středa 23. března 2016

Křest - V hlavní roli chřest

Pamatujete si, jak jsem v minulém článku napsala, že se stačí radovat a myslet pozitivně a začnou se dít nečekané a úžasné věci? Tak přesně tak to je! Ve čtvrtek se znenadání objevila v mé schránce nečekaná pozvánka na křest kuchařky V hlavní roli chřest. Byla jsem úplně vykulená, ale velmi mile a tak jsem ihned potvrdila účast, protože nikdy nevíte co dalšího (úžasného) vás může na takové akci potkat! :)


Akce to byla parádní a paní Mirka van Gils Slavíková (autorka) byla úžasná, milá a velice veselá. Všechno nám skvěle vysvětlila a provedla nás jednotlivými triky a tipy o kterých jsem neměla ani páru. Tohle mě opravdu bavilo. Zkrátka chřestové hody, jak mají být! ( PS: Řekli byste, že tyto dezerty na fotce obsahují chřest?! Já teda ne, ale chutnaly luxusně!) 



Tenhle chřestový salátek s kozím sýrem byl opravdu luxusní záležitostí a už se těším, až si ho doma připravím.


Chřestové hot dogy - další povedená záležitost! Navíc by mě nikdy nenapadlo něco takového připravit (paní Mirku k tomu vyhecoval pan Pohlreich). Musím říci, že v kombinaci s domácí brioškou a holandskou omáčkou to chutnalo báječně!


Nalevo je další chřestový salátek, tentokrát v kombinaci s jahodou. Taková kombinace by mě tedy také nenapadla a chuťově byl výborný, ale více mi chutnal ten první se sýrem.



Nakonec bych moc ráda poděkovala paní Slivoňové za pozvání a úžasné dárečky - s nimi se mi teď bude vařit jedna radost. A taky děkuji za zásobu mého oblíbeného Kusmi tea - přišel akorát vhod. A také děkuji Domče za doprovod. Byl to báječný den, plný skvělých příležitostí, zážitků a nových věcí a já jsem za něj vděčná. ♥

Takže doufám, že se společně se mnou těšíte, protože jakmile začne chřestová sezóna, tak se do receptů ihned pustíme! :)

34 komentářů:

  1. Všetko to jedlo vyzerá geniálne... ja síce chren veľmi nemusím, ale možno by som mu dala šancu (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, to jsou teda dobrůtky :) Akci sis musela určitě užít

    OdpovědětVymazat
  3. mňam to sú dobroty! tie hot dogy som si rovno stiahla fotku, skvelý nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu luxusní záležitost a skvělý nápad, rozhodně doporučuji vyzkoušet!:)

      Vymazat
  4. Vypadá to všechno krásně a ráda bych ochutnala, ale nevím, jestli bych měla odvahu na chřestový hot dog :-) bude super, když sem dáš pár receptů, chřest vůbec neumím připravit
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten byl právě pecka, to bych doporučila! Určitě, jakmile chřest někde seženu, tak se o recepty podělím :)

      Vymazat
  5. Vyzerá to na mňamóznu akciu ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Mmmm, tak to teda muselo být něco! Ty hotdogy a salátky bych ráda vyzkoušela, vypadá to moc lákavě :) N.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja ho moc nemusim, ale urcite by som tieto speciality ochutnala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Takéto špeciality veeľmi rada ochutnávam. Aj keď možno potravinu ako takú veľmi nemusím, možno mi práve v nejakej takejto kombinácii zachutí. Rada by som sa na niečom takomto zúčastnila. :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tedy myslím chřest nikdy samotný nejedla, ale na různé způsoby ano a vždy mi všechno moc chutnalo :)

      Vymazat
  9. Jéé, musela sis to opravdu užít! Jinak Kusmi tea mě hrozně láká vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu jen doporučit, je opravdu super, jen je třeba najít si svou oblíbenou příchuť :)

      Vymazat
  10. Ďakujem za pekný komentár, tie hotdogy vyzeraju užasne ak niekde najdem v obchode čerstvú špargľu to vyskúšam, a vieš čo? naprv som nevedela čo je to chřest a tak som to slovo napísala do googla a vyhodilo mi špargľu toto slovo som počula prvý krát a ani by ma nenapadlo že špargľa sa u vás vyslovuje inak:) Tak takúto pozvánku by bolo škoda odmietnuť, máš šťastie:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač :). No to musím úplně souhlasit, já jsem to zjistila loni v létě, že tomu říkáte jinak než my a já jsem zase pro změnu nevěděla, co je špargľa :D. Ale jinak mohu jen doporučit, určit to stojí za to! Je to královská zelenina :)

      Vymazat
  11. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovědětVymazat
  12. Hmm tak to vyzerá super! :) Také dobroty mňam! :) Vidím, že akcia stála za to :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to krásně :) ani by mě nenapadlo, že se dá z chřestu udělat tolik dobrot :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mňam! to vypadá skvěle! =)
    seulementteresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Och mňam, mňam urobila si mi chúťky :)
    Leekralova

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá to fakt dobře, ale já chřest nikdy neměla moc ráda :D jednou jsem navštívila chřestové hody, ale vůbec mě to neoslovilo. Ale díky těm fotkám jsem dostala na něco chuť, takže si teď musím jít něco dát :D

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  17. This looks great!!

    xx Leah / www.eatpraywearlove.com

    OdpovědětVymazat
  18. Mňam! Chřest miluju, už se nemůžu dočkat, až bude k sehnání! :))
    Just Be Bonita

    OdpovědětVymazat
  19. OMG after this post I started to want to eat lol! Looks very tasty!

    http://anna-alina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Páni, vypadá to všechno tak dokonale! ♥

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Měla bych se stydět- nikdy jsem chřest nejedla :D Všechno vypadá tak krásně :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nikdy by mě nenapadlo, že z chřestu se dají vykouzlit takovéhle dobroty! ♥


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  23. Tolik skvělého jídla ♥ Musela to být parádní akce:)

    NATYSPACE

    OdpovědětVymazat
  24. Všechno vypadá tak krásně! Nebudeš mi věřit, ale já jsem chřest snad ještě nikdy nejedla. Budu to muset ochutnat!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat