Haló, haló, co se stalo?!

17:52

Ahóóóóój! Tak už jsem zase zpátky! To je překvápko, co? :) Už se mi opravdu stýskalo! No a cože se to vlastně stalo, že jsem tu měsíc nebyla? Stalo se toho opravdu hodně a potřebovala jsem chvilku na to, abych se rozkoukala . . . Víte, měla jsem jeden velký, ale opravdu velký sen. Ten sen pro mě znamenal hodně a hodně mi na něm záleželo. A bylo spoustu a spoustu lidí, kteří mi přáli, aby mi můj sen nevyšel a můj strach mi to taky nepřál. Můj strach mi lhal a já mu uvěřila. A naráz prásk - jako když vezmete špendlík a propíchnete balónek. Můj sen byl pryč!


No, to si ani nedokážete představit, jaká to byla facka - nečekaná, pořádná a jak mlaskla . . . :) Měla jsem co dělat, abych se z toho vzpamatovala a abych na tom něco našla pozitivního. Ale víte, co? Nakonec mi došlo, jak příjemně pozitivní facka to byla! Došlo mi, že celý uplynulý rok jsem byla děsně negativní, zatvrdlá na jednom místě, plácala jsem se sem a tam, byla jsem neskutečně protivná a ničeho jsem si nevážila. A dobře mi tak, že mi můj balónek, rozuměj sen, praskl a je fuč. Mohla jsem si za to z části sama.


Takže jsem se asi po týdnu sebrala došla si obnovit členství v knihovně a půjčila si svoje oblíbené knížky a začala jsem zase číst. Tolik mi to chybělo! Díky knížkám jsem se zase dala do kupy a začala si váži všech maličkostí. A taky víte co? V mém životě zkrátka došlo k zlomovému bodu. No znáte to, ne? Vždy se o něm mluví jako o velké věci, zkrátka velký zlomový bod! Všechno se ve vašem životě zlomí, že ani nechápete jak. Prostě se odrazíte od samého dna a jedete pořádně nahoru, až se nestačíte divit! A já už se nemůžu dočkat, co všechno to přinese. :)


Než se to všechno ve mně zlomilo, začala jsem balit kufry a chtěla jsem odjet do Španělska - na rok. Po chvíli mi ale došlo, že je to šílená blbost, že stejně utíkám jenom sama před sebou a před svým strachem a naivně si myslím, že u moře budu šťastnější. Taková lež! Stačí jenom změnit myšlení, protože štěstí na vás čeká ihned za rohem. A já bych si hned kupovala letenku . . . :D

A co všechno se ve mně zlomilo?
  • Dělám si řidičák! To je největší šok! Já takový odpůrce kusu plastové karty za 10 000 a zatrvzelý cyklista jsem se do toho dala. :D
  • Každé ráno vstávám v 5:30!!! Já, která jsem vždycky vstávala v 7, tak vstávám teď každý den v 5:30 a každé ráno cvičím s Kaylou a potom cvičím jógu - to je teda šok!
  • Začala jsem zase dvou letech meditovat. Je to paráda!
  • Jsem hoooodně pozitivní a daří se mi přivolávat samé super věci - to je po roce super změna!
  • Pořád něco vyrábím a taky pořád něco vařím nebo peču.
  • No a taky jsem se vykašlala na rok po francouzsku, ale myslím, že se do toho zase brzy vrátím.
  • A v neposlední řadě (důležitý bod) - každý večer si čtu. No a to je úplně nejvíc!


A taky si hodně užívám, že už je jaro, to je fakt super, moc mě to baví, jsem z toho úplně nadšená. Všechno kolem mě tak krásně kvete, sluníčko svítí a já se toho nemůžu nabažit.


Vidíte, jak se usmívám, jak mě život baví, jak mi to jde? Jsem z toho nadšená!

Čímž jsem chtěla říct - omlouvám se, že jsem tu teď měsíc nebyla, potřebovala jsem si všechno srovnat a dát do kupy a pozitivně se naladit, nechtěla jsem zde vypouštět něco negativního, co by za nic nestálo. Ale hlavně chci říct - NIKDY SE NEVZDÁVEJTE SVÝCH SNŮ A NEPOSLOUCHEJTE LIDI, KTEŘÍ VÁM TO NEPŘEJÍ A ŘÍKAJÍ, ŽE TO NEZVLÁDNETE NEBO ŽE TO NEVYJDE! A NIKDY NEVĚŘTE SVÉMU STRACHU, PROTOŽE VÁM LŽE! A čím více mu budete věřit, tím dříve si to do života přivoláte. Vyprdněte se na všechno negativní a všechny negáče, užívejte si života a sluníčka, a hlavně si važte všeho, co máte. Víte je to opravdu paradox a k smíchu, že člověk musí přijít o svůj největší sen, aby se konečně naučil radovat ze života, měl rád lidi kolem sebe a taky sám sebe. Musí opět začít od začátku, aby byl tam kde chce.

Mám vás ráda, díky za to, že jste takový, jací jste a že jste na mě měsíc počkali. Teď už jsme zase spolu - v tom nejlepším a pořádně si to užijeme! ♥

PS: A děkuji za všechny zprávy a maily, co jste mi poslali, bylo to moc milé! :)

You Might Also Like

42 komentářů

  1. Po přečtení tohohle článku na mě úplně padla skvělá nálada a tvá radost ze života, moc ti to přeji:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý článok a obdivujem, že si sa tak rýchlo začala dávať dokopy! Držím palce!

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  3. Som rada, že si späť a ešte radšej, že si sa rozhodla tak to spozitívniť svoje život, len tak ďalej! :)

    OdpovědětVymazat
  4. S řidičákem jsme na tom stejně - 29.3. mám první jízdu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to úplně tak nejsme :D já můžu začít jezdit až v dubnu, protože musím jít ještě na pátou teorii, abych mohla začít jezdit :/

      Vymazat
  5. No sláva! Už jsem si říkala, kde ta holka zase vězí :D. Tahle pauza byla dost nečekaná, tak jsem si pořád říkala, co se děje, ale je moc fajn, že už jsi zpátky. Mrzí mě, že jsi přišla o svůj sen, ať už byl jakkoliv velký. O to víc jsem udivená jak jsi najednou dobře naladěná. To ti pomohly jenom knížky? :O Jinak gratuluji, já bych teda takhle každé ráno nevstala, abych šla cvičit, to tě obdivuji :). Pa N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha :D já jsem z toho taky byla v šoku, že jsem se dala do kupy jen za týden, ale ty knížky mi hodně pomohly! Daly mi víru, sílu, naději a s tím přišly i nové cíle :). A hlavně jsem si říkala, že ve finále raději takováhle facka, abych si uvědomila, jak jsem protivná, nabručená a podobně než, abych dostala rakovinu jako někteří lidé, aby se probrali a začali se sebou něco dělat :)

      Vymazat
    2. No, to je taky pravda... Tak jestli jsou ty knížky tak super, tak to si asi taky nějakou přečtu. Nemám teď úplně nejlepší období a potřebovala bych se nějak pozitivně naladit. :)

      Vymazat
    3. Ano, určitě doporučuji! :)

      Vymazat
  6. Jsem ráda, že jsi zpátky, už jsem se bála, co se ti stalo! Vstáváš v 5:30? dobrovolně? :D ty jsi blázen :D Úplně bohatě mi stačí vstávat v 6 do školy a občas v 5 do práce a i tak toho mám plný kecky :D Je fakt, že se toho za ten den stihne strašně moc, ale zatím nejsem vůbec ranní člověk a chci si toho užívat, dokud to jde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tě ráda vidím! :) No jo, je to tak, je to lepší než večer, takhle toho mnohem více stihnu za den :)

      Vymazat
  7. To jsem moc ráda, že jsi zpátky, Domi. Tvé články mi moc chyběly, tak doufám, že nás teď články zahltíš :)

    Spring Giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Tvůj článek mě úplně pohladil po duši! Držím ti palečky, ať ti vše vyjde, jak si jen přeješ! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak hlavně v tom pozitivním myšlení pokračuj! taky si chodím do knihovny pro tyhle typy knížek, nejraději mám ty od Louise Hey. A ano, chodím na UPCE, tak se tam třeba i někdy uvidíme :) :D BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky baví, i když teda Louise mě ještě moc nenadchla :/.. Jo? tak to je teda pecka, tak to jsem zvědavá, kdy se tam potkáme :)

      Vymazat
    2. Opravdu? já jí mám zasejc moc ráda :). Taky jsem zvědavá :) snad se někdy potkáme a třeba bychom i ostatními bloggerkami mohly zajít na kafe :) BEAUTYPUSINKA

      Vymazat
    3. Já jsem teda zatím četla jenom Miluj svůj život a to mě tedy moc nebavilo, tak už jsem ani ostatní nečetla.. :/ No, určitě, to bysme mohly, budu jenom ráda :)

      Vymazat
  10. Zrovna asi předevčírem jsem si říkala, že jsi dlouho nevydala žádný článek a najednou je tady! :) Moc mě mrzí, že se nějaký tvůj sen takhle rozplynul, ale obdivuji tě za to, že se takhle celkem i rychle z toho oklepáváš a myslš pozitivně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je milé :). Bohužel, ale tak svět se kvůli tomu nerozboří :)

      Vymazat
  11. Hezký článek! I já jsem si říkala, kde takovou dobu jsi! Já vstávám tedy v 6 každý den, ale že bych se po ránu dokopala ke cvičení? Hm, to se mi ještě nestalo :D Cvičím až večer po práci. Přeji spoustu pozitivních myšlenek a ať ti vše vyjde, jak si jen přeješ :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to taky nikdy předtím nedávala, ale jak říkám, zlomový bod přišel a všechno je najednou úplně jinak, ale je to příjemné :). Já právě večer nechci cvičit, protože vím, že bych si našla spoustu výmluv a mnohem více bych byla unavená.. :D Kdežto po ránu to hezky nakopne a dodá energii :)

      Vymazat
  12. Krasny clanok :) no musim povedat, ze ja sa mnokrat tiez bojim a sama si davam polena popod nohy. Zlomou som uz par v zivote zazila....ale ci som sa z nich ja aj poucila....hm to asi az tak nie. Inak chodim na tvoj blog uz dlhsie a mam ho velmi rada nechcela bysi sa navzajom sledovat???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Jo, je to dost blbé i mně to štve a kolikrát mi to dá dost práce, abych se strachu zbavila, ale bez něj je to o dost lepší :). Klidně, můžeme :)

      Vymazat
  13. Moc hezky sepsáno a jsem ráda, že jsi zpátky. Trvalo mi hrozně dlouho objevit svůj sen a ted když ho znám mám velký problém ho zrealizovat, vůbec nevím, jak na to, často si říkám, že se na to vykašlu. Jenže co by mi pak zbylo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ani, jsi milá :) No tak to ti držím palce! Důležité je, že jsi ho aspoň našla. Možná tomu dej čas a řešení se najde samo. Občas je lepší trochu polevit a netlačit na pilu a ono to potom přijde samo :)

      Vymazat
  14. Krásny článok, som rada že si späť ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Skvelo napísaný článok, som rada, že si späť. a prajem ti nech ti tvoja nálada a všetko vydrží veľmi dlho :)

    OdpovědětVymazat
  16. Super pozitivní článek, doufám že ti všechno vyjde :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  17. U mňa nastal zlom v januári 2014 a odvtedy som sa podľa mňa zmenila. Zo všetkého sa radujem, vo všetkom hľadám len to pozitívne a len to, čo z toho môžem vyťažiť - a za ten čas sa to stalo takou súčasťou môjho života, že už o tom vôbec nerozmýšľam, len to žijem! Som veľmi rada, že sa takto ľudia menia. Hovorím síce len za seba, ale podľa mňa, ak si niečo takéto prežila, tak ťa teraz fakt čaká skvelé obdobie v živote - a poriadne dlhé. A síce mám len 16, ale už som stratila tri obrovitánske sny, ktoré by ovplyvnili celý môj život a ja to už dlho ľutujem - ale áno, poučila som sa z toho. Teraz viem, že je potrebné ísť si za svojimi snami, dávať si ich veľa (aj takých maličkých, ako napr. dať si na raňajky lievance s javorovým sirupom) a potom uvidíš, že sa ti tieto sny plnia. Vlastne už si to aj napísala - ak s tým začneš, potom to už pôjde samo. Držím ti teda palce a som aj za teba šťastná. :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je super, to ti gratuluji, takhle to má být! Mrzí mě, že jsi také přišla o velký sny, je to vždy škoda, člověk toho lituje, já jsem toho taky litovala, ale pak mě napadlo - a o když to nebyly ty opravdové a správné sny, co když je ještě něco lepšího a já kvůli tomu teď brečím a přitom na mě čeká ještě něco lepšího? Já vím, lehce se to říká, ale těžce realizuje, když je člověk smutný a do budoucnosti nevidí, ale aspoň malou naději mu to dává. :) I když na druhou stranu ono, tohle přemýšlení není všechno. Důležité je si to i udržet! Já jsem předtím skvěle byla skvěle naladěná, přitáhla jsem si to, pak jsem ještě nějakou delší dobu potom byla pořád dobře naladěná, ale ejhle, potom jsem jednou sjela a dostala se do okolí negáčů, co mě pořád stahovali dolů a bylo těžké se udržet.. No a kde jsem teď? Zase tam, kde jsem byla předtím - na úplně stejném začátku :D, ale aspoň jsem se z toho poučila, což se také cení :)

      Vymazat
  18. Ahoj Domi :), vždycky když jsem projížděla blogger, tak jsem si na Tebe vzpomněla, že jsi dlouho nenapsala článek, jestli ještě budeš blogovat.
    I když se mi Tvoje zničení velkého snu nečetlo hezky, tak jsem ráda, že ve výsledku jsi teď šťastná a ten úsměv na tváři máš :). Obdivuju Tě za ten řidičák, sama jsem ho ještě nedělala. A taky je paráda, že cvičíš, to je pro tělo i mysl bomba :). Buď takhle pozitivní i nadál :)
    PS: Už jsem Tě párkrát zahlídla na kole u univerzity, tak když bych Tě pozdravila, tak snad Ti to nebude vadit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to je od Tebe moc hezké, toho si cením! :) Děkuji, snad se mi to už podaří udržet navždy! :) Fakt? Tak to je teda něco. To mi pořád někdo říká, jenže já vůbec nekoukám okolo a lid si nevšímám a díky tomu mi utíká takových věcí.. No, to mě určitě pozdrav, to já tě ráda poznám! Jak říkám, jsem slepá a potom mi všichni nadávají, že prý dělám, že je nevím a nebo nezdravím.. :D To já bych ráda, ale když je nevidím.. :D

      Vymazat
  19. Dominičko, říkala jsem si, kde jsi, že jsi dlouho nic nepřidala. Jsem ráda, že jsi zase zpět! :) Ten poslední delší odstaveček je tak super pozitivně motivující :). Krása ♥.

    OdpovědětVymazat
  20. krásne napísané! ako sa aj v zlom dá nájsť niečo pozitívne :) Moc sa teším že ťa tu opäť máme :))

    OdpovědětVymazat
  21. Já také v poslední době vstávám nějak podezřele brzo, což je u mě docela nezvyklé. U tebe se toho muselo asi hodně zlomit, protože si učinila docela dost změn, jak tak koukám. Doufám a přeji ti, aby ti to takhle vydrželo - hlavně ta pozitivita, protože ta je v životě hodně důležitá :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  22. Pekne si to ustála proste keď človek chce tak sa dá všetko, hlavne treba myslieť pozitívne lebo len človek sám doplatí na svoje negatívne myšlienky. A strach tak ten z duše nenávidím od malička je somnou ale koľko som vecí aj so strachom prekonala, a som rada že postupne sa už zo mňa vytratil..už to nie je take intenzívne, bála som sa len niekoho niečo opýtať v obchode, bála som sa v škole, bála som sa niektorých ľudí bolo toho dosť, ale postupne človek vyrastie psychycky aj fyzicky a nechcela by som to už nikdy vrátiť ani zažiť. A Som rada že si znova tu! ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. Máš můj obdiv, že ses tím dokázala takhle vyrovnat a že se cítíš dobře :)

    Tak přeji aby od teď ty sny jen vycházely :)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásný, pozitivní článek. Mrzí mě, že Ti nevyšlo to, co jsi chtěla, ale určitě budeš mít spoustu jiných příležitostí splnit si své další a ještě větší sny :) O tom nepochybuji! Se sluníčkem za oknem a v duši jde hned všechno lépe :) Těším se na další články a víš co? Konečně jsem se naučila sledovat blogy, takže Tě už konečně můžu sledovat a nic mi neuteče :)

    Pěkné Velikonoce!

    Piosek

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky