Dubnový cestovatelský deník II.

8:00

Tento týden byl náročný a to tedy hodně, ale báječný zároveň. Vypadal nějak takto - v pondělí přiletěla na dva týdny má nejlepší kamarádka Lucka, z Holandska, kde studuje, tak jsem si vzala volno, abychom spolu byly co nejvíce! Přes den jsem byla vždy s ní a v noci jsem pracovala, což bylo zabijácké a už si nikdy jen tak práci domů nevezmu. Proto se tu nic teď nedělo - snažila jsem se Lucce věnovat co nejvíce, protože si to zaslouží a děsí mě, že příští týden se zase bude vracet zpět. Každopádně si to spolu moc užíváme a tady je malá ochutnávka z našeho cestování :)


Tak toto je Lucka, seznamte se. Miluje selfíčka, snapchat a jógu a až zjistí, že je tady tahle fotka, tak mě zabije! Ale já tuhle fotku prostě miluju :)


Všechno to začalo v úterý ráno, nenápadně jsem se dostala k Lucce domů a překvapila ji s muffiny, svíčkami a konfetami - Lucku to úplně dostalo a mě taky. A nedivte se, že je tato fotka rozmazaná, není focená foťákem, ale Luckou a přední kamerou - a to dá občas zabrat. :D


Ve středu jsme vyrazily do Prahy a do party přibraly i Lucky mamku. Byla to pořádná dámská jízda, jak se patří! A Lucka vše poctivě dokumentovala na její snapchat.


Jako jediná jsem si nic nekoupila, prostě mě nikde nic neoslovilo, ale zato dortíky - ty mě oslovovaly všude. Ty prostě nemohly chybět.


A sushi taky ne! Bez toho by se naše Instagramy neobešly. :D Už od začátku bylo jasné kde skončíme na obědě. Zvažovaly jsme i running sushi, ale nakonec vyhrála klasika.


Začaly jsme se spolu bavit díky sportu a sportem to i pokračuje. Lucka si v Praze pořídila novou sportovní podprsenku, tak ji hned musela vyzkoušet.


Počasí nám hodně přeje, tak každý den vyrážíme pokořit do lesa pár kilometrů a potom pokračujeme naší oblíbenou jógou.


Ale nezapomínáme se ani bavit - život nás fakt baví a víme, jak si ho pořádně užít!


Odjet z Prahy bez makronek? To ani náhodou, ty musí vždycky být! :)


Jídlem jsme začali, jídlem taky skončíme. Čímž jsem chtěla říct, že jsem byla donucena si také založit snapchat, jak vidíte. Tak pokud chcete, najdete mě tam jako @mala_domca. Moc ráda budu v kontaktu s vámi i tam. :)

A když tento článek čtete, tak já jsem opět na cestě do Prahy a sbírám další fotky do dalšího cestovatelského deníčku (snad to tady nebude jen samá Praha). Tak se mějte krásně a já se na vás budu těšit u dalšího článku. ♥

You Might Also Like

23 komentářů

  1. Jeee to je bajecny, ze jste si to tak uzivaly :) Tak at i dnesni den v Praze je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jídlo vypadá úžasně!!! Pastva pro oči a určitě i pro jazyk :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  3. Teda holky, vy si to ale umíte užít! Dortíky Paul vypadají božsky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty dortiky z Paula jsou pastvou pro oci:) Tatarak uplne miluju!Tenhle vas je asi domaci vid?Mohla bych poprosit o recept?:) Ja tatarak uplne miluju,ale doma jsem ho teda jeste nikdy nezkousela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky miluju, je to nejvíc nejlepší jídlo! :) Žádný speciální recept nemám, dělám to podle oka a podle chuti. Záleží to na tom, kolik koupím masa, ale každopádně tam dávám cibulku nakrájenou na drobno, sůl, pepř, mletý kmín, mletou papriku, hořčici, kečup a sójovou omáčku a potom pořád ochutnávám, popřípadě přidávám, co je třeba, dokud to není ono :))

      Vymazat
  5. Ty dortiky z Paula jsou pastvou pro oci:) Tatarak uplne miluju!Tenhle vas je asi domaci vid?Mohla bych poprosit o recept?:) Ja tatarak uplne miluju,ale doma jsem ho teda jeste nikdy nezkousela.

    OdpovědětVymazat
  6. Božee, toľko dobrôt :) ♥ Krásne fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc se mi líbí víno a makronky, to bych jedla a pila než byste se vrátily ze cvičení :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky! Jsem ráda, že si tak hezky užíváte. :) Hned jsem dostala chuť na něco dobrého... :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvěle prožité dny, hlavně že jste si to užili obě a Lůca bude mít na co vzpomínat :-D. Sushi a dortíky by oslovili i mě :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Super článek, skvělé fotky a vůbec nevadí, že píšeš o Praze, protože Praha je přece super! Alespoň já ji mám moc ráda a vždy když tam jedu, na blogu je pak článek. Jo a ty dortíky jsou k sežrání! :D

    April Favourites 2016

    OdpovědětVymazat
  11. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpovědětVymazat
  12. Gorgeous post, all these pictures of food are great too, it looks so yummy!
    xxx
    www.travelera.es

    OdpovědětVymazat
  13. Teda Domi na tobě je vždycky vidět, že se pořád tak bavíš, ty si teda žiješ :). Musely jste si to všechno moc užít holky, hned bych se přidala! Konečně je zase hezké počasí, tak asi taky začnu běhat :) N.

    OdpovědětVymazat
  14. To sa máte :-) Aj ja by som teraz najradšej niekam ďalekoo odcestovala namiesto maturít ktoré ma čakajú :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Super článok, vidieť, že si to užívate :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jsem ráda, že se máš takhle skvěle! A úplně si mě navnadila na běhání! :) O víkendu se taky půjdu proběhnout do lesa :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  17. vážně naprosto úžasné fotky! =) závidím toho paula, miluju jednou za čas dát si zákusek =) musí to být super, něco jiného než v obchodě.
    http://allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  18. krásne fotky, vidieť že ste si to užili :)

    OdpovědětVymazat
  19. Super článek a ty dobrůtky, děláš chutě :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky