čtvrtek 26. listopadu 2015

Thankful & Grateful + Soutěž

Rok se s rokem opět sešel a v Americe se dnes slaví díkůvzdání. Občas mě mrzí, že tento svátek neslavíme, protože by se mi to moc líbilo a moc bych si to užila! Hlavně přípravu všech pokrmů. Avšak to není důvod, proč tento článek píšu. Poslední dobou jsem se cítila docela nešťastná, nevděčná a mrzutá a v pondělí jsem se pořádně vytřískala na kole a už jsem tu dávno nemusela být. Tudíž jsem si řekla, že bych si měla občas uvědomovat, že je tolik věcí, za které můžu být vděčná a šťastná, dokud můžu a ne, až bude pozdě (například, že za mnou hned nejelo auto, jinak by bylo po mně..). Začínám být optimističtější a vracet se ke své denní dávce pozitivismu a doufám, že tento článek mi to bude připomínat co nejvíce :)


Čtvrtek je pro mě vždy moc hektický den a domů chodím až večer, tudíž nemám čas na to připravit společnou večeři a upéct krůtu. Tak jsme to oslavili aspoň v Costě a pořádně! Se vším všudy. Za pana perníčka jsem také moc vděčná, protože bez něj by nebyly Vánoce takové, jaké jsou.


3 roky, 1 kluk, 1 titul, 2 maturity, 1 řidičák, 4 společné dovolené, 35 růží, 2 prstýnky, spoustu dortů, spoustu bělic a cejnků, pár probrečených nocí, několik nepřejících lidí, ale nekonečně mnoho lásky! Za to všechno děkuji!! za všechnu tu lásku, objetí, podporu a taky za celou moji rodinu a za všechno, co pro mě všichni děláte!


Děkuji za všechny úžasné knížky, které jsem si kdy koupila a přečetla a také děkuji za peníze, které jsem si mohla vydělat a utratit je za ty krásné knížky, protože to je moje nejcenějjší životní investice, kterou jsem kdy mohla udělat. Knížkám vděčím za tolik věcí . . .


Velké díky patří i všem druhům úžasného jídla a všem kuchyním světa! Bez vás by můj život nebyl takový . . . Miluji jídlo a tak to bude pořád. :)


Miluji květiny a miluji, když je mám kolem sebe, svět je s nimi mnohem krásnější a barevnější. Bez nich by to přeci vůbec nebylo ono -  ta jejich barevnost, rozmanitost a vůně . . . ach ♥.


Díky za horké koupele plné úžasně vonící a načechrané pěny, díky kterým je tak jednoduché relaxovat. A také děkuji za dobré víno - bílé, s láskou pěstované a dělané. A za všechny svíčky, které přináší do tmy tak láskyplné světlo.


Ach, miluji léto, nedělní brunche, čerstvé a křehké croissanty a melouny. Nedělní brunche nikdy nebývaly lepší než se soustem pořádně máslového croissatu!


Jsem nesmírně ráda, že existují všechny světadíly a země světa a taky moře a oceány. Svět nemohl být více krásnější! A taky slunce -  slunce a jeho záře, síla a vlna energie a k tomu slaný vánek. A uprostřed toho všeho my dva (černoušek a běloušek) -  spoustu krásných momentů, které obohacují můj život. Ještě nám spousta zemí zbývá, což znamená spoustu nových zážitků :).


Ach, Nutello, má lásko na tebe rozhodně nesmím zapomenout. S tebou je svět tak sladký a krásný, ale to, že po tobě budu přibírat jsme si nedomluvily, aby jsi věděla . . . :D


A také díky za Petra Casanovu, jeho úžasný web First Class, jeho časopisy, knížku a vánoční FC speciál. Až se někdy budete cítit hrozně, koukněte na jeho web - jeho články jsou úžasné, silné a neskutečně motivující.


A nakonec, ta nejcennější věc v mém životě, která dělá můj život hezčí a hezčí - a to jste přeci VY, MÍ ČTENÁŘÍ! VÁM PATŘÍ VELKÝ DÍK, protože bez vás by můj život byl úplně jinačí a o dost chudší. Děkuji za všechno, mám vás opravdu ráda a posílám vám květiny, spoustu lásky a pozitivní energii! Díky za všechno ♥ !!!

SOUTĚŽ!!!:

Remington si pro nás blogerky přichystal výzvu Switch & Protect, kde testujeme nové výrobky z řady Protect. Pokud chcete i vy, jakožto moji čtenáři otestovat a vyhrát produkty z této nové řady, zapojte se do soutěže ZDE.



A teď už dost o mně (protože vyjmenováním všech věcí se cítím najednou šťastněji) a povězte mi, za co jste vy ve svém životě vděční :)

48 komentářů:

  1. To je tak krásný článek! <3 Zrovna včera jsem rozepsala článek o tom, za co jsem vděčná, tak snad ho dnes zveřejním :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to je super, to se moc těším a ráda si ho přečtu :)

      Vymazat
  2. krásný pozitivní a motivující článek! :) člověk pořád jenom přemýšlí, co mu vadí a co je špatně a opomíjí vše, co jim do života přijde hezkého :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak musím jenom souhlasit, občas je třeba zastavit se a uvědomit si to :)

      Vymazat
  3. Moc krásný článek :) Hlavně se mi líbí ten odstavec o těch třech letech!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, po dlouhé době mám slzy v očích.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný článek :) To s kolem mě mrzí, snad se všechny modřiny brzo zahojí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý článek! Dneska se zrovna chystám s kamarádkou na to "perníčkový lattéčko" :) Ještě jak k tomu dávají ten roztomilý perníček ♥
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny a veľmi inšpirujúci článok. Dúfam, že sa rýchlo zotavíš z pádu.

    OdpovědětVymazat
  8. Toto je najkrajší článok, aký som poslednú dobu čítala ♥ Ja ďakujem zaň :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ach ano, musím souhlasit. Někdy člověk prostě musí zastavit buď dobrovolně a nebo nedobrovolně a uvědomit, co všechno má, jinak to s ním půjde ještě víc z kopce.. :/ N.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezky sepsané :) Jak jsem to četla, celou dobu jsem se musela usmívat :))

    OdpovědětVymazat
  11. Ten lososník (pro normální lidi losos, já říkám lososník :D) vypadá naprosto úžasně! Jsi nejlepšejší kuchařka! :) S přítelem vám to děsně přeju a doufám, že spolu budete ještě pěknou hromádku let :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, děkuji :) No to přece musíme, aby jsi přijela na tu kolaudaci a tak dále :D

      Vymazat
  12. Nádherný článek. Ještě, že se ti nic nestalo. Ty jezdíš na kole do práce nebo do školy nebo jenom občas ?
    Takže: Před dvěma dny jsem šla od zubařky, která mě spravila drát, co mám na zadní straně dolních zubů a protože jsem do té doby nemohla jíst, tak jsem si zašla hned po návštěvě zubařky na pořádnou snídani. Po cestě jsem viděla nějakou paní,co prodávala Nový Prostor a klasicky jsem sklopila oči a šla dál. Celou dobu jsem na ní u jídla musela myslet. Já jsem si koupila snídani za 80 korun a sedím tady v teple a co ta paní o pár metrů dál? Měla někdy v životě takovou snídani? Vrtala mi hrozně hlavou a tak jsem se za ní potom stavila a koupila si Nový Prostor (super časopis!) a povídala si s ní. Říkala, že každý den musí sehnat asi 170 kč na ubytovnu, jinak bude spát na mrazu. Ten den prodala jen 4 NP (včetně toho mého) a to jí určitě nebude stačit. Hodně mluvila o bydlení a nebydlení, o tom, že věří v Boha a že nikdy by nikomu nic neukradla, jak to dělají její známí, že by si to před rohem nemohla srovnat. Slíbila jsem jí, že se jí kouknu po nějakém ubytování a to jsem i udělala. Dnes ráno jsem se za ní stavila, řekla jsem jí, co jsem našla a kam by si mohla přijít pro pomoc a teplé jídlo a přinesla jsem jí teplé rukavice, chudák tam prodávala hodiny na mrazu bez nich.
    A tak dneska přemýšlím, jestli někdy dostala hodnotnější dárek, než tyhle rukavice a kdy to bylo. Přemýšlím nad tím, jaký máme obrovský štěstí, že máme střechu and hlavou a co jíst. Já mám dokonce štěstí, že můžu studovat vysokou školu. A tak ybch mohla pokračovat hrozně dlouho.
    To je ten důvod, proč se mi tvůj článek četl hrozně krásně. Taky na blogu píšu o povrchních věcech, protože mě to baví a je to pěkný relax, ale člověk na nich nikdy nesmí ustrnout. Je krásné se radovat z maličkostí, ale mít možnost se radovat i zvelkých věcí, na kterých opravdu záleží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem chtěla říct, že takové články asi taky budu dělat :) Pokud nevadí tedy :) Není nic lepšího, než se občas zastavit a říct jedno velký dík.

      Vymazat
    2. 1) Vůbec, ale vůbec mi to nevadí! Jsem moc ráda, že jsem ti "inspirací" a ráda si takové články přečtu :).
      2) Na kole jezdím jak do školy, tak i do práce, u nás je teď město rozkopané a díky tomu jsou všude častokrát zácpy a já pořád přebíhám mezi školou a prací a nemám čas na to tvrdnout někde v zácpě, protože na kole se prostě všude protáhnu :) Jenže pak přichází bohužel nebezpečí v podobě náledí.. Ale už jsem ok, děkuji :).
      3) Gratuluji ti, protože to, že jsi někomu pomohla, tě určitě zahřálo u srdce, jak tebe, tak i tu paní a všechno dobré se ti vždycky ještě ve větším vrátí. Je to krásné vidět, že jsou ještě stále lidé, co rádi pomáhají :). Paní z tebe i z rukavic a pomoci musí mít obrovskou radost, jen tak dál, fandím ti! :)

      Vymazat
  13. Super článek, souhlasím s každým slovem! :))

    OdpovědětVymazat
  14. Mám z článku pocit, že v něčem máme docela podobné uvažování :) Moc hezky psané a doplněné o milé fotky <3 Pro mě příjemně strávených několik minut - děkuju :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Krásně napsaný článek s krásnými fotkami :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  16. Máš veľa krásnych vecí v živote za ktoré môžeš ďakovať, a to má si myslím každý :-) Krásny článok!

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherný článok, takmer som sa rozplakala... Človek si často neuvedomuje veľa vecí, ktoré sú vzácne, krásne a jedinečné. Niekedy je treba sa zastaviť a zamyslieť sa nad tým, čo je to najpodstatnejšie :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ach, já vždycky když čtu nějaký článek, kde se píšou věci, za které jsme vděčný, které máme rádi, které nás baví, naplňují, povzbuzují a dělají šťastnými... a teď jsem zapomněla, co jsem chtěla říct... tak jsem vlastně šťastná také, protože mě hrozně těší, že hodně z nás bere život optimisticky, umí si to srovnat, nebo spíše říct, co všechno je vlastně úžasné! :)
    Moc pěkný článek, fakt. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, děkuji, jsem moc ráda, že se ti článek líbí a posílám ti spoustu pozitivní energie :)

      Vymazat
  19. Domi, nádherně napsaný článek! ..úplně mi vehnal slzy do očí a myslím, že až zase přijdou ty horší dny, budu si ho muset číst pořád dokola, abych si uvědomila, že mám být vděčná, za všechno.. a hlavně za život.

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, děkuji, jsi už několikátý člověk v pořadí, jen stále nechápu, co konkrétně vás všechny přivádí k pláči, ale je to moc milé :) A určitě si to někdy přečti, až ti bude nejhůř a nebo si rovnou zajdi na stránku first class, ta ti pomůže více :)

      Vymazat
  20. Tento článok je naozaj neskutočne skvelý! :) Je skvelé uvedomovať si to dobré v živote a byť za to vďačná! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc hezký článek, Domčo! :-) A i já považuju knížky za tu nejlepší investici... At ti ten optimismus vydrží!!! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Nabila jsi mě neskutečně energií, super článek, takový typ se nevidí jen tak. Každopádně já jsem ráda za skvělou rodinu, za skvělou práci a toho nejlepšího psa co mám. Abych řekla pravdu, přítele už nepočítám do věcí, za které jsem ráda. (bohužel)

    OdpovědětVymazat
  23. Veľmi pekný článok :-) ja som pochopiteľné najviac vďačná za syna :-) Pekný deň :-)
    Miška
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  24. Veľmi sa mi páčia tvoje fotky. Sú tak inšpirujúce a tie ružičky :) Jeeej

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  25. Super článek! Taky jsem se v poslední době rozhodla myslet pozitivně a zatím se mi to daří, tak snad to vydrží! Asi taky popřemýšlím nad tím za co všechno jsem vděčná a ani si to neuvědomuju:)) a máš strasně krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Pěkný článek :) s knížkami to máme podobně, miluju čtení a není nad dobrou knížku, něco dobrého na zub a šálek horkého čaje :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Krásný článek, do té costy musím už taky konečně zajít :)

    OdpovědětVymazat
  28. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpovědětVymazat
  29. Domi, jak ty to děláš, že tak skvěle píšeš? V jednu chvíli jsem měla i slzy v očích (přemýšlela jsem, jestli to přiznat..). Já se taky jednou za čas musím zastavit a uvědomit si, za co všechno musím být vděčná. Každý den je potřeba najít si něco, i když jen nějakou maličkost, a zamyslet se nad tím, jak šťastní vlastně jsme. Tohle je opravdu úžasný článek!
    Jinak já bych den díkuvzdání taky ráda slavila. U nás se rodina bohužel sejde ke společné večeři jen o Vánocích. A dávej na sebe pozor na tom kole! :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  30. Krásný článek. Fotky jsou pozitivní a ty taky. :) Někdy se něco nepovede, ale i tak ten život za to stojí!

    OdpovědětVymazat
  31. Aj ja som tento týždeň bola smutná a nejak sa mi nedarilo, ale tvoj článok ma povzbudil :) Krásny článok ! :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  32. To je opravdu krásný článek :) Líbí se mi, jak si vděčná i za takové maličkosti a kravinky, které mě hodně pobavily (nutela:D). A pobavilo mě i to, jak si zmiňovala, že nemáš čas na upečení krůty :D Ale myslím, že ty bys to zvládla :) Ať jsi brzo bez modřin :)

    OdpovědětVymazat
  33. To je opravdu krásný článek :) Líbí se mi, jak si vděčná i za takové maličkosti a kravinky, které mě hodně pobavily (nutela:D). A pobavilo mě i to, jak si zmiňovala, že nemáš čas na upečení krůty :D Ale myslím, že ty bys to zvládla :) Ať jsi brzo bez modřin :)

    OdpovědětVymazat
  34. Já naprosto zbožňuji tvůj blog! Jsi jako moje spřízněná blogerka! :D :D

    OdpovědětVymazat
  35. Označila som ta na mojom blogu aby si spravila Vianočný TAG :)
    http://simastylelife.blogspot.ie/2015/12/vianocny-tag.html

    OdpovědětVymazat