Autumn fav OOTD

8:00

Na několika týdenní popud Danči jsem byla donucena odfotit outfitový článek. Po obnovení blogu jsem chtěla, aby blog nesl podtitul lifestyle. Ale i já jsem si všimla, že poslední dobou je tu nějak moc kosmetiky, než bych vůbec chtěla. Takže jsem Danči přání vyslyšela a článek je tu! Řeknu vám, vůbec to nebyla žádná sranda. Jako náctiletou mě focení outfitů moc bavilo, ale teď jsem se u toho cítila děsně rozpačitě, ani nevím, čím to bylo. Každopádně jsem se rozhodla, že vám ukážu můj oblíbený podzimní outfit, který se skládá z mé oblíbené kožíškové vestičky a podzimní kabelky. No a hádejte odkud zase vestička je? No, opět z dětského oddělení H&M . . . :D




Kožíškové vestičky jsou můj velký favorit na letošní podzim! A jak to máte letos vy? :)

You Might Also Like

39 komentářů

  1. Moc ti to sluší, máš krásné vlasy.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to je pecka! :) Já v dětském oddělení také občas nakupuji, neboť mi to má velikost dovoluje, ale tahle vestička mi úplně nějak utekla :) N.

    OdpovědětVymazat
  3. na fotkách Ti to moc sluší! taky se mi kolikrát líbí víc věci v dětském oddělení, ale jaksi mi nejsou :( :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný outfit:) Mně se vestičky líbí moc, ale žádnou ještě nemám... ale tato je fakt pěkná ! :)
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekný outfit. Vestička je krásna. Raz som aj ja "zablúdila" do detského h&m a kúpila som si tam bordovú čiapku, ktorú som nemohla nikde zohnať. :D

    accessoriesforbeauty.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to říkám pořád, že jejich dětské oddělení je super! :D

      Vymazat
  6. Wow, moc ti to sluší :) krásně sladěný outfit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Mým favoritem je moje šedivá nekonečná a obrovská šála. :) A když je zrovna bad-face day, celá se do ní zachumlám. :D
    Moc ti to sluší, kožíšková vestička je super! :) Ale bohužel je to ten typ oblečení, který sluší všem kolem mě, jenom mně ne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíííš, na velikánskou šálu jsem úplně zapomněla, tu musím ještě na zachumlávání se dokoupit! :) A myslím, že tobě by vestička taky slušela :)

      Vymazat
  8. To je dobře, že jsi do toho outfitu šla. Moc ti to sluší! :-) Závidím ti, že můžeš nosit kožešiny. Mě by to bohužel zvětšovalo...
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi ti to pristane! Tá vestičká je krásna :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Já ti dám donucena! :D Děsně ti sluší, Domi, jdi vážně krásná holka a doufám, že teď nedáš od outfitů zase delší dobu pauzu!! Ta vestička je krásná, moc ti sluší a máš i moc hezky udělané vlasy! Takže já se těším na příště :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, děkuji, děkuji! No jen se pořádně pokochej, toto tu jen tak zase nebude :D

      Vymazat
  11. Moc ti to sluší a vestička vypadá krásně :) I když u nás je v posledních dnech už pořádná zima, že bych v takovém outfitu asi umrzla :D

    OdpovědětVymazat
  12. WoW! Vážně ti to sekne. Já kožíškovou vestičku nesmím nosit...jsem silnější a vypadám v ní vážně strašně :DDD
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. úžasná vestička x)) ♥
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Dětské oddělení je nej, stejné nebo velmi podobné věci za poloviční cenu ! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Wow, máš nádherné vlasy! A celkově ti to moc sluší. Je super, že ses nechala ukecat :)

    katty-in-the-world.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Veľmi ti tento outfit pristane! :) krásna vestička!

    OdpovědětVymazat
  17. Vlasy sa ti naozaj veľmi podarili! Nikdy ma nenapadlo nakupovať veci v detskom oddelení :D ale výborný nápad.. krásne :)
    ladyminimalism.com

    OdpovědětVymazat
  18. naozaj kraaasna hehe z detskeho oddelenia to je mile moja spolužiačka si tiež kupovala také veci:) ale takéto vesty som už videla viac krát a veľmi sami to tiež páči:)

    OdpovědětVymazat
  19. S jeseňou vždy prichádza to obdobie svetríkov a čajíkov. Takže moje naj z módnej stránky budú tie pohodlné svetre a mäkké čižmičky :-)

    OdpovědětVymazat
  20. vesticka je velmi pekna :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Ta vestička je krásná. Miluju teplo, myslím, že bych takhle umrzla nebo nastydla, ale moc se mi ten outfit líbí :)
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale fotili jsme to minulý víkend odpoledne, když bylo 15°C. A ta vesticka je dost teplá, takže na sluníčku to bylo s bundou nesnesitelný a takto akorát. Samozřejmě, že když je potom zima, tak to takto nenosim ;)

      Vymazat
  22. zamilovala som sa do tvojej vestičky! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Moc pěkný outfit:) Ta vestička je krásná:)

    OdpovědětVymazat
  24. Vestička je úplne top! :)

    Nicol
    http://nicolland.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
  25. Vesta vypadá dobře a mně se líbí i ta kabelka, ta je fakt krásná!!! Moc Ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Pěkný outfit :) taková vestička by se mi taky hodila :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  27. kožíškové vesty jsou na podzim a zimu super :)) já zrovna vestičku nemám, ale vede u mě teď můj tmavě modrý kožíšek a samozřejmě taky klasické kabáty :)

    JULI JULI blog

    OdpovědětVymazat
  28. Krásný outfit, moc se mi líbí ta vesta :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  29. Pěkné fotky, outfit ti sekne :).. Ta kabelka je krásná! Kde jsi ji ulovila? :)
    LoLa

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky