Get ready with Petra

8:00

Krásné ráno, vítám vás v dnešní úplně nové rubrice a to - Get ready with . . . Spousta z nás žen se ráda kouká na různé make-up tutoriály na youtube, ale i jinde. Tutoriály jsou častokrát opravdu krásné, ale jsou opravdu tak jednoduché a krásné jak vypadají? Právě tyto věci budu testovat v této nové rubrice!

Do prvního dílu jsem si vybrala Petru, kterou asi není třeba představovat. To právě jeden její tutoriál mě inspiroval k založení této rubriky. Péťu mám opravdu moc ráda a nikdy si nenechám ujít její nové video, proto jsem si ji vybrala jako první. Tak se pojďme podívat na to, jak její tutoriál obstál :)


A toto je ten slavný nedávný tutoriál, který mě k celé věci inspiroval. A díky tomuto tutoriálu jsem si zakoupila i paletku All about greys a umělé řasy, které jsem moc chtěla vyzkoušet. Tak pojďme na to.


1. krok -  Na celý obličej a krk jsem místo báze nanesla kosatcový hydratační krém od Weledy, který rychle schne a na něj jsem nanesla make-up  od Maybelline Affinitone v odstínu 20 Golden Rose. Poté jsem zakryla veškeré nedokonalosti a kruhy pod očima korektorem od Maybelline Fit Me v odstínu 15. Jelikož korektor nemá takové krytí, bylo potřeba některé věci ještě zakrýt k dokonalosti Make-up coverem od Dermacolu.


 2. krok - Poté jsem se vrhla na konturování, k čemuž jsem použila konturovací paletku od Sephory.


3. krok - Nejtmavější hnědý stín jsem dala na lícní kosti, nejsvětlejším hnědým stínem jsem vykonturovala nos, světle béžovou oblast pod očima a bradu a žlutou jsem vykonturovala špičku na nose a oblast pod nosem nad rtem. A vše jsem poté řádně rozmazala do ztracena.


4. krok - Poté jsem se vrhla na samotné stínování. Zde nastal velký problém. Paletku od Essence jsem sice vlastnila, ale zapomněla jsem na stíny od UD, které Petra v tutoriálu používá. Proto jsem musela sáhnout po další "paletce", kterou doma mám a která obsahuje fialkové stíny. Postupně jsem si s danými stíny hrála tak, jako Petra ve videu.


5. krok - Když už jsem si vyhrála se stíny tak, jak jsem potřebovala, oprášila jsem štětcem zbytky stínů pod očním okolím a okolí znovu prozářila korektorem, který jsem řádně zapracovala. Poté jsem zafixovala obočí gelem a na rty nanesla rtěnku v hnědém odstínu, neboť nude mi na rtech moc neseděla, protože jsem je měla místy popraskané.

Dále jsem si také chtěla dát trsy umělých řas od Umy, ale špatně se mi s nimi pracovalo, proto jsem nakonec řasy jen obtáhla silnou vrstvou řasenky od Maybelline Lash Sensational.



No a toto je celý výsledek! Nemůžu říci, že bych byla spokojená úplně na 100%. Péťa to měla hezčí, hold je větší profík. Také mi tak trochu vadilo, že video v názvu nese název paletky od Essence a ve finále je využita vlastně jen z poloviny. Myslím, že k docílení tak krásného líčení bych potřebovala i zbytek stínů od UD, což mě tak trochu mrzí, ale jinak tutoriál jako takový nebyl moc těžký a proto tomuto tutoriálu dávám 9 z 10 bodů.

Jak se vám nová rubrika líbí? A jaký tutoriál bych měla zkusit příště? :)

You Might Also Like

47 komentářů

  1. Aj tak sa ti to podarilo Domi, len si to prispôsobila svojej tvári, svojmu tvaru očí a pier :). Ja by som kľudne prijala nejaké slávnostné líčenie alebo vianočné líčenie :).

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení se ti povedlo a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super nápad a moc se to povedlo :) Já jsem na líčení nemehlo a hlavně nejsem furt schopná si pořídit štětce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani si nedokážeš představit, jak dlouho to trvalo mně si je pořídit :D

      Vymazat
  4. Jé, tak to je super, to se ti opravdu povedlo! Podobný nápad jsme ještě nikdy neviděla, za to si zasloužíš opravdu potlesk! Jen ta fialková tam tedy trochu chybí, ale je to tím jak říkáš, Petra měla navíc stíny od UD, což udělalo své :). Jinak super. A tvé vlasy jsou boží! N.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkná rubrika a Tvé líčení je krásné :). Peťu sleduji často, takže musím uznat, že ona je v tom fakt profík :D. Vždy se nestačím divit :D. Každopádně..nemůžu si pomoct, ale strašně moc se mi líbíš nenalíčená nebo jen lehce. Prostě nevím :D. Přirozená jsi nejkrásnější! :) Budu se těšit na další líčeni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó díky, to mě těší, kdybych byla postavově větší, tak si nechám říci, ale jak jsem malá, tak mi potom každý hádá 13 nebo 15, tak se to snažím dohánět šminkama :D

      Vymazat
    2. Jééj, tak to jo :D. Nějak mi ani nikdy nedošlo, že jsi menší, vždy působíš vysoce :D.

      Vymazat
    3. Jejej, kéž by tomu tak bylo i ve skutečnosti :D

      Vymazat
  6. Rubrika je parádní! :) a myslím, si, že se Ti to opravdu povedlo ;) Peťu mám taky moc ráda a neskutečně zbožňuju její úsměv. O.o :D
    Tak se těším, koho si vybereš příště:)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, to je výborný nápad takhle vyzkoušet líčení youtuberek v praxi, sama jsem zatím odvahu nenašla a zkouším jen své :) ale třeba se to jednou zlomí :)
    Líčení Ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné líčenie :-) Niečo podobné by sa mi hodilo na stužkovú o pár týždňov :-)

    OdpovědětVymazat
  9. To je super nápad na článek! Určitě se těším na další z této série :) fotky jsi vyfotila moc pěkně a to líčení se ti fakt povedlo ! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  10. Podle mě super nápad! Peťa je skvělá a tenhle tutoriál se mi děsně líbil. Jinak beauty blogerek moc nesleduju, ještě Getthelouk, Carli Bybel a Lustrelux a to je asi vše, takže ti s další inspirací moc neporadím, ale rozhodně se těším na další.A máš nádherně dlouhý řasy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, děkuji a to jsi ještě neviděla mého bráchu, ten má pořádně dlouhé řasy :)

      Vymazat
  11. Moc ti to sluší a vůbec nevadí, že to není kopie Petřina líčení, takhle mi to přijde mnohem lepší :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  12. Příště zkus GetTheLouk, ta je taky super;D

    OdpovědětVymazat
  13. Krásny článok!!:) Je to skvelý nápad a Péťa je super :)

    Have an awesome day!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Líčení se ti povedlo. Po pravdě české tutoriály mě nebaví. Ráda mám Carli Bybel, Dulce Candy, Chloe Morello.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Carli je také super, moc ráda na ní koukám v rámci procvičovaní angličtiny :)

      Vymazat
  15. To je skvělý nápad na novou rubriku! Líčení se ti moc povedlo :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  16. Tak jako tak ti výsledné líčení strašně sluší! :) Jak jsi spokojená s tou konturovací paletkou od Sephory? Já na ni už tolikrát koukala, ale nikdy jsem si ji nevzala, protože si nejsem jistá, že bych využila tu světlejší část :/

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem si jistá, jestli se dá ještě sehnat, protože je to prý limitka a třeba u nás už není, tak jsem si ji musela koupit přes vinted. Paletka jako taková je skvělá a hnědé odstíny jsou super, dají se skvěle použít i jako tvářenka. Co se týče těch světlých tak ty zase tolik nepoužívám, jen občas a řekla bych, že si i myslím, že v tomto případě konturování odvedou lepší práci tekuté přípravky . . . :)

      Vymazat
  17. Wow, moc se ti to povedly! strašně ti to sluší a ta rtěnka je boží. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  18. Juu to je super napad :) Tyhle veci me bavi...A co ta paletka od Sephory ? Jsi s ni spokojena ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano, je super, já jsem s ní moc spokojená, asi na to udělám i samostatný článek a všechno tam ukážu ;)

      Vymazat
  19. Výborný nápad táto rubrika :) Veľmi sa ti to líčenie podarilo :)

    ladyminimalism.com

    OdpovědětVymazat
  20. moc ti to sluší vypadaš dobře pěkní článek

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherná premena, veľmi sa mi páči. Určite to vyskúšam aj ja.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk spolu s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  22. Mega povedené! Vážně jsi moc šikovná:)

    OdpovědětVymazat
  23. Fúú, tak tie oči sa ti naozaj podarili! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tahle rubrika je určitě super nápad, ještě jsem to nikde neviděla :) Líčení je moc povedé a tobě rozhodně sluší :) A tu konturovací paletku ze Sephory musim mít, vypadá božsky <3

    OdpovědětVymazat
  25. velmi pekne licenie a super napad, urcite budem sledovat :)

    http://7bluedots.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Skvelé líčenie, naozaj sa ti to podarilo a pristane ti to :)

    OdpovědětVymazat
  27. Krásny make up, najme ta farba ruzu je skvela. Inak umele mihalnice by som chcela aj ja vyskusat, no nejak mam predtym respekt

    OdpovědětVymazat
  28. Wau ! Skvelý príspevok a líčenie ti veľmi pristane :)

    accessoriesforbeauty.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  29. Děkuji moc všem za pochvaly, jsem moc ráda, že nová rubrika má takový ohlas :)

    OdpovědětVymazat
  30. Super, těším se na dlaší get ready with !

    OdpovědětVymazat
  31. Slečno, nenamalovaná vypadáte mnohem lépe - přirozeněji. Namalovaná pak jako každá druhá. Čau.

    OdpovědětVymazat
  32. Za novou rubriku palec nahoru! Líčení se povedlo, akorát se teda přikláním k tomu, že si vážně nádherná nenamalovaná!! Takže si budu tajně představovat, že až se vrátím do Česka, tak tě přemluvím k nějakému společnému focení!:)

    OdpovědětVymazat
  33. Super nápad, Domi! Jinak dobrý tutoriály má třeba Terry makeup tutorial... :-) Sluší ti to... :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. Skvělé :) Máš strašně krásný oči!!!

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky