Cesta za dokonalým kabátkem

8:00

Ach holky, ani nevíte, jak dlouho už jsem po svém vysněném kabátku toužila . . . Už přes tři roky! Měla jsem jasnou představu o tom, jaký by měl být, ale když už jsem podobný našla, tak vždy ve velikosti XXL a ne XS a v dalších letech už jsem nenašla ani žádný podobný. Už jsem měla chuť to vzdát a chtěla jsem si ho nechat dojít ušít na míru, ale řekla jsem si, že tomu dám ještě šanci do listopadu a potom to kdyžtak uskutečním. Měla jsem jasnou vizi, měl být tak maximálně ke kolenům, velbloudí nebo černé barvy a s kožíškem - a nikde takový samozřejmě nebyl . . . A v tom mě něco osvítilo a řekla jsem si, že stačí vlastně sehnat kabátek tohoto střihu a pak si k němu dokoupím jen kožešinový lem a hold se jednou plácnu přes kapsu. A tak jsem vyrazila do města a najednou něco zaujalo moji pozornost . . .






Nemohla jsem uvěřit svým očím, to byl on - mého srdce šampión a přesně takový, jaký měl být! I když přiznávám, že jednu chybičku přeci měl, nejmenší velikost začínala na S, takže mi je trochu volnější, rukávy byly delší a lem nebyl tak oslňující, ale já ho tam nemohla nechat. Vše jsem upravila a teď je naprosto dokonalý, co myslíte? :)

You Might Also Like

46 komentářů

  1. Krásné fotky :) A přesně vím, kde jsou focené kočko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zapomněla jsem hlavně ten kabátek pochválit :)

      Vymazat
    2. Děkuji, no ještě aby ne, taková krásná místa nemůžou zůstat skryta :)

      Vymazat
  2. Někdo si rekne ze na novém kabátu nic není, ale já vím, co to da prace. Takze moc gratuluju k úlovku! Sluší ti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, už jsem myslela, že se ani nedočkám, děkuji :))

      Vymazat
  3. Měla jsem to stejně :) když už jsem hledání vzdala, tak mě najednou padl do oka přesně ON, taky sice neměli XS, ale jen S, ale zase si říkám, že se pod něj můžu víc navléknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si říkám taky a stále k tomu není moc příležitost, jak je pořád "teplo", protože ten kožíšek hodně hřeje :)

      Vymazat
  4. Páni Domi, tak to je pecka, moc ti to sluší v novém kabátku! :) N.

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, vzyeráš úplne nádherne, sekne ti to ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ta poslední fotka je boží! Trvalo to teda pěkně dlouho, ale našla jsi vážně hezký kousek ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky jsem měla úžasnou fotografku :)

      Vymazat
  7. Krásný článek a ten kabátek je úžasný a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. velmi ti pristane a ta fotka je úúžasna na tom moste :))

    OdpovědětVymazat
  9. Je nádherný, presne taký by sa aj mne páčil :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten je fakt úžasný :) moc ti to sluší na fotkách
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  11. kabátek ti moc sluší ti barva ti sedne:))

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá vážně krásně! Já kdykoliv mám nějakou představu o tom co bych si ráda koupila, tak nemám šanci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jak kdy, někdy to mám stejně, ale někdy mám fakt štěstí a jsem tím úplně šokovaná :)

      Vymazat
  13. Nádherné fotky, ešte krajší kabátik a tie vlasy! Si skrátka TOP :)

    OdpovědětVymazat
  14. Je to krásne! Teda aj fotky, aj kabátik. Ja väčšinou, keď mám predstavu, nikdy sa nenaplní, alebo... tiež v tom poslednom momente, kedy už strácam nádej a hovorím si, že tá vec snáď ani neexistuje. :) A tu máš krásne vlasy!! <3

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji, děkuji :)) Tak snad příště už na nějakou vysněnou věc také natrefíš :)

      Vymazat
  15. Je krásny-elegantný, v krásnej farbe, s kožušinkou, ale zároveň jednoduchý :-) Skvelý výber!

    OdpovědětVymazat
  16. Je naozaj nádherný! ♥ Táto farba ti veľmi pristane a s tou kožušinkou je to úžasné! Vybrala si si naozaj dobre :)

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  17. Taková příjemná změna..outfit post :)) Sekne ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) outfitové články nejsou úplně moje parketa, ale tak sem tam, proč ne ;)

      Vymazat
  18. Vyzerá úžasne. Okrem toho musím pochváliť vizáž a vlasy, si naozaj krásna! ♡

    ♡ christmas beauty wishlist ♡
    ♡ christmas giveaway ♡

    OdpovědětVymazat
  19. Je moc pěkný:) i já mám problém najít kabátek dle mých představ:) jeden jsem sice AŽ letos našla, ale pořád mu něco chybí:)
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Krásny kabát a máš nádherné vlasy ♥

    OdpovědětVymazat
  21. ten kabátek není úplně můj styl, ale k tobě nádherně pasuje a ladí ti k vlasům;)

    OdpovědětVymazat
  22. taky mám problém sehnat správnou velikost :( úplně chápu, jak s tím bojuješ :( ale kabátek si sehnala krásný, i hřejivou kožešinku k tomu :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ten kabát je úplne dokonalý :O :) naozaj je nádherný. :) a aj tvoje čižmy sa mi veľmi páčia :)

    OdpovědětVymazat
  24. Takže nakonec jsi ho našla jak jsi chtěla, len si přidělávat nemusela?:) To je štěstí, je nádherný, miluju velbloudí kabátky, líbil by se mi jeden klasický bez toho lemu, s takovým tím britským střihem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nakonec byl takhle se vším všudy :) A ten kožíšek se dá odepnout a právě má střih do tohoto stylu, takže můžu vlastně mít skoro dva rozdílné kabátky :). Ale já ten kožíšek tak miluju, že se mi nechce odepínat :D

      Vymazat
  25. Nádherný kabát. A také máš překrásné vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný kabát a jestli je z F&F, tak mám stejný ,-) Vypadáš krásně!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky