Citrusová koupel s Weledou

8:00

V první řadě bych vám chtěla moc poděkovat! Jste Ti nejúžasnější čtenáři pod sluncem a to vy mě neustále posouváte dál a dál a díky Vám dostávám spoustu nových příležitostí, které bych bez blogu nezažila. V poslední době právě díky vám dostávám spoustu nabídek na spolupráce. Na jednu stranu vám to vždy udělá obrovskou stranu na druhou stranu musím říci, že už si pečlivě vybírám s kým budu spolupracovat a s kým ne. V poslední době jsem se hodně zhlédla v přírodní kosmetice a dost řeším a zkoumám, kde je v čem jaká chemikálie. Proto když přišla nabídka na spolupráci od Weledy, nadšeně jsem ji přijala. Ovšem s jednou podmínkou a to takovou, že celá recenze bude založená na skutečných a pravdivých dojmech a zkušenostech. Tudíž vám dávám své čestné slovo, že recenze nebudou nijak přibarvené!


Avšak kdo mě zná, tak ví, že bych nikdy nedala dopustit na mé dvě oblíbené značky - Weledu a Saloos. Proto když jsem kladla svou podmínku, tak jsem si říkala, že asi moc nenarazím na to, že bych s výrobky nebyla spokojená. Avšak zatím jsem u prvního, tak ještě uvidíme. :)


Citrusovou příchuť koupelového mléka jsem si vybrala hlavně proto, že vůni citrusů miluju zkrátka celoročně. A i když jako mojito úplně nevoní, ihned se mi po této vůni mojito vybaví. A dále také proto, že výrobek má sloužit jako koupelové mléko.


Balení je 200 ml, což jsem později trochu oplakala, protože jsem se do mléka zamilovala a asi bude brzo pryč. Složení se skládá z vody, parfému (přírodní éterické oleje - limonen, linalool, citral), mýdla z olivového oleje a přírodní citrónové silice. Tudíž nic chemického - hurááá!!! Konzistence je tekutá a bílé barvy. Nevím k čemu přesně bych to přirovnala, možná k vodě. Je to opravdu hodně tekuté. A cenově se pohybuje okolo 300 kč.


A jak si koupelové mléko vedlo? Úžasně! Jen se prosím nelekejte, že je na fotce pěna, té jsem si tam trošku přidala. Výrobek samozřejmě SLS neobsahuje! Jakmile jsem ho přidala do koupele, vůně se rozlehla po celé koupelně a přebila i můj oblíbený vosk Cranberry Ice a to je co říci. Vůně se v koupelně držela přes dvě hodiny. Celková koupel byla opravdu krásně relaxační, uvolňující a osvěžující. Ihned jsem vypla a ponořila se do té osvěžující vůně. I účinky mléka byly znát. Pokožka byla hydratovanější a na dotek hebká.

Za mě rozhodně získává 10 bodů z 10, jen si asi brzo budu muset pořídit další balení, neboť ta vůně je opravdu návyková.A ještě dodávám, že recenze vznikla ve spolupráci s Weledou :)

You Might Also Like

44 komentářů

  1. Juhůů, dneska jsem první :). Já mám Výrobky od Weledy také moc ráda, hlavně pro jejich přírodní složení, avšak koupelová mléka jsem teda ještě nezkoušela, ale teď jsem tak vyčerpaná, že bych se do té koupele nejradši naložila! N.

    OdpovědětVymazat
  2. Weledu som ešte vôbec neskúšala, musím to npraviť, inák krásny blog, super tipy...odoberám ťa :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super recenzia ! :) Som zvedavá na ďalšie výrobky lebo ja nie som práve ten typ čo sa máča vo vani dlho :D.
    Domi a čo hovoríš na parfum? Mne došla vzorka a je to dosť citrusová vôňa, len horšie že mne pripomína tu vôňu toho rakytníkového telového mlieka čo mi práve nesedelo :D:D:D:D ako naschvál :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla, tak nic z rakytníkové řady jsem ještě nezkoušela, takže si ani nedokážu představit, jak to voní :(. Já jsem si vybrala růži a musím říci, že je tedy opravdu hodně citrusová, to jsem opravdu koukala, vůně řůží tam tolik není. Ale líbí se mi, že není tolik silná a právě svěží, ráda ji používám po cvičení a nebo na takovéto lítání po městě. Na večer bych v zimě sáhla po něčem silnějším, ale na jaro a léto bude fajn :)

      Vymazat
    2. No ja mám Agrume :D ale používam ju pred spaním na vankúš a tam mi nevadí :).

      Vymazat
    3. Akurát aj čítam že rada Agrume inšpirovaná vôňou rakytníkovej rady :D:D:D. No ako naschvál :D.

      Vymazat
    4. Tak to mě mrzí, hold asi karma :D Ale snad se ti příště dostane pod ruce ta správná vůně :)

      Vymazat
  4. Super recenze, vune musi byt uzasna a ke spolupraci gratuluji, je to skvela znacka :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a ano Weleda je opravdu skvělá, na potřeby mé pokožky jako dělaná :)

      Vymazat
  5. Já moc citrusové vůně ráda nemám a tak se budu těšit na další recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Weledu mám hodně ráda :) Koupelové mléko mě láká, ale jiná parfemace. Citrusové parfemace ze srdce nenávidím :D Doufám, že mají třeba levanduli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, že né všem ta vůně sedí, ale myslím, že levandule tam také je a nemusela by být vůbec špatná :)

      Vymazat
  7. Jak to, že teď nejsi tolik aktivní na instagramu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z nějakého důvodu, který mně není známý mi ho do pondělka zablokovali, takže můžu jenom lajkovat fotky a nic jiného . . .

      Vymazat
  8. U tebe by mě ani nenapadlo, že bys doporučila něco, co se ti nelíbí. :) Zrovna včera jsem přemýšlela, že by bylo hezké něco od Weledy jako dárek pod stromeček. Takže mi tvá recenze přišla vhod, citrusové koupelové mlého vypadá parádně. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle značku neznám. Děkuju za tip! I mé drahé polovičce tyto vůně voní, tak by ji na mě určitě ocenil ,-)
    Meet My Lovely World_Giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Produkty vypadají moc pěkně. Od weledy jsem ještě nic neměla, ale asi si něco pořídím :)
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Tak teda túto značku nepoznám, ale tiež sa snažím dávať si pozor na zloženie - celkovo kozmetika, ale aj jedlo a tak. Možno aj preto, že som náchylnejšia na nejaké alergické reakcie. Inak je dobré, že si spoluprácu už vyberáš a že aj napriek tomu, že ti niečo poskytnú zadarmo napíšeš svoj vlastný názor. :)

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  12. Na weledu počúvam len samú chválu, no sama som s ňou ešte nemala žiadne skúsenosti :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jéééé, miluji všechno, co voní po citrusech!! A Weleda je taky má oblíbená značka. Jedu v přírodní kosmetice, takže zkoumám všechny obaly, ale u Weledy se nemusím bát koupit jakýkoliv výrobek, protože vím, že bude vždy kvalitní :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak po tom se budu muset poohlédnout! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Weleda je super kosmetika, já mám ty přírodní věci nejraději! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. překrásné nožky :) takto přírodně bez laku vypadají naprosto úžasně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach malém bych zapomněla na svého anonymního fanouška mých nohou :D

      Vymazat
  17. Weleda je také jednou z mích oblíbených značek, koupelový krém jsem ještě nezkoušela,ale mám to v plánu :) Krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  18. Vždy som chcela vyskúšať nejaký takýto kúpeľ, no bohužiaľ, teraz už máme len sprchový kút, v ktorom by som to asi veľmi nevyužila :/

    OdpovědětVymazat
  19. Very interesting blog ! I like it so much ! nice pics, keep working dear !

    www.madamedaria.blogspot.com if u like my blog, you can follow me i will follow you back

    OdpovědětVymazat
  20. To vyzerá super. Milujem citrusovu vôňu.

    Www co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  21. To vyzerá super. Milujem citrusovu vôňu.

    Www co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  22. Priznám sa, že s touto značkou skúsenosť nemám, ale počula som na ňu samé chvály, takže si rozhodne chcem od nej niečo v budúcnosti kúpim :)

    OdpovědětVymazat
  23. Značku tedy vůbec neznám, ale na koupelová mléka si docela potrpím, tak bych příště mohla zkusit tohle :)

    DENYII

    OdpovědětVymazat
  24. To je super, že se zajímáš o přírodní kosmetiku! Vidíš, já zas vůni citrusů v kosmetice zrovna nemusím, většinou jsou to umělé vůně

    OdpovědětVymazat
  25. Jůů, gratuluju k tak skvělé spolupráci! :)
    Upřímně o koupelovém mléku slyším poprvé, ale bylo by pro mě asi dobrou variantou vzhledem k tomu, že koupele miluju a na nějaké mazání tělovými mléky nejsem, tak bych koupelovým mlékem mohla spojit příjemné s užitečným! :) ..ale upřímně 300 Kč za 200 ml mi přijde celkem dost, tak se spíš poohlédnu po nějaké levnější variantě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To samozřejmě chápu, ale na druhou stranu je to investice, která se vyplatí :)

      Vymazat
  26. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpovědětVymazat
  27. Trošku jsem se zastyděla, že o Weledě slyším prvně. Vypadá sice skvěle, ale na mě asi v tuhle dobu je krapet drahá, alespoň mám inspiraci do budoucna :)

    OdpovědětVymazat
  28. Od Weledy som ešte nič neskúšala, ale poslednú dobu čítam o nej veľmi veľa, až pomaly začínam chcieť tu značku vyskúšať. Takže v najbližšej dobe sa na to musím pozrieť. :) inak obdivujem tvoje články sú naozaj dobre a píšeš skvelo! :) len tak ďalej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ani nevíš jak mě to těší a jakou mi to udělalo radost, bude se snažit i nadále :)

      Vymazat
  29. Od tejto značky som ešte nič nevyskúšala, ale zatiaľ čítam o nej samú chválu. Možno vyskúšam :)

    accessoriesforbeauty.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  30. Ani jsem nevěděla, že Weleda má tenhle produkt v nabídce, ale vypadá to moc lákavě, tak třeba někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  31. Weledu má mveľmi rada, hlavne ich čistiacu radu :) toto musí nádherne voňať :))

    OdpovědětVymazat
  32. Kdybych neměla gelovky, tak do toho jdu, fakt se mi to líbí a Sally mi přijde opravdu kvalitní!! :) Btw. máš krásný tvar nehtů:)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky