středa 20. ledna 2016

2 0 1 6

Milé a milí, rok se s rokem opět sešel a nastal další rok plný nových úžasných věcí, výzev, zkušeností, radostí a zážitků. Vím, že jsem teď asi špatná blogerka - nepopřála jsem Vám krásné Vánoce ani šťastný Nový rok, nepřidala jsem nic na blog, instagram ani facebook. Ale naordinovala jsem si zasloužený a vytoužený offline režim, abych se plně soustředila na zkoušky a musím říci, že to opravdu bodlo. Ale už jsem zase zpátky v plné parádě a jsem z toho nadšená! :)

(Jídlo, jídlo, jídlo :D)

Jsem si vědoma toho, že jste i přes mou nepřítomnost stále navštěvovali můj blog a sociální sítě a jsem vám za to velmi zavázaná a jsem vděčná, že mi stále projevujete svou náklonnost. Což si samozřejmě zaslouží pořádnou odměnu a už brzy se zde pro vás objeví giveaway, jak má být! A i já jsem sledovala ve svých speciálně vyhrazených přestávkách během učení vaše blogy. Vše jsem opravdu poctivě a s láskou přečetla. Jen jsem bohužel nic komentovala, abych moc neprokrastinovala. Ale mám naprostý přehled o tom, kdo měl jaký rok, co kdo našel pod stromečkem, kolikáté blogové výročí kdo oslavil, kdo našel pod stromečkem rybku, kdo zase ponožky, kdo už má zkoušky za sebou, koho ještě čekají a tak dále a tak dále.



S příchodem Nového roku většinou přicházejí předsevzetí, cíle, plány, různé strategie a tak dále. Já už si několikátým rokem předsevzetí nedávám. Vlastně moment, jedno si dávám - a to koupit si novou sklenici!


Takováhle sklenice není jen tak ledajaká sklenice . . . Pořádně si ji ozdobím a pokaždé, když se mi něco povede, podaří, zalíbí, nadchne, okouzlí, uhrane a podobně, tak si to napíšu na malý lísteček a ty si postupně přidávám do sklenice. A když ji potom na konci roku otevřu a všechno si přečtu, jsem z toho nadšená a sama na sebe pyšná, kolik jsem toho zase dokázala a jak jsem se posunula dál.

A jak to máte vy? Máte taky nějakou podobnou vychytávku? A dodatečně vám přeji šťastný a krásný nový rok! Milujte se, smějte se, mějte se rádi a radujte se, protože to je opravdu nejvíc! ♥

37 komentářů:

  1. Jsem moc ráda, že jsi zase zpátky, bylo to jako věčnost nevidět tu žádný článek, ale chápu, že je třeba se soustředit na zkoušky. :) Jinak ten nápad se sklenicí je fakt skvělý, moc mě to oslovilo, jelikož jsem nikdy nic podobného neviděla. Snad dneska ještě nějakou hezkou doma najdu a ihned si hi také založím. Už se těším na konec roku, co v ní najdu! A tobě taky skvělý nový rok! :) N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem ti udělala takovou radost :). Ta sklenice je fakt skvělá, také z ní budeš určitě nadšená :) A děkuji! ♥

      Vymazat
  2. Som rada, že si hlavne späť :-) A teda dodatočne ti želám krásny nový rok :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně jsi zase zpátky! :) Jinak ten nápad se sklenicí je super, to se mi fakt líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný článek! :)) BTW: Nepozměnila jsi trošku vzhled blogu? Vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nééé, vůbec :) Copak tě tu tak uhranulo jako změna v designu? :)

      Vymazat
  5. Vůbec neřeš, jestli jsi nám popřála hezké Vánoce, hlavně, že jsi se nestresovala na netu :) Taky jsem to upřímně nějak neřešila. S tou sklenicí je to moc hezký nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To s tou sklenicí je moc hezký nápad, premyslim že to u sebe doma taky zavedu. :) Přeci jen pamatovat si každou věc je přímo nadlidsky ukol a v teto podobe se cloveku krásně podaří si rozvzpomenout. :)

    OdpovědětVymazat
  7. už se těším na další články:)) a to stou sklenicí dělám taky, už jsem to začala dělat i minulý rok a je to vážně super, takže s tím pokračuji i ted!:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Domča je zpět! Hurá :)
    Jen to nejlepší v roce 2016, Domi :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  9. Taky si asi budu muset pořídit nějakou podobnou sklenici :) Supr nápad, jak si na konci roku v tom největším shonu připomenout, kdo vlastně jsem a co se mi povedlo. Díky za tip :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  10. Ano, ano, holky a přesně v tom je to úžasné kouzlo jedné obyčejné sklenice :)

    OdpovědětVymazat
  11. jej konečne :)) tak ťa vítam v 2016 :) aj ja som pravidelne kukala, čo sa s tebou udialo :) a tešila sa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je od tebe moc milé, děkuji ♥

      Vymazat
  12. Ahoj Domi :) to je úžasný nápad si takhle poznamenávat věci na papírky a dávat do sklenice. A tak se aspoň daří zkoušky skvěle? Mně ještě zbývají tři

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, to nejhorší už mám naštěstí za sebou, teď už mi jen také zbývají tři, ale to už bude v pohodě :). Tak hodně štěstí, ať ti vyjdou :)

      Vymazat
  13. Krásně napsaný článek :) ta sklenice je vážně skvělý, díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  14. Aká náhoda! Tiež som práve dnes rozmýšľala nad takým pohárikom s drobnosťami a udalosťami, čo ma v daný deň potešili :)

    OdpovědětVymazat
  15. To jsem ráda že jsi opět tady. Koukám že miluješ Oreo Milku tak moc jako já. Oreo dort se mi článek s receptem moc líbil ale já jako ne moc zkušená kuchařka se hned tak nemohu pustit do tak těžkého dortu. Každopádně nápad se sklenicí není vůbec špatný. Napadlo mě také to, napsat si každé předsevzetí na papírek a to co jsi splnila, vytáhneš a vyhodíš. Na konci roku potom uvidíš jak sklenice zůstala naplněná či prázdná, zda jsi předsevzetí splnila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tedy opravdu hodně nebo tedy aspoň dřív. Tenkrát jsem si jich nakoupila hodně a doteď se mi ještě některé válí ve skříni, už mi tolik nejedou. Ale Oreo mám ráda, ale už na něm tolik neujíždím jako dříve :). Nebylo to zase tak těžké, určitě bys to zvládla :)). Jé, to je taky super nápad, to mě ani nikdy nenapadlo, to by stálo také za vyzkoušení :)

      Vymazat
  16. těch Milek!! OMG foodgasm :D ♥
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Welcome back! :)* Přeji mnoho úspěchů v novém roce a spoustu splněných přání! Ten Oreo dort vypadá úžasně, hned by se do něj zakousla!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezky napsáno :) A tou sklenicí je to super nápad, jen já bych si asi nikdy nevzpomněla :D A samozřejmě krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  19. Homemade veci sú vždy najkrajšie :-) lebo ich človek robí s láskou, pekný článok, rada som si ho prečítala :-)
    ak budeš mať čas, príd na môj blog a ohodnoť ho, moc si to budem vážiť
    pa Andy

    OdpovědětVymazat
  20. ten ,,Memorybox" je krásny :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Blogovou pauzu chápu, přecejen, zkoušky jsou důležitější! Ta sklenice je super nápad, řekla bych, že je to fajn i na třídění si mysli, myšlenek. Možná si takovou taky udělám, pokud neva ;) Co v ní už máš za leden? Kromě toho, že se ti povedly zkoušky, k čemu moc gratuluju ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Ano mám v ní zkoušky, maličkosti, které mi dělají radost, zajímavé věci, které se zrovna v ten a ten den udály, úžasná jídla, která jsem o chutnala a tak dále :)

      Vymazat
  22. treba si oddychnuť od tychto všetkych pristrojov a vypnuť hlavne ked su skušky určite to nezavidim nikomu tie skušky a učenie ale obdivujem:), no a ta tvoja vychytavka skleny pohar to je zaujimava vec to by som si mohla aj ja niečo podobne urobiť a určite to potom teší na konci roka keď si to človek prečíta čo dosiahol:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně, ten pocit je úžasný! Člověk to skoro všechno přes rok zapomene a pak se nestačí divit :)

      Vymazat
  23. Právě dnes si budu kupovat diář, který je více deník než diář. Každý den se tam mají zapisovat věci, které tě potěšily a také čím jsi ty udělala někomu radost. Myslím, že to je podobné jako sklenice. Krásný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, to ani neznám, ale zní to taky skvěle, po tom se příští rok určitě kouknu! Tobě také hezký víkend :)

      Vymazat
  24. Ten nápad se sklenicí je super, fakt se mi moc líbí :) Já si asi tak dva nebo tři roky zpátky psala na malé lístečky taky takové vzpomínky, věci co se mi povedli, co mě potěšili a prostě něco na co nechci nikdy zapomenout a dávala jsem si je do takového pěkného dárkového pytlíčku a teď když jsem si je po té dlouhé době četla tak to bylo strašně pěkné, vzpomínat co jsem tehdy prožívala atd. takže v tom možná budu pokračovat dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je taky super. Rozhodně to má své kouzlo :) Jako třeba když sis jako malá psala diář a teď ho o několika letech otevřeš.. Je to fakt pecka :)

      Vymazat
  25. Tak to je fakt super:) Veľmi pekný článok

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat