Julie &Julia? Non! Julie & Domča

9:36

Julia Child - žena, která změnila celý svět. Žena, díky níž celý svět pronikl do tajů la cuisine française. A teď jsem se stala její žačkou i já. Už asi tak rok jsem si říkala, že si její kuchařku pořídím, ale prostě mě pořád odrazovalo, že je to pořádná bichle bez jediného možné obrázku. A to je přesně to, co na kuchařkách nesnáším!! Když nevíte, jak výsledný pokrm vypadá.


Kuchařku jsem si objednala minulý týden na eshopu mega knihy doslova za pár kaček v porovnání s ostatními knihkupectvími. Knížka byla pořádně těžká, ale táááák voněla, že jsem se do ní ihned pustila a ihned si ji zamilovala! Všechny ty recepty zněly tak úžasně, že jsem se do vaření pustila ihned tentýž víkend.


Podle Julie jsem připravila žampiónový krém a čokoládovou pěnu a myslím, že jsem obstála perfektně, hold s Julií je to hračka! Na příští víkend plánuji croissanty, domácí  bagety a slavné boeuf bourguignon. Vlastně k celému tomuto počinu mě vedl už přes rok film Julie a Julia, který miluju, jen jsem nebyla stále schopná se do toho pustit. Ale teď už do toho jdu s chutí a vší odvahou!


Nejsem si jistá, jestli všechny recepty stihnu za jeden rok a taky jestli vůbec někdy připravím aspiky a humry (už teď je mi z toho špatně..), ale většinu receptu rozhodně vyzkouším a vy u toho budete se mnou! :)

A PS: Jestli jste ten film neviděli, tak se na něj rozhodně podívejte. Tolik lásky, jídla, něhy, krásy, perel, francouzské kultury, skvělých návodů a skvělých písní v jednom filmu, to je prostě . . . C'est incroyable! Oh là là!

You Might Also Like

45 komentářů

  1. Ten film jsem kdysi viděla :) Kuchařky mám dvě, ale vůbec je nepoužívám, protože nejsem schopná plánovat a nakupovat suroviny :D Vařím jen občas a většinou nějakou improvizaci, ale ještě jsem nikoho neotrávila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je také úspěch, i to se počítá! :)

      Vymazat
  2. Francúzsko milujem! :) a určite by som aj ja chcela navariť, alebo upiecť niečo z francúzskej kuchyne :) www.beautyporadca.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Právě jsem porušila francouzské pravidlo o vychutnávání jídla. Nevnímala jsem dezert, protože jsem se zacetla do tvého článku :-) o pravé francouzské croissanty bys mohla uspořádat soutěž :-) to bych si dala. Krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda Ani.. I když přiznávám, že na to taky někdy zapomínám, takže v klidu, chce to čas ;). Tak to by bylo něco! Jen si nejsem jistá, jestli by výhra přežila poštu :( Tobě také! :)

      Vymazat
  4. Môj top film <3 Tiež si chcem kúpiť knihu a ist podľa vzoru filmu, ale mäso a morské príšerky idú mimo mňa.

    OdpovědětVymazat
  5. Jak to, že chybí foto nějakého tvého výtvoru?! :) Škoda, že bydlíš tááák daleko :/ Hned bych k tobě zašla nějakou ňamku ochutnat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak někdy přijeď! :) No ta byla přece u minulého článku :)

      Vymazat
  6. No nene! :) O filmu jsem ještě nikdy neslyšela a vůbec nevím, jak je to možné! Protože... Meryl je úžasná v každé roli. :)
    A už teď jsem si zamilovala Tvou francozskou sérii. :)) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já také ♥. No ta je všude božská a tady asi nejvíc, úplně se do té role tak vžila a hraje to s takovou chutí a noblesou, radost pohledět! :)

      Vymazat
  7. Tyjo bez fotek bych se do kuchařky asi nepustila :) Ale ty jsi znamenitá kuchařka !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, děkuji, ale ještě je stále co se učit :)

      Vymazat
  8. Kuchařka bez obrázků? Tak to si nedokážu představit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to pro mě bylo rok nepředstavitelné, ale teď je to ta nejbáječnější věc pod sluncem! :)

      Vymazat
  9. O knihe a ani filme som ešte nepočula, ale vyzerá to veľmi zaujímavo ! Už len tie dve strany, ktoré si ukázala na fotkách, pretože kuchárska kniha bez fotiek .. to si neviem ani ja predstaviť, no môže to byť veľmi zaujímavé ! :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  10. Tá kniha musí byť super, ale myslím si, že skôr pre ľudí, ktorý už majú to čo odvarené a odpečené :-D Mojej mame by sa určite páčila :-) Francúzku kuchynu sice doma moc nerobíme, ale zišlo by sa trošku smeny :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, no páááni! Ten film miluju, takže jestli to bude tak super jako v tom filmu, tak je se na co těšit! ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Také si chci pořídit nějakou kuchařku,ale stále nevím jakou :D Spíše nějakou Italiano :D Tak na ten film se musím podívat,hlavně že se knížka líbí :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni na edice apetit, ty jsou docela dost fajn, když nechceš něco master chef a chceš něco dokonalého a jednoduchého :)

      Vymazat
  13. Na film se určitě kouknu :) Děkuju za tip :) Líbí se mi námět, herci a poznámka: ,,Co opravdu ráda děláš?" ,,Jím" :D A opravdu moc se těším na příspěvky receptů.. Francouzskou kuchyni mám ráda :) A pravda...kuchařku bez obrázků také moc ráda nemám, ale věřím, že ta tvoje je úžasná i bez obrázků :) Držím palce, abys zvládla za tento rok co nejvíce receptů :) Klidně i celou kuchařku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :)). Jó, to je úplně nejlepší hláška! :D To bych také mohla říkat pořád :D No ze začátku to bylo nepředstavitelné, ale pak jsem si řekla, že ty recepty jsou tak světem proslavené, že na internetu najdu dost fotek a to mi bude stačit :) No, za rok, to úplně nevidím, ale třeba sama sebe překvapím O:)

      Vymazat
  14. Jee, tak strašně ráda bych ochutnala! :D Ono je asi dobře, že je bez obrázků. Alespoň do toho člověk vloží něco svého. :)
    Těším se, až se s námi podělíš o jídla! :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  15. Táto kuchárska kniha vyzerá naozaj dobre! :) I keď by mi asi vadilo, že tam nie sú obrázky :D Pretože ja keď hľadám nejaky recept, vyberám podľa fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to jsme dvě! Ja to do teď měla taky tak, hold mám teď smůlu :(

      Vymazat
  16. Hmmm, ta kuchařka vypadá slibně! Miluju vaření a kuchařek mám doma plnou knihovnu, takže děkuju za další tip. ;) Lucka
    www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
  17. tak do toho jdu taky, hned, jak přijdou penízku, kupuju, protože francouzskou kuchyni MILUJU! ♥ děkuju moc za tip ♥
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Super super super ten film mám moc ráda! Držím palečky a snad se všechny jídla povedou :)
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ten film je super a ta kuchařka úžasná, jak už jsem psala :) Miluju jí ♥

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  20. Tak toto je úžasné. Držím palce a dúfam, že sa ti vydaria všetky jedlá

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  21. Hodně štěstí v přípravě pokrmů a děkuji za tip na film. Přijde mi až divně uspokojující, když se dívám, jak někdo vaří. Kort nějaké profesionální mňamky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, úplně to miluju někoho sledovat, jak vaří :))

      Vymazat
  22. Ta úvodní fotka je skvělá :) no já jsem na vaření dost levá, takže bych si asi spíš měla pořídít nějakou kuchařku pro začátečníky :D

    OdpovědětVymazat
  23. Tak na film se určitě podívám, díky za tip! a to vaření je strašně super! hlavně, že tě to baví! merci beaucoup et j´espere que tu vas continuer faire la cousine :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ó néé, zpomal, tak dobře francouzsky ještě neumím :( :D

      Vymazat
  24. Tak o kuchařce bez fotek slyším úplně poprvé a přijde mi to jako zajímavý nápad, že si sama můžeš vybrat, jak jídlo naservíruješ :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  25. Díky za tip na film a už se těším na hotové jídlo, protože vypadá rozhodně mňamózně! :) :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  26. Taky nemám ráda když v kuchařce nejsou fotky, protože to je to, podle čeho vybírám co uvařím :D Tak ať se ti všechna jídla vydaří :) Já poslední dobou v kuchyni trávím minimum času :D

    OdpovědětVymazat
  27. Už dlhšiu dobu pokukujem po nejakých kuchárskych knihách, pretože som si dala záväzok, že sa konečne naučím poriadne variť. Určite vsádzam na kuchársky s obrázkami, bez nich sa nepohnem :D

    accessoriesforbeauty.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Za tento článok som ti neskutočne vďačná !! Film som videla a po kuchárke pokukujem už fakt strááášne dlho ale bez obrázkov ??!! Sprav ešte zo 3 recepty a idem do nej aj ja :-) Miška
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní jako výzva, však neboj, udělám a pak do toho můžeš jít taky! :)

      Vymazat
  29. Film tedy neznám, ale jakmile bude nálada a čas, tak určitě kouknu :). Jsem zvědavá na výtvory! ♥

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky