Vlasový olej Weleda

16:16

Krásné odpoledne! Řeknu vám, že já a vlasové oleje jsme parťáci za každých okolností a sama už si nedokážu představit svou vlasovou rutinu bez jediného oleje. Tenhle patří poslední dobou mezi mé oblíbené a zkoušela jsem ho vetší část podzimu a půlku zimy, takže myslím, že už by bylo načase vám tohoto krasavce představit!


Na začátek bych ráda řekla, že celá recenze vznikla ve spolupráci s Weledou a teď se do ní pojďme pustit. Olejíček používám 2x týdně před mytím vlasům a to vždy několik hodin před. A když můžu, tak klidně i den před, ale snažím se ho nechat působit minimálně alespoň celou noc před mytím vlasů. Na suché vlasy jsem ho nezkoušela, z toho mám respekt, protože jednou jsem si dala pidi množství kokosového oleje na suché vlasy a musela jsem je znovu umýt.


Olejíček opravdu úžasně voní, sama nedokážu ani přesně specifikovat, co to je za vůni, ale cítím ji i po umytí. Vždy když si do vlasů nanesu olejíček a chodím po domě, tak všichni pořád říkají: "Co to tady tak voní?!". No a já jim to nikdy samozřejmě neprozradím. Co se týče složení, tak to je na jedničku! Arašídový olej, extrakt z květů jetele lučního, parfém*, extrakt z kořene lopuchu většího, limonen*, linalol*, geraniol*, kumarin* (*z přírodních éterických olejů). Takže mu rozhodně nemám co vytknout! :)


A výsledky? Báječné! To ostatně můžete posoudit sami. Já jsem z něj nadšená a vlasy po něm mám krásně na dotyk hebké, voňavé, nijak se neničí, nelámou a ani netřepí. Ovšem nutno podotknout, že jsem ho používala v kombinaci pouze s přírodními produkty na vlasy bez silikonů, parabenů, atd. Jak funguje v použití s klasickými šampóny a kondicionéry bohužel netuším a radši to ani nechci zkoušet. Takovým věcem se vyhýbám obloukem, protože mi hodně zatěžují vlasy. Jinak 50 ml olejíčku seženete za 269 Kč například zde. :)

Za mě rozhodně získává 1*! A máte vy nějaký oblíbený olejíček na vlasy, který byste mi doporučili? :)

You Might Also Like

29 komentářů

  1. Vyzera to na super olejcek :) Ja pouzivam olej od Baley a s nim som celkom spokojna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem mívala taky, ale potom se mi po čase přestalo líbit složení :/

      Vymazat
  2. Mmm, tak na ten se určitě podívám a vyzkouším jej! ty máš vlásky moc hezké, takže pokud je to zásluha i tohoto oleje, tak ho hned chci :) http://www.parfums.cz/maybelline/color-drama-rtenka-v-tuzce/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale samozřejmě to není zásluha jen oleje, používám více věcí, které vždy pečlivě vybírám. Samozřejmě spoustu detailů potom tvoří celek, ale olej pro mě osobně hraje velkou roli :)

      Vymazat
  3. Mm, zní super. Já používám olej na vlasy od Yves Rocher, ten je fajn, s ním jsem spokojená nebo klasicky kokosák :) N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od YR jsem měla také a byla jsem spokojená :)

      Vymazat
  4. Vypadá moc pěkně:) Já používám jen kokosový olej, ale moc často ne:)

    OdpovědětVymazat
  5. všetko od Weledy vyzerá super :D osobne by mi asi robilo problém aplikovať ho deň pred umývaním, ale zas, sú aj volné dni :) asi som až moc zvyknutá na klasiku olejček po umývaní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vlasy vypadají opravdu úžasně! :) Já od Weledy ještě nic nezkoušela, ale tenhle olejíček musí být vážně super :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ja zatiaľ používam len kokosový olej, ktorý si dám tiež pred umytím. Bohužiaľ tam je niekedy len hodinu, nemôžem si ho dať skôr, lebo nikdy neviem, či ešte niekam medzitým náhodou nepôjdem a tak. Keď mi dôjde, tak si možno zaobstarám aj takýto. Som rada, ak mám tip od niekoho, kto to skúsil a tak, že to nie je iba z reklamy. :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak to hodinka je taky fajn, já si ho dávám hodně na noc a pak v pátek odpoledne, když vím, že nikam už nepůjdu a vlasy si umyju druhý den :)

      Vymazat
  8. Oh bože, ty tvoje vlasy jsou něco dokonalého:))) Olejíček musímm vyzkoušet. Vlasy se mi totiž dost štěpí a lámou:(

    ...Instantní krása//Giveaway...

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je úžasné. Určite po ňom siahnem aj ja :) úžas

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  10. Ty más úplne nádherné vlasy! ♥ Tento olejček musí byť skkutočne zázračný :)

    OdpovědětVymazat
  11. Olejček som zatiaľ neskúšala, ale vyzerá skvele. Momentálne používam Argan oil of Marocco a tiež mi vyhovuje (:
    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten bych moc ráda také vyzkoušela, chci si ho teď sehnat někde :)

      Vymazat
  12. Tak ten vyzerá naozaj skvelo!

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to jsi mě nalákala! :) Musím se po něm podívat, třeba konečně padnu na olejíček, který mi bude vyhovovat:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  14. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovědětVymazat
  15. Máš podle fotky krásné vlasy :) Já jsem tak dva roky zpátky používala furt kokosák, dokonce i do konečků po umytí (na vlhké vlasy). Ale pak mi nějak přestal vyhovovat a teď střídám arganový a chemický Mythic Oil. Vím, že je nacpaný silikony, ale vlasy mám po něm fakt hezké a určitě chrání moje konečky před třepením. Radši bych samozřejmě používala jen přírodní oleje, ale u tech je přece jenom větší riziko, že mi vlasy zamastí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji :) Mně vždy přijde, že mi ten kokosák taky neudělá nějaký extra zázrak.. Do arganového se chci také pustit, tak doufám, že ho někde ve městě seženu :). A tak já si myslím, že to zase tak nevadí ten silikon, jestli se jedná o ty konečky, tam o to asi jde, hodně to těm vlasům pomůže, ale jak už to jde potom na pokožku, tak to je u mě zle.. :/

      Vymazat
  16. Vypadá to vážne dobre. Ja mam moc zničené vlasy momentálne sem poskúšala tolko vecí a musím ich neustále dávat zestrihávat :(

    OdpovědětVymazat
  17. maš pěkné vlasy ja pořad zkouším nějaký oleje tenhle sem ještě nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  18. Já občas používám kokosový olej, ale není to úplně ono. Tohle vypadá super! Vyzkouším... :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Máš fakt krásný vlasy :) od Weledy nic nevlastním, ale olejíček mám od Kalloosu, doporučuji :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  20. Weledu miluju a koukám, že je na blozích teď hodně populární, měla jsem olejíček od Schaumy a byl super, krásně voněl!! :)
    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Máš krásné vlasy ♥ Já olejíčky na vlasy nepoužívám, ale přemýšlím, že bych konečně přírodní péči vyzkoušela i na vlasech, třeba se jim pak bude dařit lépe :) A na olejíček určitě mrknu, Weledu mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  22. Máš moc krásné vlasy! Z tvé recenze mě tento olej vážně zaujal a píšu si ho na seznam věcí, které bych si ráda pořídila. Už dlouho přemýšlím o nějakém olejíčku, protože žádný nepoužívám a na mých vlasech se to začíná projevovat.

    Bio Karité Balzám na nehty Saloos

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky