka, tak jsem trochu přidala, je fakt fajn a docela i rychle schne, což jsem se docela divila :)

      Vymazat
  15. Už nad týmito lakmi rozmýšľam dlhšie, no nikdy sa tak na to neviem odhodlať. Musím však povedať, že na týchto fotkách to vyzerá úžasne. Tak ďakujem za článok aj za tie tipy na konci... :)

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  16. Taky mám tuto sadu :) máme dokonce i jeden stejný odstín, když nepočítám wine not, který je součástí startovací sady :)
    http://mujsvetkosmetiky.blogspot.cz/2015/10/sally-hansen-salon-gel-polish.html

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem na lakování hrozně líná a tohle mi přijde jako moc zdlouhavý proces, ale líbilo by se mi, kdyby mi nehty vydržely hezké dlouho :) Nejvíc se mi líbí ten druhý odstín :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám red my lips a ještě ping pong myslím, a oba se mi libí. :) Jen s výdrží mám problém, ani ne po týdnu se mi nehty začnou odlupovat. :(

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je užasné. Asi si to budu přát k Vánocům. :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Taky by se mi zapékací sada hodila se vším všudy :( přála bych si neřešit skoro každý den, že se mi někde odloupl kus laku. Moc se mi líbí ten červený v kombinaci s Gabriellou Salvete!
    A pokud si jednou nějakou podobnou sadu na nehty pořídím, děkuji za tipy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jak říkám, taky jsem to nejdřív neuměla, protože jsem tam udělala přesně ty dané chyby, ale pak už po čase dostaneš do ruky ten grift a půjde to naprosto samo a žádné odlupování už nehrozí :). A děkuji :)

      Vymazat
  21. Já to teda ještě nezkoušela, ale dělá to opravdu pěkné nehty a mají i hezké laky :-) Mně se nejvíc líbí ten olejíček od weledy :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Dělá to moc pěkné nehtíky! :)
    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem moc spokojená :) Za mě opravdu bomba. Do budoucna určitě zainvestuji ještě do jiných odstínů. Škoda, že mají tak chabou barevnou škálu. Uvítala bych více odstínů fialové a hlavně nějaký modrý. Ten mi tam chybí nejvíc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně by to bylo fajn, kdyby přišly další odstíny! I když já jsem teda teď hodně uvažovala, že zkusím gel laky od Madam Glam, slyším na ně pořád hodně chvály ;)

      Vymazat
  24. vypadá to opravdu krásně, kéž bych si uměla nějak pěkně udělat nehty :D

    OdpovědětVymazat
  25. Máš nádherné nechty :D

    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  26. Presne dnes som DM obdivovala niektoré laky tejto značky. Majú úplne úžasné farby! Ten bordový vyzerá podľa mňa asi najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak ty mě teda lákáš Domčo :) Furt nad tou sadou přemýšlím, tak snad k Vánocům pod stromeček :)

    OdpovědětVymazat
  28. Skvělý článek :) už nějakou dobu o tom přemýšlím, ale na Vánoce to asi nevyjde, tak bych si to mohla přát třeba k narozeninám :D

    OdpovědětVymazat
  29. Super článok :) tieto laky som ešte neskúšala, ale už druhýkrát idem na taký gel lak, čo ide do lampy a to si veľmi pochvaľujem :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  30. Ta červená farba je úžasná :) skvely článok!

    OdpovědětVymazat
  31. Nádherné laky s úžasnými farbami. Som rada, že si s nimi spokojná.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s veľkou GIVEAWAY o husliach zubnú sadu (set + 2 pasty)

    OdpovědětVymazat
  32. Sada s lakama vypadají skvěle! :) Uplně jsi mě navnadila:) 3-4 týdny výdrže - to by bylo super :) musím se na to podívat:) ale já mám tak divné nehty, že mi na nich nevydrží nic dlouho:D tak nevím, jestli by to nebyly vyhozené peníze :)))
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky