Weleda Jardin de Vie - rose

8:00

Krásné ráno, musím říci, že poslední dny pro mě byly naprosto šíleně hektické, jak pracovně, tak i kvůli škole, ale také především samotná soutěž na Instagramu mě vyčerpala natolik, že jsem se rozhodla, že další článek musí být oddychový, jak pro mě, tak i pro vás a potom zase přijdu s něčím zajímavým, slibuji. Jinak vám moc všem děkuji za hlasy a za obrovskou podporu, neboť jsme v soutěži vyhráli, mám z toho velkou radost a ještě jednou velké díky, protože je to i vaše zásluha! :)


Pokud patříte k fanouškům Weledy, tak tu mám pro vás naprosto unikátní novinku (v rámci série recenzí produktů od Weledy), jíž jsou tři nové parfémy Eaux Naturelles, které jsou opravdu velkým překvapení. Tyto tři nové lehké vůně se skládají ze 100% přírodních éterických olejů a jsou inspirované tradičními vůněmi Weledy. Tato nová kolekce parfémů obsahuje vůně granátového jablka, růže a rakytníku. Parfémy slibují, že vás zavedou do okouzlujícího světa zahrad života. Vůně mají být především romantické, svěží, letní a inspirativně ženské. Prý si stačí jen vybrat. 


Určitě vám nemusím připomínat moji nejhorší vlastnost a to, že jsem opravdu moc váhavá. Avšak nevím, jak je to možné, ale v tomto případě jsem měla jasno hned. Odjakživa miluji růže a mohla bych se na ně dívat a chodit si k nim přivonět po celé dlouhé měsíce a roky. A protože nám už na zahradě nerostou a hlavně také proto, že růžovou řadu od Weledy jsem ještě nezkoušela, byla má volba hned jasná.


Podle oficiálního popisu tvoří srdce této vůně skutečně vzácné esence růže. Doplňují je harmonizující květinové tóny čerstvě vonící růže pelargónie a exotického ylang ylang. Práškové, mírně pikantní tóny provází tuto jedinečnou skladbu od začátku do konce. Důležité je i říci, že hlava parfému se skládá z citrusové vůně bergamotu, která otevírá dveře k bohaté/syté růžové kompozici tohoto parfému.


Nejvíce mě na všech parfémech zaujaly jejich balení - krásné, nápadité a barevné, což v těchto pošmurných dnech naprosto oceňuji. Skvělá věc je určitě i to, že parfémy obsahují pouze čisté přírodní suroviny a v žádném případě neobsahuje žádné syntetické konzervanty, barviva, parfemaci ani látky na bázi minerálních olejů vyráběných z ropy. Za což ode mě mají velké plus! Samotná vůně je opravdu zvláštní ani nevím k čemu přesně bych ji přirovnala, ale mě se líbí, protože je opravdu velice originální, žádnou takovou neznám. Avšak si myslím, že spoustě z nás by nevyhovovala právě výše zmíněná citrusová složka, jak jste mi psali u recenze na citrusovou koupel. Mně to tedy vůbec nevadí a z parfému jsem úplně nadšená, i když tedy musím říci, že citrusovou vůni cítím více než vůni růží. Vůni moc ráda používám po cvičení, když se osprchuji a celkově se chci cítit hodně svěže a na chvíli vypnout. Vůni cítím celé dopoledne, odpoledne už většinou ne. Balení obsahuje 50 ml a parfém seženete tady za 579 Kč. Když si chcete navodit pocit svěžesti a lehkosti, tak na to je parfém jako dělaný, ale přesto si ho dokážu více představit na jaro a léto.

A jak to máte vy? Používáte raději na podzim/zimu silnější nebo lehčí parfémy? A ještě dodávám, že recenze vznikla ve spolupráci s Weledou :)

You Might Also Like

23 komentářů

  1. To je opravdu překvápko. Od Weledy bych parfém nečekala :-) Citrusová složka je mi sympatická, pokud parfémy někdy potkám, určitě je ráda ovoním :-)

    OdpovědětVymazat
  2. weledu už dlho obkukávam :))
    čo sa týka vôní na zimu a podzim mám radšej silnejšie vône, už pár rokov mám rada na zimu Calvin Klein in2u -to je klasika ku ktorej sa rada vrátim vždy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, tak to jsem vůbec netušila, to valím oči, to je docela čerstvá novinka, že, neboť jsem ji ještě nezaregistrovala :) N.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám raději jemnější vůně celoročně. Hlavně se vždycky musím koukat na složení, protože třeba z vanilky mám migrénu :/ Jinak k jedné voňavce od Weledy už jsem čuchala, ale na mě byla hodně silná, ale i tak byla fakt originální :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to mě nikdy nenapadlo.. Migrény taky mívám, ale tohle mě ještě nenapadlo, že by to mohl být ten důvod, to musím vyzkoumat, děkuji za tip :)

      Vymazat
    2. Jojo já jsem na to přišla nedávno, když jsem zkoušela vanilkové Labello :) Začala mě bolet hlava a přišla opět migréna...pak jsem si vybavila, že jsem migrénu měla po vanilkovým aroma a také po vanilkovém latté, takže jsem příčinu našla, sice to trvalo pár let, ale už to vím, čemu se vyhýbat :) No ještě mám jeden spouštěč, ale na ten jsem ještě nepřišla :)

      Vymazat
  5. Vyzerá to veľmi zaujímavo o tomto počujem 1. krát :DDDDD
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. určitě nejsi váhavější povahy, než já, váha jako ulitá:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaha, no tak to pozor, já jsem taky pořádně váhavá váha! :D

      Vymazat
  7. Z toho parfemu som mala.vzorku a je úžasná. :) zaujimalo by ma, koľko strekov stačí z parfemu a ako dlho vydrží

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se vždy navoním na 2-3 střiky a vůni cítím celé odpoledne, ale ještě druhý den ji stále cítím z oblečení :)

      Vymazat
  8. citrusové vůně jsou moc příjemné na léto, jinak mými favority moc nejsou :( kosmetika má moc hezky barevné obaly, zatím jsem o ní tedy neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  9. Od tejto značky som ešte nemala nič. Ale poslednú dobu o nej čítam veľmi veľa a naozaj vyzera dobre.

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluju, byla to vážně moc hezká fotka :) Co se týče parfémů, tak mám oblíbené tři. Asi v 15 jsem dostala parfém od Avril Lavigne, kterej mi do teď připomíná taneční, protože jsem ho nikam jinam nenosila, pak mám hrozně ráda červenou Katty Perry a mým nejoblíbenějším teď je Tresor La nuit od Lancome. Už se těším až ho dostanu k vánocům, vzorek už má opravdu na krajíčku :(
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujeme moc :) Ja bych rekla, ze tak nejak obecne ma Lancome vzdy krasne parfemy :) Tresor uz mam a je opravdu uzasny, ale jeste si chci poridit La via est belle, ten taky voni uzasne :)

      Vymazat
  11. Určite vonia skvelo :-) Ja práve používam jeden parfém z Avonu :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky miluju růže, respektive jejich vůni:-) JInak na podzim/zimu mám asi jako většina lidí raději těžší vůně, v létě naopak:-)


    fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé, Weleda je má oblíbená značka, ale ani jsem nevěděla, že má nějaké nové parfémy. Musím si je připsat na vánoční seznam :-) Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  14. Já na toto období používám silnější a sladší parfémy, nějak mi to k tomuto období sedí.

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky