Nový rok, nové já? Non, merci!

9:11

. . . aneb můj rok po francouzsku!

Krásné dobrééé ráno! Ani jsem nemohla dospat, jak jsem se těšila, až vám povím, co letos chystám. Letos chci rok 2016 prožít naplno, ale ne ledajakým způsobem, ale francouzským způsobem. Miluji knížky o Francouzkách, miluji francouzský styl života, miluji francouzskou kuchyni - miluji všechno, co je francouzské! Jelikož knížky o Francouzkách čtu už nějaký rok, tak už si také nějaký pátek říkám, že se do toho všeho dám a budu také tak žít, ale vždy to na něčem ztroskotá (na mé nepevné vůli především). A právě tohle je blogu úžasné. Díky blogu najednou děláte věci, které jste vždy chtěli zkusit a hlavně, když něco napíšete na blog, tak už to také musíte dodržet. Takže se mi to konečně povede! Nechci měnit sama sebe, právě naopak - chci najít sama sebe, ale jenom v tom nejlepším, co mi život nabízí.


Francouzky jsou stále šik (ale nenuceným dojmem), jsou krásné, mají styl, jsou skvělé kuchařky, manželky, přítelkyně, milenky, radují se z maličkostí, dokáži objevit kouzlo života, netloustnou, působí, jako že znají lék na věčné mladí, stárnou s elegancí a vše dělají s neuvěřitelnou lehkostí bytí. A já to chci taky umět!


Chci se smát, chci objevovat každodenní maličkosti radosti mého života, chci zažít nevšední věci, chci najít svůj styl - chci se mít zkrátka skvěle! Myslím, že se mám od Francouzek hodně co učit, ale věřím, že to bude úžasná zábava a už teď jsem z toho nadšená.


Nakoupila jsem si nové kuchařky a hodlám toho letos zkusit co nejvíce. Také se chci naučit vařit s láskou, lehkostí a nenuceností. Protože láska prochází žaludkem. A taky se chci naučit být dobrá přítelkyně (manželka ještě ne :D), protože Francouzky jsou v tomhle ohledu naprosto úžasné. A celkový pohled na to, jak francouzská manželství a vztahy fungují je opravdu báječný, proto se chci změnit, protože důležité je vždy začít u sebe.


Zkrátka bude to báječné a já to vím! Bude to rok plný radosti a naplnění. Postupně vás se vším budu včas seznamovat. Věřím, že když to bude bavit mě, bude to bavit i vás, protože emoce jsou nakažlivé a já to budu dělat se vším zapálením. Bude to něco nového a zajímavého. A já doufám, že si to užijete stejně jako já :). Nebo vám snad Francouzky přijdou jako naprosto obyčejné bez špetky zajímavosti? Mně rozhodně ne!

You Might Also Like

49 komentářů

  1. Tvoje emoce jsou nejvíc nakažlivé ❤️

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  2. Jé Domi, ty mi děláš radost! Knížku Francouzky neztrácejí šmrnc jsem kdysi četla taky a byla jsem s ní nadšená a taky jsem si říkala, že konečně si musím užívat život jako ony, joie de vivre a olalá. Byla jsem z toho úplně unešená, ale potom jsem se opět také vrátila ke stereotypu, tak doufám, že teď mě to donutí, když tu o tom bude psát :). Pa N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to se musí nechat, knížka je opravdu skvělá a sama ji hodlám ještě jednou přečíst, stejně jako všechny ostatní! :) A děkuji moc, není nic lepšího, než dostat takovýto feedback od svého čtenáře, hned se mi na blogu pracuje líp! tak doufám, že tě to bude bavit a bude se nám v tom úspěšně dařit :)

      Vymazat
  3. Jé, tak to jsou skvělé plány :) Knížku Rychlé večeře jsem si pořídila také :) Jinak gel na obočí je vážně super, naprosto mi vyhovuje odstín :) Jinak menší recenzi jsem psala tady: http://everythin-kate.blogspot.cz/2015/12/recenze-essence-make-me-brow.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak děkuji, to se určitě kouknu :)

      Vymazat
  4. Francúzky sú veľkým vzorom snáď pre všetkých. Ten ich štýl, život...netreba menovať, už si to všetko vypísala. :) povedala by som, že toto je niečo ako novoročné predsavzatie, ktoré sa bude ľahko dodržiavať, keďže sa k tomu nebudeš nútiť. Pôjde to tak samo... :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, možná to tak trochu novoroční předsevzetí je, ale takové lehké, které se dělá s láskou :)

      Vymazat
  5. Moc hezké :) taková náklonnost k Francouzkám. Já jsem dlouho žila ve Francii s přítelem, kterého jsem tam poznala a i on byl šarmantní a chic ve všech směrech :). Taky jsou byla dlouho opojená krásami tohoto národa a stále jsem :). Paradoxně, jim se zase líbíme my :D. Prý jsou Češky moc krásné a naše země se jim moc líbí. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wau, tak to ti závidím! :) Já bych chtěla ve Francii také aspoň jednu chvilku žít, když už nic, tak třeba aspoň na erasmus. A mít franouzského přítele, to musí být asi něco :). Rozhodně je to opak českých mužů, ale zase je nechci házet všechny do jednoho pytle ;). Vážně? Tak to jsi mě s poslední větou docela překvapila :D

      Vymazat
  6. Na tvé články se moc těším, a máš pravdu, emoce jsou nakažlivě!

    OdpovědětVymazat
  7. ježkovy voči, ta Yankee musí vonět nádherně! nevíš, jestli nedělají ještě melounový? yum yum!
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu úžasná :) Nejsem si jistá, protože jsem meloun od yc ještě neměla, ale myslím, si že tam něco takového určit bude :) Ale měla jsem třeba aloe water a to mi docela dost připomínalo meloun :D

      Vymazat
  8. Naozaj veľmi pekný príspevok. Páči sa mi tvoj štýl písania, je fakt zaujímavý a veľmi rada ťa čítam. Inak tá kuchárska kniha vyzerá super :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně sepsáno! Knížky o francouzkách mám moc ráda, jsou takové "optimistické"-stejně jako tento článek! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Takové články je prostě řadost číst! :) Když je blogerka šťastná a odhodlaná, tak nějak se tím nakazí i její čtenáři. Krásný článek a moc, moc, moc se těším na další. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé Domi :) konečně jsi zpátky :) Už jsem se lekla, jestli se něco nestalo :o Ale jsi zpátky s krásným článkem :) Francii mám velmi ráda. Budu se těšit na další takové články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo Evi, zkoušky no :/, ale ty těžký už mám za sebou, takže už se zase můžu soustředit na blog :), také se těším, co z toho vznikne :))

      Vymazat
    2. Zkoušky jsou zlo :/ Tak doufám, že ti všechno vyšlo :)

      Vymazat
    3. Zatím vše co jsem potřebovala, tak ano, tak doufám, že to tak dopadne i se zbytkem :)

      Vymazat
  12. Pekne. Francúzsky sú podľa mňa ženy s takou nenutenou krásou. Tento rok plánujem tiež sa naučiť variť ale hlavne sa venovať naplno blogu a youtube.

    Discoveringglam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní také moc skvěle, tak držím palce, ať to vyjde :) určitě to bude skvělé :)

      Vymazat
  13. je skvělé že jsi zpátky :) jen pro příště by bylo lepší sundat ty krásné ponožky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahah :D, díky, fotku bez ponožek také mám, ale tu jsem přidat nechtěla :)

      Vymazat
    2. to je ale škoda ;-)

      Vymazat
  14. Skvělé odhodlání, je pravda, že když už se něco na blog napíše, tak se to prostě musí dodržet! :)

    Beauty Products | SALOOS

    OdpovědětVymazat
  15. Paříž je moje srdeční záležitost! Miluju Francii a všechno kolem ní! Letos v červenci se chystám do Provence, snad mi to vyjde. Chci vidět ty "áleje" fialových levandulí. Knížky jsou krásné! To se určitě můžeme těšit na nějaký receptík ♥
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano určitě, se to tady letos bude hemžit francouzskými recepty :). Jé, tak to ti přeju i závidím, taky bych se tam moc ráda podívala! Musíš to potom všechno zdokumentovat :))

      Vymazat
  16. Miluju Francouzsky, Francii, Paříž...zkrátka všechno co s tím nějak souvisí:) moc pěkný článek :)

    Natálie.

    OdpovědětVymazat
  17. Do Paráža by som chcela ísť veľmi :-) Tie knižky musia byť super a vôna yankke candle tak isto :-) A páčia sa mi tvoje ponožky :-D

    OdpovědětVymazat
  18. tak to sa teším, niečo nové sa naučíme aj my, držím palce :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, přinejmenším aspoň nějaký nový recept ;)

      Vymazat
  19. Domi moc se těším na články o francouzském životním stylu a přeju, at ti všechno vyjde. Všechny knihy na tvých fotkách jsem měla v ruce, Madame Chic přečetla jedním dechem a o tom jak francouzsky zrají jako víno atd mě vůbec nenadchlo, ani jsem to nedočetla. Nicméně jsem si po Vánocích přečetla jednu knihu o francouzském životním stylu a je to opravdu hodně inspirativní :-) Bonne chance

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Merciii! :) Já teda musím říci, že Madame Chic je fajn, ale zase tolik mě nechytla teda.. Ještě mi zbývá pár stránek :). A Francouzsky zrají jako víno není úplně taky tak záživná, ale je tam docela dost podstatných informací (aspoň pro mě) a dají se tam najít i odpovědi na otázky, které se obecně moc nezmiňují :)

      Vymazat
  20. Súhlasím s tvojím zmýšlaním, máš úplnú pravdu a prajem ti nech sa ti len darí :-) A inak velmi sa mi páči tá dekorácia biele srdiečko, velmi výstižné to je :-) Dúfam, že nám sem potom hodíš aj tvoje výtvory nech sa inšpirujeme :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Veľmi milý článok. Po jeho prečítaní mám chuť žiť ako Francúzka! :-) Držím Ti palce a som zvedavá ako Ti to pôjde, naozaj mať pevnú vôľu je veľká drina. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  22. Francouzsky jsou super inspirace! Cokoliv člověka inspiruje k tomu, mít se super, je fajn. Já jsem se letos na blogu inspirovala letními záplavami jahod :-))) A máš pravdu... když to člověk dá na blog, tak se to povede :-)))

    OdpovědětVymazat
  23. Francouzky mají své kouzlo ❤️ Přeju ti ať ti vše vyjde ! 😊

    OdpovědětVymazat
  24. Takové nadšení se mi děsně líbí, takže ti budu držet palce a věřím, že dosáhneš všeho, čeho si zamaneš, protože v tomhle jsi prostě dobrá! :) A moc se těším, až nám sem s nadšením budeš psát, že zatím se ti všechno daří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no máš pravdu, když si něco zamanu, tak to prostě musím mít :D

      Vymazat
  25. Skvělý článek, skvěle naladěný! :) Úplně se musím usmívat :D Já žádnou knížku o francouzkách nikdy nečetla, ale vzhledem k tomu, jak tyhle knížky a celkově francouzky všichni vychvalují to musí být opravdu super! :) Držím ti palce ať se taky staneš takovou šik francouzkou a samozřejmě se moc těším na další tvé články o tomto tématu! :)
    Jinak ještě jednou ti musím napsat, fakt moc pěkný článek, plný pozitivní energie... úplně mě nutí se usmívat :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, no děkuji, to je moc milé, to jsem ráda, tak snad tě budou bavit i ostatní :)

      Vymazat
  26. Domčo, tenhle článek jsi pojala opravdu skvěle! :))

    OdpovědětVymazat
  27. myslim že je to skvělí napad už se těším až budeš pokračovat držím ti moc palečky

    OdpovědětVymazat
  28. Dominičko, líbí se mi Tvé odhodlání a doufám, že se sama najdeš a budeš spokojená! :) ♥ Tvá slova se vždy tak krásně čtou :3.

    OdpovědětVymazat
  29. Taky mám ráda knihy o Francouzkách, jsou tak inspirující! :-) Krásné předsevzetí, Domi :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Francouzky jsou prostě dokonalé <3 Přeji hodně štěstí v novém roce :)

    OdpovědětVymazat
  31. Skvělý nápad! Ať ti tvůj rok po francouzsku vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  32. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky