neděle 29. listopadu 2015

Milý Ježíšku

Když už máme dnes tu první adventní neděli, tak už je na čase Ti napsat. Víš, že jsem byla přeci celý rok tolik hodná, pilně jsem studovala, svým klientům jsem se naplno věnovala, spoustu dobrých skutků jsem vykonala a pokojíček si řádně uklízela. Tak to prosím pěkně všechno oceň a hlavně to nepopleť jako na narozeniny!


Prosím pěkně jeden náramek, velikost 17 cm a zapínání na srdíčko. A taky tři přívěšky, které se budou na náramku hezky nosit. Jednu louku sedmikrásek, prosím, jedu filigránovou hojnost lásky, prosím a taky hlavně medvídky se srdíčkem a jejich objetí, protože to jsme přeci my dva!


A také prosím jedno předplatné magazínu First Class včetně vánočního speciálu, aby byl příští rok pořádně úspěšný a plný této skvělé motivace!


Aromalampičku už přeci mám, ale nutně potřebuji i velké stínítko na svíčky ze stejné kolekce, děkuji!


A taky pár vosků, ale ty přeci víš jaké mám ráda, takže si určitě poradíš. No a možná k tomu ještě přidej Aloe Water a Fresh Cut Roses a klidně i jiné, ať vyzkouším něco nového.


A tyto věci, Ježíšku, seženeš v tomto krásném obchodě Very Berry. A až tam budeš, tak klidně můžeš do košíků přihodit i nějakou svíčku ve skle pro mě. Vůbec se nebudu zlobit :)


A taky nějaké knížky, prosím. O Francouzkách a i nějaké motivační, ať mám příští rok co číst.


Taky prosím pár gel laků od Madam Glam, barvičky ti ještě upřesním!



Ale hlavně! Dovolenou v Dubaji po zkouškovým, tak si hlavně nezapomeň vzít dovolenou, ať potom můžeme odletět. Díííííííky :)

A myslím, že to už je vše, ale neboj Ježíšku, kdybych náhodou na něco zapomněla, tak ti ještě zítra pošlu další dopis poštou.

Pac a pusu          
Tvá nejhodnější Domča

43 komentářů:

  1. toto si super spracovala :) velmi pekne napísané :)) je to iné ako tie wishlisty všade :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně milé a originální zpracování! :) Já si doteď pamatuji, jak jsme psali dopisy Ježíškovi, a druhý den ráno byly zázrakem pryč. Kouzelně pohádkové dětství. :))
    Tak snad Ti Ježíšek přinese všechno, co si od něho přeješ. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, na to si pamatuji taky, to bylo opravdu kouzelne :) A dekuji a preji ti take, at najdes pod stromeckem to, co si prejes :)

      Vymazat
  3. To je parádní! :) konečně vkusný způsob jak předejít váhavým otázkám, co by sis mohla přát dostat od Ježíška :) přidat k tomu přesný popis i návod určitě Ježíškovi usnadní dárečky včas sehnat a snad k tomu přidá i nějaké malé překvapení, aby byly Vánoce pravými Vánoci :) ještě jednou moc děkuji za velmi milý a srdečný komentář u mě na blogu a radu si beru k srdci :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádherný článok ... aj ja by som brala také darčeky :))
    So beautiful dress dear!♥


    Krásny deň!

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, dekuji holky, to je od vas moc mile :) Muj Jezisek je uz docela dost moderni a umi s internetem, tak jsem letos rozhodla zvolit tuto cestu, aby presne vedel co ma poridit a jak to vypada :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek! Taky by se mi líbila kupa vosků a dovča v Dubaji. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý nápad :) přeji ti, aby ti Ježíšek přinesl vše, po čem toužíš :)

    OdpovědětVymazat
  8. No Domi, když tak čtu, jak jsi byla hodná :D tak Ti to Ježíšek určitě všechno vyplní :). UVažujete/chcete jet na dovču do Dubaje? My s přítelem právě taky o ní přemýšlíme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já jsem hodná pořád, tak to musí letos Ježíšek náležitě ocenit :D Já uvažuji rozhodně, už od léta, jestli přítel, to nevím, ale já pořád plánuji něco, jemu to stačí říci na poslední chvíli - dopředu o tom nemusí vědět, jinak by se v tom šťoural :D

      Vymazat
  9. V tomto liste som sa úplne našla! :) Náramok, sviečky, laky na nechty, Dubai, všetko si prosím aj ja s menšími zmenami. :D Krásny článok.
    https://windinhairblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní článek, moc mě to bavilo, hezky podané :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  11. Domi, já si tento týden koupila moje první dva vosky od Yankee Candle, jedním z nich ne Cranberry Ice, který voní naprosto dokonale! Teď už jen dostat aromalampu :)

    November Favourites

    OdpovědětVymazat
  12. Domi, poslední dobou máš opravdu povedený články, hodně mě baví, tak doufám, že jich bude víc a víc :) A také ti přeju, aby to Ježíšek nepokazil a vše jsi tam našla :) N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji, to jsou moc milá slova, budu se snažit :)

      Vymazat
  13. YC jsem se obdarovala v pátek <3 s kámoškou jsme ulovily poslední dvě Cranberry Ice ve skle, takže se těším, až si jí dneska večer zapálím k učení :) Škoda, že takovýhle obchůdek u nás v okolí nikde nemáme :( A ještě jsi mi neřekla, co to je za klientky a kde vlastně pracuješ! :) Laky Madam Glam by se mi taky líbily, mají krásný odstíny :) A jako dovolená v Dubaji? To si děláš srandu! :D :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak to vam holky zavidim, to ja to jako klasicky zase nestihla, tak uvidime, co bude v prosinci za vuni mesice :) To my mame uz v planu od leta, nekam v zime letet k mori, tak uvidime, jak to vubec dopadne :) jako samozrejme, ze si to zaplatim, jen to Jeziskovi pripominam :D A ano, musim ti uz konecne odpoved .... :)

      Vymazat
  14. O magazínu FC jsem vůbec nikdy neslyšela, vypadá zajímavě! :O

    OdpovědětVymazat
  15. Je to milé a pekne napísané :)
    Pozývam teba aj tvoje čitateľky na moju Giveaway-
    http://leekralova.blogspot.sk/2015/11/giveaway-ahojte-dnes-mam-pre-vas.html#

    OdpovědětVymazat
  16. ty nožky jsou úplně překrásné :)

    OdpovědětVymazat
  17. Přeju ať ti tvá přání Ježíšek splní.

    OdpovědětVymazat
  18. Yankee Candle by som veľmi chcela a ten gelový lak vyzerá úžasne. Veľmi pekne spracovaný článok! :)))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  19. Hezky zpracované :)
    No není toho málo co si přeješ :) :D

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherný článok, prajem ti nech sa ti želania splnia :)

    OdpovědětVymazat
  21. Vždy som chcela nejaký šperk z Pandory, ale na to si ešte počkám, keď raz presvedčím frajera :-) Ten výlet do Dubaju by som prijala aj ja :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, jednoho dne ho take na pandoru zpracujes, chce to jen taktiku :D

      Vymazat
  22. Aaaa yankee candles já opravdu můžu, svíčky jsou na mém seznamu také :))

    OdpovědětVymazat
  23. Moc hezky udělané :) Jak na šperky nejsem, tak Pandora se mi taky líbí :) Já mám na seznamu jen nový telefon a permanentku do fitka, ale to druhé už bylo zamítnuto, tak aspoň ten mobil :)

    OdpovědětVymazat
  24. Hi dear!!! your blog is really cute !!! would you like to follow each other ??
    follow me and I will follow you with pleasure . see you soon
    kisses
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  25. Mega skvelý článok ! :) Tak pár vecí by som brala aj ja . :D :D len asi taká dovolenka v Dubaji nebude možná :D

    OdpovědětVymazat
  26. Naprosto ale naprosto miluju tvůj tvar nehtů!:-O Každopádně dárečky by se mi také líbily, co se týče Pandora náramku, vlastním ten pevný s kulatým zapínáním, ale Ježíšek už ví, že si přeji i náramek tento se srdíčkovým zapínáním, haha:-D Super fotky!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten pevny jsem chtela taky, spolecne s timto, kdyz byla v rijnu akce na ty naramky, ale svou hlouposti je nemam, tak bude hold jen jeden :(

      Vymazat
  27. Máš moc krásné fotky! Můžu se zeptat? Máš instagram? Když totiž kliknu na tu ikonku, tak mi to píše, že stránka není dostupná :( Protože takové krásné fotky musí tvořit nádherný profil! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dekuji mnohokrat a take dekuji za upozorneni na problem :) Ja jsem se totiz na instagramu prejmenovala a zapomnela jsem pozmenit odkaz, ale uz to jde, tak mnohokrat dekuji a omlouvam se :(

      Vymazat
    2. Nevadí :) hlavně, že už to jde :)

      Vymazat
    3. Nevadí :) hlavně, že už to jde :)

      Vymazat
  28. FC je super, taky uvažuju o předplatném.. a koukám, že pandora na letošní Vánoce okouzluje čím dál více lidí, včetně mě :D:)

    OdpovědětVymazat
  29. Krásně napsaný, Domčo! :-) Svíček a knížek není nikdy dost, ty mám také na seznamu :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Odpovědi
    1. strašně krásný článek!:)) Mám stejný názor na Pandoru je dokonalá a vážně dokáže oslovit:))
      www.andreykab.blogspot.cz

      Vymazat
  31. Tyjo, dovolená v Dubaji by se mi taky líbila :D ..přeju ti, aby jsi všechny dárky pod stromečkem našla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  32. Nejlepší! No já minule fotila stránky pandory a posílala to boyfiemu jakože dear Santa, ale prej už mi jeden korálek vybral :P tu knížku Miluj svůj život jsem zrovna začala žít. No tak snad si ten tvůj Ježíšek dopis přečte :)))

    OdpovědětVymazat