Dubnový cestovatelský deník

8:00

Když po něčem silně toužíte, celý vesmír se spojí, aby vám to dal! A mně se to povedlo. Holky, ani nevíte, jakou mám radost - všechno je tak báječné, úžasné, radostné a láskou naplněné. Takhle šťastná, spokojená a naplněná jsem nebyla ani nepamatuju. Děje se jedna úžasná věc za druhou a víte, co je na tom nejlepší? Všechno jsem to do svého života přitáhla! A vy můžete taky, jestli to opravdu chcete! A nejbáječnější na tom je, že od začátku dubna pořád někam cestuju a až do konce června mám minimálně 1x týdně po všechny další týdny naplánované další cestovaní - tak vám občas třeba něco ukážu. :)


Povinná výbava všech mých cestovatelských výletů je dobrá knížka! Bez těch nejezdím!


A taky něco dobrého na zub. Tentokrát to byl tento boží dort pro mou babičku k narozeninám, po kterém se vždy ihned zapráší a který se vezl až do Třeboně. Recept naleznete zde. :)


A když už jsem byla v Třeboni, musela jsem se dojít podívat aspoň na chvilinku na náměstí, tam já to mám moc ráda. A hlavně ještě nebyla cyklistická sezóna, takže jsem měla náměstí prakticky jen pro sebe.


A zámek, který je po cestě jsem nemohla rozhodně vynechat! Tam také ráda chodím. Vždy se sem moc ráda vracím. :)


Potom následovala cesta do Prahy. Musela jsem v Praze vyřešit jeden projekt a před cestou jsem dostala tuto krásnou květinu, tak se vám ještě musím pochlubit. Já jsem z ní úplně nadšená. Květiny miluju - mně stačí opravdu málo ke štěstí. :)


Naštěstí to netrvalo moc dlouho, projekt jsme měli vyřešený za chviličku a potom nám zbyl čas na procházku. Na Čertovce, kousek od Lenonovi zdi je most na zámečky, sem se vždy také moc ráda vracím.


Praha byla celá krásně rozkvetlá, no co vám budu povídat - nemohla jsem se toho vůbec nabažit!


Jet do Prahy a nestavit se v IF Café?! Ani náhodou! To se mi nikdy nestane. :)


A o víkendu jsem si to pro změnu zase namířila do Brna s novou báječnou knížkou. Opět jsem sem jela vyřešit jeden velice zajímavý projekt, ale udělala jsem si čas i na příjemné věci.


Nechápete, co pořád všichni mají s těma makronkama? Tak si hlavně nekupujte nikdy ty u Paula nebo na Staromáku - prostě žádné rozmražené - to byla vždy moje největší chyba. Ochutnejte pořádné domácí a potom to pochopíte - to je totiž láska na první ochutnání. Tyhle jsou z Fresh Freaks Bistro Brno a mohu je jenom doporučit. Lepší jsem opravdu nejedla!

Já svůj život miluju a jsem vděčná za všechno čím mě neustále velice mile překvapuje, děkuji! Je to báječné a takovýhle životní styl přeji i vám, protože být šťastný a spokojený je úžasné. A nezapomeňte - i vy to můžete mít, stačí jen chtít! 

You Might Also Like

29 komentářů

  1. Krásne fotky, Domi (: miluj svoj život a bude ešte krajší.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný pozitivní článek. Měly jsme se v Brně sejít a jít na makronky spolu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, no to máš pravdu! To mě vůbec nenapadlo... To musíme příště napravit :)

      Vymazat
  3. Skvělej optimistickej a povzbuzující článek Domi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvědavá na tvé budoucí projekty a cestování maliličko závidím:)) Super optimistický článek, už se těším, až si taky přečtu něco hezčího než skripta a někam se podívám :D
    Ať se ti i nadále všechno daří! :)
    Just Be Bonita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to se ti vůbec nedivím, já jsem zase zvědavá, jak zvládnu to cestování a skripta dohromady :). Však brzo budeš určitě taky cestovat, jsem si tím jistá :)

      Vymazat
  5. Krásné fotky jako vždy!
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky a prajem ti nech ti tá pozitívna energia vydrží: Pekný deň Miška

    OdpovědětVymazat
  7. Tak takto by ma to teda bavilo - cestovať niekam každý týždeň. Inak makrónky som mala zatiaľ len z Londýna, nemôžem ich so žiadnymi inými porovnať a nemám čas si ich spraviť doma - a tiež to vraj nie je až také jednoduché, tak ja neviem...
    Inak ten Třeboň vyzerá nádherne, ešte aké je to námestie prázdne ♥
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Třeboň je úžasná, určitě doporučuji někdy navštívit :) Tak někdy zkus, ale doporučuji si dát při výběru pozor, avšak nějaké slovenské blogerské kolegyně ti určitě dají nějaký tip na skvělé makronky :)

      Vymazat
  8. Dort pro babičku vypadal skvěle! Jinak poslední fotka s makronkami je boží ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Samé dobroty :) Veľmi sa mi páči tvoj pozitívny prístup k životu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tvoje fotky sú vždy také krásne, ako to robíš? ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no já ani nevím, to je už asi ta posedlost instagramem :D

      Vymazat
  11. Co je to za mňamku z toho Starbucksu? Ten drik vypadá super !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to upřímně už ani nevím, ale nejspíše nějaký malinový džus nebo něco na ten způsob (název už si bohužel nepamatuju) a dortík je cheesecake :)

      Vymazat
  12. Moc krásné fotky! a moc ti to sluší! Miluj svůj život jsem četla několikrát :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  13. Tak já nevím, co obdivovat dřív. Dortík, náměstí a nebo rozkvetlou Prahu :-)

    OdpovědětVymazat
  14. No teda Domi, ty máš život! A s těma makronkama musím souhlasit. Najít ty opravdové je občas trochu umění... N.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne fotky a cestovanie aj projekty závidím a teším sa kedy nám nejaké novinky prezradíš :)) a prvá a posledný veta, tak tak :)

    OdpovědětVymazat
  16. Hi dear.. this post is so lovely and the pics are so mesmerizing..

    OdpovědětVymazat
  17. Hezké fotečky! To jsem ráda, že se ti daří a že jsi tak pozitivně naladěná! Já makronky z Paula taky nemusim. Tenkrát jsem přinesla do práce své vlastní a holky mi řekly, že je mám stokrát lepší jak z Paula :) Něco na tom bude.
    Meet My Lovely World
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  18. Prekrásne fotky!! :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  19. sakra - zase samé sladkosti :D Má dieta je v troskách :D

    Jinak Třeboň je parádní městečko, stejně jako Litomyšl, Telč nebo Jindřichův Hradec - moc pěkné a doporučuji navštívit! :)

    INKA blog

    Zvu tebe a tvé čtenářky na soutěž (končí 31.4.)
    INKA blog soutěž o 5 kosmetických cen

    OdpovědětVymazat
  20. Aké krásne fotky! A tá torta vyzerá úžasne. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Z článku úplně srší, že jsi doopravdy šťastná! :) Moc ti to přeju. Jinak dort a náměstí jsou úžasné, krásné. Pěkný den!

    OdpovědětVymazat
  22. Tie sladkosti by som si hneď dala :P Krásne fotky :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky