Valentýnské DIY II.

8:00

Krásné ráno, jak jsem slíbila, dnes je tu pokračování Valentýnského DIY. Dopředu říkám, že jsem ho dělala včera hrozně narychlo a nestíhala jsem, takže některé věci ještě zítra budu dodělávat, aby byly přesně takové jaké potřebuji. Tak to prosím omluvte, nechtěla jsem vás ochudit o článek :).


Zase sklenička plná papírků! Zkrátka novoroční nestačí :D. Myslím, že asi nemusím vysvětlovat, o co tu jde. Jen jsem vám chtěla, říct, že tohle funguje i jako super cvičení. Když vás něco štve ve škole, v práci, na přátelích nebo vám něco vadí na partnerovi nebo na ostatních, tak si zkrátka vezměte papír a tužku a pište si všechny dobré věci, které vás jen napadnou. Snažte se jich napsat co nejvíce! Uvidíte, jak se budete usmívat, budete pozitivní a bude vás to bavit. A najednou pochopíte, co všechno máte a budete si toho vážit ihned více! Jde o to vidět ty pozitivní věci a ne ty negativní.



Toto je můj nepovedený/nedodělaný pokus o další valentýnku :D. Dělala jsem ji už před dvěma lety a byla povedená, ale včera jsem nestíhala, tak to byla taková rychlovka a ještě to budu muset dodělat. Toto srdíčko může posloužit i jako dekorace v podobě obrázku. Popisovat vám postup by bylo dost složité, tak jsem vám návod vyfotila z Dekoru, podle jehož jsem postupovala. (viz. fotka výše) 


No a samozřejmě něco sladkého na zub rozhodně nemůže chybět! Já jsem zvolila jednoduchý mřížkový koláč a jen jsem pozměnila design a tak trochu i náplň. Těsto jsem si udělala klasické a jako náplň, jsem zvolila puding, lesní ovoce, třešně a třešňovou marmeládu. 


Je to jednoduché, rychlé a zaujme to i oko. Pokud budete chtít, dodám sem potom recept a postup, ale můžete si udělat i nějaký jiný koláč a dozdobit ho takto srdíčky. Je to zkrátka na vaší fantazii. Tak se mějte krásně a uvidíme se opět u dalšího článku. :)

You Might Also Like

50 komentářů

  1. Sladkosti jsou velmi důležité :-) Mám ještě jeden typ. Udělat krásně ozdobené papírové srdce a přilepit ho na špejli. Je to hezké zapichovátko do květináče.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nápad! Zrovna jsem si pořídila nové květiny do pokoje a taková ozdoba by jim moc prospěla :)

      Vymazat
  2. tedá, to sú krásne nápady! :)si moc šikovná

    OdpovědětVymazat
  3. To druhé je úplne krásne... niečo podobné som našla včera na Pintereste a možno vyskúšam... zajtra alebo v piatok sa tiež chystám vyrábať valentínku (:
    Daniela

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé to srdíčko z papíru je moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Domčo, seš fakt šikovná! Strašně se mi všechny tvoje nápady líbí, ale nedovedu si se svojí trpělivostí představit jak bych vyráběla ten dort nebo valentýnku z milionu součástek :D Já mám zatím koupený jen neDIY dárek, ale když vidím ty tvoje tipy, tak se snad do něčeho vlastnoručního taky pustím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak budu držet palce, ať to dobře dopadne, já myslím, že to určitě zvládneš :))

      Vymazat
  6. to je super nápad s tou skleničkou a s tím koláčem! jsi moc šikovná, já bych na to neměla nervy :D
    jinak je u mě soutěž o skvělé produkty od přírodní kosmetické značky Weleda, budu ráda, když se zapojíš! děkuju!

    JULI JULI blog - WELEDA GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné nápady ♥ asi sa od teba inšpirujem tým koláčom :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta sklenice je super nápad :) A moc se mi teda líbí dortík ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsi tak strašně moc šikovná! ♥ Moc se mi líbí srdce vytvořené z papírových růží, to určitě vyzkouším, ikdyž tedy takovou valentýnku nemám komu dát, ale jako dekorace do pokoje to bude určitě také moc hezké :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já jsem to taky pojmula jako dekoraci do pokoje, jelikož se mi další valentýnka nechtěla vyrábět a i takhle je to fajn :)

      Vymazat
  10. Všechno je opět moc krásné, u Tebe je to ale vždycky tak :D S přítelem Valentýn slavit neplánujeme, ale koláč bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to moc krásně... a líbí se mi to i přesto, že mám k Valentýnu obecně odpor, a to je co říct! :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  12. Super tipy. Ďakujem

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne tipy :) Veľmi sa mi páči ten pohárik s tými dôvodmi to by potešilo rozhodne každú romantickú dušu a aj mňa :) :D

    OdpovědětVymazat
  14. Domi, tak to je super! Hlavně se mi moc líbí ten nápad se sklenici, ale také to, že se to dá využít i jako super psychologické/mentální cvičení. Až mě něco zase naštve, tak to zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, je to moc fajn a je dobré to dělat i když nejsi naštvaná, člověk si aspoň potom uvědomí, co všechno má :)

      Vymazat
  15. Krásná DIY, ten koláč vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  16. Konečně si už musím pořídit sklenici a psát si do ní takové poznámky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Domčo, ty si tak strašně šikovná!Ten koláč je bomba!

    OdpovědětVymazat
  18. To je sladké, já jsem k narozeninám svému příteli dala 22 důvodů proč tě miluji, tak se ptal jako jestli jich je tak málo :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě dostalo, chudák :D Ale náhodou i 22 je super! Určitě to bylo 22 největších důvodů :)

      Vymazat
  19. Už jsem jednou přemýšlela nad tím, že bych sepsala důvody proč přítele miluji a dala mu to třeba k výročí nebo tak, ale pak jsem si řekla, že on by to asi tak neocenil a já bych byla zklamaná že neskáče dvacet metrů do vzduchu jako bych to dělala já :D A ten koláč je úžasný, fakt povedený :) Já zrovna dneska listovala kuchařkama a přemýšlela, co upéct na Valentýna :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, tak to jsou chlapi :D.. Ale já si myslím, že z toho radost určitě mají, jen to nedávají tak najevo jako my ženy :) A jsem zvědavá, co upečeš :)

      Vymazat
  20. těch 54 důvodů proč tě miluji je dokonalý nápad!! musím praktikovat a taky si takovou skleničku vytvořím i pro sebe :x :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ten kolac vypada krasne:) hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  22. Koláčik vyzerá najlepšie! S prvým DIY som sa stretla už asi na 50tich blogoch, no stále mi to príde strašne milé a roztomilé :).

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné nápady Domi! Podobný koláč jsem dělala s jablky. Linecké těsto, jablková náplň a navrch jsem vykrájela srdíčka :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  24. Teda ten koláč vypadá skvěle! A s pudinkem a lesním ovocem musí chutnat báječně :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jeej to sú skvelé nápady! :) Ten koláč vyzerá skvele, hneď by som si z neho dala :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  26. To je nádhera, škoda, že to nemám nikomu dát :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  27. Ten koláč je taaaak roztomilej! :D ♥

    OdpovědětVymazat
  28. Tak u mě by asi největší úspěch sklidil ten koláč. Dala bych si hned! :D
    My s přítelem Valentýn neslavíme, většinou si uděláme stejk, pustíme si film a jdeme se projít. My spíš radši prvního máje (ale to hlavně pro to, že 30. dubna máme výročí, tak z toho vždycky uděláme slavící "víkend" :D)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  29. Všechny nápady se mi líbí :)) Něco z toho určitě taky použiju, děkuju za inspirace!

    OdpovědětVymazat
  30. Valentýna neslavím, ale tohle jsou super nápady ke každé příležitosti :) Obzvlášť se mi líbí ta sklenička s papírkama!
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Tak ta sklenice jo bombova!! :) že mě to nenapadlo dřív :O skvěly nápad... letos mám na valentýna už ale něco jiného, takže třeba příští rok nebo na prvního máje :)

    OdpovědětVymazat
  32. Zrovna píšu článek ohledně sv. Valentýna, tak doufám, že nevadí, že jsem v něm odkázala na tenhle tvůj příspěvěk, protože vypadá fakt skvěle a jednoduše :)


    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  33. Sklenička je skvělá-super nápad a sladká srdíčka jsou nádherná! :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Sklenička je skvělá-super nápad a sladká srdíčka jsou nádherná! :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Moc hezké nápady :) To srdce z papíru je úžasné :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  36. The post is fantastic! I love it:)
    Happy St. Valentine's Day!!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  37. wau perfetne vecicky a ten kolac, to musim niekedy vyskusat :)

    OdpovědětVymazat
  38. Na ty vystřihovánky moc nejsem a myslím si že toho mýho by to asi extra nepotěšilo ale něco dobrého na zub to je dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky