Valentýnské DIY

17:38

Na tento článek jsem se tak moc těšila. Já mám totiž Valentýn moc ráda, stejně tak jako jakékoliv jiné svátky, ať už české nebo ne. Všechno slavím a moc ráda a vždy mě to velice baví! Na Valentýnu mi nejde o dárky, kvůli tomu to neslavím, ale kvůli jídlu! Je to výjimečný den, kdy můžu připravit slavnostní a delikátní menu. A na to se letos opravdu těším! A taky je to čas, kdy můžu zase dům hezky vyzdobit. A právě dneska to bude o výzdobě. :)


Jak vidíte, tak zase tak moc spešl vychytávky ani potřeby nebudou třeba, tak pojďme na to! :)


Jako první dostala nový kabátek polička v podobě této nové krásně vykvetlé rostliny.


Je krásná, co říkáte? A je to naprosto jednoduché!


Budete potřebovat pár větviček, vázu, izolepu nebo tavnou pistoly, barevné papíry a tuto speciální děrovačku, kterou vidíte na obrázku, v případě, že nechcete stříhat spoustu pidi srdíček ručně. Tato vychytávka má určitě nějaký speciální název (který já neznám), ale dá se pořídit v papírnictví nebo na aliexpressu. Důležité je s ní děrovat jen obyčejné papíry ne čtvrtky! Jinak si ji zničíte! Takže až budete mít připravenou kupu srdíček, tak si ustřihněte asi tak 0,5 cm izolepy, dejte ji ze zadní strany větvičky a ze přední na ni připevněte srdíčko. Nebo použijte tavnou pistoli. A voilà, máme hotovo!


Nějaké přáníčko neboli valentýnka je také třeba! Na to budete potřebovat barevné čtvrtky, nůžky, lepidlo a černý fix.Vyrobte si základ pro přáníčko z hnědé čtvrtky a potom si vezměte další dvě barevné na balón/srdíčka a vystřihněte z každého tři srdíčka, ty v půlce přehněte a stranami přilepte k sobě. Přilepte na přání, přidejte mráčky, dokreslete košík a připište věnování nebo přání a máte hotovo!


No a co by to bylo za Valentýn bez romantických svíček nebo lucerniček? Na tyto budete potřebovat sklenice, barevný papír, podtácek, lepidlo, nůžky, svíčky a bavlnky. Vystřihněte si barevné srdíčko, to přilepte na podtácek, položte na sklenici a omotejte bavlnkou. Dovnitř dejte svíčku a máte hotovo! :)


A takhle krásně svítí v noci, no není to krása? Tak se mějte krásně a já se na vás budu těšit ve středu s dalšími DIY nápady :)

You Might Also Like

51 komentářů

  1. Jé Domi, to je všechno tak krásný, hlavně ty svítilny, z těch jsem úplně unešená! Jsou jednoduchý a tak krásný, ty si musím udělat! :) Pa N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, musím souhlasit, moc jsem si je zamilovala :)

      Vymazat
  2. Jů :) to jsou krásné nápady :) Ty větvičky jsou nádherné. Tak jednoduché a přitom tak krásné :) Taky jsem dnes psala o Valentýnu :) Přesně jak píšeš. Den stvořený pro vynikající menu a krásnou výzdobu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem zvědavá, jestli nám připravíš nějaký výborný valentýnský recept :)

      Vymazat
    2. Ještě uvidím, ale poslední dobou nemám tolik času :( To ty nám připrav něco skvělého z nové kuchařky :))

      Vymazat
    3. Tak uvidíš :). Ráda bych, tak snad vše dobře dopadne :)

      Vymazat
  3. Ty vetvicky jsou uzasny!:) Jinak ja mam Valentyn taky rada.Kazda prilezitost k oslave je prece super!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vetvicky jsou uzasny!:) Jinak ja mam Valentyn taky rada.Kazda prilezitost k oslave je prece super!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :) Aněkteří lid, kterým to běžně nedochází si aspoň třeba uvědomí, co všechno mají :)

      Vymazat
  5. Krásný tip Domi ♥ Taky se chystám připravit nějakou dobrůtku. Manžel má zároveň o tři dny později narozky, takže musím vymyslet i nějaký dortík ,-) Podobný svítilny jsem si dělala na svatbu :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, tak to je paráda, tak doufám, že se pak s dortíkem pochlubíš :)

      Vymazat
  6. Niektoré nápady som už videla, ale všetko je naozaj krásne ♡

    ♡ Shirt Up! & Giveaway ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, inspirovala jsem se pinterestem a vybírala ty nejoblíbenější diy :)

      Vymazat
  7. Jéé, to je roztomilé! Já letos Valentýn nijak nevnímám, protože jsem na něj poprvé nezadaná. Ale možná že výzdoba by mi neuškodila. :))

    Gratuluji k 300 odběratelům! A zvu tebe a tvé čtenářky ke mě na Giveaway za 100 odběratelů. :)
    KattyLife
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji Kači a tobě také gratuluji k tak krásnému číslu :)

      Vymazat
  8. Super diy.Si šikovná :).
    www.janie-hannagonova. blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné inspirace, obzvlášť ta první větvička nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsme na tom podobně, každý svátek je důvod k oslavě a večeři :-) srdíčkovou raznici jsem si koupila minulý týden a určitě to není moje poslední:-) přeju krásného Valentyna, na svém blogu pořádam u této příležitosti soutěž ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Už jsem se včera zapojila ;)

      Vymazat
  11. Všechno je naprosto nádherné :) U nás se naopak neslaví nic, jen Vánoce, na Velikonoce se taky vaří něco svátečního a k narozeninám dort, ale jinak nic. Někdy si říkám, že je to škoda :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je opravdu škoda :( Na druhou stranu ono i každý den je svým způsobem k oslavě :)

      Vymazat
  12. Tak to je neskutečná nádhera! Moc se ti to povedlo ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne... fotky a aj super návody (: Ja sa chystám svojej láske vyrobiť valentínku
    Daniela

    OdpovědětVymazat
  14. jéjé, to je přenádherný, co dokážeš vytvořit :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ten stromeček je roztomilý, podobný jsem viděla i u Lucy pug, každopádně ten svícínek zvítězil ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Našla jsem ho na pinterestu, tak asi možná měla stejný zdroj inspirace :)

      Vymazat
  16. Prvé, keď som videla ten stromček, povedala som si: To je nádherné! Nechcem sa opakovať, to presne to isté bolo aj pri pohľade na ostanté veci. Ten stromček je taký jednoduchý, ale vyzerá úžasne. potom tie balóniky - takéto malé zlatučké veci dosť zbožňujem, niekomu to asi vyrobím. :) a sviečku si síce doma nezapaľujem často, ale asi začnem, už len kvôli takýmto svietnikom.
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji jsi moc milá :) Já jsem dříve na svíčkách také tolik neujížděla, ale co jsem si začala kupovat vosky yc, tak doma pořád pálím svíčky :D

      Vymazat
  17. Aké úžasné DIY! ♥ Ani neviem, ktoré sa mi páči viac. Nápad so svietnikom je naozaj skvelý, no tiež aj ten strom :)
    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherná práca ♥ Šikulka :) Ten stromček a lucernu musím určite vyskúšať :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  19. Díky za inspiraci! Určitě neco z toho zkusí (i když nejsem zrovna moc zručná :D ). Jsem slavící člověk takže se na Valentýn těším. *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já takéé, ale nějak se mi mé plány bortí :((

      Vymazat
  20. Domi, to přáníčko nemá chybu! ♥

    OdpovědětVymazat
  21. To je naozaj krásne a určite originalnejšie ako niečo len tak kúpiť v obchode :) Nie som však zrovna moc kreatívna ani umelecká duša na to takéto spraviť :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit :). Já myslím, že by jsi to určitě zvládla, je to lehoučké :)

      Vymazat
  22. Krásné nápady :) nejvíc se mi líbí asi ta srdíčková květina :)

    OdpovědětVymazat
  23. Moc hezké :) Jsi hrozně šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  24. To mi povídej - já teď do práce jako dekoraci stříhala ručně XXXXX mini srdíček :D Řeknu ti, že se mi o srdíčkách i zdálo :D

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty bláho! Tak to je noční můra!!! To ti teda vůbec nezávidím... Sabi, škoda, že máš na blogu povolené pouze komentáře přes google plus, vždy bych ti ráda okomentovala články, ale nemůžu takto :/

      Vymazat
  25. Ty větvičky se srdíčky mi přijdou jako super nápad!

    OdpovědětVymazat
  26. Domi,vše se ti povedlo! Ten stromeček je úžasný! :-)

    OdpovědětVymazat
  27. To je fakt moc rozkošné! Moc sa ti to podarilo musím pochválit :-) ja vždy ked neco skúšam, tak to nedopadne vubec dobre :-D

    OdpovědětVymazat
  28. Teda ty větvičky se srdíčkama, to mě dostala, krásný :)

    OdpovědětVymazat
  29. Great post sweetheart...thx for sharing!

    OdpovědětVymazat
  30. Jéé Domčo, to je krásný :) Jsi šikulka, já letos nemám valentýna s kým slavit a roky předtím jsem to taky nějak nehrotila, spíš si udělat příjemný večer :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  31. Je to moc krásné, bohužel mi žádné DIY ještě nikdy nevyšlo tak jako na obrázku nebo jakkoli podle mých představ:D Jinak to dekorativní srdíčko na té poličce je pecka!

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

  32. beautiful blog! maybe we can follow each other?

    welcome :)

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  33. opäť to musím napísať :D si šikovnica! a ten "srdiečkovač" to je aká skvelá pomôcka :)) nádherné diy

    OdpovědětVymazat
  34. Moc super diy! Zrovna chceme na našem blogu delat neco podobného,ale musíme uznat,že to máš fakt krásné!:))

    OdpovědětVymazat
  35. Škoda, že som toto našla až po 14., nádherné nápady. :)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky