Velikonoční DIY na poslední chvíli

8:00

Někteří z nás občas bojujeme s tím, že necháváme některé věci na poslední chvíli - a nebudu vám lhát - i já to tak častokrát mívám. Velikonoce už jsou tady a možná jste doposud neměli čas si připravit nějakou výzdobu nebo dekorace. Proto jsem vybrala tři jednoduché tipy na dekorace, které zvládnete během chviličky. :)


Já jsem obrovský milovník svíček a předpokládám, že většina z vás asi taky. A taky mám moc ráda víno. Proto mi k loňským narozeninám kamarádka nadělila tyto dvě obří skleničky na víno. Ale abych řekla pravdu, víno jsem z nich ještě ani jednou nepila, ale pořád je používám k různým dekoracím včetně svíček. Proto ani velikonoční svítilny nemohly chybět!


Jelikož už máme jaro, rozhodla jsem se pracovat převážně s přírodními materiály. Do lesa jsem si došla pro mech a kočičky a na zahradě jsem natrhala různé květiny. A postup byl zcela jednoduchý. Dospodu jsem dala mech, na něj svíčku, květy, kočičky a umělá vajíčka - ty sežene za 25 Kč v Kiku.


Musím říci, že jsem s výsledkem moc spokojená a navíc to bylo hotové hned. :)


V týdnu jsem si pořídila v papírnictví akrylovou barvu, na internetu jsem si vytiskla šablonu zajíce a ve spíži našla prázdnou sklenici. Šablonu jsem přilepila na sklenici a celou jsem ji přetřela akrylovou barvou. Jakmile zaschla, šablonu jsem strhla a viditelné stopy od lepidla jsem odstranila odlakovačem. A mám hotovo - tedy skoro. Odpoledne ještě upeču sušenky a sklenici s nimi naplním.


A ani věnec mi rozhodně nemůže chybět! Opět jsem si došla do lesa pro mech, natrhala jsem pár čerstvých květů a kočiček a také jsem si připravila pár skořápek. Vzala jsem si kruhový polystyrenový věnec, rozprostřela jsem si na něj mech a ten jsem potom upevnila/obvázala zeleným drátkem, aby hezky držel. A poté už jsem věnec dozdobila podle libosti. A opět to zabralo jenom chvilku. :)

A jaké dekorace jste si letos připravily vy? :)

You Might Also Like

33 komentářů

  1. Ta sklenice je opravdu super nápad, vypadá pěkně a je za chvilku hotová :))

    OdpovědětVymazat
  2. To je naozaj jednoduché, milé a nádherné ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, krásné nápady, ten první je obzvlášť úžasný, v jednoduchosti je prostě krása :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelý nápad. Ja veľmi na zajačikov, vajíčka a tak nie som... nedekorujem byt na veľkú noc... akurát ho len zjarním ružami alebo tulipánmi (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  5. No to je nadhera Domi :) ty ses tak sikovna. Letos prinesla Julinka z druziny plno krasnych dekoraci

    OdpovědětVymazat
  6. Sklenice se mi moc líbí, já tedy Velikonoce nemusím, takže nic nevytvářím a mamka vytáhne vždy malovaná vajíčka, co jsem dělala ještě někdy ve školce :D Ale v případě sklenic bych to brala jako jarní výzdobu a ani vajíčka mi tam nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelé nápady :) ja som len upratovala, ale na výzdobu mi tiež nejak čas nezostal :/
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Jůůů, to je pěkné! :) U nás se to letos nijak neřeší, ani nevím proč :D. Možná to přijde až dnes odpoledne nebo zítra, netuším :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé nápady, zvlášť ten "svícen" vypadá úžasně! :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelé tipy! Tento rok to už asi nestihnem vyskúšaž, ale možno budúci rok si tieto tvoje nápady požičiam :)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělá inspirace, vypadá to nádherně. Nejvíce se mi líbí ty skleničky, to bych si mohla udělat třeba příští rok, když na to nezapomenu :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Sklenice a věnec ze skořápky je super nápad! Jsi šikovná a děkuji za tip :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  13. Budu se opakavat, ale vážně jsi moc šikovná! :) Úplně jsi na mě přenesla velikonoční/jarní náladu, děkuju! ♥


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  14. Lovely pics dear! Have a great weekend! xx

    OdpovědětVymazat
  15. Opravdu skvělá inspirace :) my máme spíše kupovanou výzdobu, ale takhle přírodní je to mnohem hezčí :)

    OdpovědětVymazat
  16. Kdyby nám včera spolubydlící nedonesla čokoládové vajíčko, tak bych na ně úplně zapomněla. Ani spoustu velikonočních čokolád v práci mě nijak neprobralo:D

    Takže dekorace se nekonají. Ale moc se mi ty skleničky, vypadá to vážně pěkně a decentně :)

    OdpovědětVymazat
  17. These are such cute Easter DIYS!

    Rachel xx
    http://www.thedailyluxe.net

    OdpovědětVymazat
  18. Jéj to sú krásne dekorácie, ak mám pravdu povedať Veľkú noc nemám moc rada a preto som nič nevyrábala :)
    LeeKralova

    OdpovědětVymazat
  19. To je boží, krásné a roztomilé Velikonoční výzdoba :) Moje jediná výzdoba jsou tulipány a ani ty nejsou velikonoční :DD

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  20. Jé, to je super! Si šikovná :)

    CAROLINE
    POZÝVAM ŤA NA MOJU GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  21. Super tipy! Ta krabička se zajíčkem se ti mooooc povedla, Domi :)

    March Favourites

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný, Domčo :-) Ten věnec je super! Hezké Velikonoce :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. To je pěkný, fakt je to pěkný. My nikdy velikonoce nějak moc neprožíváme :D

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  24. Moc krásny diy!! Ten pohár sa mi moc lúbi, super nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Domčo, ten věnec ale i ostatní dekorace jsou úplně super! :) Letos jsem to propásla, ale příští rok musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  26. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpovědětVymazat
  27. Ty sklenice jsem hodně viděla na netu a vypadají moc krásně :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  28. nádherné nápady, píšem to vždy..si moc šikovná ! :)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky