neděle 10. dubna 2016

2. pravidlo - Kadeřník je nejlepší přítel každé Francouzky

A můj taky! Poslední dobou okolo sebe pozoruju, že spousta žen mám velký problém s kadeřníky a kadeřnicemi. Já asi 3x měla taky. Jednou mě jedna kadeřnice ostříhala úplně jinak, než jsem chtěla. Druhá mi prostříhala konečky, aniž bych o to poprosila. Potom jsem žila rok se zacuchanými konečky. A třetí měla v salónu psa, který mi poškrábal kožené boty a koženou kabelku. No, plně s vámi soucítím, jestli jste taky prošli sérií pokusů a omylů jako já . . . 


Ale potom jsem jednoho dne našla Kamču - a už bych ji nikdy na světe za nic nevyměnila! Má zlaté a kouzelné ruce a vždy se nemůžu dočkat, až ji zase znovu uvidím. Vzala jsem si příklad z Francouzek - husté, zdravé, živé a plně opečovávané vlasy jsou předností každé Francouzky. Málokdy jsem viděla u někoho jiného než u Francouzek tak krásné a zdravé vlasy.


Jejich účesy nikdy nejsou dokonalé, perfektně upravené nebo ulízané a když jim do nich zafouká vítr, tak to ještě s plnou náručí přivítají. Francouzky chtějí, aby všechno kolem nich vypadalo přirozeně, nenuceně a že to nedalo žádnou práci. Což pro mě není zase takový problém, neboť na vytváření různých kreací nemám po většinu času čas.


Až na dny, kdy jdu ke Kamče, zapovídáme se a najednou Kamča z ničeho nic vykouzlí něco nečekaného, úžasného a sofistikovaného a sama ani neví jak. Já se samým překvapením nestačím divit, pozoruji to ze všech stran a ona se jen mile usmívá a sama ani neví, jak se jí to povedlo. :)


Miluju k ní chodit, je to příjemná relaxace, zábava a odpočinková kůra, ale hlavně, podívejte se! Má to krásně laděné do provance stylu. To už vám musí být úplně jasné, že to tam miluju. A i když podle některých Kamča není nejlevnější, já to neřeším a ráda k ní chodím, protože to za to stojí a mám plnou záruku, že nikdy neodejdu naštvaná. :)


A doporučuji i vám si najít někoho tak úžasného jako je Kamča! Je to investice na celý život. Zajděte si do nějakého luxusního salónu, nechte se hýčkat, nelitujte peněz a odejděte s pořádným úsměvem! Oh là là - vždyť vy si to zasloužíte a tato investice se vám určitě vrátí v podobě mnoha komplimentů. Nechte se hýčkat a nešetřete za sebe v salónech, kde s výsledkem nejste spokojeni. Vždyť žijeme jen jednou, tak ať to za to stojí! ♥

41 komentářů:

  1. Moc hezký článek! ❤️ Moc se mi líbí ty prostory, vypadá to útulně :-)
    Já tu svoji stále hledám.. Nelituji peněz za kadeřníka a běžně dávám i několik tisíc, spokojená ale nejsem nikde. Buď mám smůlu, nebo prostě není zas až tolik dobrých kadeřnic a navíc, ani když člověk bude platit pět tisíc, nezaručí to kvalitní práci, jak jsem sama zjistila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu a je to docela smutné, že jsi ochotná zaplatit za dobře odvedenou práce a přitom se ti nikdy nedostane uspokojivého výsledku.. Snad brzy najdeš tu pravou kadeřnici nebo kadeřníka! Budu ti držet palce, vím, jak je to hrozné :/

      Vymazat
  2. Ten uces je naprosto dokonalej!!Kadernice je moc sikovna:) Ja jsem take spis ve stadiu tapani a hledani a musim priznat ze moc penez se mi za to davat nechce,ale asi tenhle blok budu muset prekonat a vyzkouset jednou neco poradnyho,kdyz vlasy jsou tou korunou krasy!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, to je! :) Musíš to brát tak, že v životě určitě občas dost tvrdě makáš a máš toho hodně na práci a prostě jednou za čas si to dovolíš! Aspoň tak to beru já :) A platit to s láskou a říkat si, že ty peníze se ti určitě zase brzy vrátí :)

      Vymazat
  3. Ten účes ti neskutočne pristane :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je skvělé! Ten účes je nádherný, vypadáš s ním jako princezna :) Bohužel i já stále hledám normální kadeřnici, protože mi většinou udělá s vlasy přesně to, co nechci a ještě mě odbude tím, že já tomu nerozumím, protože ona je tady kadeřnice, ne já, takže ať se jí do toho nepletu. A že to jsou moje vlasy už ji nezajímá.

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hrozné.. Přitom by si měly ty kadeřnice uvědomit, že to je jenom o přístupu a jestli se takhle budou chovat dál, tak brzo o dost zákazníků přijdou.. Tak ať brzy objevíš tu pravou :)

      Vymazat
  5. Ja som vždy narazila na príšernú kaderníčku, no tá tvoja vyzerá skutočne milo a tak, že by som po jej návšteve nevyzerala ako chudák po chemoterapii (ako to bývalo u mojich) :D Krásny článok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježkovy oči, tak to je šílené!! To je teda síla, zlatá Kamča :)

      Vymazat
  6. Našťastie som mala vždy dobré skúsenosti - pamätám si len jeden jediný krát, kedy niečo naozaj nevyšlo, a to bolo ombre - doma sme potom s mamčou zachraňovali žltý "kačičkový" odtieň farby a okamžite ho prekrývali tmavou farbou na vlasy. Neskôr sa to už akosi samo upravilo a ja som bola spokojná, ale prvý deň s novými vlasmi bol skutočne plný adrelínu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ta to si teda dokážu představit, jaký to byl adrenalin! Já jsem tedy také jednou měla ombré, ale dělala mi ho právě Kamča a dopadlo to báječně a já byla moc spokojená, nic šíleného, naštěstí :)

      Vymazat
  7. Jeee hned bych se usadila do kresla, Kamča to tam ma nadherne zarizene a pusobi mile a sympaticky :). A Tvuj uces je famozni Domi

    OdpovědětVymazat
  8. Téda, Kamča je opravdu šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten účes je nádherný:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný článek, Domi! ♥ Kadeřnice má opravdu krásný salon a výsledný účes? Tedy WOW! Takové výtvory dokážu ocenit, protože vím, jak je těžké něco takového vytvořit :D. A kdybych se někdy k něčemu takovému dopracovala, tak jsem nesmírně moc šťastná :). Moc Ti to sluší! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :), to věřím, já jsem z toho taky vždy celá paf, co všechno dokáže vykouzlit, je to neskutečné, je fakt šikovná! :) Obdivuju každého komu to tak hezky jde :)

      Vymazat
  11. Super článok. ja si ale myslím, že aj kaderníčka ma šťastie, že má takú klientku s tak nááádhernými vlasmi :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  12. Našla jsem kadeřnici, která mi udělá vlasy přesně podle mých představ a peněz také nelituji :) Hlavně tedy asi díky tomu, že tam chodím 2x do roka, chdoit častěji, tak je to asi velká díra do mýho rozpočtu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hlavně ty konečky no, s tím teď za Kamčou budu chodit častěji, škoda, že jim to netrvá dlouho, než se roztřepí :D

      Vymazat
  13. Účesy Kamči jsem viděla na fb, je opravdu úžasná! já ke kadeřnici nechodím, ale mám dvě kamarádky, které češou a stříhají velmi dobře, takže k nim určitě někdy budu muset zajít :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  14. Najít dobrou kadeřnici je umění, já tu svou ještě nenašla a taky že se svými vlasy nejsem spokojená

    OdpovědětVymazat
  15. Tiež som dlho hľadala správnu kaderníčku a len prednedávnom som ju konečne našla!
    Tento salón vyzerá naozaj veľmi pekne a spravila ti dokonalé účesy!
    CAROLINE

    OdpovědětVymazat
  16. To je nadhera take kadernictvo som ešte nevidela a ešte k tomu pohodlné:) Si šťastný človek. Ja už strašne dlho nechodím ku žiadnej kaderníčke akosi im tiež už neverím. Máme taku rodinnú maminu kamaratku čo ma sem tam podstrihne to je všetko. Kedysi ked som bola menšia vždy ma ostrihala tak kaderníčka že sa mi to nie vždy páčilo a hlavne keď mi ostrihala moc krátko ofinu a ofina sa mi ešte sama potom zdvihla juj ked si nato spomeniem.. a vtedy som bola taka guľatejšia a ked ma tak ostrihala vyzerala som ešte guľatejšie a to ma štvalo. Ale teraz to mam všetko pekne narastene dlhšie len tie konce by som potrebovala ostrihať:-)) Ty ich máš krásne ako tie francúzsky:)

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to u ní naprosto dokonale, páni. A ten účes se jí nehorázně povedl :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  18. Jé, měla bych zase zajít ke své kadeřnici! Všichni mi chválí dlouhé vlasy, ale zase je mám na rozdíl od těch kratších dost suché a takové bez objemu. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Wow lovely look!!! Nice blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám taky super kadeřnici, navíc to k ní mám tak 5 minut od domu a vždycky mi dá na vlasy nějaký zábal že je mám pak krásně hladké a necuchají se. No musím k ní zase co nejdřív zajít, protože jsem na to teď kvůli škole neměla čas a moje vlasy už to fakt potřebují :D

    OdpovědětVymazat
  21. ♥ ♥ ♥ To vypadá jako ráj! Upřímně ti závidím, že máš tak skvělou kadeřnici :) Já už jich vystřídala několik a stále hledám nějakou, která by mi vyhovovala.. tak snad brzy objevím tak skvělý salon/kadeřnici, jako máš ty :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný účes! Salón je krásně zařízený! Tam bych se s radostí také posadila :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  23. Teda, tam je to nádherný, stylový O.o musí být radost tam být a když ti k tomu ještě sympatická slečna začaruje s vlasy... Hrozně se mi taky líbí styl francouzek, jejich móda a jejich pohled na ni. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Máš tak nádherné vlasy Domčo, závidím :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné vlasy a ten účes je nádherný :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný účes. Kadeřnictví působí pěkně a neformálně, spíše útulně jako u kamarádky doma. Já jsem našla svou top kadeřnici a jen se děsím toho až bude chtít miminku a nebude mě mít kdo dělat ty nejlepší melírky na světě :) Péče o vlasy je podle mě oparvdu důležitou součástí péče o zevnějšek. Takže za ni také utrácím víc peněz a rozhodně toho nelituji

    OdpovědětVymazat
  27. Tak ten cop vypadá nádherně a ty vlasy! Se svými 5 chlupama na hlavě docela závidím :)
    Jinak mám ráda, když kadeřnictví nevypadá jako typické kadeřnictví, ale přesně takhle útulně :)

    A slečnu bych našla v Olomouci ?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme úplně stejně, taky nemám ráda obyčejné salóny.. Tak to bohužel ne, jen v Pardubicích :)

      Vymazat
  28. Vypadá to tam moc hezky a ty účesy jsou taky krásné :) já většinou chodím jenom na zastřihnutí konečků a na tom snad naštěstí není co zkazit :)

    OdpovědětVymazat