pondělí 7. prosince 2015

Krásné nehty s Weledou

Krásné ráno! Dnes jsem tu se slíbeným kosmetickým článkem o dvou novinkách, které by vám teď na zimu rozhodně neměly chybět! Krásné nehty jsou perfektním doplňkem každé ženy. Já si krásnou manikůru bez kompletně upravených nehtů nedokážu představit. Obvzlášť v zimě je třeba o nehty pečovat s láskou a s těmito vychytávkami to bude ještě snažší, tak se na ně pojďme podívat . . . :)


A dnes vám tedy povím něco o vyživujícím oleji na nehty a nehtovou kůžičku v tužce a olejové tužce na zjemnění nehtové kůžičky. Oba výroky jsou od Weledy a opět jak jinak než přírodní.


Nejdříve asi začnu olejíčkem v tužce. Jakmile jsem ho uviděla, tak jsem ho chtěla vyzkoušet, byla to láska na první pohled. A to si ještě představte, jaká to byla láska, když jsem poprvé ucítila tu úžasnou vůni granátového jablka, ach! Nic úžasnějšího jsem ještě necítila.


Olejíček dodává nehtům potřebné živiny, neboť hlavními složkami oleje jsou včelí vosk, bambucké máslo, výtažek z květů heřmánku a olej z granátového jablka. Zkrátka celkový výsledek je prostě úžasný, co vám budu povídat. A hlavně, opět se jedná pouze o přírodní složky, takže si mě olejíček ihned získal. Kéž by byl bezedný!


Je to opravdu skvělý parťák. Trávíme spolu každé večery a hlavně dny, kdy si dělám gel lak, kdy je důležité po celém procesu nehtové kůžičce dodat potřebné živiny. Opravdu lehce jsem si na něj zvykla a doufám, že se naše cesty jen tak nerozdělí. Avšak jednu chybičku přece jenom má. Při aplikaci se otáčí kolečkem dole avšak nikdy nevím, kolikrát přesně otočit. Někdy to stačí jednou, jindy je to málo, no a jindy se stane, že otáček bylo hodně a olejíčku vylezlo více než by mělo. Což mě potom trochu mrzí, neboť se s ním nechci rychle rozloučit, ale hold nikdy zkrátka nevíte, kolik je třeba otáček.


Druhým produktem je olejová tužka na nehtovou kůžičku. Tu jsem upřímně v plánu vůbec neměla, ale nakonec jsem za ní velice ráda, opravdu přišla vhod!


Opět se jedná o čistě přírodní produkt s obsahem BIO oleje z granátového jablka. Dále obsahuje pečlivě vybrané přírodní ingredience - BIO oleje ze semen granátového jablka a extraktu z měsíčku lékařského. Ale z čeho jsem úplně nadšená, jsou tři náhradní "hlavice" ve spodní části tužky. Takže až se vám nebude líbit stav tužtičky, snadno ji vyměníte.


Tužtičku používám několikrát do týdne (lze i každý den) a musím uznat, že nehtová kůžička už mi prakticky neroste, což je jenom dobře, neboť už nehet není napínaný. Určitě si ji musí zamilovat každý, neboť není tak nepříjemná jako obyčejné tyčinky na zatlačení kůžičky. Právě naopak, tahle červená kráska kůžičku hydratuje, neporušuje ji a nechává ji jemnou. A tak to má být!

Já jsem zkrátka nadšená! Pokud vás zaujal olejíček, tak ho seženete za 259 Kč zde a pokud vás zaujala tužtička, tak tu naleznete zde za 289 Kč.

A jak jste na tom vy? Také přes zimu pečujete o své nehty více? A ještě dodávám, že recenze vznikla ve spolupráci s Weledou :) 

33 komentářů:

  1. Ceny mají tedy za kosmetiku dost nadsazené, ale pokud je to opravdu takový zázrak, je to investice :) a granátové jablko tedy také můžu :) já se snažím mít nehty vždy nalakované, aby byly pevnější a odolnější vůči lámání, ale s mou brigádou se mi to moc nedaří :( mám také zpevňující výživu od Avonu a vitamínový lak od Gabrielly Salvete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, možná ta cena pro někoho můžete být vyšší, ale na druhou stranu je to čistě přírodní kosmetika, nic jiného a ta vůně ta je prostě božská :) Klasické laky mě taky takhle štvaly, takže jsem dost ráda, že jsem přešla na gel lak, je to o dost lepší :)

      Vymazat
  2. Tak to vypadá skvěle. Hodily by se mi oba výrobky. Místo oleje používám krém na ruce a místo tyčinek svoje nehty :-) Přečti si prosím můj dnešní post, hlavně jeho závěr :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji, udělala jsi mi obrovskou radost!:)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Užitočné vecičky, aj mne by sa hodili, mám veľmi zničené nechty momentálne po vyskúšaní gélových :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Používám celoročně balzám na nehty od Saloos a nedám na něj dopustit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výrobky od Saloos jsou taky super, na ty taky nedám jen tak dopustit :)

      Vymazat
  6. Oba produkty vypadají moc hezky a super je, že jsou jednoduché na použití :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  7. něco takového by se mi hodilo, moje nehty jsou občas jedna obří katastrofa :D:/

    OdpovědětVymazat
  8. Ty máš vždy tak krásně udělané nehty, to je radost koukat! Granátová řada od Weledy vždy voní úžasně a jestli takhle voní i ten olejíček, tak to musí být pecka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mne sa ich podarilo vyhraž takže ich idem testovať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to gratuluji, moc jsem ti to přála:)

      Vymazat
  10. Ja zatiaľ používam jeden olejček už dlhšiu dobu, no už sa mi dosť míňa takže tento článok mi teraz celkom pomohol. Hlavne takto v zime mám dosť zničenú pokožku a aj v oblasti nechtov. Po týchto olejčekoch sa ešte popozerám. :)
    https://windinhairblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadají super, ale nemohla jsem odtrhnout oči od tvých nehtů!

    OdpovědětVymazat
  12. Jak tak koukám na svoje nehty, oba dva produkty bych potřebovala :D ..zařazuju na seznam dárků, co bych si přála k Vánocům :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jo, tak tohle by se mi rozhodně hodilo! :) Já se o své nehty snažím celoročně pečovat co nejvíce, ale moc se mi to nedaří. Pořád jsou takové slabé, lámavé a štěpí se. :/ A s nehtovou kůžičkou mám někdy také problémy, ale naštěstí je to lepší než před pár lety. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom úplně stejně, také mě trápí tyto problémy s nehty.. Ale aspoň tu kuzicku mám teď lepší díky těmto produktům :)

      Vymazat
  14. Mě zaujal hlavně olejíček, vypadá skvěle! :))

    OdpovědětVymazat
  15. Také jsem na ně teď psala recenzi :) A stejně jako tobě mi naprosto vyhovují a cena mi přijde tak akorát, podle mě dlouho vydrží a jsou kvalitní. Takže si je pak určitě i sama koupím až dojdou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím jenom souhlasit, také si pořídím další balení :)

      Vymazat
  16. Wow, vypadá to dost dobře. Já momentálně používám ricinový olej na ruce před spaním. Takže nehtovou kůžičku mám krásně jemnou a minimálně se zadrhává :)

    Miška

    OdpovědětVymazat
  17. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpovědětVymazat
  18. /plně lituji, že jsme takový lenoch si upravovat nehty a a že je mám z práce tak zničené. Protože ten olejíček musí být super a miluji granátové jablko:)

    OdpovědětVymazat
  19. ten prvý olejček vyzerá dosť dobre, aj skrz to zloženie, okuknem to :D

    OdpovědětVymazat
  20. Takovou tyčinku jsem tenkrát měla myslím od Essence. Tahle vypadá také moc dobře. Já teď nejraději používám krém od Dermacolu s vůní belgické čokolády :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  21. tieto vyrobky na nechty sa vždy zídu ja používam od alverde taký gel v podobnom obale ako laky na nechty, ale na moje makke nechty neviem čo by som vyskúšala lebo sa mi hrozne vyhýbajú

    OdpovědětVymazat
  22. Super recenzia! :) Myslím, že takéto veci sa naozaj zídu. Mne sa však nikdy nechce nejak špeciálne upravovať nechty, preto si ich väčšinou len nalakujem nejakým ošetrujúcim lakom a ten ešte prelakujem nejakým farebným.

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  23. Máš tak krásné nehty :)

    OdpovědětVymazat
  24. To se mi hodně líbí! Moje kůžička kolem nehtů momentálně opravdu trpí. :D

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné fotky, krásný článek. Nějakou takovou tužtičku bych taky potřebovala :)

    Aussie Take The Heat

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat